Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.quote:
Hij is ook beter dan Strootman, dus wat dat betreft verdient hij het sowieso.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou zoiets weleens leuk vinden, maar dan met rood-zwart-rode en doorlopende band:
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, er zijn wel mooiere geweest, dit seizoen vind ik trouwens ook netjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds ook spuuglelijk.
Hier staan er nog aardig wat te koop, ik ken de site niet dus weet niet of het betrouwbaar isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:03 schreef J2T het volgende:
Waarom zijn de retro shirtjes van Ajax nergens verkrijgbaar? De TDK, en Le Coq Sportif shirtjes staan nergens te koop. Zo zonde.
Blinkt uit in lelijkheid maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:10 schreef FireFox1 het volgende:
Deze heb ik nog thuis liggen:
[ afbeelding ]
Met nummer 10. Gedragen door Mr. Bergkamp himself
Thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier staan er nog aardig wat te koop, ik ken de site niet dus weet niet of het betrouwbaar is
http://www.classicfootbal(...)-clubs/ajax.html?p=1
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blinkt uit in lelijkheid maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bent
Ajax is kampioens kandidaat héquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Verkoop Ajax - Vvv gaat ontzettend hard!
zelfs vakken op Noord met geen plekken naast elkaar.
Is zeker een aanrader een seizoenskaart, ik heb dit jaar voor het eerst ook een seizoenskaartquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Volgend jaar seizoenskaart dus dan heb ik er gelukkig geen last meer van
ik heb een oom met een seizoenskaart, die eigenlijk alleen naar Ajax - Fey en Ajax - PSV gaat.. Rest van de wedstrijden mag ik het pasje wel meenemenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Is zeker een aanrader een seizoenskaart, ik heb dit jaar voor het eerst ook een seizoenskaart
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef muzas het volgende:
[..]
ik heb een oom met een seizoenskaart, die eigenlijk alleen naar Ajax - Fey en Ajax - PSV gaat.. Rest van de wedstrijden mag ik het pasje wel meenemen
Ik heb jarenlang 4 stoelen achter me gehad die van 3M waren en bijna altijd met supporters van de tegenpartij, maar goed die waren in ieder geval altijd bezetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandAls hij zijn seizoenskaart aan iemand had uitgeleend had ik het nog begrepen. Maar het lijkt mij dat je voor Ajax komt en niet voor de tegenstander.
zulke mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zo iemand heb ik ook voor me zitten. Komt alleen naar de top wedstrijden en de rest van de wedstrijden zit er niemandAls hij zijn seizoenskaart aan iemand had uitgeleend had ik het nog begrepen. Maar het lijkt mij dat je voor Ajax komt en niet voor de tegenstander.
Aan de andere kant, dat lijkt de laatste tijd wel veel beter te gaan. Wellicht hebben ze nu toch iets geleerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je met een B-team, titelkandidaat nummer 1 bent, ben je gewoon echt goed.
Minpunt zijn de blessures, maarja.
Ze schijnen in zee te gaan met Fysiomed van Leroy Echteld, die heeft Siggie ook opgelaptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dat lijkt de laatste tijd wel veel beter te gaan. Wellicht hebben ze nu toch iets geleerd.
daar kunnen we nog een aantal seizoenen van genietenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi dat Van Rhijn eindelijk heeft verlengt
Ergens volgend seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef davihaa het volgende:
Iemand een idee wanneer Boerrigter terug komt?
De Boer zegt elke week iets anders, voor PSV zei hij nog dat het goed ging met Boerrigter en dat ie al klaar was om mee te trainen, daarna niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef davihaa het volgende:
Iemand een idee wanneer Boerrigter terug komt?
Maar dat was tegen PSV, tegen clubs als Heracles is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die spelers hebben nu echt wel de drive te pakken hoor. Was je vorige week in her stadion? Dan zie je hoe je het het beste kan overbrengen
7 overwinningen oprij waar voor Psv van werd gezegd enkel te komen door de 6 makkelijke tegenstanders oprij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar dat was tegen PSV, tegen clubs als Heracles is een heel ander verhaal
Maar bij die 6 overwinningen daarvoor was de motivatie bij sommige spelers ook ver te zoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 overwinningen oprij waar voor Psv van werd gezegd enkel te komen door de 6 makkelijke tegenstanders oprij.
Motivatie ... als je dat nu niet hebt, zul je dat nooit hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar bij die 6 overwinningen daarvoor was de motivatie bij sommige spelers ook ver te zoeken
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Boer zegt elke week iets anders, voor PSV zei hij nog dat het goed ging met Boerrigter en dat ie al klaar was om mee te trainen, daarna niks meer van gehoord.
quote:,,Naar verwachting kunnen Sigthórsson en Boerrigter tegen Heerenveen voor het eerst weer op de bank zitten. Het herstel van Boerrigter gaat de goede kant op. De afgelopen week heeft hij een hele week zonder pijn kunnen trainen.”
Ik blijf het Ajax onwaardige spelers vinden, net zoals Enoh, Bulykin, Suli etc. Hopen dat Ajax volgend jaar iig. een betere stofzuiger op gaat halen. En hopen dat er een aantal spelers vertrekken, Janssen, Van Der Wiel etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.
En hoe speelde Eriksen onder Jol?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoop dat de Boer 't eens gaat proberen met Eriksen als soort van linksbuiten (speelde hij onder Jol bij mijn weten ook) en De Jong op het middenveld achter Bulykin. Komt er ook weer plaats voor Theo.
Mijn indruk is dat alle goede, bevlogen wedstrijden dit seizoen, zonder Janssen gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij mijn weten prima. Ik wil het tandem Bulykin-De Jong in actie zien. En voor Theo Janssen moet ook plaats worden gemaakt. Anita laten staan waar 'ie staat. Door Eriksen naar voren te schuiven is dat allemaal mogelijk.
Met Boerrigter en Sigthorsson terug is 't natuurlijk een ander verhaal.
Nee, dat was echt een drama. Ik weet nog toen de Boer hem op de positie zette waar hij nu staat, toen zag je pas zijn talent. Onder Jol was het heel matig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij mijn weten prima. Ik wil het tandem Bulykin-De Jong in actie zien. En voor Theo Janssen moet ook plaats worden gemaakt. Anita laten staan waar 'ie staat. Door Eriksen naar voren te schuiven is dat allemaal mogelijk.
Met Boerrigter en Sigthorsson terug is 't natuurlijk een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
Over uitshirts gesproken.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wekt toch wel nostalgische gevoelens op dat bananenshirtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te horen, bedankt!quote:,,Naar verwachting kunnen Sigthórsson en Boerrigter tegen Heerenveen voor het eerst weer op de bank zitten. Het herstel van Boerrigter gaat de goede kant op. De afgelopen week heeft hij een hele week zonder pijn kunnen trainen.”
Waarschijnlijk stond hij stijf van de zenuwenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:30 schreef davihaa het volgende:
[..]
Goed om te horen, bedankt!Normaal gesproken heb je ze tegen Heracles nog niet echt nodig, hopelijk krijgt ebe het weer op ze heupen. Lukoki viel een beetje door de mand tegen PSV.
Ik vind Anita dit seizoen echt goed spelen. Aan het begin van het seizoen was hij nog een wisselspeler, maar mede door blessureleed geloof ik alles gespeeld. Op 6 staat hij echt zijn mannetje. Zijn contract loop tot 2014, maar ik vind dat zijn contract verlengd mag worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch een zeer positief signaal wat betreft de technische staf dat van Rhijn graag wil verlengen. Het sterke punt van Ajax op dit moment.
Wat vinden jullie verder sterke punten van Ajax? Ik vind de relatief goede mentale weerbaarheid van jonge onervaren spelers nog een sterk pluspunt. En de verdediging.
Ajax is weer een team en nauwelijks meer afhankelijk van individuele egoïstische klasse.quote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef Marsenal het volgende:
Als we dit jaar de 31e titel pakken mag wat mij betreft alles op het conto van de Boer komen. Lijkt toch echt die veeleisende winnaarsmentaliteit door het team zijn strot geduwd te krijgen, een kunstje, zeker met die blessures.
Ik ben juist wél tevreden met Bulykin, tenminste met zijn rol als pinchhitter.
Walgelijk wat lelijk zeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets anders te doen Biancaatje?quote:Op zondag 1 april 2012 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Walgelijk wat lelijk zeg.
En soms echt lache die Amsterdamse arrogantie en het Nederlandse super optimisme.
Geruchten over Eriksen dat Malaga interesse heeft.
Maar natuurlijk heb je van die vage ajacieden die roepen dat Eriksen blijft en alleen voor topclub vertrekt.
MAHAhahahaha Eriksen bij een topclub, die vent laat het bij Ajax al nauwelijks zien.
Die kerel moet het niet te hoog in de bol krijgen net als de ajacieden.
Sub-top bij grote competitie is al meer dan hoog zat voor hem.
Maar ja wel logisch dat ie bij Ajax weg wil, das gewoon niets meer.
De frustratie over de prestaties van je eigen ploeg zitten duidelijk diep. Ik kan me ook wel voorstellen dat het moeilijk moet zijn om een andere club dan Ajax te supporten. Dat heeft hoe dan ook iets gekunstelds.quote:Op zondag 1 april 2012 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En soms echt lache die Amsterdamse arrogantie en het Nederlandse super optimisme.
Maar natuurlijk heb je van die vage ajacieden die roepen dat Eriksen blijft en alleen voor topclub vertrekt.
MAHAhahahaha Eriksen bij een topclub, die vent laat het bij Ajax al nauwelijks zien.
Als je niets nuttigs te melden hebt, ga dan weg uit dit topicquote:Op zondag 1 april 2012 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee jonge, Heracles gaat weer shinen!
Weet ik, en als PSV met dezelfde instelling als gister speelt wint Heracles die beker.quote:Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We rijgen er een winst aan zodat ze de bekerfinale volle pond geven.
Het was weer treurig inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, en als PSV met dezelfde instelling als gister speelt wint Heracles die beker.
Was het weer niks? Onbegrijpelijkquote:Op zondag 1 april 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, en als PSV met dezelfde instelling als gister speelt wint Heracles die beker.
Ik wil niet het topic kapen maar ik kon me deze keer wel vinden in mensen die zeggen dat PSV saai isquote:
Dat dravertje vind zichzelf zo goed, aardige afschrijving trouwens 3 miljoen per jaar, nog niet zo erg als Sulejmani maar tochquote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet het topic kapen maar ik kon me deze keer wel vinden in mensen die zeggen dat PSV saai isheb me flink lopen irriteren, Wijnaldum kopen trouwens voor 2miljoen?
Vandaag zal het allemaal wel lukken, woensdag tegen H'veen wordt een moeilijkequote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef Pedroso het volgende:
Hoop niet dat Ajax deze week aan de beurt is om onverwachts puntverlies te lijden.
Heracles is een lastige tegenstander met aanvallend gezien best leuke voetballers. Winnen niet voor niets bij Twente en waren in Eindhoven een uur lang PSV de baas.
Hopelijk ook geen kaarten voor Anita en Vertonghen anders zijn ze er bij Heerenveen niet bij, beide erg belangrijk bij dit Ajax.
Ruilen voor el Ham?quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet het topic kapen maar ik kon me deze keer wel vinden in mensen die zeggen dat PSV saai isheb me flink lopen irriteren, Wijnaldum kopen trouwens voor 2miljoen?
Is er een Amsterdammer over je meisje heen gegaan vannacht?quote:Op zondag 1 april 2012 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, beleid zou er te allen tijden op gericht moeten zijn goede jonge spelers nog minimaal voor 2 jaar een contract te laten hebben. Dus dit is het moment waarop je Anita's contract moet verlengen (als je in hem gelooft), niet september 2013. Ajax zet zichzelf steeds in een slechte onderhandelingspositie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef Stibba het volgende:
[..]
Ik vind Anita dit seizoen echt goed spelen. Aan het begin van het seizoen was hij nog een wisselspeler, maar mede door blessureleed geloof ik alles gespeeld. Op 6 staat hij echt zijn mannetje. Zijn contract loop tot 2014, maar ik vind dat zijn contract verlengd mag worden.
Het is bij Ajax altijd weer hetzelfde verhaal. Spelers gaan voor weinig de deur uit, omdat ze nog maar een jaarcontract hebben. Kijk nu maar naar Vertonghen en van der Wiel, maar in het verleden ook al enkele keren met Stekelenburg en Emanuelson.
Kijk wat die Portugese clubs telkens voor transfersom vangen. Die vangen verdomme voor een back meer geld dan wij voor Suarez!
Heeft nooit een meisje gehad, dus dat zal het niet zijn..quote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Is er een Amsterdammer over je meisje heen gegaan vannacht?
Halen ze niet, hooguit voor een aantal minuten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:22 schreef J2T het volgende:
Ik hoop maar dat Kolbeinn en Boerrigter Heerenveen uit halen. Begin een beetje moe te worden van al die terugslagjes. Elke week weer hetzelfde verhaal; ''Derk en Kolbein werken de training individueel af, Derk en Kolbeinn trainen mee en zitten waarschijnlijk komend weekend bij de selectie, Derk heeft een terugslag, Kolbeinn speelt mee met Jong Ajax, Kolbeinn zit waarschijnlijk over twee weken bij de selectie.'' And so on and so on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |