SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Statistischquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De een blijft redelijk gezond en de ander krijg op 40 jarige leeftijd al last van het metabool syndroom.
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef shifto het volgende:
[..]
StatistischIk ben onsterfelijk. Voorlopig
Je snapt dat het een onbegonnen taak is om shifto een ander eetpatroon aan te leren, héquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kon makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef bijdehand het volgende:
Sorry KK, maar je was zo lang weg dat je wel in de TT móest en ik kon moeilijk zeggen dat shifto wel een kutstudentpizza met knoflooksaus wil
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.
Die shit moet je niet hardop zeggen jonge, net als ik niet van jou mag zeggen dat je 10 april weer niks wint xDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel geluk![]()
Niet in een TTquote:
Nu heb je het gezegd, ...nu word ik multimiljonair.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die shit moet je niet hardop zeggen jonge, net als ik niet van jou mag zeggen dat je 10 april weer niks wint xD
Juist. Al zou ik soms willen dat ik er iets serieuzer mee om ging.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.
Ik ook. Maar goed, dat komt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Juist. Al zou ik soms willen dat ik er iets serieuzer mee om ging.
Hoop dat het komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, dat komt wel.
Ik ga douchen, heb vandaag uren gesjouwd
Ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga vandaag niet meer op shifto haten
Nou, als het niet komt dan niet he. Als je kijkt naar andere mensen vallen wij gewoon mee.quote:
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoorNegatieve aandacht is ook aandacht.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beer
quote:
Ach we hebben in ieder geval het lichaam van een god.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als het niet komt dan niet he. Als je kijkt naar andere mensen vallen wij gewoon mee.
[..]
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |