The bigger they are the harder they fall...ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormansik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn
Zeker als ze zo groot zijn als viz...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Arme vizormansik vind het altijd zielig als mannen ziek zijn
mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn
Zeker als ze zo groot zijn als viz...
neuh, gooi er wat zoetstof in en de ene keer bessen, de andere keer frambozen of allebei en havermout. Hangt er vanaf wat ik doe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Aurum word jij niet saai van die kwark?
Ik vind trouwens de griekse yoghurt van de lidl helemaal niet zo lekkerveel te dik! als deze leeg is weer gewoon die van weerribben.
Of KPD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
En bedankt voor de complimentjes! Ik ben niet aan het vissen, gewoon af en toe hier van me afschrijven hoe ik er voor en tegenover sta vind ik vooral erg fijn, maar vind 't ook lief om te horen dat ik niet binnen in een kelder hoor om de rest van de wereld voor mijn aanblik te behoeden!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
fuuu...wat ik daar mocht aanschouwen toen ik per ongeluk misklikte is een erg goed voorbeeld van hoe ik er NIET uit wil zien
[/trauma]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
En als de tijd van de maand eraan komt ga ik vocht vasthouden. Poofy blowfish it iz I![]()
Maar ik kan bijna 28 minuten hardlopen en mij lekker 17 keer opdrukken. Lekker puh![]()
![]()
Mo heb je wel eens je vetpercentage op laten meten? Als je met 77 kilo een prima vetpercentage hebt en je ook nog eens slank toont, dan is er toch niets aan de hand? Dan weeg je nu eenmaal wat zwaarder, dat kanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was ook niet van plan om er elke dag op te gaan staan, máár ik ga wel 's kijken wat het allemaal doet, dat sporten: gewicht, omtrek én spiegel.
Kijk, uiteindelijk ben nog nog best blij als ik kijk waar ik vandaan kom: uiteindelijk zelfs op dit punt nog zo'n 20kg lichter dan op m'n zwaarste moment. Dus 'yay', maar ben nu wel op een 'punt in m'n leven' (barf) dat ik vind dat ik best héél goed voor mezelf mag zorgen en daar hoort ook een fijn figuur bij. Gelukkig getrouwd, het naar m'n zin qua studeren, woon in een prachtig land en doe súper leuke dingen! En ik zit op het moment ook in zó'n fijne flow die ik zeker de komende 3 maanden, tijdens het schrijven van al m'n essays, de scriptie en het leren voor m'n tentamens vast wil houden: het sporten en het blijer worden van de spiegel geven me zóveel positieve energie! Daar MOET ik gebruik van maken! Het gaat wel niet zo hard als 3 jaar geleden, toen ik in 3 maanden tijd van die >95 naar 70 ging, maargoed, dat wil ik ook niet meer
(nou ja, zou het wel willen, als het ineens gezond zou zijn
)
Dus, yeah!Genieten! Sporten! Gezond en lekker eten! 2012 wordt een mooi laatste jaar!
Dat dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, je toont zeker geen 77 kilo met jouw lengte voor zover ik weet, dus ik gok zo dat het een boel spier is ook!
Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Het ruikt naar frikandelbroodjes in ons gebouw.Must resist...
Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Het ruikt naar frikandelbroodjes in ons gebouw.Must resist...
nice!! Waar ga je ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
Mag zometeen weer op de massagetafel. Eens kijken of ze wat kunnen fixen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:57 schreef LieLie het volgende:
Oh, Mo, wij zijn dus wel erg hetzelfde
Ik ben 2/3 cm langer en gisterochtend 0,6kg zwaarder.
Gee, thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel, denk aan iets anders! Broodjes kroket ofzo!
Same old, die hadden over een uur een plekje vrijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nice!! Waar ga je ?
Ik zou eigenlijk ook eens moeten. Met dat vele trainen zit mijn linkerschouder/kant zo vast als wat. En dan voel ik met te bezwaard om lief te vragen om eens een half uurtje los te gaan op me. Hij is er heel de dag al mee bezig, komt hij thuis mag hij nog een keer aan de slag
Ik zal in elk geval meelezen, kan ook nog genoeg lerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, dames: als mod van EXA dit jaar weer, wil ik eens kijken of ik een leuk 'hersenvoedsel' topic kan openen! Het blijven scholieren dus ze zullen vast keihard aan de redbull gaan (), maar wellicht wil ik eens kijken of ik, misschien met jullie hulp, ze wat leuke lunch en tussendoortips kan geven zodat ze goed en gezond doorvoed hun examens in gaan!
Zouden jullie daar eventueel een beetje bij willen helpen/meeposten voor ideeën enzo?
Helaas heb ik een vrij sterke maag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gewoon even googelen naar de ingredienten van een frikandel...
En als dat niet helpt, googelen naar "the human centipede" (Hele ranzige horrorfilm waarbij ik iig een week misselijk ben van alleen al de trailer en zeker de film NIET ga kijken, wees gewaarschuwd!)
Rijst?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
Kom ik weer met een 'hoe maak ik van mijn D een echte D?'
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
Je hebt gegoogeld op die film en nogsteeds zin in eten? Sjees.. wel extreem sterke maag dan ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Helaas heb ik een vrij sterke maag.
DaD: will do!Geen idee of hij iets van films weet, maar ach, dan past hij juist goed in ons team.
Weet niet of je deze nog gezien had?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef LieLie het volgende:
Kom ik weer met een 'hoe maak ik van mijn D een echte D?'
ik zag een recept voor winterpostelein, als salade met mango en garnalen. Maar dat is op zichzelf wat karig. Aardappeltjes erbij lijkt me ook wat typisch?
Oh, overheen gekeken! Ik vind het wel heel veel dressing zo op het plaatje, maar dat kan minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of je deze nog gezien had?
Vond deze salade wel lekker: http://silkeskookhoekje.w(...)ebroken-aardappelen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |