quote:
En niet voor de TV/Computer eten, want dan eet je totaal niet bewustquote:Op maandag 2 april 2012 12:27 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
De tip om pas ná het eten boodschappen te doen ken je vast al. Ook als je je eten voor die dag gaat halen, eerst ff wat eten, wat drinken, dan boodschapjes. Werkt echt als een tiet.
Maaltijd salades zijn yummie.
Ja en lezen mag ook niet,quote:Op maandag 2 april 2012 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik hier dan een beetje tegen de muur gaan staren als ik eet? Als het zonnetje nou lekker warm is dan ga ik wel buiten eten ofzo, maar ook alleen als ik geen zin heb om even een serie te kijken oid
.
Ik merk soms wel dat ik echt zit te schrokken, da's ook niet goed. Zo zonde als je net lekker gekookt hebt
.
Of tijdens de lunchquote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou je ook boodschappen doen als je uit je werk komt? Je kunt dat gewoon in het weekend doen en woensdag na het eten.
Klopt, dat is dus ook het punt waar ik nu mee bezig benquote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou je ook boodschappen doen als je uit je werk komt? Je kunt dat gewoon in het weekend doen en woensdag na het eten.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan gil ik heel hard GEEN IDEE GEEN IDEE en zet de tv aan
Goh!quote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Er zitten hier een heuleboel mensen van ehm... Onze kant zeg maar. Haha.
Ook één voor mij meenemen aub.quote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Er zitten hier een heuleboel mensen van ehm... Onze kant zeg maar. Haha.
Net of het een afhaalbalie is daarquote:
Ik heb dat dus niet. Wij eten vanaf het begin van de lowcarb wel nog een boterham per dag en fruit en gekleurde groente. Gaat best prima. Alleen nu veel honger want kut geslapen en te moe om genoeg eten mee te slepen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:12 schreef lezzer het volgende:
Wat iedereen eigenlijk moet doen bij low carb, in het begin, is afkicken van suiker.
Het idee is, dat als je dat blijft voeden, dat het dan heel moeilijk wordt.
Net of je een blaffende hond in je buik hebt waar je af en toe een cocktailworstje ingooit.
Die blijft zeuren om meer.
MIjn persoonlijke ervaring is, dat het makkelijker is om 3-4 dagen heel radicaal daarmee te stoppen en je bijvoorbeeld vol te proppen met groenten/eieren/vlees.
Als je mondjesmaat van dat soort suikers blijft nemen, dan krijg je elke keer weer trek daarin.
Het gaat dus niet over die paar carbs, het gaat over wat die paar carbs veroorzaken.
Ow men..quote:
Jij zou op Dot komen passenquote:
In een land hier heel ver vandaanquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow men... Waar woont gij, oh geweldige voedselbereidend mensenwezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |