abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109686556
De Slankreeks

Vorige topics: [Gezond Slank] #1847 - WOW

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_109686574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormans :* ik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn :D Zeker als ze zo groot zijn als viz...
The bigger they are the harder they fall...ofzo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109686609
Kijk niet zo naar de weegschaal maar naar de spiegel. Ik word ook altijd depri van de weegschaal (weeg zwaarder dan jou en ben ook nog eens kleiner :') ). Maar van de spiegel word ik altijd wel weer blij :Y O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109686650
Ik ga zaterdag weer meten :@. Ben wel benieuwd!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:34:49 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109686664
Mo, je toont zeker geen 77 kilo met jouw lengte voor zover ik weet, dus ik gok zo dat het een boel spier is ook! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109686680
lijstje:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas en 1 courgette pannekoekje
S: lesje 8 van Evy...en het is koud buiten :{
L: rijst, broccoli en kalkoen
T: kwark en bessen
D: hamburger en ik denk frietjes :9
T: kwark
pi_109686725
Je ziet er slank uit hoor, Mo!
pi_109686726
Aurum word jij niet saai van die kwark?

Ik vind trouwens de griekse yoghurt van de lidl helemaal niet zo lekker :') veel te dik! als deze leeg is weer gewoon die van weerribben.
pi_109686728
Vriendinnetje weer uitgezwaaid. ;(. Over ruim een jaar komt ze weer naar Nederland.

Lijstje:
O: Brinta met een kopje thee
T: zelfgemaakt cupcakeje, banaan
L: 2 volkoren boterhammen met een gebakken ei, plak kaas en een likje mayo
T: 2 bth met appelstroop
T: schaaltje yoghurt
D: kliekjes uit de vriezer - we hebben nog Indiaas en chili con carne, eens kijken wat het wordt

Veel carbs, I know, maar daar voel ik me goed bij. :).

Ik zou je overigens ook geen 77 kilo geschat hebben, Mo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 10:37:10 #10
70532 loveli
N
pi_109686729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormans :* ik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn :D mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn :P Zeker als ze zo groot zijn als viz...
crap in = crap out
pi_109686757
Ik was ook niet van plan om er elke dag op te gaan staan, máár ik ga wel 's kijken wat het allemaal doet, dat sporten: gewicht, omtrek én spiegel.

Kijk, uiteindelijk ben nog nog best blij als ik kijk waar ik vandaan kom: uiteindelijk zelfs op dit punt nog zo'n 20kg lichter dan op m'n zwaarste moment. Dus 'yay', maar ben nu wel op een 'punt in m'n leven' (barf :') ) dat ik vind dat ik best héél goed voor mezelf mag zorgen en daar hoort ook een fijn figuur bij. Gelukkig getrouwd, het naar m'n zin qua studeren, woon in een prachtig land en doe súper leuke dingen! En ik zit op het moment ook in zó'n fijne flow die ik zeker de komende 3 maanden, tijdens het schrijven van al m'n essays, de scriptie en het leren voor m'n tentamens vast wil houden: het sporten en het blijer worden van de spiegel geven me zóveel positieve energie! Daar MOET ik gebruik van maken! Het gaat wel niet zo hard als 3 jaar geleden, toen ik in 3 maanden tijd van die >95 naar 70 ging, maargoed, dat wil ik ook niet meer 8-) (nou ja, zou het wel willen, als het ineens gezond zou zijn ;) ) :P

Dus, yeah! 8-) Genieten! Sporten! Gezond en lekker eten! 2012 wordt een mooi laatste jaar! :P
Ja doei.
pi_109686770
Als ik mijn geluk af moet laten hangen van een weegschaal, dan had ik manisch depressief geweest :')

Ik zie vanalles veranderen aan mijn lichaam. Kont wordt kleiner, spekkies rond mijn taille worden minder.
Ga ik op de weegschaal staan, ben ik 100 gram afgevallen _O- :6

Da's niet eens een glas water :')

En als de tijd van de maand eraan komt ga ik vocht vasthouden. Poofy blowfish it iz I B-)

Maar ik kan bijna 28 minuten hardlopen en mij lekker 17 keer opdrukken. Lekker puh :6 :D :P
pi_109686810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Aurum word jij niet saai van die kwark?

Ik vind trouwens de griekse yoghurt van de lidl helemaal niet zo lekker :') veel te dik! als deze leeg is weer gewoon die van weerribben.
neuh, gooi er wat zoetstof in en de ene keer bessen, de andere keer frambozen of allebei en havermout. Hangt er vanaf wat ik doe.

Soms doe ik wild en pik ik een ananasschijfje van mijn lief die ik in stukjes snijd en door mijn kwark meng. :Y)
pi_109686835
@ Mo je bent prachtig! O+ en eens kijken wat dat allemaal doet kan geen kwaad denk ik :) Sterker nog, als je ziet dat centimeters veel harder gaan dan gewicht, of dat gewicht zelfs omhoog gaat, dan weet je dat die weegschaal aan de kant kan ;)

@ Proes *O* voor het jurkjeslijf :D
pi_109686892
En bedankt voor de complimentjes! Ik ben niet aan het vissen, gewoon af en toe hier van me afschrijven hoe ik er voor en tegenover sta vind ik vooral erg fijn, maar vind 't ook lief om te horen dat ik niet binnen in een kelder hoor om de rest van de wereld voor mijn aanblik te behoeden! :P
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 10:43:20 #16
70532 loveli
N
pi_109686917
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
En bedankt voor de complimentjes! Ik ben niet aan het vissen, gewoon af en toe hier van me afschrijven hoe ik er voor en tegenover sta vind ik vooral erg fijn, maar vind 't ook lief om te horen dat ik niet binnen in een kelder hoor om de rest van de wereld voor mijn aanblik te behoeden! :P
Of KPD.

:')
crap in = crap out
pi_109686921
lol!
pi_109686944
fuuu... ;( wat ik daar mocht aanschouwen toen ik per ongeluk misklikte is een erg goed voorbeeld van hoe ik er NIET uit wil zien ;(

[/trauma]
Ja doei.
pi_109686966
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
fuuu... ;( wat ik daar mocht aanschouwen toen ik per ongeluk misklikte is een erg goed voorbeeld van hoe ik er NIET uit wil zien ;(

[/trauma]
:D :')

Nohh, saucijzenbroodjes zijn zo lekker. :9
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:46:29 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109686994
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
En als de tijd van de maand eraan komt ga ik vocht vasthouden. Poofy blowfish it iz I B-)

Maar ik kan bijna 28 minuten hardlopen en mij lekker 17 keer opdrukken. Lekker puh :6 :D :P
:D *; herkenning!

Voor de eerste zin dan :') Op het tweede ben je terecht trots, dat kunnen er niet veel! _O_
pi_109686995
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was ook niet van plan om er elke dag op te gaan staan, máár ik ga wel 's kijken wat het allemaal doet, dat sporten: gewicht, omtrek én spiegel.

Kijk, uiteindelijk ben nog nog best blij als ik kijk waar ik vandaan kom: uiteindelijk zelfs op dit punt nog zo'n 20kg lichter dan op m'n zwaarste moment. Dus 'yay', maar ben nu wel op een 'punt in m'n leven' (barf :') ) dat ik vind dat ik best héél goed voor mezelf mag zorgen en daar hoort ook een fijn figuur bij. Gelukkig getrouwd, het naar m'n zin qua studeren, woon in een prachtig land en doe súper leuke dingen! En ik zit op het moment ook in zó'n fijne flow die ik zeker de komende 3 maanden, tijdens het schrijven van al m'n essays, de scriptie en het leren voor m'n tentamens vast wil houden: het sporten en het blijer worden van de spiegel geven me zóveel positieve energie! Daar MOET ik gebruik van maken! Het gaat wel niet zo hard als 3 jaar geleden, toen ik in 3 maanden tijd van die >95 naar 70 ging, maargoed, dat wil ik ook niet meer 8-) (nou ja, zou het wel willen, als het ineens gezond zou zijn ;) ) :P

Dus, yeah! 8-) Genieten! Sporten! Gezond en lekker eten! 2012 wordt een mooi laatste jaar! :P
Mo heb je wel eens je vetpercentage op laten meten? Als je met 77 kilo een prima vetpercentage hebt en je ook nog eens slank toont, dan is er toch niets aan de hand? Dan weeg je nu eenmaal wat zwaarder, dat kan :)
Worry is a misuse of imagination
pi_109687006
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, je toont zeker geen 77 kilo met jouw lengte voor zover ik weet, dus ik gok zo dat het een boel spier is ook! :Y
Dat dus :Y
Mijn doel is ongeveer 77 maar dan zie ik er nog steeds niet zo slank uit (en ik ben maar 3 centimeter kleiner)
pi_109687071
Vetpercentage is alleen een keer op zo'n stomme weegschaal gemeten, wat dus niet echt een antwoord gaf. Zat rond de 39 geloof ik, en toen was ik 'vrij slank', ik ben gewoon een wandelend kussentje! *)
Ja doei.
pi_109687078
Goeiemorgen! :)

Het ruikt naar frikandelbroodjes in ons gebouw. :') Must resist...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109687089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:

Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 10:50:29 #26
70532 loveli
N
pi_109687105
Bleekselderij!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 10:51:18 #27
70532 loveli
N
pi_109687125
Mag zometeen weer op de massagetafel. Eens kijken of ze wat kunnen fixen.
crap in = crap out
pi_109687163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:

Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...
En als dat niet helpt, googelen naar "the human centipede" (Hele ranzige horrorfilm waarbij ik iig een week misselijk ben van alleen al de trailer en zeker de film NIET ga kijken, wees gewaarschuwd!)
pi_109687187
Perr, ik hoor dan ook niet ziek te worden! }:|

Anna, kraken is nooit echt goed natuurlijk... Heb je dat het hele jaar door, of ook vooral 's winters?
Branderige lijkt me dat het wat opgerekt is inderdaad.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109687278
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
Mag zometeen weer op de massagetafel. Eens kijken of ze wat kunnen fixen.
nice!! Waar ga je ?

Ik zou eigenlijk ook eens moeten. Met dat vele trainen zit mijn linkerschouder/kant zo vast als wat. En dan voel ik met te bezwaard om lief te vragen om eens een half uurtje los te gaan op me. Hij is er heel de dag al mee bezig, komt hij thuis mag hij nog een keer aan de slag :')
pi_109687298
Oh, Mo, wij zijn dus wel erg hetzelfde :P
Ik ben 2/3 cm langer en gisterochtend 0,6kg zwaarder.
pi_109687339
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:57 schreef LieLie het volgende:
Oh, Mo, wij zijn dus wel erg hetzelfde :P
Ik ben 2/3 cm langer en gisterochtend 0,6kg zwaarder.
*; *boks*
Ja doei.
pi_109687377
Tevens, dames: als mod van EXA dit jaar weer, wil ik eens kijken of ik een leuk 'hersenvoedsel' topic kan openen! Het blijven scholieren dus ze zullen vast keihard aan de redbull gaan ( :') ), maar wellicht wil ik eens kijken of ik, misschien met jullie hulp, ze wat leuke lunch en tussendoortips kan geven zodat ze goed en gezond doorvoed hun examens in gaan! :) Zouden jullie daar eventueel een beetje bij willen helpen/meeposten voor ideeën enzo? :)
Ja doei.
pi_109687383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!
Gee, thanks. :')

Verliefd zijn is niet goed voor mijn eetpatroon, ik ga heen en weer tussen niks naar binnen kunnen krijgen en enorme suikerdips. :+ Vandaag echt proberen om me aan mijn lijstje te houden.
O: volle yoghurt met cruesli, koffie met melk
T: snee brood met kaas
L: 2x brood met kaas
T: 1x brood met kaas (het andere beleg was op :'))
T: paar mandarijntjes
S: 40 minuten fietsen
D: denk iets van een kikkererwtencurry met veel groente en weinig carbs, misschien nog iets van eiwit erbij... even wat nuttige stofjes binnenkrijgen
Everything has changed
pi_109687397
Bedankt voor het noemen van die curry! :9 nom!
Ja doei.
pi_109687400
Ik vind het zo leuk voor je, Mini! O+. Neem 'm eens mee naar de filmquiz? 8-) .
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 11:01:26 #37
70532 loveli
N
pi_109687410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nice!! Waar ga je ?

Ik zou eigenlijk ook eens moeten. Met dat vele trainen zit mijn linkerschouder/kant zo vast als wat. En dan voel ik met te bezwaard om lief te vragen om eens een half uurtje los te gaan op me. Hij is er heel de dag al mee bezig, komt hij thuis mag hij nog een keer aan de slag :')
Same old, die hadden over een uur een plekje vrij :')

Merkte gisteren dat ik mezelf anders aan het belasten was om pijn te vermijden en dat leidt meestal tot verkrampen => had eerder moeten gaan.
crap in = crap out
pi_109687477
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, dames: als mod van EXA dit jaar weer, wil ik eens kijken of ik een leuk 'hersenvoedsel' topic kan openen! Het blijven scholieren dus ze zullen vast keihard aan de redbull gaan ( :') ), maar wellicht wil ik eens kijken of ik, misschien met jullie hulp, ze wat leuke lunch en tussendoortips kan geven zodat ze goed en gezond doorvoed hun examens in gaan! :) Zouden jullie daar eventueel een beetje bij willen helpen/meeposten voor ideeën enzo? :)
Ik zal in elk geval meelezen, kan ook nog genoeg leren ;)
pi_109687526
Leuk :)

En minder leuk: in tijden weer eens een echt terecht KLB topic:

Kanker is een kado

Gets.
Ja doei.
pi_109687543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...
En als dat niet helpt, googelen naar "the human centipede" (Hele ranzige horrorfilm waarbij ik iig een week misselijk ben van alleen al de trailer en zeker de film NIET ga kijken, wees gewaarschuwd!)
Helaas heb ik een vrij sterke maag. :P

DaD: will do! :) Geen idee of hij iets van films weet, maar ach, dan past hij juist goed in ons team. 8-)
Everything has changed
pi_109687595
Kom ik weer met een 'hoe maak ik van mijn D een echte D?' :+
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
pi_109687709
Mo, je bent gewoon hot! Maar ik herken t wel dat t stom is als je gevoel niet overeenkomt met de weegschaal. Fijn dat je in zo'n goeie flow zit!

Mini; niet te druk maken over eten en lekker genieten van t verliefd zijn!

En jompels voor t jurkje van Perr!
Be someone that makes you happy
pi_109687723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
Rijst?
pi_109687749
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

DaD: will do! :) Geen idee of hij iets van films weet, maar ach, dan past hij juist goed in ons team. 8-)
Je hebt gegoogeld op die film en nogsteeds zin in eten? Sjees.. wel extreem sterke maag dan ja!
pi_109687778
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Rijst?
Ernaast? Kan er ook nog couscous van maken, of is dat gek?
pi_109687859
LieLie, ik zou er noodles bij doen denk ik.
pi_109687864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
Weet niet of je deze nog gezien had?
Vond deze salade wel lekker: http://silkeskookhoekje.w(...)ebroken-aardappelen/
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109687895
LieLie, met aardappels kun je ook vele kanten op! Was Mo volgens mij, die had eens een recept voor aardappeltjes wat er erg lekker uit zag. Soort van ingesneden aardappels uit de oven met kruiden en kaas ofzo.

:o Mini verliefd? Iets gemist geloof ik :@ Geniet er van, maar probeer wel gewoon te eten :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109687919
Oh en beterschap V1z!

Heb vanochtend trouwens weer 7.5 km hardgelopen :) ging lekker. Nu aan t werk :s)
pi_109687965
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Weet niet of je deze nog gezien had?
Vond deze salade wel lekker: http://silkeskookhoekje.w(...)ebroken-aardappelen/
Oh, overheen gekeken! Ik vind het wel heel veel dressing zo op het plaatje, maar dat kan minder natuurlijk.
Maar mango/garnaal leek me ook wel lekker als combi.
pi_109688029
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, overheen gekeken! Ik vind het wel heel veel dressing zo op het plaatje, maar dat kan minder natuurlijk.
Maar mango/garnaal leek me ook wel lekker als combi.
Heb de dressing gehalveerd idd.

Mango, Garnaal zo avontuurlijk ben ik (nog) niet :D
pi_109688042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Vorige keer waren we met z'n tweetje 8e van de 14! Denk je eens in wat voor ongekende hoogten we met z'n vieren kunnen bereiken! :D.
pi_109688120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb de dressing gehalveerd idd.

Mango, Garnaal zo avontuurlijk ben ik (nog) niet :D
Is dat avontuurlijk? :D maar wel lekker hoor, beetje spicy garnaal, fris zoete mango :9 Avocado erbij misschien? Die zit ook in de tas.
pi_109688147
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

Is dat avontuurlijk? :D maar wel lekker hoor, beetje spicy garnaal, fris zoete mango :9 Avocado erbij misschien? Die zit ook in de tas.
Je moet wel een week doen met die tas :P geen dag hé :D
pi_109688163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vorige keer waren we met z'n tweetje 8e van de 14! Denk je eens in wat voor ongekende hoogten we met z'n vieren kunnen bereiken! :D.
:D
Waren jullie niet de keren daarvoor ook al 8e? :o *vermoedt een complot*

LieLie: garnaal en avocado is sowieso een goede combi, maar mango klinkt ook lekker!
Everything has changed
pi_109688196
Voor de andijvie zag ik nog een quiche-recept, met blauwe kaas erdoor, of gorgonzola misschien. En het deeg wilde ik dan met spelt proberen, dat heb ik ook nog.
De wortelen gaan denk ik in de oven met venkel en iets van kip erbij.
Dan heb ik nog een bloemkool, redt die het tot maandag? Daar moet ik nog iets leuks voor verzinnen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 11:25:51 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109688210
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Iedere dag een groentetas, kan je je voorstellen hoe gezond! :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 11:26:20 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109688230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Voor de andijvie zag ik nog een quiche-recept, met blauwe kaas erdoor, of gorgonzola misschien. En het deeg wilde ik dan met spelt proberen, dat heb ik ook nog.
Dan heb ik nog een bloemkool, redt die het tot maandag? Daar moet ik nog iets leuks voor verzinnen.
Bloemkooltaart van Ottolenghi, die wil ik nog gaan proberen! *O*
pi_109688258
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D maar van alleen een avocado op een andere dag kan ik ook niet leven ;)
pi_109688376
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Bloemkool doet het wel een tijdje als je het koel bewaart :) Maandag moet goedkomen.
pi_109688499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die is erg lekker :)
pi_109688533
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat zit daar in? :)
pi_109688548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waren jullie niet de keren daarvoor ook al 8e? :o *vermoedt een complot*

LieLie: garnaal en avocado is sowieso een goede combi, maar mango klinkt ook lekker!
Ja inderdaad, we worden elke keer achtste! Hmm. Hmmmm.

Edit: En acht is twee keer vier! :o.
pi_109688570
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat zit daar in? :)
Bloemkool.

Sorry. ;(
pi_109688607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bloemkool.

Sorry. ;(
:')!
Ja doei.
pi_109688623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bloemkool.

Sorry. ;(
Getsie.. Dat vind ik niet lekker :N
pi_109688676
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Iedere dag een groentetas, kan je je voorstellen hoe gezond! :D
Nou inderdaad! :D
pi_109688698
Uniek heeft een halve dag nodig voor deze hele groentetas denk ik :D
pi_109688760
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja inderdaad, we worden elke keer achtste! Hmm. Hmmmm.

Edit: En acht is twee keer vier! :o.
Noes! Hier zijn zeker hogere machten in het spel! :o
Als we nu de teamnaam veranderen in One flew over the cuckoo's nest, worden we dan 2e?
Everything has changed
pi_109688988
Oeh! Goed idee, Mini! *doos met dvd's gaat doorzoeken* :)
pi_109689045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:41 schreef Mini. het volgende:

[..]

Noes! Hier zijn zeker hogere machten in het spel! :o
Als we nu de teamnaam veranderen in One flew over the cuckoo's nest, worden we dan 2e?
Less than zero? :7 .
pi_109689495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Less than zero? :7 .
Daarmee werkt hun systeem niet meer. :o Dat zal ze leren!
Everything has changed
pi_109690287
Na 6 weken sporten is er 1 kg en 2% vet bijgekomen volgens de weegschaal van de sportschool. Volgens mij is hij kapot :')

Nee maar, erg frustrerend. De instructrice ging het riedeltje af: ja je moet echt zorgen dat je gezond eet. My ass, waar denk je dat ik mee bezig ben :{w
pi_109690324
Oh, eigenlijk is het nationale pannenkoekdag w/
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:28:55 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109690433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef creepycookie het volgende:
Na 6 weken sporten is er 1 kg en 2% vet bijgekomen volgens de weegschaal van de sportschool. Volgens mij is hij kapot :')

Nee maar, erg frustrerend. De instructrice ging het riedeltje af: ja je moet echt zorgen dat je gezond eet. My ass, waar denk je dat ik mee bezig ben :{w
Boh frustrerend Cookie :( Daar doe je dan je best voor! :*

If it's any consolation: je bent iig sowieso hot stuff :Y Al snap ik dat dat een beetje een dooddoener is.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:29:16 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109690449
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef LieLie het volgende:
Oh, eigenlijk is het nationale pannenkoekdag w/
And who are we to ignore national holidays! :9
pi_109690507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

And who are we to ignore national holidays! :9
Ik kan de winterpostelein ook nog in een pannenkoek rollen ;)
pi_109690612
Creepy, ik kan niet zoveel met die vetpercentages in de sportschool. Vorig jaar ook een periode fanatiek gesport, drie keer in de week sportschool, plus naar het werk fietsen, was duidelijk strakker maar het vetpercentage was volgens dat ding hoger. Nouja, echt niet dus :6
pi_109690641
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Boh frustrerend Cookie :( Daar doe je dan je best voor! :*

If it's any consolation: je bent iig sowieso hot stuff :Y Al snap ik dat dat een beetje een dooddoener is.
Thanks Marie O+

Ik was wel een beetje boos toen ik op de fiets naar huis zat, maar ik denk dat ik er nu gewoon heel happy een avocado ga eten, gewoon omdat ik dat lekker vind. Lekker vet :')
pi_109690751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:
Creepy, ik kan niet zoveel met die vetpercentages in de sportschool. Vorig jaar ook een periode fanatiek gesport, drie keer in de week sportschool, plus naar het werk fietsen, was duidelijk strakker maar het vetpercentage was volgens dat ding hoger. Nouja, echt niet dus :6
Ja mijn buik en armen zijn echt veel strakker, dus raar is het wel. Ik weet ook wel dat een vetmeter in een weegschaal niet erg betrouwbaar is, omdat ie vooral het onderlichaam meet. En daar zit nou juist al mijn vet :P

Maar ik ga lekker verder, ga wel volgende week een weekje low carb doen, kijken hoe dat gaat. En nu eerst een weekend met Mr, dan wil ik me niet zoveel zorgen maken over dit soort dingen :)
pi_109691187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:39 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ja mijn buik en armen zijn echt veel strakker, dus raar is het wel. Ik weet ook wel dat een vetmeter in een weegschaal niet erg betrouwbaar is, omdat ie vooral het onderlichaam meet. En daar zit nou juist al mijn vet :P

Maar ik ga lekker verder, ga wel volgende week een weekje low carb doen, kijken hoe dat gaat. En nu eerst een weekend met Mr, dan wil ik me niet zoveel zorgen maken over dit soort dingen :)
Die weegschaaldingen wijken ook nog eens af op basis van vochtpercentage, zweet, etcetcetc. Ik zou er niet al te veel waarde aan hechten.
pi_109691243
Gewoon die weegschaal door 't raam gooien creepy! :Y
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:57:44 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109691318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon die weegschaal door 't raam gooien creepy! :Y
En die instructrice ook :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109691319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef creepycookie het volgende:

negeren die weegschaal :P

Volgende keer voor de grap meten en daarna 2 glazen water drinken en weer meten. Dan is je vet& ook hoger :')
pi_109691351
Pff, stukje wezen lopen. Het is koud buiten :X
pi_109691497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, stukje wezen lopen. Het is koud buiten :X
Koud, winderig en motregen. Bah. }:|
pi_109691507
Ohai!

Lijstjes update:
O: 200 griekse yoghurt met bosbessen en handje walnoten
T: mineola en banaan
L: panini kip/guacamole, 2 plakjes vk ontbijtkoek, cappuccino
T: 150 hv yoghurt?
D: misschien wel thais, even kijken wat het bezoek denkt.
pi_109691586
Thanks ;-) Jullie zijn lief O+
pi_109691675
Ik ben me toch ineens een partij sjagrijnig...!
pi_109691697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Koud, winderig en motregen. Bah. }:|
ik had zelfs een koude neus :')

I did a Ruldolph in March :D
pi_109691703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Ik ben me toch ineens een partij sjagrijnig...!
Het is bijna weekend!
pi_109691717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is bijna weekend!
ja.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:13:00 #93
70532 loveli
N
pi_109691720
Spieren leven weer een beetje.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:13:14 #94
70532 loveli
N
pi_109691727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja.
nee
crap in = crap out
pi_109691764
/mental image van aurum in een tuigje die een dikke man in een rood pak voortsleept in een slee :+
pi_109691961
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En die instructrice ook :7.
:D :Y

Hoe komt het, Perruche?
Everything has changed
pi_109691974
Narff, kweenie.
pi_109691977
Perr was ist loss?
pi_109692148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:21 schreef Nallie het volgende:
Perr was ist loss?
Mobiel dus ik loop achter en zuks :')
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:28:38 #100
70532 loveli
N
pi_109692315
quote:
Vreselijk zeg maar het is niet nieuw.

Dat filmpje eronder begon ineens te draaien :o
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:34:37 #102
70532 loveli
N
pi_109692400
Wel nieuw: pure M&M's pinda. Niet lekker.
crap in = crap out
pi_109692414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
ik vond ze best lekker!
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:40:19 #104
70532 loveli
N
pi_109692593
Zakje overnemen? Ik heb er 4 op.
crap in = crap out
pi_109692637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Narff, kweenie.
Oh, vervelend. -O- Nog iets leuks om naar uit te kijken in het weekend?
Everything has changed
pi_109692761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:40 schreef loveli het volgende:
Ik las even dat je 4 zakjes had gekocht! :D
Wilde je gelijk al verwijten dat jij je meuk wel altijd in het groot koopt. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109692780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:40 schreef loveli het volgende:
Stuur maar op :P
Mini; ja dat wel!
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 13:47:08 #108
70532 loveli
N
pi_109692806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik las even dat je 4 zakjes had gekocht! :D
Wilde je gelijk al verwijten dat jij je meuk wel altijd in het groot koopt. :P
Pas nadat ik het heb uitgetest :')
crap in = crap out
pi_109692815
*) Eindelijk een essayonderwerp/insteek gevonden die me ligt, al komt het niet helemaal overeen met de gestelde topics waar we uit konden kiezen. Dus even een uitgebreide opzet gemaakt en gemaild naar de docent, en nu wachten :@ :% En dan kan ik beginnen!

Hèhè, eindelijk! :o
Ja doei.
pi_109692971
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
/mental image van aurum in een tuigje die een dikke man in een rood pak voortsleept in een slee :+
8)7 8)7
pi_109693430
Er zat een graat in mijn gerookte zalm, dat is voor het eerst!
pi_109693539
Moeje nagaan hoe zo'n goede training dat is Aurum! :o :P

Perr :*
pi_109693560
Lalalalijstje!

S: 7,5 km hardlopen
pre-O: Glas rijstemelk met cacao en eiwitpoeder
O: havermout met dadels, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 roggebrood pindakaas, salade van 2 tomaten, blikje tonijn, 3 augurken en een beetje mayo
T: bio reepje
D: aubergine/bonensoep met 2 bh denk ik
T: stukje raw brownie, nu al zin in :')

Edit: en wat ik zelf vind... ik vind hem mooi en lekker :Y en niet te weinig, waar ik altijd wel op moet letten. Alleen vandaag zal dat wel goed komen, met raw brownies in de kast!
pi_109693612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Nallie het volgende:
Lalalalijstje!

T: stukje raw brownie, nu al zin in :')
pi_109693644
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:06 schreef LieLie het volgende:
Er zat een graat in mijn gerookte zalm, dat is voor het eerst!
Sew them!
pi_109693652
Vizor!!!! O+ O+ ladieda.

Het is vrijdag en ik wil een borrel. Of 2.
pi_109693657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Sew them!
Sew of sue? :P
pi_109693677
quote:

[..]

Sew them!
oO<
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:16:41 #119
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109693795
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik had zelfs een koude neus :')

I did a Ruldolph in March :D
Ik ook, maar dat komt door de zon haha. Ziet er best.. Uhh.. Apart uit :p

Lijstje
O: 1.5 beschuit met cote d'or chocopasta
T: snoepjes van Jamin ;(
L: witte puntjes met kipsate (collega van m'n vriend had de lunch meegenomen...)
D: Kippensoep met heul veul groente
Wokgroente met gemarineerde filetlapjes en gekookte aardappelkrieltjes
T: niks, ga lekker douche, en maskertje doen etc O+
~ Bonito La Risa ~
pi_109693811
Lijstje:

O(laat): twee both met 30+ belegen kaas
T: mandarijn
L: triangelwaldkornhardbroodje met gerookte zalm, daartussen een mengseltje van wat kwark/mayo/bieslook/venkelgroen/knoflookpoeder
T: mandarijn, peer of banaan
D: de winterpostelein met garnalen, mango, heb ook nog tomaatjes, avocado, komkommer. Dus weet niet of ik er wel wat bij maak.
S: sportschool denk ik, even de logistiek afstemmen met meneer
T: kwark met banaan of zo, of blauwe bessen (nieuwe kwark om te proberen, bio+ lijn van de Coop)
pi_109693815
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Sew of sue? :P
8)7
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:17:28 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109693818
quote:

[..]

Sew them!
Sexy tiiiiimes! *eyebrow-wag-smiley*
pi_109693851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef LieLie het volgende:
Lijstje:

O(laat): twee both met 30+ belegen kaas
T: mandarijn
L: triangelwaldkornhardbroodje met gerookte zalm, daartussen een mengseltje van wat kwark/mayo/bieslook/venkelgroen/knoflookpoeder
T: mandarijn, peer of banaan
D: de winterpostelein met garnalen, mango, heb ook nog tomaatjes, avocado, komkommer. Dus weet niet of ik er wel wat bij maak.
S: sportschool denk ik, even de logistiek afstemmen met meneer
T: kwark met banaan of zo, of blauwe bessen (nieuwe kwark om te proberen, bio+ lijn van de Coop)
Mooi lijstje Lie en heeeel Nom!!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:19:28 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109693885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:12 schreef Perruche het volgende:

Het is vrijdag en ik wil een borrel. Of 2.
Borrels :9
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109693905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sexy tiiiiimes! *eyebrow-wag-smiley*
* Nallie gaat wel weer verder met nuttige dingen voordat ze nog meer domme fouten maakt :')
pi_109693985
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Borrels :9
Mijn verdriet verdrinken zoals gewoonlijk. heb je dat wel eens, dat je eigenlijk het liefst in de tijden van Mad Men zou willen leven als vermogende knappe vrouw, en dat roken en drinken nog gewoon en niet slecht voor je waren?

Nou, dat.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:26:45 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109694127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

* Nallie gaat wel weer verder met nuttige dingen voordat ze nog meer domme fouten maakt :')
Aww sorries *; Ik vond hem mooi hoor! O+
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:27:53 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109694167
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mijn verdriet verdrinken zoals gewoonlijk. heb je dat wel eens, dat je eigenlijk het liefst in de tijden van Mad Men zou willen leven als vermogende knappe vrouw, en dat roken en drinken nog gewoon en niet slecht voor je waren?

Nou, dat.
Ik ken Mad Men niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen. En zou wel een keer leuk zijn ja :Y.
pi_109694177
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aww sorries *; Ik vond hem mooi hoor! O+
:*
pi_109694224
One flew over... gehad, en wat haat ik die nurse Ratched! }:|

Nu, Taking on Woodstock!

Perr O+ gekke jij! :P
pi_109694433
Bluh, laatste overdracht vandaag en dan zit m'n opdracht erop. Het werk zal ik niet missen maar m'n collega's wel. ;(
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 14:37:30 #132
70532 loveli
N
pi_109694527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Bluh, laatste overdracht vandaag en dan zit m'n opdracht erop. Het werk zal ik niet missen maar m'n collega's wel. ;(
Friend ze op Facebook.
crap in = crap out
pi_109694651
Morgen is de meneer ook weer gewoon thuis! Al sinds dinsdag elke avond weg, woensdag en donderdag ook niet samen gegeten. Niet gezellig :N
pi_109694693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Hm, da's wel jammer! Als ik nu geen contract had gekregen had ik mijn huidige collega's ook echt gemist!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:45:27 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109694850
Elke keer als je denkt, nee ze kúnnen het onderwijs niet verder verkloten, verzinnen ze toch wel weer iets. Ook knap, ergens.

http://www.nu.nl/politiek(...)ijdstudie-schop.html
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 15:10:49 #136
70532 loveli
N
pi_109695680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elke keer als je denkt, nee ze kúnnen het onderwijs niet verder verkloten, verzinnen ze toch wel weer iets. Ook knap, ergens.

Wil geen docenten tegen de schenen schoppen, maar ik vraag me af wat het grote voordeel is van het huidige onderwijs ten opzichte van 30 kindertjes in een klas die allemaal moeten leren rekenen en schrijven en klassikaal tafels/provincies/ezelsbruggetjes opdreunen. Gewoon ouderwets stampen ipv stomme projectjes.
(of 500 studenten in de collegebank ipv projectjes, for that matter)
crap in = crap out
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:28:29 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109696236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil geen docenten tegen de schenen schoppen, maar ik vraag me af wat het grote voordeel is van het huidige onderwijs ten opzichte van 30 kindertjes in een klas die allemaal moeten leren rekenen en schrijven en klassikaal tafels/provincies/ezelsbruggetjes opdreunen. Gewoon ouderwets stampen ipv stomme projectjes.
Wat heeft dat te maken met het inperken van de mogelijkheid om als werkende een deeltijdstudie te gaan volgen :?.
pi_109696340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Ouderwets stampen heeft weinig te maken met zelf leren begrijpen for one.. Dat dom ouderwets stampen ben ik helemaal niet voor!
pi_109697502
Oh man, ik ben zooooooooooo verschrikkelijk moe :@ Lag gewoon op tijd in bed, ook gewoon geslapen. 2x eruit voor te piesen maar dat is vrij normaal. Meh. Vraag me af of het is omdat ik me onbewust meer zorgen maak om mijn paps dan ik me bewust ben. Zodra ik thuis ben maar meteen bellen of er iets uit het onderzoek is gekomen. Ik hoop van wel, en ik hoop iets kleins. Als ze niks vinden moeten ze nl. verder zoeken en alles wat ik google word ik niet blij van :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 16:07:02 #140
70532 loveli
N
pi_109697533
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het inperken van de mogelijkheid om als werkende een deeltijdstudie te gaan volgen :?.
Kosten van bepaald onderwijs verlagen, zodat men niet hoeft te bezuinigen op ander onderwijs.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 16:07:42 #141
70532 loveli
N
pi_109697557
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ouderwets stampen heeft weinig te maken met zelf leren begrijpen for one.. Dat dom ouderwets stampen ben ik helemaal niet voor!
Sommige dingen leer je juist door te stampen en veel te oefenen. Spelling, rekenen...
crap in = crap out
pi_109697763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Sommige dingen leer je juist door te stampen en veel te oefenen. Spelling, rekenen...
Vind ik twee verschillende dingen. Stampen = kennis, oefenen = begrip.

Ik kom weer even langswaaien. Niet aangekomen tijdens het tentamens leren, ondanks mijn bovengemiddelde suikerconsumptie (hongerrrrr, brainfood enzo). Nouja laat ik daar dan maar blij mee zijn :P. Verder willen mensen weer veel teveel van me, geloof dat ze moeten wennen aan het idee dat ik soms NEE zeg omdat studie voor gaat. Achja, dat overleven ze wel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109697854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ken er die tafels uit hun hoofd kennen, maar geen keersommen uit kunnen rekenen.. zelfde met spelling.. Regels snappen is beter dan regels op kunnen dreunen en er zelf verder niet over nadenken.. Oefenen is idd heel wat anders dan stampen.. Als er op de school van mijn kids veel gestampt zou worden, zou ik ze meteen naar een andere school doen.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 16:20:32 #144
70532 loveli
N
pi_109698058
Oh ja, wel in combinatie met ouders die hun kinderen opvoeden, zodat de leerkracht zijn eigen werk kan doen ipv dat van de ouders.
/utopia
crap in = crap out
pi_109698476
Ik heb net het boek basisvaardigheden rekenen in mijn tas gestopt. N.a.v. Jager haar wiskundecursus, kijken of ik mezelf een beetje krijg bijgeschoold oO< als ik weer uitgeslapen ben.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:52:32 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109699262
O: twee sneetjes brood met chorizo
L: groene smoothie spinazie/banaan/ananas/paar aardbeien, snee brood met pindakaas
T: gekookt ei
T: groene smoothie, snee brood met aardbeien
T: gekookt ei
D: nog geen idee! Vriendje had het over soep.
T: waarschijnlijk iets lekkers, want bezoek!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:01:05 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109699544
Grr ik heb een fout gemaakt en ik snap niet hoe het kan. En nu heb ik werk meegenomen naar huis omdat ik het voor maandag gefikst wil hebben.

Zo hardlopen!
Niet meer actief op Fok!
pi_109699718
Ik heb niet bijgelezen en ik ben een beetje dronken :P golf is leukkkk!! Zit er nu aan te denken een beginnerscursus te doen! De ober in het restaurant zat genadeloos met me te flirten :9 al mmet al een leuk dagje dus! Nu niet in slaap vallen in de metro :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:06:48 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109699755
Doe je goed, 17:00h op vrijdag en dan al zat zijn :D.

Ik wil ook een keer golfen, lijkt me echt lollig :Y.

En ik heb me gister opgegeven voor de nieuwe RPM-release, morgenochtend om 09:00. Gistermiddag leek me dat een Goed Idee :').
pi_109700041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe je goed, 17:00h op vrijdag en dan al zat zijn :D.

Ik wil ook een keer golfen, lijkt me echt lollig :Y.

En ik heb me gister opgegeven voor de nieuwe RPM-release, morgenochtend om 09:00. Gistermiddag leek me dat een Goed Idee :').
Ja tis echt leuk, ga het morgen wel voelen in mn rug en schouders denk ik.

Zat om 10.30 al aan de warme choco met rum :') daarna volgden wijnn en
Prosecco un rap tempo en ik word al dronken na 2 glaasjes :P
pi_109700114
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou, dat.
Dat heb ik ook welees, gewoon ff lekker destructief bezig zijn, terwijl je WEET dat het niet goed is :9

Niet zoals nu hoor, heb me gedragen :P
pi_109700234
Ik ken ze die een heel weekend al voor 14u. Drunken waren! :o

Dus valt best mee hoor, Novem ;)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:31:54 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109700591
Novem O+

V1 beterschapjes lieverd!

Heb net ook een flinke bel berenburg-cola erin gegooid :@

Lijst:
O: kwark en vla
T's: kwart meloen, peer, appel, cup a soup kerrie, cappuccino, rauwe wortelen
L: 3 boterhammen met vis, tartaar en komijnkaas, kom bruine bonenesoep met spekjes, worst enz, beker meok
T's mandarijn, blokje choco, paar happen rode bieten met ui/suiker/azijn/laurier
D: rode bieten, hele bloemkool, gewokte spinazie met ei/paprika/ui/champignons/knoflook, gebakken aardappelen uit de oven, tartaar
T: zoute stokjes??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:32:59 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109700626
Het gaat weer helemaal mis hier :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_109700664
Je garmin loopt achter?
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:36:43 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109700744
Nee uniek aan de berenburgcola.

Ben nog niet thuis.
Niet meer actief op Fok!
pi_109700905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem O+

Lijst:
L: 3 boterhammen met vis, tartaar en komijnkaas, kom bruine bonenesoep met spekjes, worst enz, beker meok
T's mandarijn, blokje choco, paar happen rode bieten met ui/suiker/azijn/laurier
D: rode bieten, hele bloemkool, gewokte spinazie met ei/paprika/ui/champignons/knoflook, gebakken aardappelen uit de oven, tartaar
Lekkerrrr :9
pi_109701330
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109701416
Noes!, Syreen :o In ieder geval veel beterschap gewenst!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem O+

Lijst:
Dankje! :)
Is al weer zo goed als over, alleen nog koppijn en zere spieren dus ben een beetje aan het schoonmaken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet jij maar lekker van je bb-cola! :9
pi_109701522
*O* goedkeuring voor m'n onderwerp voor m'n essay en weer wat gevlot met m'n BA scriptie! Vandaag is een goede dag!

Maar nu eerst: Jillian en hardlopen!
Ja doei.
pi_109701567
Sterkte, Syreen. :*.
pi_109701575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
-O- :*
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:04:52 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109701792
quote:
SPOILER
Boeee :o :{ Sterkte en beterschap voor je papa, hopelijk is het allemaal minder erg dan het klinkt! -O-
pi_109701793
Sterkte syrena! Ik weet nie wat er speelt, maar hopelijk kan er wat aan gedaan worden!
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 18:05:39 #165
70532 loveli
N
pi_109701817
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Nee uniek aan de berenburgcola.

Ben nog niet thuis.
Harder lopen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 18:06:26 #166
70532 loveli
N
pi_109701845
Syreen :*
crap in = crap out
pi_109701912
Oh bah Syreen, sterkte :*
pi_109702074
quote:
SPOILER
Sterkte! :*
pi_109702306
Sterkte Syreen :{
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:24:29 #170
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109702455
Sterkte Syreen, en inderdaad niet te veel panikeren tot alles op een rijtje staat.

Mijn lijstje suckt, geen excuses.
O: Magere kwark + musli
L: Belegd broodje kip curry
T: Kontje volkoren brood met choco, bakje gezouten nootjes
D: Geroosterde bloemkool, stukje chipolata, cous-cous.
S: Jillian + Lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109702499
Sterkte syrena -O-

Ik heb mijn tribal outfit weer aan, klaar voor mijn derde buikdanstraining deze week.
Lesje inhalen bij de beginners dus zal wel weer veel voor moeten dansen.
pi_109702512
Het kan altijd slechter.. het was echt zo'n dag. :') :@

O: 1 bth rookvlees
T: 2 saucijzenbroodjes
L: patat met
T: kwark met banaan
S: 60 min KT
D: spinazieomelet
pi_109702524
:%

weekend

:%

Zag net beelden van Devon-Exmoor.. ik wil emigreren }:|
pi_109702673
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:

Wel sport! En eiwitten... *O*
pi_109702968
Sterkte Syreen!
pi_109703391
Eng, Syrena, hoop dat het toch nog meevalt! :*
Everything has changed
pi_109703673
Zo, dat was Jillian. Het zweet drupte van m'n hoofd :%

Even een glaasje water, even rust en dan hardlopen 8-)
Ja doei.
pi_109703756
Pff ik ben echt zo vreselijk moe vandaag :Z
Aubergine in de oven voor mn soep :9 en ik hoef verder lekker niks vandaag...

Loop ze Mo!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:13:13 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109704013
5 km in 29:42 *O*. Was zaterdag 6 seconden sneller :P, maar goed, het is fijn dat die 10 km/u weer lukte, terwijl me dat 's ochtends echt niet lukt. Dus ik ga maar 's avonds blijven lopen dit voorjaar/deze zomer en mijn snelheid proberen op te krikken :9.

Nu eens sushimeuk bestellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_109704046
quote:

O, maar hij bedoelt het goed hoor XM! Ik lees dat het ècht geen bezuiniging is, maar de schat doet het om het onderwijs flexibeler te maken O+
pi_109704053
Hopelijk valt t mee syreen!

Vandaag had ik een mwah dagje.. Slecht geslapen door stress. Niet alles afgekregen wat ik wilde. Redelijk gegeten, maar wel om 4 uur een kinder bueno.. Morgen mtben in het bos!
pi_109704055
Lijstje is niet echt mooi vandaag :@
O: kwark met meergranenspul
L: komkommer, bleekselderij, magere kaas salade + een paar paaseitjes :@
T: klein handje rijstzoutjes + rode wijn
D: wat ovenfrietjes met mayo en chilli, ribeye en veel salade + rode wijn

Later nog een glaasje denk ik, kunstmatige ontspanning nodig :@
Morgen Jillian, kijken of ik de spierpijn in mijn kont weg kan werken :+
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:16:51 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109704170
:* voor Syreen, hopelijk valt het mee idd...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:29:04 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109704655
Syreen! Sterkte!

Goed bezig sporters!

Goedzo Vik, knap dat je het in de avond kan :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:31:35 #185
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109704775
quote:

Ik weet dat mensen een hekel hebben aan het gebruik van de kotssmiley hier. Desondanks vind ik dat Halbe 'm dubbel en dwars verdient: :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Zo.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_109704776
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:32:00 #187
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109704802
Sterkte Syreen :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_109704824
quote:
:D O+ hysterisch blije Mo :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:53:49 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109705695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:54 schreef Mini. het volgende:
Eng, Syrena, hoop dat het toch nog meevalt! :*
^^
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:08:05 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109706314
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Syreen! Sterkte!

Goed bezig sporters!

Goedzo Vik, knap dat je het in de avond kan :Y
Weinig keus hè? Ochtend of avond :P. Ik weet zeker dat ik 's ochtends niet zo hard zou kunnen lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_109706437
Zo slecht als dat m'n eten was, zo goed ging het trainen. :)

quote:
:D. Jij hebt er zin in zo te zien. :)
pi_109706509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo slecht als dat m'n eten was, zo goed ging het trainen. :)

[..]

:D. Jij hebt er zin in zo te zien. :)
Eindresultaat :') :%

Wel ~5km in 29.10!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 20:14:26 #193
70532 loveli
N
pi_109706534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
Tetten!!

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 30-03-2012 20:14:54 (kan niet tellen :')) ]
crap in = crap out
pi_109706555
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
:D :%
pi_109706599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Zweterige Tetten!!
pi_109706628
quote:

[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
^) ?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109706630
Vooral BH! :')

*)
Ja doei.
pi_109706713
Mo :D O+
Ik heb het recept voor die curry van je blog gejat, hij is lekker! :)
Everything has changed
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:19:40 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109706751
Top Gear *O*
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 20:19:57 #200
70532 loveli
N
pi_109706763
Er zit water in je bier.
crap in = crap out
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:21:46 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109706836
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wel ~5km in 29.10!
Oh, ik moet volgende keer wat harder lopen, lees ik :P.

^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_109706873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Top Gear *O*
Oeh, thanks voor de herinnering!
Everything has changed
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:23:06 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109706907
* Viking84 wacht op sushi :(.
Hongerrr!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:23:57 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109706937

Je gaat als een speer, je gaat als een rakket *O*
pi_109706970
Rakket? Wat is een rakket?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:25:06 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109706973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

In before the edit!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:25:15 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109706978
quote:

Rakket? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:25:26 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109706985
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:
Rakket? Wat is een rakket?
GMTA *;
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 20:27:10 #209
70532 loveli
N
pi_109707056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oeh, thanks voor de herinnering!
Ah goeie ja! ^O^
pi_109707072
quote:

*) O+
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:30:34 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707185
Ik vind het wel even een eye-opener dat ik al 1,5 jaar loop en dat Mo sneller gaat dan ik }:| _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109707269
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel even een eye-opener dat ik al 1,5 jaar loop en dat Mo sneller gaat dan ik }:| _O-.
Het is geen wedstrijd. ;)
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 20:32:57 #214
70532 loveli
N
pi_109707296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Vermoeidheid, zou ik ook last van hebben als ik 1,5 jaar liep.
crap in = crap out
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:34:45 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707384
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Vermoeidheid, zou ik ook last van hebben als ik 1,5 jaar liep.
Lol.

Naja, ik weet inmiddels dat het aan het looptijdstip lag en ik deed m'n 5 kms dus maar om de kms in de benen te houden voor m'n duurloop in het weekend, maar nu wordt het gewoon weer leuk om 5 km te doen! En ik ergerde me vandaag kapot aan alle mensen die in de weg liepen, want elke seconde vertraging is er één :').

En ja, iemand die 1,5 jaar aan één stuk loopt hoort sneller te lopen dan iemand die dat niet doet :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:35:32 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109707418
Je bent alles tegeliiiiijk een reffrijn en een koeplet oO<
pi_109707425

en

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is geen wedstrijd. ;)
en ik loop ook al een stukje langer hè? Heb ook al een zeven heuvelenloop op m'n naam staan met een gemiddelde snelheid van 10km per uur. Dus och... :) Ben nu alleen weer rustig aan het opbouwen om die 15km weer te kunnen lopen zonder mezelf te blesseren, wat vorige keer dus wel gebeurd is, waardoor ik moest stoppen.
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:35:53 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109707435
Zelfs ik zag rakket en toen ging ik twijfelen of het toch goed was en toen ging ik zoeken :')

Mo, je gaat goehoed!

Nog 1 berenburgje en dan 'slapen' morgenochtend poging tot hardlopen, zo geen zin.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:36:56 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707477
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef motorbloempje het volgende:

en

[..]

en ik loop ook al een stukje langer hè? Heb ook al een zeven heuvelenloop op m'n naam staan met een gemiddelde snelheid van 10km per uur. Dus och... :) Ben nu alleen weer rustig aan het opbouwen om die 15km weer te kunnen lopen zonder mezelf te blesseren, wat vorige keer dus wel gebeurd is, waardoor ik moest stoppen.
True. Maar je hebt ook een hele tijd niet gelopen en dus ben je in feite weer opnieuw begonnen.
Als ik ga tellen vanaf het moment dat ik begon, dan loop ik al 4 jaar :P.

En een zevenheuvelenloop doe ik je niet na. The horror! Ik houd meer van vlakke terreinen, of terreinen die licht naar beneden aflopen :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_109707484
Mo en ik hebben samen nog hardgelopen zo'n 3-4 jaar terug of zo :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:37:48 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109707524
Vergelijken is met alle dingen niet zo nuttig! Als je maar lekker bezig bent *O*
pi_109707530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Mo en ik hebben samen nog hardgelopen zo'n 3-4 jaar terug of zo :o
Ja, in Arnhem! En toen was jij way sneller dan ik!

Daarbij heb ik niet stilgezeten: ik spin en fitness en cardio ook nog hè Vik. Ben bij m'n hardloopblessure niet op de bank gaan hangen! Daarbij begin je echt niet op nul na een tijdje pauze, die basis houd je gewoon. Mijn snelheid is ook altijd gelijk gebleven eigenlijk, altijd rond de 10km per uur, alleen de tijden die ik het uithoud zijn dan even wat minder, maar die bouw ik dus ook nu weer op.
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:38:58 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs ik zag rakket en toen ging ik twijfelen of het toch goed was en toen ging ik zoeken :')

Mo, je gaat goehoed!

Nog 1 berenburgje en dan 'slapen' morgenochtend poging tot hardlopen, zo geen zin.
Ja, jij gaat weer met 11 of 12 km/u, Mo en ik kunnen wel stoppen :P.

Sushi is er! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:39:26 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, in Arnhem! En toen was jij way sneller dan ik!

Daarbij heb ik niet stilgezeten: ik spin en fitness en cardio ook nog hè Vik. Ben bij m'n hardloopblessure niet op de bank gaan hangen!
OK :).

* Viking84 voelt zich alweer wat beter :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:42:40 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109707775
Huh Vik??
Jij bent juist zo goed bezig en ben altijd zo fier op je als je weer zo'n stuk hebt gerend! De manier waarop je het ook brengt geeft een burger moed en een stukje zin..

Eet smakelijk Vikje :*
pi_109707805
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh Vik??
Jij bent juist zo goed bezig en ben altijd zo fier op je als je weer zo'n stuk hebt gerend! De manier waarop je het ook brengt geeft een burger moed en een stukje zin..

Eet smakelijk Vikje :*
hm.... burger... :9
Ja doei.
pi_109707905
Hmmm... Bourgeoisie... :9
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:45:12 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109707926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm.... burger... :9
Ik ga morgen weer een burger maken, denk ik :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109708003
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Zo één?

vrijdag 30 maart 2012 @ 20:47:27 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109708055
quote:
Die van HPKW denk ik, of die van Aurum, als ze een recept post :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109708134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

?
pi_109708188
Jammer dat Tiroler Anton er niet meer is ;(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:53:55 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109708392
Zo, en nu zit ik vol (ong de helft op), dus de rest bewaar ik voor morgen :Y.

Lijstje van vandaag:

O: yoghurt, banaan, muesli, honing
L: halve stokbrood brie (dat mag eens in de maand, vind ik :Y)
T: appel
T: mueslireep (sorry Jag!)
S: 5 km hardlopen
D: sushi
T: glas jus d'orange

Mwoaaah, hij kan beter, maar is ook niet superslecht, vind ik! Volgende week wil ik aan het eind van de middag nog twee bth pindakaas gaan eten zodat die mueslireep niet hoeft :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109708408
Hamburgers :9
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:56:58 #235
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109708552
Tis weer lijstjes tijd:

O: 3 gebakken eieren met 2 kipfilet (of was het kalkoen?), 2x toast, sap + glutamine
T: 2x bruine boterhammen met pindakaas, bammetje, 2x koffie
L: 2x bruine boterhammen met pindakaas, 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?)
T: Pijnenburg ontbijtkoek met minder suiker (die blauwe), 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?), koffie
D: 3 kipvleugels, 100g zilvervliesrijst, bieten
T: nextarine, peer
T: koffie
T: sap + glutamine + creatine

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 30-03-2012 21:11:52 (toast vergeten..) ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109708750
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Tis weer lijstjes tijd:

O: 3 gebakken eieren met 2 kipfilet (of was het kalkoen?), sap + glutamine
L: 2x bruine boterhammen met pindakaas, 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?)
T: Pijnenburg ontbijtkoek met minder suiker (die blauwe), 2x bruine boterham met kipfilet (of was het kalkoen?), koffie
Weer terug aan de koolhydraten?
pi_109708806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Tis weer lijstjes tijd:

O: 3 gebakken eieren met 2 kipfilet (of was het kalkoen?), sap + glutamine
Ik vind hem oke, als ik de toevoegingen even weglaat.
Bammetje en pijnenburg ontbijtkoek zijn overbodige suikers, en ik mis groente!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:11:04 #238
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109709246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer terug aan de koolhydraten?
Veel niet thuis en/of koelkasten in de buurt en dan is brood het makkelijkste om mee te nemen (en de bammetjes enzo).

@Nallie hoezo mis je groentes, wat zijn hoeveelheden waarbij je zegt, das wel goed?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109709493
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Veel niet thuis en/of koelkasten in de buurt en dan is brood het makkelijkste om mee te nemen (en de bammetjes enzo).

@Nallie hoezo mis je groentes, wat zijn hoeveelheden waarbij je zegt, das wel goed?
Ik zie alleen bieten. Richtlijn is 200gr per dag. Ik ben pro groente, dus ik pleit voor meer dan dat :)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:15:53 #240
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109709549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zie alleen bieten. Richtlijn is 200gr per dag. Ik ben pro groente, dus ik pleit voor meer dan dat :)
Dan zit ik iig goed met 200g bieten :)
pi_109710282
Hele dag gewinkeld en leuke aankopen gedaan! Meteen gaan trainen en zit nu dan eindelijk :Y) :D
Dat voelt voldaan! Morgen weer meer groenten en fruit ^O^ dit is een kaklijstje ofzo.

O: yoghurt met muesli, appel, krentjes
L: meergranenbroodje met gerookte zalm en sla/rauwkost
T: eat natural reep
D: pizza met mozarella, tomaat en kip (cheatmeal van de week :P MAAR MET KIP, haha)
S: 60 min borst en triceps, 30 min crosstrainer

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 30-03-2012 21:38:10 ]
pi_109710283
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan zit ik iig goed met 200g bieten :)
Als je nou je bammetjes en ontbijtkoek ook nog verruild voor iets als noten/vis/kipfilet/salade dan ben ik helemaal gelukkig ;)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:35:29 #243
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109710769
Ik ga eens kijken of ik je morgen blij kan maken.. (al denk ik van niet, want ik voorzie broodjes doner... owowowowowow)
pi_109710799
Lekker gesport!! Voor het eerst weer gewoon volledig en fanatiek sinds 'de voet' :%
Tussen het eten en sportennog snel naar een verjaardag geweest van een soort surrogaat-opa van de meneer. Daar nog een kwarktaartje gehad :@ Het lijstje ging zo goed vandaag :+
zo nog een klein schaaltje kwark denk ik, en dan is het klaar.
pi_109710904
Ja, we zouden couscous met kip. Maar daar hadden we geen trek in.

Eerst allerlei afhaalopties bekeken, gedacht aan de pub en andere stomme dingen, en nu ben ik een risotto met een shitload spinazie, champignons, ui, knoflook en wat gorgonzola aan het maken. :)
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:39:05 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109710947
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we zouden couscous met kip. Maar daar hadden we geen trek in.

Eerst allerlei afhaalopties bekeken, gedacht aan de pub en andere stomme dingen, en nu ben ik een risotto met een shitload spinazie, champignons, ui, knoflook en wat gorgonzola aan het maken. :)
^O^. Dat is nog eens discipline.

Ik verveel me en ik ben moe dus ik ga zo naar bed, denk ik. Morgen lekker shoppen *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_109711011
Sterkte Syrena!
pi_109711215
Ik ben vet nuttige dingen aan het doen als in administratie, reiskostendeclaratie en voorbereiden van verhuizing *O* Met een kopje thee en een flink stuk raw brownie :9
pi_109711246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef Nallie het volgende:
Ik ben vet nuttige dingen aan het doen als in administratie, reiskostendeclaratie en voorbereiden van verhuizing *O* Met een kopje thee en een flink stuk raw brownie :9
Ik moet nog een berg opruimen ;( maar laat ik maar voor morgen zitten denk ik..
pi_109711289
Zaterdag is een goede dag om op te ruimen / schoon te maken. Vrijdagavond niet. :')
pi_109711321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Zaterdag is een goede dag om op te ruimen / schoon te maken. Vrijdagavond niet. :')
Precies, en ben net een half uur thuis, dus bekijk het :D
pi_109711347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen nog meer nuttigs op de planning :P
pi_109711389
Lag net te maffen op de bank.. Wil eigenlijk even de stad in want dit weekend geen training, dus hoef morgenochtend niet vroeg op te staan. Maar wil eigenlijk ook lekker in mn bed gaan liggen. Wat een dillema.. ;)
pi_109711393
Sowieso nog iets nuttigs doen nadat ik getraind heb.. dat gaat gewoon echt niet. -O-
pi_109711416
Thuis. Toen ik straks postte zijn we vertrokken naar de SEH en nu pas terug. Pf.
SPOILER
Oh en tnxx voor alle sterktewensen O+
pi_109711425
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso nog iets nuttigs doen nadat ik getraind heb.. dat gaat gewoon echt niet. -O-
Als je goed getraind hebt niet nee :D
pi_109711506
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Syrena het volgende:
Thuis. Toen ik straks postte zijn we vertrokken naar de SEH en nu pas terug. Pf.
SPOILER
Poeh! Ik hoop dat het toch mee gaat vallen.. Nogmaals sterkte! :*
pi_109711550
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
Bah... sterkte :*
pi_109711555
Syrena, dat klinkt allemaal niet fraai. Van redelijk onschuldig tot zeer ernstig zelfs :{ Nu dus in enorme onzekerheid. Sterkte en ik hoop dat het het redelijk onschuldige is :*
pi_109711618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je goed getraind hebt niet nee :D
Inderdaad, op de bank hangen en series kijken lukt dan nog net aan. :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:52:44 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109711674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Syrena, dat klinkt allemaal niet fraai. Van redelijk onschuldig tot zeer ernstig zelfs :{ Nu dus in enorme onzekerheid. Sterkte en ik hoop dat het het redelijk onschuldige is :*
Wat zij zegt. Jeetje zeg, Syrena -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109711935
sterkte Syrena :{
pi_109712018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees dit en denk: Tssskkk, tuuuuurlijk is het onschuldig :D Hoe kan het anders?! En dan denk: Mja. Ik weet niet. De meest ernstige variant klinkt veel plausibeler. Maar toch wil ik daar niet aan? Wat voor mij heel raar is, want doemdenken is mijn specialiteit. En van andere mensen 'wist' ik het wel (nog voordat ze de uitslag hadden). Zoals ik nu ook wel wist dat het geen onschuldig maagvirus was.

Ik heb wel iedereen in de hemel al op het matje geroepen :@ Ej, wat flikken jullie nou, zitten jullie niet op te letten ofzo? }:|
pi_109712310
Hè bah Syrena, sterkte. :*
Everything has changed
pi_109712378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik lees dit en denk: Tssskkk, tuuuuurlijk is het onschuldig :D Hoe kan het anders?! En dan denk: Mja. Ik weet niet. De meest ernstige variant klinkt veel plausibeler. Maar toch wil ik daar niet aan? Wat voor mij heel raar is, want doemdenken is mijn specialiteit. En van andere mensen 'wist' ik het wel (nog voordat ze de uitslag hadden). Zoals ik nu ook wel wist dat het geen onschuldig maagvirus was.

Ik heb wel iedereen in de hemel al op het matje geroepen :@ Ej, wat flikken jullie nou, zitten jullie niet op te letten ofzo? }:|
Vooral positief blijven denken hoor Syrena. Gevoel zegt veel! Tuurlijk kan het ernstig zijn, maar je hebt er niks aan om daar nu vanuit te gaan. Nu is alles toch nog onbekend en onzeker. :*
pi_109713142
Eindlijst:

S: 7,5 km hardlopen (9,7 km/h)
pre-O: glas rijstemelk met cacao en eiwitpoeder
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 roggebrood pindakaas; salade van twee tomaten, half blikje tonijn, augurk
T: handje nootjes
D: kom aubergine/bonensoep en een speltbroodje
T: stuk raw brownie

Morgenochtend ga ik beginnen met Jillian ^O^
pi_109713163
Get, Syrena, wat een onzekerheid :*

Wij hebben pas iets vergelijkbaars gehad met mijn schoonvader (vorige week gehoord dat het onschuldig was), maar je gaat heel raar denken inderdaad.. Sterkte!
pi_109713186
De biokwark is lekker zeg! Helemaal niet zuur!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:30:42 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109713731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
Wel. Heel erg lekker zelfs.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109714547
Syreen! Ik schrik! :o :* Ik duim voor je dat alles meevalt/goed komt/goed is/en alle andere goede en positieve dingen! :*
Ja doei.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:54:50 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109715067
Wat een naar nieuws Syreen. Ik ga heel hard voor jullie hopen dat het gewoon een galsteen is ofzo. Of een stuk ei uit zijn dokter Frank tijd ofzo.

:*
pi_109715195
Tip voor de seriekijkers onder ons: 'Touch'. Pilot en eerste aflevering zijn erg mooi/goed. :Y
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:06:53 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109715694
Ben overigens nog steeds aan het werk. En ik heb er voor het eerst dat ik bij dit bedrijf werk echt lol in. De dood of de gladiolen, op mijn manier of niet :') Ben benieuwd.
pi_109716112
En we duiken bijna onder de 90 kilo :D
3.1 kg kwijt (2.5 week), stuk of 5 te gaan?

90 kg klinkt btw erg zwaar, maar weet niet wat het is, heb veel spieren ofzo, ben iig verre van dik :D
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_109716266
Syrena :o Getsie, wat een onzekerheid. Ik ga duimen voor de galsteenvariant, sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 30 maart 2012 @ 23:49:59 #276
70532 loveli
N
pi_109717846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ben overigens nog steeds aan het werk. En ik heb er voor het eerst dat ik bij dit bedrijf werk echt lol in. De dood of de gladiolen, op mijn manier of niet :') Ben benieuwd.
Blij om dat te horen!
crap in = crap out
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:22:49 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109718929
:W

Ieks, Syrena, dit gaat over je vader? Wat eng! Ik duim dat het meevalt... :{

Mijn lijst voor vandaag:
O: 2 boterhammen met lemon curd + cappuccino
L: broodje gezond
T: handje dropjes
D: uit eten, tajine van groenten, ei en kaas, beetje couscous, en baklava met kaneelijs :Y)
T: 2 toastjes brie, glas wijn
pi_109719076
:w vanuit san francisco. Nog 1 vlucht en dan zijn we er!
pi_109719107
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:

Is het die tijd van de maand Dino? :P
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 00:28:28 #280
70532 loveli
N
pi_109719112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En we duiken bijna onder de 90 kilo :D
3.1 kg kwijt (2.5 week), stuk of 5 te gaan?

90 kg klinkt btw erg zwaar, maar weet niet wat het is, heb veel spieren ofzo, ben iig verre van dik :D
Ben even kwijt wat je specs en doelen zijn, maar 90 kg heeft veel verschijningsvormen. De eerste kilo's gaan vaak snel, wat zegt de spiegel?
crap in = crap out
pi_109719192
Zo. Mr.Mo nam een biertje.

Ik niet 8-) Ik nam thee :9

En nu slapen! :W
Ja doei.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:31:52 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109719227
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef LadyBlack het volgende:

Ieks, Syrena, dit gaat over je vader? Wat eng! Ik duim dat het meevalt... :{

Mijn lijst voor vandaag:
O: 2 boterhammen met lemon curd + cappuccino
L: broodje gezond
T: handje dropjes
D: uit eten, tajine van groenten, ei en kaas, beetje couscous, en baklava met kaneelijs :Y)
T: 2 toastjes brie, glas wijn
nee gaat over haarzelf.

Pff veel te warm hier. Kan niet slapen. Ff raam opengezet.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:34:05 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109719290
Oh damn, dat is nog veel naarder -O-
pi_109719387
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben even kwijt wat je specs en doelen zijn, maar 90 kg heeft veel verschijningsvormen. De eerste kilo's gaan vaak snel, wat zegt de spiegel?
Spiegel zegt wel wat, de eerste kilo's zijn normaal gesproken water, maar ik drink al een jaar lang alleen maar nog water, nooit fris ofzo, dus dat kan het bij mij niet zijn.

Het is bij mij niet m'n 'lichaam' waar ik me zorgen om maak, het is mijn kop, heb een dikke kop (vind ik) en wil daar na jaren eindelijk eens vanaf.

Foto voor de indruk:

It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_109719391
Buikdanstraining was weer heerlijk *O* veel voor mogen doen *dus goed voor het zelfvertrouwen*
en zelfs ook nog iets nieuws geleerd, dus dat is helemaal fijn O+
pi_109723178
Syrena :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Syrena het volgende:

:D. Paap!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 maart 2012 @ 05:46:55 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109723189
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee gaat over haarzelf.

Pff veel te warm hier. Kan niet slapen. Ff raam opengezet.
Volgens mij gaat het over haar vader hoor!
pi_109723192
XM wat doe jij nou al op?

Ik denk dat Vik een mislukt grapje maakte?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 maart 2012 @ 07:49:14 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109723342
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 05:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over haar vader hoor!
ik lees nog eens terug en je hebt gelijk idd :@.

Goeiemorgen! Heerlijk dagje vandaag. Straks shoppen en oa eens kijken of ik zo'n mooie gekleurde broek kan vinden >:) Janneke lag een deel vd nacht bij mij op bed en ze sliep zo vast dat ze totaal niet reageerde toen ik haar aanraakte. Zelfs niet toen ik haar optilde. Ik schrok me wild :X
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 07:51:37 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109723355
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Spiegel zegt wel wat, de eerste kilo's zijn normaal gesproken water, maar ik drink al een jaar lang alleen maar nog water, nooit fris ofzo, dus dat kan het bij mij niet zijn.

Het is bij mij niet m'n 'lichaam' waar ik me zorgen om maak, het is mijn kop, heb een dikke kop (vind ik) en wil daar na jaren eindelijk eens vanaf.

Foto voor de indruk:

[ afbeelding ]
ja zonder hoofd kunnnen we niet beoordelen of je idd een dikke kop hebt he? :P. Geloof wel dat je als eerste afvalst in je gezicht, daar heb je dan weer mazzel mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_109723405
Uitgeslapen, tot 730 :')

Lijstje gisteraaf is geeindigd op:

D: nachos, hamburger en knoflookfriet
T: bolletje pistacheijs en kokosijs
  zaterdag 31 maart 2012 @ 08:28:14 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109723467
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 05:51 schreef sigme het volgende:
XM wat doe jij nou al op?

Ik denk dat Vik een mislukt grapje maakte?
Ik was nog niet op. Wel wakker! Nu wel op en richting de nieuwe RPM-release :).

pi_109723477
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Is het die tijd van de maand Dino? :P
:D. Manperiod. :')
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 08:35:42 #294
70532 loveli
N
pi_109723497
crap in = crap out
pi_109723610
Hardlopen op blote voeten en in spijkerbroek is best fris in dit weer.
15 km, waarvan 9 echt blootvoets. 8,7 km/u (heb veel hond moeten corrigeren).

Nu een bak linzen met tonijn-in-olie. Dan even niks en dan naar de sportschool.
pi_109723719
Ook hier vandaan even een -x- voor Syrena. Duimen maar dat er snel duidelijkheid is.

Ik heb, na de verjaardag van mijn lief gisterenavond/vannacht én een dienst op kantoor die begon om kwart voor zeven vanmorgen nu echt een kater van jewelste. :') Ik zou eigenlijk iets moeten eten, maar nog éven niet. :r

En Sigme, wauw! Het is hartstikke koud buiten en jij op je blote voeten? Applaus! Hoe trekken jouw voetzolen het momenteel? Echt langere stukjes erop hollen lukt bij mij echt nog niet: ik moet nodig een eeltlaagje kweken.. Verder: brrr! Ik moet echt momenteel echt even niet aan denken. :D Ik heb drie truien over elkaar heen aan!

Morgen wél weer natuurlijk, want: O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_109723758
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik was nog niet op. Wel wakker! Nu wel op en richting de nieuwe RPM-release :).

Bikkelboks! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109723769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! O+

En: je foto's! :D
pi_109723789
Sterkte Syreen :*
pi_109723805
quote:
Hier is heel veel heel tof aan! O+
pi_109723860
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')