Ja dunno, lijkt mij ook. Nooit gehad, alleen wijndrinkende hbo sletjesquote:
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, dezequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens een keer... een vriendin die smoked.
Als de vriendschapscockrings klaar zijn, ze moeten die mal nog maken van/om het monument op de Dam.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Mike. wanneer gaan we synchroonflexen in Vondel?
Als ik met m'n vriendin in de shop zit, valt het me toch altijd wel op dat er best wat mensen kijken als m'n vriendin een joint draaitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunno, lijkt mij ook. Nooit gehad, alleen wijndrinkende hbo sletjes
Seriously!? Ik vind haar mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft een kop als een botsauto met een borstkas als CB.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, deze.
Haha draaien, ja? dat is ook wel tofquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik met m'n vriendin in de shop zit, valt het me toch altijd wel op dat er best wat mensen kijken als m'n vriendin een joint draait
Je hebt nooit vrouwen in een shop gezien? Watquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha draaien, ja? dat is ook wel tofheb ik nog nooit gezien in shoppa.
Deze man helikoptert er op los.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Mike. wanneer gaan we synchroonflexen in Vondel?
Uitsteller. Gewoon angstig voor mijn Coleman fysiek.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerchill, eerst de ziekelijk schattigste lachkick ooit, vervolgens even 5 minuten in slaap donderden om je vervolgens in een waas van blinde geilheid te bespringen. Goede categorie chicks, deze.
[..]
Als de vriendschapscockrings klaar zijn, ze moeten die mal nog maken van/om het monument op de Dam.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je hebt nooit vrouwen in een shop gezien? Wat?
Zij mag mij en m'n chick wel vergezellenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
En deze. Look at them hips, though.
Vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee man.
Tuurlijk wel, maar zie ze nooit draaien, echt nooit.
Meh, haar vind ik dan weer niets. Die allerlaatste wel thoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet elke chick met DSL, een volle bos krullen en een goed Instagram-achtig filter is meteen nice.
[ afbeelding ]
Ik vind deze chick mooi.
Vroeger chillde ik met chicks die me zelfs hebben leren draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee man.
Tuurlijk wel, maar zie ze nooit draaien, echt nooit.
Bij mij was het altijd als er chicks bij waren dat je voor ze moest draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger chillde ik met chicks die me zelfs hebben leren draaien![]()
.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke dingen aan een geslacht koppelen
Mijne draait voor mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mij was het altijd als er chicks bij waren dat je voor ze moest draaien
Luie maddafakkaz
Prima voor elkaarquote:
Ik kan niet draaienquote:
Deel.quote:
Come and get sumquote:
Nee, lijkt zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niiice. Spot ik daar nou ook fa chong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |