Straks vergadering tot ongeveer 00.00 op werk, daarna stad in of zo. En nu bezig met ballonnen oppompen om een ballonnenboog te makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
En mii dushiess wat zijn de plans voor zaterdagavond?
Hihi en als Macro's het doen mag het wel want cultuur ensoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker hoerenkots, ik spuug echt op mensen die in een bar Engels met elkaar gaan praten terwijl beide partijen 100% Nederlands zijn en ze geen enkele reden hebben om Engels te praten.Zo van: "Hihi, kijk ons Engels praten, wat moeten wij toch mensen van de wereld zijn."
En heeft Cher- weer lopen kankeren op ons geile SCtje?
Zulke dingen aan een geslacht koppelenquote:
Op vier honden tegelijkertijd passen voor mn stiefvader.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
En mii dushiess wat zijn de plans voor zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Straks vergadering tot ongeveer 00.00 op werk, daarna stad in of zo. En nu bezig met ballonnen oppompen om een ballonnenboog te maken
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op vier honden tegelijkertijd passen voor mn stiefvader.
Kankerbeesten.
Spijtige zaterdag ja. Maar dat maak ik volgende week ruimschoots goed.quote:
Ach, het kan niet altijd feest zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spijtige zaterdag ja. Maar dat maak ik volgende week ruimschoots goed.
Wat ga jij dan allemaal uitspoken, relmeneer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, het kan niet altijd feest zijn
Right.quote:
Ik gok iets met spookjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ga jij dan allemaal uitspoken, relmeneer?
Ik ga rond een uurtje of half 8 naar m'n vriendin. Filmpje kijken, jointje roken, misschien koekjes bakkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ga jij dan allemaal uitspoken, relmeneer?
Kun je m'n sokken mee terug nemen plz? Thanks in advance.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga rond een uurtje of half 8 naar m'n vriendin
Dat wil ik ook nog wel eens een keer... een vriendin die smoked.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga rond een uurtje of half 8 naar m'n vriendin. Filmpje kijken, jointje roken, misschien koekjes bakkenen daarna, rond uurtje of 11 ff jointje roken bij vrienden en dan ga ik slapen
Is goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kun je m'n sokken mee terug nemen plz? Thanks in advance.
Is chillquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens een keer... een vriendin die smoked.
Ja dunno, lijkt mij ook. Nooit gehad, alleen wijndrinkende hbo sletjesquote:
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, dezequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens een keer... een vriendin die smoked.
Als de vriendschapscockrings klaar zijn, ze moeten die mal nog maken van/om het monument op de Dam.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Mike. wanneer gaan we synchroonflexen in Vondel?
Als ik met m'n vriendin in de shop zit, valt het me toch altijd wel op dat er best wat mensen kijken als m'n vriendin een joint draaitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunno, lijkt mij ook. Nooit gehad, alleen wijndrinkende hbo sletjes
Seriously!? Ik vind haar mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft een kop als een botsauto met een borstkas als CB.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, deze.
Haha draaien, ja? dat is ook wel tofquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik met m'n vriendin in de shop zit, valt het me toch altijd wel op dat er best wat mensen kijken als m'n vriendin een joint draait
Je hebt nooit vrouwen in een shop gezien? Watquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha draaien, ja? dat is ook wel tofheb ik nog nooit gezien in shoppa.
Deze man helikoptert er op los.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Mike. wanneer gaan we synchroonflexen in Vondel?
Uitsteller. Gewoon angstig voor mijn Coleman fysiek.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, deze.
[..]
Als de vriendschapscockrings klaar zijn, ze moeten die mal nog maken van/om het monument op de Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |