abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109729012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Lul niet, jij zegt dat je ze inhaalt en daarna 70 gaat rijden.
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:48 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109729026
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Geen file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.

Steeds met dat vingertje wijzen naar anderen he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_109729040
Jonguh, kap met moeilijk doen en accepteer gewoon dat je een klapmongool bent. |:(
pi_109729047
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef D0808 het volgende:
Te vroeg invoegen (meteen bij het eerste blokje) en dan het liefst op 1 meter voor jouw auto, het bekende knipperlicht als toverstokje }:|
Sowieso mensen die invoegen en verwachten dat je gewoon even opzij gaat, omdat de linkerbaan vrij is :'). Of mensen die juist naar de linkerbaan gaan, omdat er iemand in de verte wil invoegen, maar waar het helemaal niet bij nodig is (auto rijdt juist al even hard of harder, of juist een stuk zachter waardoor je er makkelijk voorbij kunt, ook op de rechterbaan).
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef vannelle het volgende:

[..]
Vertel jouw standpunt eens in deze?
Nee, ik bemoei me er lekker niet mee :Y).
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef Daeron het volgende:
Jonguh, kap met moeilijk doen en accepteer gewoon dat je een klapmongool bent. |:(
Dat heeft ie allang toegegeven hoor. De rest moet hier nog even verder op door gaan/hameren.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:51:28 #105
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109729057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.
Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:52:56 #106
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_109729079
Maar zij doen het ook :'(
gevalletje dus.. Keeee.. next...
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 13:53:05 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109729081
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:51 schreef OEM het volgende:

[..]

Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.
Natuurlijk doe je dat. Ik ken jouw soort wel. Geeft ook niks, dat lost zich vanzelf wel een keer op :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:01:36 #108
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_109729230

Dit was in Frankrijk... ik begon na een tijdje te filmen, de vrachtwagen in kwestie had er al ruim 5 minuten op de linkerbaan op zitten..
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_109731474
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef blup het volgende:

[..]

Ben jij die golf bestuurder van een tijd terug op BOW die 60 voor een vrachtwagen ging rijden.. _O-. wat een loser was dat zeg.
Wat die chauffeur doet is feitcode r593 gewoon een muldertje
Wat jij doet is artikel 5 (strafwet)
nou ga maar na, en ga vooral zo door.

[..]

geen file. op zijn hoogstens hinder
Artikel 5 wegenverkeerswet om precies te zijn.
pi_109732114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
OWNED _O_
pi_109732404
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

OWNED _O_
Logica, niks anders dan dat. ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:37:35 #112
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109734632
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

OWNED _O_
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze dat :') Een echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
pi_109734753
Kijken of je nog zo lacht als het een keer misgaat en jij veertig, vijftig ton in je rug krijgt door zulke debiele hobby's. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109734941
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:

[..]

De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze dat :') Een echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Wie zegt dat diegene zich laat leiden door emotie's? Misschien heeft hij wel gewoon haast.

Oh, en zie ferdo's post...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_109735103
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:

Professionals noemen ze dat.
Moeten zij zich meer aan de regels houden dan anderen?
pi_109735419
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs. -O-

Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 19:13:19 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109737162
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:

[..]

De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze dat :') Een echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Dan ben jij een amateurtje dus.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 19:15:26 #118
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109737212
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs. -O-

Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
Jaja, OEM is een hele flinke jongen, vrachtwagens mogen niet inhalen, en hij denkt op de weg wel uit te kunnen maken wie waarvoor door hem hoogstpersoonlijk gestraft zal worden, maar als hij in de Albert Heijn staat en de Cornflakes zijn op dan is het schelden dat die kut supermarkt godverdomme nooit z'n voorraad op orde heeft.

Hey, OEM, weet je hoe dat komt? Die vrachtwagen wilde wel hoor, maar een of andere bosjosti reed 70 om 'm te zieken.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:16:40 #119
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109737235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan ben jij een amateurtje dus.
Zo klinkt het wel ja :Y .

Het verbaast me trouwens dat nog niemand over mij geklaagd heeft, ik heb echt kansloos gereden gisteren :') .

Beetje emotioneel en wou snel thuis zijn. Op de snelweg er 160/170 voor (top van die oude astra) en dan van die treintjes op de linkerbaan over de rechterbaan inhalen en dan pas naar links wanneer je rechts iemand tegenkomt.
Ik geef eerlijk toe, het was aso... en ik had het ook niet moeten doen. Voortaan even wat meer afkoelen voor ik in de auto stap :@ .
pi_109737359
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:01 schreef Grielen het volgende:

Dit was in Frankrijk... ik begon na een tijdje te filmen, de vrachtwagen in kwestie had er al ruim 5 minuten op de linkerbaan op zitten..
Hebben ze het nou op de radio over die vrachtwagen?
pi_109740298
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs. -O-

Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
Dan bij deze even een pluim voor het gros van de vrachtwagenchauffeurs *O*
Heb meerdere malen gemerkt hoe ze vooruit kijken, andere weggebruikers proberen uit de problemen te helpen of even ruimte maken bij op- en afritten zodat we allemaal snel en veilig komen waar we wezen moeten. Het zijn alleen niet die chauffeurs die in het oog springen he...een beetje de Marokkanen van de weg zijn het :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!fotograaf zaterdag 31 maart 2012 @ 20:58:28 #122
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109741375
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Ferdo het volgende:
Kijken of je nog zo lacht als het een keer misgaat en jij veertig, vijftig ton in je rug krijgt door zulke debiele hobby's. :{
Helaas lukt dat niet zomaar omdat een doorsnee vrachtwagen harder kan remmen dan een doorsnee personenauto. Fabeltje dat vrachtwagens een langere remweg hebben, op youtube genoeg materiaal over te vinden. Vrachtwagen met 40 ton in de bak vs een VW T5, T5 remt langer dan de vrachtwagen.
OEM is zeker ook zo'n figuur dat vrachtwagens snijdt en vervolgens loopt te miepen dat de weg dicht is door een gekantelde vrachtwagen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109742032
Ik heb nooit zOn probleem met rechtsinhalers..

Ik bedoel, ik ben geen fossiel dat schrikt ofzo? Er gebeurd toch verder niks?
pi_109743345
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nooit zOn probleem met rechtsinhalers..

Ik bedoel, ik ben geen fossiel dat schrikt ofzo? Er gebeurd toch verder niks?
Nou ik wel. Ik kijk gelukkig altijd goed, maar ik blijf schrikken van mensen die hem er ineens langs knallen rechts in situaties waar dat niet nodig is. Ik schrik echt niet van iemand die hem daar langs laat rollen omdat links even geen vaart maakt maar sommige mensen denken echt op een circuit de TT te rijden.

Laatst ook op de A50 rond Epe, knalt er echt met minstens 150 een busje de linkerbaan op. Ik rij daar 130, zie hem van verre aankomen en denk ja daaaag, ik maak ruimte anders zit ie in mijn kont. Dus ik zet nog steeds rustig de wisseling van weghelft in naar rechts, kijken, knipperlichtje, alles rustig. Let die lul dus niet op en slingert hem ineens ook naar rechts terwijl ik daar al half rij (inmiddels zit ie op 5 meter van mij). Ik maak mijn manoeuvre naar rechts af omdat dat het minst onverwachte is (met hart in mijn keel). Op het laatste moment trekt hij hem weer naar links en zit onmiddelijk bijna op de Golf die op de linkerrijbaan voor mij reed. Remlichten, slingeren, gaat op twee weghelften tegelijk rijden, lichtseinen. En op het moment dat die Golf ook denkt van ja daaag en aan de kant wil, flikt dat busje dus precies hetzelfde met weer bijna een ongeluk 8)7

Al die tijd bleef hij gewoon 150 doen en wilde dus compleet onnodig rechts inhalen want daar reden we allemaal 130, 135. Nou, als je net als ik krap 6 maanden achter het stuur zit schrik je echt behoorlijk van dat soort fratsen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109743611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nooit zOn probleem met rechtsinhalers..

Ik bedoel, ik ben geen fossiel dat schrikt ofzo? Er gebeurd toch verder niks?
Ik schrik er ook niet van oid maar het is gewoon het vervelende gedoe wat eraan vooraf gaat.

Al zijn er soms wel mensen die echt vraaaagen om rechts ingehaald te worden :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')