Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.quote:
Hij is ook beter dan Strootman, dus wat dat betreft verdient hij het sowieso.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou zoiets weleens leuk vinden, maar dan met rood-zwart-rode en doorlopende band:
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, er zijn wel mooiere geweest, dit seizoen vind ik trouwens ook netjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds ook spuuglelijk.
Hier staan er nog aardig wat te koop, ik ken de site niet dus weet niet of het betrouwbaar isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:03 schreef J2T het volgende:
Waarom zijn de retro shirtjes van Ajax nergens verkrijgbaar? De TDK, en Le Coq Sportif shirtjes staan nergens te koop. Zo zonde.
Blinkt uit in lelijkheid maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:10 schreef FireFox1 het volgende:
Deze heb ik nog thuis liggen:
[ afbeelding ]
Met nummer 10. Gedragen door Mr. Bergkamp himself
Thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier staan er nog aardig wat te koop, ik ken de site niet dus weet niet of het betrouwbaar is
http://www.classicfootbal(...)-clubs/ajax.html?p=1
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blinkt uit in lelijkheid maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bent
Ajax is kampioens kandidaat héquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Verkoop Ajax - Vvv gaat ontzettend hard!
zelfs vakken op Noord met geen plekken naast elkaar.
Is zeker een aanrader een seizoenskaart, ik heb dit jaar voor het eerst ook een seizoenskaartquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Volgend jaar seizoenskaart dus dan heb ik er gelukkig geen last meer van
ik heb een oom met een seizoenskaart, die eigenlijk alleen naar Ajax - Fey en Ajax - PSV gaat.. Rest van de wedstrijden mag ik het pasje wel meenemenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Is zeker een aanrader een seizoenskaart, ik heb dit jaar voor het eerst ook een seizoenskaart
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef muzas het volgende:
[..]
ik heb een oom met een seizoenskaart, die eigenlijk alleen naar Ajax - Fey en Ajax - PSV gaat.. Rest van de wedstrijden mag ik het pasje wel meenemen
Ik heb jarenlang 4 stoelen achter me gehad die van 3M waren en bijna altijd met supporters van de tegenpartij, maar goed die waren in ieder geval altijd bezetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandAls hij zijn seizoenskaart aan iemand had uitgeleend had ik het nog begrepen. Maar het lijkt mij dat je voor Ajax komt en niet voor de tegenstander.
zulke mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandAls hij zijn seizoenskaart aan iemand had uitgeleend had ik het nog begrepen. Maar het lijkt mij dat je voor Ajax komt en niet voor de tegenstander.
Aan de andere kant, dat lijkt de laatste tijd wel veel beter te gaan. Wellicht hebben ze nu toch iets geleerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je met een B-team, titelkandidaat nummer 1 bent, ben je gewoon echt goed.
Minpunt zijn de blessures, maarja.
Ze schijnen in zee te gaan met Fysiomed van Leroy Echteld, die heeft Siggie ook opgelaptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dat lijkt de laatste tijd wel veel beter te gaan. Wellicht hebben ze nu toch iets geleerd.
daar kunnen we nog een aantal seizoenen van genietenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi dat Van Rhijn eindelijk heeft verlengt
Ergens volgend seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef davihaa het volgende:
Iemand een idee wanneer Boerrigter terug komt?
De Boer zegt elke week iets anders, voor PSV zei hij nog dat het goed ging met Boerrigter en dat ie al klaar was om mee te trainen, daarna niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef davihaa het volgende:
Iemand een idee wanneer Boerrigter terug komt?
Maar dat was tegen PSV, tegen clubs als Heracles is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die spelers hebben nu echt wel de drive te pakken hoor. Was je vorige week in her stadion? Dan zie je hoe je het het beste kan overbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |