The bigger they are the harder they fall...ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormansik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn
Zeker als ze zo groot zijn als viz...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormansik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn
mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn
Zeker als ze zo groot zijn als viz...
neuh, gooi er wat zoetstof in en de ene keer bessen, de andere keer frambozen of allebei en havermout. Hangt er vanaf wat ik doe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Aurum word jij niet saai van die kwark?
Ik vind trouwens de griekse yoghurt van de lidl helemaal niet zo lekkerveel te dik! als deze leeg is weer gewoon die van weerribben.
Of KPD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
En bedankt voor de complimentjes! Ik ben niet aan het vissen, gewoon af en toe hier van me afschrijven hoe ik er voor en tegenover sta vind ik vooral erg fijn, maar vind 't ook lief om te horen dat ik niet binnen in een kelder hoor om de rest van de wereld voor mijn aanblik te behoeden!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
fuuu...wat ik daar mocht aanschouwen toen ik per ongeluk misklikte is een erg goed voorbeeld van hoe ik er NIET uit wil zien
[/trauma]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
En als de tijd van de maand eraan komt ga ik vocht vasthouden. Poofy blowfish it iz I![]()
Maar ik kan bijna 28 minuten hardlopen en mij lekker 17 keer opdrukken. Lekker puh![]()
![]()
Mo heb je wel eens je vetpercentage op laten meten? Als je met 77 kilo een prima vetpercentage hebt en je ook nog eens slank toont, dan is er toch niets aan de hand? Dan weeg je nu eenmaal wat zwaarder, dat kanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was ook niet van plan om er elke dag op te gaan staan, máár ik ga wel 's kijken wat het allemaal doet, dat sporten: gewicht, omtrek én spiegel.
Kijk, uiteindelijk ben nog nog best blij als ik kijk waar ik vandaan kom: uiteindelijk zelfs op dit punt nog zo'n 20kg lichter dan op m'n zwaarste moment. Dus 'yay', maar ben nu wel op een 'punt in m'n leven' (barf) dat ik vind dat ik best héél goed voor mezelf mag zorgen en daar hoort ook een fijn figuur bij. Gelukkig getrouwd, het naar m'n zin qua studeren, woon in een prachtig land en doe súper leuke dingen! En ik zit op het moment ook in zó'n fijne flow die ik zeker de komende 3 maanden, tijdens het schrijven van al m'n essays, de scriptie en het leren voor m'n tentamens vast wil houden: het sporten en het blijer worden van de spiegel geven me zóveel positieve energie! Daar MOET ik gebruik van maken! Het gaat wel niet zo hard als 3 jaar geleden, toen ik in 3 maanden tijd van die >95 naar 70 ging, maargoed, dat wil ik ook niet meer
(nou ja, zou het wel willen, als het ineens gezond zou zijn
)
Dus, yeah!Genieten! Sporten! Gezond en lekker eten! 2012 wordt een mooi laatste jaar!
Dat dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, je toont zeker geen 77 kilo met jouw lengte voor zover ik weet, dus ik gok zo dat het een boel spier is ook!
Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Het ruikt naar frikandelbroodjes in ons gebouw.Must resist...
Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Het ruikt naar frikandelbroodjes in ons gebouw.Must resist...
nice!! Waar ga je ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
Mag zometeen weer op de massagetafel. Eens kijken of ze wat kunnen fixen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:57 schreef LieLie het volgende:
Oh, Mo, wij zijn dus wel erg hetzelfde
Ik ben 2/3 cm langer en gisterochtend 0,6kg zwaarder.
Gee, thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!
Same old, die hadden over een uur een plekje vrijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nice!! Waar ga je ?
Ik zou eigenlijk ook eens moeten. Met dat vele trainen zit mijn linkerschouder/kant zo vast als wat. En dan voel ik met te bezwaard om lief te vragen om eens een half uurtje los te gaan op me. Hij is er heel de dag al mee bezig, komt hij thuis mag hij nog een keer aan de slag
Ik zal in elk geval meelezen, kan ook nog genoeg lerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, dames: als mod van EXA dit jaar weer, wil ik eens kijken of ik een leuk 'hersenvoedsel' topic kan openen! Het blijven scholieren dus ze zullen vast keihard aan de redbull gaan (), maar wellicht wil ik eens kijken of ik, misschien met jullie hulp, ze wat leuke lunch en tussendoortips kan geven zodat ze goed en gezond doorvoed hun examens in gaan!
Zouden jullie daar eventueel een beetje bij willen helpen/meeposten voor ideeën enzo?
Helaas heb ik een vrij sterke maag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...
En als dat niet helpt, googelen naar "the human centipede" (Hele ranzige horrorfilm waarbij ik iig een week misselijk ben van alleen al de trailer en zeker de film NIET ga kijken, wees gewaarschuwd!)
Rijst?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
Kom ik weer met een 'hoe maak ik van mijn D een echte D?'
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
Je hebt gegoogeld op die film en nogsteeds zin in eten? Sjees.. wel extreem sterke maag dan ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Helaas heb ik een vrij sterke maag.
DaD: will do!Geen idee of hij iets van films weet, maar ach, dan past hij juist goed in ons team.
Weet niet of je deze nog gezien had?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
Kom ik weer met een 'hoe maak ik van mijn D een echte D?'
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
Oh, overheen gekeken! Ik vind het wel heel veel dressing zo op het plaatje, maar dat kan minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of je deze nog gezien had?
Vond deze salade wel lekker: http://silkeskookhoekje.w(...)ebroken-aardappelen/
Heb de dressing gehalveerd idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, overheen gekeken! Ik vind het wel heel veel dressing zo op het plaatje, maar dat kan minder natuurlijk.
Maar mango/garnaal leek me ook wel lekker als combi.
Vorige keer waren we met z'n tweetje 8e van de 14! Denk je eens in wat voor ongekende hoogten we met z'n vieren kunnen bereiken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Helaas heb ik een vrij sterke maag.
DaD: will do!Geen idee of hij iets van films weet, maar ach, dan past hij juist goed in ons team.
Is dat avontuurlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb de dressing gehalveerd idd.
Mango, Garnaal zo avontuurlijk ben ik (nog) niet
Je moet wel een week doen met die tasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is dat avontuurlijk?maar wel lekker hoor, beetje spicy garnaal, fris zoete mango
Avocado erbij misschien? Die zit ook in de tas.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vorige keer waren we met z'n tweetje 8e van de 14! Denk je eens in wat voor ongekende hoogten we met z'n vieren kunnen bereiken!.
Iedere dag een groentetas, kan je je voorstellen hoe gezond!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet wel een week doen met die tasgeen dag hé
Bloemkooltaart van Ottolenghi, die wil ik nog gaan proberen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Voor de andijvie zag ik nog een quiche-recept, met blauwe kaas erdoor, of gorgonzola misschien. En het deeg wilde ik dan met spelt proberen, dat heb ik ook nog.
De wortelen gaan denk ik in de oven met venkel en iets van kip erbij.
Dan heb ik nog een bloemkool, redt die het tot maandag? Daar moet ik nog iets leuks voor verzinnen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet wel een week doen met die tasgeen dag hé
Bloemkool doet het wel een tijdje als je het koel bewaartquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Voor de andijvie zag ik nog een quiche-recept, met blauwe kaas erdoor, of gorgonzola misschien. En het deeg wilde ik dan met spelt proberen, dat heb ik ook nog.
De wortelen gaan denk ik in de oven met venkel en iets van kip erbij.
Dan heb ik nog een bloemkool, redt die het tot maandag? Daar moet ik nog iets leuks voor verzinnen.
Die is erg lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bloemkooltaart van Ottolenghi, die wil ik nog gaan proberen!
Wat zit daar in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bloemkooltaart van Ottolenghi, die wil ik nog gaan proberen!
Ja inderdaad, we worden elke keer achtste! Hmm. Hmmmm.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waren jullie niet de keren daarvoor ook al 8e?*vermoedt een complot*
LieLie: garnaal en avocado is sowieso een goede combi, maar mango klinkt ook lekker!
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iedere dag een groentetas, kan je je voorstellen hoe gezond!
Noes! Hier zijn zeker hogere machten in het spel!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we worden elke keer achtste! Hmm. Hmmmm.
Edit: En acht is twee keer vier!.
Less than zero?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:41 schreef Mini. het volgende:
[..]
Noes! Hier zijn zeker hogere machten in het spel!
Als we nu de teamnaam veranderen in One flew over the cuckoo's nest, worden we dan 2e?
Daarmee werkt hun systeem niet meer.quote:
Boh frustrerend Cookiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef creepycookie het volgende:
Na 6 weken sporten is er 1 kg en 2% vet bijgekomen volgens de weegschaal van de sportschool. Volgens mij is hij kapot
Nee maar, erg frustrerend. De instructrice ging het riedeltje af: ja je moet echt zorgen dat je gezond eet. My ass, waar denk je dat ik mee bezig ben
And who are we to ignore national holidays!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef LieLie het volgende:
Oh, eigenlijk is het nationale pannenkoekdag
Ik kan de winterpostelein ook nog in een pannenkoek rollenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
And who are we to ignore national holidays!
Thanks Mariequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boh frustrerend CookieDaar doe je dan je best voor!
![]()
If it's any consolation: je bent iig sowieso hot stuffAl snap ik dat dat een beetje een dooddoener is.
Ja mijn buik en armen zijn echt veel strakker, dus raar is het wel. Ik weet ook wel dat een vetmeter in een weegschaal niet erg betrouwbaar is, omdat ie vooral het onderlichaam meet. En daar zit nou juist al mijn vetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:
Creepy, ik kan niet zoveel met die vetpercentages in de sportschool. Vorig jaar ook een periode fanatiek gesport, drie keer in de week sportschool, plus naar het werk fietsen, was duidelijk strakker maar het vetpercentage was volgens dat ding hoger. Nouja, echt niet dus
Die weegschaaldingen wijken ook nog eens af op basis van vochtpercentage, zweet, etcetcetc. Ik zou er niet al te veel waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:39 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja mijn buik en armen zijn echt veel strakker, dus raar is het wel. Ik weet ook wel dat een vetmeter in een weegschaal niet erg betrouwbaar is, omdat ie vooral het onderlichaam meet. En daar zit nou juist al mijn vet![]()
Maar ik ga lekker verder, ga wel volgende week een weekje low carb doen, kijken hoe dat gaat. En nu eerst een weekend met Mr, dan wil ik me niet zoveel zorgen maken over dit soort dingen
En die instructrice ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon die weegschaal door 't raam gooien creepy!
negeren die weegschaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef creepycookie het volgende:
Na 6 weken sporten is er 1 kg en 2% vet bijgekomen volgens de weegschaal van de sportschool. Volgens mij is hij kapot
Nee maar, erg frustrerend. De instructrice ging het riedeltje af: ja je moet echt zorgen dat je gezond eet. My ass, waar denk je dat ik mee bezig ben
Koud, winderig en motregen. Bah.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, stukje wezen lopen. Het is koud buiten
ik had zelfs een koude neusquote:
Het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Ik ben me toch ineens een partij sjagrijnig...!
Vreselijk zeg maar het is niet nieuw.quote:
ik vond ze best lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
Wel nieuw: pure M&M's pinda. Niet lekker.
Oh, vervelend.quote:
Ik las even dat je 4 zakjes had gekocht!quote:
Pas nadat ik het heb uitgetestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik las even dat je 4 zakjes had gekocht!
Wilde je gelijk al verwijten dat jij je meuk wel altijd in het groot koopt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
/mental image van aurum in een tuigje die een dikke man in een rood pak voortsleept in een slee
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Nallie het volgende:
Lalalalijstje!
T: stukje raw brownie, nu al zin in
Sew them!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:06 schreef LieLie het volgende:
Er zat een graat in mijn gerookte zalm, dat is voor het eerst!
Ik ook, maar dat komt door de zon haha. Ziet er best.. Uhh.. Apart uit :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik had zelfs een koude neus
I did a Ruldolph in March
Mooi lijstje Lie en heeeel Nom!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef LieLie het volgende:
Lijstje:
O(laat): twee both met 30+ belegen kaas
T: mandarijn
L: triangelwaldkornhardbroodje met gerookte zalm, daartussen een mengseltje van wat kwark/mayo/bieslook/venkelgroen/knoflookpoeder
T: mandarijn, peer of banaan
D: de winterpostelein met garnalen, mango, heb ook nog tomaatjes, avocado, komkommer. Dus weet niet of ik er wel wat bij maak.
S: sportschool denk ik, even de logistiek afstemmen met meneer
T: kwark met banaan of zo, of blauwe bessen (nieuwe kwark om te proberen, bio+ lijn van de Coop)
Borrelsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:12 schreef Perruche het volgende:
Het is vrijdag en ik wil een borrel. Of 2.
* Nallie gaat wel weer verder met nuttige dingen voordat ze nog meer domme fouten maaktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sexy tiiiiimes! *eyebrow-wag-smiley*
Mijn verdriet verdrinken zoals gewoonlijk. heb je dat wel eens, dat je eigenlijk het liefst in de tijden van Mad Men zou willen leven als vermogende knappe vrouw, en dat roken en drinken nog gewoon en niet slecht voor je waren?quote:
Aww sorriesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
* Nallie gaat wel weer verder met nuttige dingen voordat ze nog meer domme fouten maakt
Ik ken Mad Men niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen. En zou wel een keer leuk zijn jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn verdriet verdrinken zoals gewoonlijk. heb je dat wel eens, dat je eigenlijk het liefst in de tijden van Mad Men zou willen leven als vermogende knappe vrouw, en dat roken en drinken nog gewoon en niet slecht voor je waren?
Nou, dat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww sorriesIk vond hem mooi hoor!
Friend ze op Facebook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Bluh, laatste overdracht vandaag en dan zit m'n opdracht erop. Het werk zal ik niet missen maar m'n collega's wel.
Hm, da's wel jammer! Als ik nu geen contract had gekregen had ik mijn huidige collega's ook echt gemist!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Bluh, laatste overdracht vandaag en dan zit m'n opdracht erop. Het werk zal ik niet missen maar m'n collega's wel.
Wil geen docenten tegen de schenen schoppen, maar ik vraag me af wat het grote voordeel is van het huidige onderwijs ten opzichte van 30 kindertjes in een klas die allemaal moeten leren rekenen en schrijven en klassikaal tafels/provincies/ezelsbruggetjes opdreunen. Gewoon ouderwets stampen ipv stomme projectjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elke keer als je denkt, nee ze kúnnen het onderwijs niet verder verkloten, verzinnen ze toch wel weer iets. Ook knap, ergens.
http://www.nu.nl/politiek(...)ijdstudie-schop.html
Wat heeft dat te maken met het inperken van de mogelijkheid om als werkende een deeltijdstudie te gaan volgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil geen docenten tegen de schenen schoppen, maar ik vraag me af wat het grote voordeel is van het huidige onderwijs ten opzichte van 30 kindertjes in een klas die allemaal moeten leren rekenen en schrijven en klassikaal tafels/provincies/ezelsbruggetjes opdreunen. Gewoon ouderwets stampen ipv stomme projectjes.
(of 500 studenten in de collegebank ipv projectjes, for that matter)
Ouderwets stampen heeft weinig te maken met zelf leren begrijpen for one.. Dat dom ouderwets stampen ben ik helemaal niet voor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil geen docenten tegen de schenen schoppen, maar ik vraag me af wat het grote voordeel is van het huidige onderwijs ten opzichte van 30 kindertjes in een klas die allemaal moeten leren rekenen en schrijven en klassikaal tafels/provincies/ezelsbruggetjes opdreunen. Gewoon ouderwets stampen ipv stomme projectjes.
(of 500 studenten in de collegebank ipv projectjes, for that matter)
Kosten van bepaald onderwijs verlagen, zodat men niet hoeft te bezuinigen op ander onderwijs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het inperken van de mogelijkheid om als werkende een deeltijdstudie te gaan volgen.
Sommige dingen leer je juist door te stampen en veel te oefenen. Spelling, rekenen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ouderwets stampen heeft weinig te maken met zelf leren begrijpen for one.. Dat dom ouderwets stampen ben ik helemaal niet voor!
Vind ik twee verschillende dingen. Stampen = kennis, oefenen = begrip.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige dingen leer je juist door te stampen en veel te oefenen. Spelling, rekenen...
Ik ken er die tafels uit hun hoofd kennen, maar geen keersommen uit kunnen rekenen.. zelfde met spelling.. Regels snappen is beter dan regels op kunnen dreunen en er zelf verder niet over nadenken.. Oefenen is idd heel wat anders dan stampen.. Als er op de school van mijn kids veel gestampt zou worden, zou ik ze meteen naar een andere school doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige dingen leer je juist door te stampen en veel te oefenen. Spelling, rekenen...
Ja tis echt leuk, ga het morgen wel voelen in mn rug en schouders denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe je goed, 17:00h op vrijdag en dan al zat zijn.
Ik wil ook een keer golfen, lijkt me echt lollig.
En ik heb me gister opgegeven voor de nieuwe RPM-release, morgenochtend om 09:00. Gistermiddag leek me dat een Goed Idee.
Dat heb ik ook welees, gewoon ff lekker destructief bezig zijn, terwijl je WEET dat het niet goed isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn verdriet verdrinken zoals gewoonlijk. heb je dat wel eens, dat je eigenlijk het liefst in de tijden van Mad Men zou willen leven als vermogende knappe vrouw, en dat roken en drinken nog gewoon en niet slecht voor je waren?
Nou, dat.
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem
V1 beterschapjes lieverd!
Heb net ook een flinke bel berenburg-cola erin gegooid
Lijst:
O: kwark en vla
T's: kwart meloen, peer, appel, cup a soup kerrie, cappuccino, rauwe wortelen
L: 3 boterhammen met vis, tartaar en komijnkaas, kom bruine bonenesoep met spekjes, worst enz, beker meok
T's mandarijn, blokje choco, paar happen rode bieten met ui/suiker/azijn/laurier
D: rode bieten, hele bloemkool, gewokte spinazie met ei/paprika/ui/champignons/knoflook, gebakken aardappelen uit de oven, tartaar
T: zoute stokjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dankje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem
V1 beterschapjes lieverd!
Heb net ook een flinke bel berenburg-cola erin gegooid
Lijst:
O: kwark en vla
T's: kwart meloen, peer, appel, cup a soup kerrie, cappuccino, rauwe wortelen
L: 3 boterhammen met vis, tartaar en komijnkaas, kom bruine bonenesoep met spekjes, worst enz, beker meok
T's mandarijn, blokje choco, paar happen rode bieten met ui/suiker/azijn/laurier
D: rode bieten, hele bloemkool, gewokte spinazie met ei/paprika/ui/champignons/knoflook, gebakken aardappelen uit de oven, tartaar
T: zoute stokjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet jij maar lekker van je bb-cola!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef Syrena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
BoeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte en beterschap voor je papa, hopelijk is het allemaal minder erg dan het klinkt!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Harder lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Nee uniek aan de berenburgcola.
Ben nog niet thuis.
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel sport! En eiwitten...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Het kan altijd slechter.. het was echt zo'n dag.![]()
![]()
O: 1 bth rookvlees
T: 2 saucijzenbroodjes
L: patat met
T: kwark met banaan
S: 60 min KT
D: spinazieomelet
T: kwark
O, maar hij bedoelt het goed hoor XM! Ik lees dat het ècht geen bezuiniging is, maar de schat doet het om het onderwijs flexibeler te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elke keer als je denkt, nee ze kúnnen het onderwijs niet verder verkloten, verzinnen ze toch wel weer iets. Ook knap, ergens.
Ik weet dat mensen een hekel hebben aan het gebruik van de kotssmiley hier. Desondanks vind ik dat Halbe 'm dubbel en dwars verdient:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:54 schreef Mini. het volgende:
Eng, Syrena, hoop dat het toch nog meevalt!
Weinig keus hè? Ochtend of avondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Syreen! Sterkte!
Goed bezig sporters!
Goedzo Vik, knap dat je het in de avond kan
Eindresultaatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo slecht als dat m'n eten was, zo goed ging het trainen.
[..]. Jij hebt er zin in zo te zien.
Tetten!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
Oh, ik moet volgende keer wat harder lopen, lees ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
In before the edit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo![]()
Je gaat als een speer, je gaat als een rakket
Rakket?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo![]()
Het is geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel even een eye-opener dat ik al 1,5 jaar loop en dat Mo sneller gaat dan ik![]()
.
Vermoeidheid, zou ik ook last van hebben als ik 1,5 jaar liep.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel even een eye-opener dat ik al 1,5 jaar loop en dat Mo sneller gaat dan ik![]()
.
Lol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Vermoeidheid, zou ik ook last van hebben als ik 1,5 jaar liep.
en ik loop ook al een stukje langer hè? Heb ook al een zeven heuvelenloop op m'n naam staan met een gemiddelde snelheid van 10km per uur. Dus och...quote:
True. Maar je hebt ook een hele tijd niet gelopen en dus ben je in feite weer opnieuw begonnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
en
[..]
en ik loop ook al een stukje langer hè? Heb ook al een zeven heuvelenloop op m'n naam staan met een gemiddelde snelheid van 10km per uur. Dus och...Ben nu alleen weer rustig aan het opbouwen om die 15km weer te kunnen lopen zonder mezelf te blesseren, wat vorige keer dus wel gebeurd is, waardoor ik moest stoppen.
Ja, in Arnhem! En toen was jij way sneller dan ik!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Mo en ik hebben samen nog hardgelopen zo'n 3-4 jaar terug of zo
Ja, jij gaat weer met 11 of 12 km/u, Mo en ik kunnen wel stoppenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs ik zag rakket en toen ging ik twijfelen of het toch goed was en toen ging ik zoeken
Mo, je gaat goehoed!
Nog 1 berenburgje en dan 'slapen' morgenochtend poging tot hardlopen, zo geen zin.
OKquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, in Arnhem! En toen was jij way sneller dan ik!
Daarbij heb ik niet stilgezeten: ik spin en fitness en cardio ook nog hè Vik. Ben bij m'n hardloopblessure niet op de bank gaan hangen!
hm.... burger...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh Vik??
Jij bent juist zo goed bezig en ben altijd zo fier op je als je weer zo'n stuk hebt gerend! De manier waarop je het ook brengt geeft een burger moed en een stukje zin..
Eet smakelijk Vikje
Zo één?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen weer een burger maken, denk ik.
Die van HPKW denk ik, of die van Aurum, als ze een recept postquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer een burger maken, denk ik.
Weer terug aan de koolhydraten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Tis weer lijstjes tijd:
O: 3 gebakken eieren met 2 kipfilet (of was het kalkoen?), sap + glutamine
T: 2x bruine boterhammen met pindakaas, bammetje, 2x koffie
L: 2x bruine boterhammen met pindakaas, 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?)
T: Pijnenburg ontbijtkoek met minder suiker (die blauwe), 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?), koffie
D: 3 kipvleugels, 100g zilvervliesrijst, bieten
T: nextarine, peer
T: koffie
T: sap + glutamine + creatine
Ik vind hem oke, als ik de toevoegingen even weglaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Tis weer lijstjes tijd:
O: 3 gebakken eieren met 2 kipfilet (of was het kalkoen?), sap + glutamine
T: 2x bruine boterhammen met pindakaas, bammetje, 2x koffie
L: 2x bruine boterhammen met pindakaas, 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?)
T: Pijnenburg ontbijtkoek met minder suiker (die blauwe), 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?), koffie
D: 3 kipvleugels, 100g zilvervliesrijst, bieten
T: nextarine, peer
T: koffie
T: sap + glutamine + creatine
Veel niet thuis en/of koelkasten in de buurt en dan is brood het makkelijkste om mee te nemen (en de bammetjes enzo).quote:
Ik zie alleen bieten. Richtlijn is 200gr per dag. Ik ben pro groente, dus ik pleit voor meer dan datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Veel niet thuis en/of koelkasten in de buurt en dan is brood het makkelijkste om mee te nemen (en de bammetjes enzo).
@Nallie hoezo mis je groentes, wat zijn hoeveelheden waarbij je zegt, das wel goed?
Dan zit ik iig goed met 200g bietenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zie alleen bieten. Richtlijn is 200gr per dag. Ik ben pro groente, dus ik pleit voor meer dan dat
Als je nou je bammetjes en ontbijtkoek ook nog verruild voor iets als noten/vis/kipfilet/salade dan ben ik helemaal gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan zit ik iig goed met 200g bieten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we zouden couscous met kip. Maar daar hadden we geen trek in.
Eerst allerlei afhaalopties bekeken, gedacht aan de pub en andere stomme dingen, en nu ben ik een risotto met een shitload spinazie, champignons, ui, knoflook en wat gorgonzola aan het maken.
Ik moet nog een berg opruimenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef Nallie het volgende:
Ik ben vet nuttige dingen aan het doen als in administratie, reiskostendeclaratie en voorbereiden van verhuizingMet een kopje thee en een flink stuk raw brownie
Precies, en ben net een half uur thuis, dus bekijk hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Zaterdag is een goede dag om op te ruimen / schoon te maken. Vrijdagavond niet.
Morgen nog meer nuttigs op de planningquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Zaterdag is een goede dag om op te ruimen / schoon te maken. Vrijdagavond niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en tnxx voor alle sterktewensen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Als je goed getraind hebt niet neequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso nog iets nuttigs doen nadat ik getraind heb.. dat gaat gewoon echt niet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Syrena het volgende:
Thuis. Toen ik straks postte zijn we vertrokken naar de SEH en nu pas terug. Pf.Poeh! Ik hoop dat het toch mee gaat vallen.. Nogmaals sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en tnxx voor alle sterktewensen![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Syrena het volgende:
Thuis. Toen ik straks postte zijn we vertrokken naar de SEH en nu pas terug. Pf.Bah... sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en tnxx voor alle sterktewensen![]()
Wat zij zegt. Jeetje zeg, Syrenaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Syrena, dat klinkt allemaal niet fraai. Van redelijk onschuldig tot zeer ernstig zelfsNu dus in enorme onzekerheid. Sterkte en ik hoop dat het het redelijk onschuldige is
Ik lees dit en denk: Tssskkk, tuuuuurlijk is het onschuldigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Syrena, dat klinkt allemaal niet fraai. Van redelijk onschuldig tot zeer ernstig zelfsNu dus in enorme onzekerheid. Sterkte en ik hoop dat het het redelijk onschuldige is
Vooral positief blijven denken hoor Syrena. Gevoel zegt veel! Tuurlijk kan het ernstig zijn, maar je hebt er niks aan om daar nu vanuit te gaan. Nu is alles toch nog onbekend en onzeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lees dit en denk: Tssskkk, tuuuuurlijk is het onschuldigHoe kan het anders?! En dan denk: Mja. Ik weet niet. De meest ernstige variant klinkt veel plausibeler. Maar toch wil ik daar niet aan? Wat voor mij heel raar is, want doemdenken is mijn specialiteit. En van andere mensen 'wist' ik het wel (nog voordat ze de uitslag hadden). Zoals ik nu ook wel wist dat het geen onschuldig maagvirus was.
Ik heb wel iedereen in de hemel al op het matje geroepenEj, wat flikken jullie nou, zitten jullie niet op te letten ofzo?
![]()
Wel. Heel erg lekker zelfs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
Wel nieuw: pure M&M's pinda. Niet lekker.
Blij om dat te horen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ben overigens nog steeds aan het werk. En ik heb er voor het eerst dat ik bij dit bedrijf werk echt lol in. De dood of de gladiolen, op mijn manier of nietBen benieuwd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Het kan altijd slechter.. het was echt zo'n dag.![]()
![]()
O: 1 bth rookvlees
T: 2 saucijzenbroodjes
L: patat met
T: kwark met banaan
S: 60 min KT
D: spinazieomelet
T: kwark
Ben even kwijt wat je specs en doelen zijn, maar 90 kg heeft veel verschijningsvormen. De eerste kilo's gaan vaak snel, wat zegt de spiegel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En we duiken bijna onder de 90 kilo
3.1 kg kwijt (2.5 week), stuk of 5 te gaan?
90 kg klinkt btw erg zwaar, maar weet niet wat het is, heb veel spieren ofzo, ben iig verre van dik
nee gaat over haarzelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ieks, Syrena, dit gaat over je vader? Wat eng! Ik duim dat het meevalt...
Mijn lijst voor vandaag:
O: 2 boterhammen met lemon curd + cappuccino
L: broodje gezond
T: handje dropjes
D: uit eten, tajine van groenten, ei en kaas, beetje couscous, en baklava met kaneelijs
T: 2 toastjes brie, glas wijn
Spiegel zegt wel wat, de eerste kilo's zijn normaal gesproken water, maar ik drink al een jaar lang alleen maar nog water, nooit fris ofzo, dus dat kan het bij mij niet zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben even kwijt wat je specs en doelen zijn, maar 90 kg heeft veel verschijningsvormen. De eerste kilo's gaan vaak snel, wat zegt de spiegel?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel iedereen in de hemel al op het matje geroepenEj, wat flikken jullie nou, zitten jullie niet op te letten ofzo?
![]()
Volgens mij gaat het over haar vader hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee gaat over haarzelf.
Pff veel te warm hier. Kan niet slapen. Ff raam opengezet.
ik lees nog eens terug en je hebt gelijk iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over haar vader hoor!
ja zonder hoofd kunnnen we niet beoordelen of je idd een dikke kop hebt he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Spiegel zegt wel wat, de eerste kilo's zijn normaal gesproken water, maar ik drink al een jaar lang alleen maar nog water, nooit fris ofzo, dus dat kan het bij mij niet zijn.
Het is bij mij niet m'n 'lichaam' waar ik me zorgen om maak, het is mijn kop, heb een dikke kop (vind ik) en wil daar na jaren eindelijk eens vanaf.
Foto voor de indruk:
[ afbeelding ]
Ik was nog niet op. Wel wakker! Nu wel op en richting de nieuwe RPM-releasequote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:51 schreef sigme het volgende:
XM wat doe jij nou al op?
Ik denk dat Vik een mislukt grapje maakte?
Bikkelboks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was nog niet op. Wel wakker! Nu wel op en richting de nieuwe RPM-release.
Ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, dames: als mod van EXA dit jaar weer, wil ik eens kijken of ik een leuk 'hersenvoedsel' topic kan openen! Het blijven scholieren dus ze zullen vast keihard aan de redbull gaan (), maar wellicht wil ik eens kijken of ik, misschien met jullie hulp, ze wat leuke lunch en tussendoortips kan geven zodat ze goed en gezond doorvoed hun examens in gaan!
Zouden jullie daar eventueel een beetje bij willen helpen/meeposten voor ideeën enzo?
Hier is heel veel heel tof aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |