Wel leuk voor Jajong.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
Kanker, die gast bij Holland's Got Talent kan deepthroaten als een malle. Moest al bijna kokhalzen toen ik die shit zag
Wil jij nu ook geklaard worden ofzo? Heb ik nog niet genoeg KLB noobs geowned? Jij wil ook nog even?quote:
Begin eens, stoere internet hooli.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wil jij nu ook geklaard worden ofzo? Heb ik nog niet genoeg KLB noobs geowned? Jij wil ook nog even?
Ja, jij was er nietquote:
Heb je nog lekker kunnen slapen na ons onderlinge spektakel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, jij was er nietAlleen Sala en ik waren aan het autisten op de vrijdagavond.
Heerlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je nog lekker kunnen slapen na ons onderlinge spektakel?
Ik werd wakker om fuckin half 8 op de bank en toen verder geslapen tot 11 in mijn bedje, wel heerlijk jaquote:
Zulke mensen kwam ik ook fakkin vaak tegen in de bios en huidige werk, fucking vreemd jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker hoerenkots, ik spuug echt op mensen die in een bar Engels met elkaar gaan praten terwijl beide partijen 100% Nederlands zijn en ze geen enkele reden hebben om Engels te praten.Zo van: "Hihi, kijk ons Engels praten, wat moeten wij toch mensen van de wereld zijn."
En heeft Cher- weer lopen kankeren op ons geile SCtje?
Hahaha, zulke mensen zijn het niet eens waard om je over op te winden manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker hoerenkots, ik spuug echt op mensen die in een bar Engels met elkaar gaan praten terwijl beide partijen 100% Nederlands zijn en ze geen enkele reden hebben om Engels te praten.Zo van: "Hihi, kijk ons Engels praten, wat moeten wij toch mensen van de wereld zijn."
En heeft Cher- weer lopen kankeren op ons geile SCtje?
rofllollercopterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I just woke up and I'm still high.
Thank God.
Meisjes die blowen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Net een zieke zak wiet gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |