Lul niet, jij zegt dat je ze inhaalt en daarna 70 gaat rijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Geen file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Sowieso mensen die invoegen en verwachten dat je gewoon even opzij gaat, omdat de linkerbaan vrij isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef D0808 het volgende:
Te vroeg invoegen (meteen bij het eerste blokje) en dan het liefst op 1 meter voor jouw auto, het bekende knipperlicht als toverstokje
Nee, ik bemoei me er lekker niet meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vertel jouw standpunt eens in deze?
Dat heeft ie allang toegegeven hoor. De rest moet hier nog even verder op door gaan/hameren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef Daeron het volgende:
Jonguh, kap met moeilijk doen en accepteer gewoon dat je een klapmongool bent.
Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.
Natuurlijk doe je dat. Ik ken jouw soort wel. Geeft ook niks, dat lost zich vanzelf wel een keer opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:51 schreef OEM het volgende:
[..]
Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.
Artikel 5 wegenverkeerswet om precies te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef blup het volgende:
[..]
Ben jij die golf bestuurder van een tijd terug op BOW die 60 voor een vrachtwagen ging rijden... wat een loser was dat zeg.
Wat die chauffeur doet is feitcode r593 gewoon een muldertje
Wat jij doet is artikel 5 (strafwet)
nou ga maar na, en ga vooral zo door.
[..]
geen file. op zijn hoogstens hinder
OWNEDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datquote:
Wie zegt dat diegene zich laat leiden door emotie's? Misschien heeft hij wel gewoon haast.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datEen echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Dan ben jij een amateurtje dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datEen echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Jaja, OEM is een hele flinke jongen, vrachtwagens mogen niet inhalen, en hij denkt op de weg wel uit te kunnen maken wie waarvoor door hem hoogstpersoonlijk gestraft zal worden, maar als hij in de Albert Heijn staat en de Cornflakes zijn op dan is het schelden dat die kut supermarkt godverdomme nooit z'n voorraad op orde heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs.![]()
Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
Zo klinkt het wel jaquote:
Hebben ze het nou op de radio over die vrachtwagen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:01 schreef Grielen het volgende:
Dit was in Frankrijk... ik begon na een tijdje te filmen, de vrachtwagen in kwestie had er al ruim 5 minuten op de linkerbaan op zitten..
Dan bij deze even een pluim voor het gros van de vrachtwagenchauffeursquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs.![]()
Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
Helaas lukt dat niet zomaar omdat een doorsnee vrachtwagen harder kan remmen dan een doorsnee personenauto. Fabeltje dat vrachtwagens een langere remweg hebben, op youtube genoeg materiaal over te vinden. Vrachtwagen met 40 ton in de bak vs een VW T5, T5 remt langer dan de vrachtwagen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Ferdo het volgende:
Kijken of je nog zo lacht als het een keer misgaat en jij veertig, vijftig ton in je rug krijgt door zulke debiele hobby's.
Nou ik wel. Ik kijk gelukkig altijd goed, maar ik blijf schrikken van mensen die hem er ineens langs knallen rechts in situaties waar dat niet nodig is. Ik schrik echt niet van iemand die hem daar langs laat rollen omdat links even geen vaart maakt maar sommige mensen denken echt op een circuit de TT te rijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nooit zOn probleem met rechtsinhalers..
Ik bedoel, ik ben geen fossiel dat schrikt ofzo? Er gebeurd toch verder niks?
Ik schrik er ook niet van oid maar het is gewoon het vervelende gedoe wat eraan vooraf gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nooit zOn probleem met rechtsinhalers..
Ik bedoel, ik ben geen fossiel dat schrikt ofzo? Er gebeurd toch verder niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |