Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef OEM het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AO0788
There you go, in de PV stond niet dat er géén file was.quote:Nu daarmee niet is uitgesloten, dat de sanctie is opgelegd in een situatie, waarin sprake was van een file op de linkerrijstrook en door het ontbreken van een nadere omschrijving van het opvallende rijgedrag daaromtrent niets naders kan worden vastgesteld, staat niet vast dat de betrokkene de gedraging heeft verricht.
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo uit de tent lokken man
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.
Zoveel stupiditeit én een rijbewijs hebben. CBR faal.
Sjuust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.
Dat hij zich nu als een triangeljosti door het verkeer beweegt is puur en alleen zijn eigen faal. Daar tof over lopen te lullen is nog een grotere faal en (half) dood gereden worden doordat hij denkt het wel allemaal te weten is de grootste faal (en overigens ook de oplossing).
Lul niet, jij zegt dat je ze inhaalt en daarna 70 gaat rijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Geen file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.
Sowieso mensen die invoegen en verwachten dat je gewoon even opzij gaat, omdat de linkerbaan vrij isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef D0808 het volgende:
Te vroeg invoegen (meteen bij het eerste blokje) en dan het liefst op 1 meter voor jouw auto, het bekende knipperlicht als toverstokje
Nee, ik bemoei me er lekker niet meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vertel jouw standpunt eens in deze?
Dat heeft ie allang toegegeven hoor. De rest moet hier nog even verder op door gaan/hameren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef Daeron het volgende:
Jonguh, kap met moeilijk doen en accepteer gewoon dat je een klapmongool bent.
Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want dat een vrachtwagen gaat inhalen waar dat eventueel niet is toegestaan betekent niet dat jij dan DUS die vrachtwagen vervolgens moet gaan hinderen. Dat laatste is volledig jouw keuze. Dus als die vrachtwagen tot in gaat halen en jij rijdt daarna gewoon door is er OOK niks aan de hand, maar dat kun jij niet hebben.
Natuurlijk doe je dat. Ik ken jouw soort wel. Geeft ook niks, dat lost zich vanzelf wel een keer opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:51 schreef OEM het volgende:
[..]
Inderdaad. Klopt. Helemaal gelijk. Ontken ik nergens. En toch doe ik het.
Artikel 5 wegenverkeerswet om precies te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef blup het volgende:
[..]
Ben jij die golf bestuurder van een tijd terug op BOW die 60 voor een vrachtwagen ging rijden... wat een loser was dat zeg.
Wat die chauffeur doet is feitcode r593 gewoon een muldertje
Wat jij doet is artikel 5 (strafwet)
nou ga maar na, en ga vooral zo door.
[..]
geen file. op zijn hoogstens hinder
OWNEDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datquote:
Wie zegt dat diegene zich laat leiden door emotie's? Misschien heeft hij wel gewoon haast.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datEen echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Dan ben jij een amateurtje dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef OEM het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur is owned ja, Die laat zich uitlokken om nogmaals het inhaalverbod te negeren. Professionals noemen ze datEen echte professional laat zich niet leiden door z'n emoties, zeker niet in het verkeer.
Jaja, OEM is een hele flinke jongen, vrachtwagens mogen niet inhalen, en hij denkt op de weg wel uit te kunnen maken wie waarvoor door hem hoogstpersoonlijk gestraft zal worden, maar als hij in de Albert Heijn staat en de Cornflakes zijn op dan is het schelden dat die kut supermarkt godverdomme nooit z'n voorraad op orde heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd dat gezeik over vrachtwagenchauffeurs.![]()
Ik denk dat OEM ook niet echt helemaal begrijpt dat wij op tijd rijden. 2x 4,5 uur (om het makkelijk te houden voor leken.)
En onze planner verlangt van ons dat wij op een bepaald tijdstip bij de klant zijn, de klant ook trouwens.
Ook kan onze planner zien hoeveel remacties wij maken en weer moeten optrekken. Zuinig rijden moeten wij.
Dat lukt niet met iemand die 70 voor je gaat rijden. Ook omdat de meesten de onhebbelijke drang hebben om onregelmatig te rijden. Een vrachtwagen doet makkelijk 1:3 a 4. En als wij chauffeurs daar 1:5 a 6 van kunnen maken is de planner blij. Maar vaak gaat dat niet door figuren als OEM.
Zo klinkt het wel jaquote:
Hebben ze het nou op de radio over die vrachtwagen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:01 schreef Grielen het volgende:
Dit was in Frankrijk... ik begon na een tijdje te filmen, de vrachtwagen in kwestie had er al ruim 5 minuten op de linkerbaan op zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |