Het stukje 'no they will not let me go' vond ik wel heel typerendquote:
Duly notedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een paar tientjes per jaar, ineens op 15 jaar een verschil van 6 jaar kan uitmaken. Volgens mij heeft iemand een rekenfoutje gemaakt...
Even snel:
Schuld 15.000, te betalen in 15 jaar. Logische rekensom: 1.000,- per jaar aan aflossing, en rente per jaar ongeveer 2,5% -> maandlasten ongeveer 90,-.
Indien je als student dan 8 tientjes (een paar) per jaar extra aflost, dan scheelt dat globaal anderhalf jaar op de eindstreep.
Ik denk dat ze "een paar tientjes per maand" bedoeldenwant dan gaat de rekensom inderdaad echt op
Het komt denk ik door dat nare grote huis waardoor het eng is, al die kamertjes. En dan een jongen die er ineens is. Beetje spooky welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Ik heb het boek ook vaak gelezen. Die sfeer is zo bijzonder, dat is het enige wat ik nog van het boek weet...en dat ik het eng/ creepy vond?
Als het goed is heb je daar een bewijs van waarin staat wanneer het precies verstuurt isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn aangifte ruim een maand geleden al gedaan. Maar nu begin ik te twijfelen of ik hem ook ingediend heb, maar waarom zou ik dat in vredesnaam níet gedaan hebben?Stom is dat.
Ik word dement
Ik denk dat ik ook maar eens wat extra ga aflossen, paar tientjes per maand of zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Het stukje 'no they will not let me go' vond ik wel heel typerend![]()
Duly noted
Have a nice dayquote:En nu snel naar het gemeentehuis voor een papiertje, nog naar de hema, de bank (checken of afspraak gecanceld is en pinnen), en boodschappen halen.
Vraagje voor je: weet jij hoe Alzheimer van z'n voornaam heet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn aangifte ruim een maand geleden al gedaan. Maar nu begin ik te twijfelen of ik hem ook ingediend heb, maar waarom zou ik dat in vredesnaam níet gedaan hebben?Stom is dat.
Ik word dement
Ja, maar ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar een bewijs van waarin staat wanneer het precies verstuurt is
Ik heb de aangifte ook al een maand geleden gedaan, kan nooit wachten met aangifte doen en tel echt af tot 1 maart
Niet zonder Wikipedia.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraagje voor je: weet jij hoe Alzheimer van z'n voornaam heet?
Zie je, daar begint het alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie je, daar begint het alWat nou, ik heb nooit geleerd over Alzheimer dus ik weet niet hoe die man heet. Erger was geweest als ik niet had geweten wat het is, want dat heb ik wel geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanmorgen je collega wel al aan de lijn gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik iarl, krijg ik jou of Tinuviel aan de lijn een dezer dagen?
En: mogge!
Goed om te horenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Mogguh!
[..]
Ik heb vanmorgen je collega wel al aan de lijn gehad.
Keurig geholpen!!
Wat wel jammer was was dat ik op de website van de BD het antwoord niet kon vinden en dus wel moest bellen...
Jaaaaahoor, echt? Kan ie dan niet beter oordopjes kopen of zn huis goed laten isoleren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
Ik begin de dag in de rechtbankeen inwoner van wijk heeft een rechtszaak aangespannen tegen alle festivals, wegens overlast. Ben benieuwd
Ik had een tijd terug een vraag over mijn toeslagen, werd ook erg goed geholpen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed om te horenHoe was de wachttijd? Het is nu bij toeslagen al druk, ik wil niet weten hoe dat bij inkomstenbelasting is
Graag, wat is je rechtstreekse nummer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, wat is je rechtstreekse nummer?
Had je die link gelegd, als je mijn naam had gehoord?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar t zou toch stomtoevallig zijn
ik had B. dus ook aan de lijn kunnen hebben!
Jahoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had je die link gelegd, als je mijn naam had gehoord?
Nee mijn telefoonwifi deed weer eens moeilijk waardoor het leek alsof de eerste niet verzonden was...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Edit-knop kwijt?
Ik ben niet zo goed in namen van mensen die ik maar heel af en toe spreekMaar de jouwe ken ik wel.
Nou, succesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
Ik begin de dag in de rechtbankeen inwoner van wijk heeft een rechtszaak aangespannen tegen alle festivals, wegens overlast. Ben benieuwd
Wachttijd was minder dan een minuut rond 8.55uur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed om te horenHoe was de wachttijd? Het is nu bij toeslagen al druk, ik wil niet weten hoe dat bij inkomstenbelasting is
Dat ja. Doe mij maar een beetje overlast in de buurt, als er 20 tot 30 kinderen in de speeltuin bezig zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wachttijd was minder dan een minuut rond 8.55uur.![]()
Moest langer wachten op het antwoord dan dat ik iemand aan de lijn kreeg.
Mwah, ik hoef nog niet te bellen denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik nietMaar t zou toch stomtoevallig zijn
ik had B. dus ook aan de lijn kunnen hebben!
Klinkt als een goed plan! Succes met opruimenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, dat was mn cappuccino![]()
Nu het huis fatsoeneren, want we gaan vanavond uit eten met de paranimfen van mn vriend, plus de fotografe van die dag, en daarna hier thuis naborrelenen dat kan niet in deze zwijnenstal
Als ik nu bel, krijg ik dan mogelijk jou?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me redelijk zinloos..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een oude schoolmusical (1990) op dvd laten zetten, die hadden we alleen nog op dvd.hilarisch om terug te zien
Dat is wel kansloos, jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik vraag op FB om iemand van die mooi versierde taarten kan maken. Stelt mijn tante voor om dat te laten doen door de ex van mijn broer. De ex die nooit echt goed viel binnen de familie, die ik al anderhalf jaar niet heb gesproken en waarvan ik sterk het vermoeden heb dat ze het helemaal niet kanBedankt voor je bijdrage hè!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik vraag op FB om iemand van die mooi versierde taarten kan maken. Stelt mijn tante voor om dat te laten doen door de ex van mijn broer. De ex die nooit echt goed viel binnen de familie, die ik al anderhalf jaar niet heb gesproken en waarvan ik sterk het vermoeden heb dat ze het helemaal niet kanBedankt voor je bijdrage hè!
Ze verbreken gewoon de verbinding, omdat het druk is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Say what da fug?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
video natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk zinloos..
Seriously though, ik heb de mijne ook weleens teruggekeken, erg beschamend!
Dat is wel een beetje krom he?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaahoor, echt? Kan ie dan niet beter oordopjes kopen of zn huis goed laten isoleren?
* kiest optie 4 * geld*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat had u als toetje gewenst, mevrouw? De tiramisu, de ijsbolletjes of een naheffing?
Ik heb de mijne nooit op video gehad. Ik vermoed dat het wel gefilmd maar weet niet door wie. Ik had wel een hoofdrolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk zinloos..
Seriously though, ik heb de mijne ook weleens teruggekeken, erg beschamend!
Ik denk openbare zitting?quote:
Vanavond een diner bij mijn huidige favoriete restaurant, de Vijfde Smaak in Wormerveer, met vrienden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:53 schreef iamredleader het volgende:
Wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ja, hoorde gisteren zoiets, maar echte details heb ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Bami Swami
Heb je het nog meegekregen, over die miljoenenfraude bij het GVB?
O ja, Goede Vrijdag en Pasen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
.... volgende week 3 dagen werken en dan vanaf donderdag extra lang weekend.
Yeps. Bij ons is Goede Vrijdag gewoon een werkdag trouwens. Maar ik heb vrij omdat we die dag voor het eerst naar verloskundige moeten. Peace is wel altijd vrij op Goede Vrijdag dus kwam het goed uit zo.quote:
Ja compleet debiel. En de fraude is rondom de OV-chipkaart. Wat blijkt nou, die kerel die een stokje voor had moeten steken is nu de directeur van diezelfde kaart. Toeval?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoorde gisteren zoiets, maar echte details heb ik nog niet gehoord.
Kon ook niet anders, met de stijging van mijn ritprijs met bijna 50%...
Neuh, denk niet dat dit toeval is...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja compleet debiel. En de fraude is rondom de OV-chipkaart. Wat blijkt nou, die kerel die een stokje voor had moeten steken is nu de directeur van diezelfde kaart. Toeval?
Ik vind het echt heel erg schunnig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, denk niet dat dit toeval is...
Die naam heb je al eens eerder genoemd, klinkt echt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond een diner bij mijn huidige favoriete restaurant, de Vijfde Smaak in Wormerveer, met vrienden.
Gezellig, tijd met familiequote:Morgen met mijn schoonzus, die over is gekomen uit de USA, op pad en zondag misschien eventjes richting Ajax...
http://www.restaurantdevijfdesmaak.nl/dinerkaart.htmlquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die naam heb je al eens eerder genoemd, klinkt echt goed
[..]
V.w.b. het eerste ben ik het daar niet altijd mee eensquote:Gezellig, tijd met familieen zondag Ajax? Mwah, tegen Heracles...
Wat ik een beetje jammer vind aan die site is dat de frontpage echt een enorme zelfgeilerij is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.restaurantdevijfdesmaak.nl/dinerkaart.html
Aanrader!
[..]
V.w.b. het eerste ben ik het daar niet altijd mee eensen v.w.b. Ajax, ik ga de Arena sowieso niet in...
Tsja, dat boeit me niet zo, het restaurant is ook echt top met een geweldige prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vind aan die site is dat de frontpage echt een enorme zelfgeilerij is.
Het gaat me dan ook alleen om de website.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat boeit me niet zo, het restaurant is ook echt top met een geweldige prijs-kwaliteit verhouding.
Ik bedoel de rode tekst op de website. Stel jezelf eerst eens voor en geef wat info. Ga dan pas pochen met je recensies van Iens(quote:Ze maken daar gebruik van de titels die ze hebben gewonnen en waarom ook niet voor mensen die het restaurant nog niet kennen? Maar ik denk niet dat ze dit zelf bedacht hebben...
Ik begrijp je op zich wel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook alleen om de website.
[..]
Ik bedoel de rode tekst op de website. Stel jezelf eerst eens voor en geef wat info. Ga dan pas pochen met je recensies van Iens(), niet andersom.
Da's dus geen 1 april grap, wat ik even gedacht had na de vraag er over in MUZ Trivia?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Mark het volgende:
Zondag eerste zwemles van de oudste en 's middags reunieconcert van The gathering. Moet NEC-De Graafschap dus skippen
en die week daarna vrijdag vrij, plus de maandag van die week daarna, en daarna is het koninginnedag op maandag, dus in april geen volle werkweken voor mijquote:
quote:
Hm, volgende week vrijdag vrij, daarna hele week vrij, daarna gewoon vol aan de bak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
en die week daarna vrijdag vrij, plus de maandag van die week daarna, en daarna is het koninginnedag op maandag, dus in april geen volle werkweken voor mij
Gut, hij is 'maar' een hele week vrijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Hm, volgende week vrijdag vrij, daarna hele week vrij, daarna gewoon vol aan de bak.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit aan m'n avondeten, omdat ik vergeten was te lunchen.![]()
Aloisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraagje voor je: weet jij hoe Alzheimer van z'n voornaam heet?
Het is eerder regel dan uitzondering dat personeelsleden van GVB Amsterdam bewust regels overtreden. En dan gaat het van puur jatten tot jezelf ziekmelden om in het zwart te klussen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Bami Swami
Heb je het nog meegekregen, over die miljoenenfraude bij het GVB?
Vanavond werken, morgen overdag vrij 's avonds werken, de hele zondag werken en dan maandag weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:53 schreef iamredleader het volgende:
Wat gaat iedereen doen dit weekend?
"TS" trapt af: vanavond lekker thuis, geen plannen oid. Heel misschien bij broer D. langs voor een kopje koffie. Zaterdagavond wellicht met wat oude maten in Utrecht afspreken, moet ik nog horen. En zondag huishoud-dagje gepland
Ik heb een puntje chocoladetaartquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit aan m'n avondeten, omdat ik vergeten was te lunchen.![]()
Ik suggereer geen enkele oplossing maar als het een vent van 45 is dan vind ik hem ubersneu. Als het een vent van 70 is dan is het een ouwe zeur waar ik nog enig begrip voor heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Suggereer je nou een wel heel rigoreuze oplossing?
4 dagenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Tjonge jonge...3 dagen in het jaar
Hoe oud was die kerel?
Omdat het vrijdag is, voor de mannen:
[ afbeelding ]
Ah, je bedoelt hoe oud hij ísquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik suggereer geen enkele oplossing maar als het een vent van 45 is dan vind ik hem ubersneu. Als het een vent van 70 is dan is het een ouwe zeur waar ik nog enig begrip voor heb.
Die heb ik al eens gehad en dat is geen aanraderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, je gaat voor de nierbekkenontsteking?(hup, huisarts bellen!)
Wat is er dan verder buiten Jazz, Kleurrijk Wijk?quote:
quote:Vanwege een storing bij KPN waren afgelopen dinsdagnacht de helft van alle 112-meldkamers een uur onbereikbaar, meldt het bedrijf. Zestig telefoontjes naar 112 konden daardoor niet worden aangenomen.
quote:
de zanger van the Gathering heeft nog eens een tijdje in hetzelfde huis gewoond als ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Mark het volgende:
Zondag eerste zwemles van de oudste en 's middags reunieconcert van The gathering. Moet NEC-De Graafschap dus skippen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:44 schreef MaJo het volgende:
Geen verhoging maar nog wel flinke buikpijn. Als ik er morgen nog zo'n last van heb bel ik de dokter
Maar nu eerst met een boek in bad
Dé 1 aprilgrap dit jaar? Wel jammer want een berg uien is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef B.ertha het volgende:
http://www.ztrdg.nl/wat-is-ztrdg/nieuws/uien-feest/
Erg vervelend jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kreeg vanavond een sms van een vriend van me, geskimd bij de benzinepomp en hij had mn broertje ook zien tanken daar.
Dus broertje gebeld en die wist ook al hoe laat het was...
Trieste lui, die skimmers
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ukje_family_guy.html
Zijn er nog benzinepompen waar je contant kunt tanken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kreeg vanavond een sms van een vriend van me, geskimd bij de benzinepomp en hij had mn broertje ook zien tanken daar.
Dus broertje gebeld en die wist ook al hoe laat het was...
Trieste lui, die skimmers
Uien zijn wel goedkoop valt me op. Vandaag nog een kilo grote uien gekocht, 70 cent ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dé 1 aprilgrap dit jaar? Wel jammer want een berg uien is altijd mooi meegenomen.
Heel toevallig ben ik nu bezig met weer zo'n uientaart.
Ze kosten inderdaad geen bal. Maar zoveel weggeven?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Uien zijn wel goedkoop valt me op. Vandaag nog een kilo grote uien gekocht, 70 cent ofzo.
Nou ja, 70 cent daar maakt de winkel winst op, en de transporteur, en de verpakkingstoko, en de BTW-trekker. Dus ik kan me voorstellen dat die boeren geen ruk krijgen nee... Als ze ze dan net zo goed weg kunnen geven, waarom niet? Op zich is het nog wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze kosten inderdaad geen bal. Maar zoveel weggeven?
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn er nog benzinepompen waar je contant kunt tanken?
Weggeven is vaker gebeurd, dus het zou kunnen. Maar miljoenen van één boer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze kosten inderdaad geen bal. Maar zoveel weggeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet. Winkels verkopen vaak veelgebruikte produkten onder de inkoopsprijs. Melk bijvoorbeeld maar ook pils. Lokkertjes dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, 70 cent daar maakt de winkel winst op,
Echt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weggeven is vaker gebeurd, dus het zou kunnen. Maar miljoenen van één boer?
Ja, toen plaatste de NRC next nog een recept voor uiensoep dat ik heb bewaardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Winkels verkopen vaak veelgebruikte produkten onder de inkoopsprijs. Melk bijvoorbeeld maar ook pils. Lokkertjes dus.
[..]
Echt?
Miljoenen van één boer lijkt me ook erg absurd.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Winkels verkopen vaak veelgebruikte produkten onder de inkoopsprijs. Melk bijvoorbeeld maar ook pils. Lokkertjes dus.
Nederlanders, gratis >> WHARGARBL!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou kunnen. Alhoewel ik me afvraag hoeveel mensen je lukt met goedkope uien
.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nederlanders, gratis >> WHARGARBL!
Als het in de buurt was (en echt) had ik ook wel ff een paar zakken gehaald hoor.quote:
Voor de hond misschien ja, die dingen waren echt niet te vretenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het in de buurt was (en echt) had ik ook wel ff een paar zakken gehaald hoor.
Ik had het over de uien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor de hond misschien ja, die dingen waren echt niet te vreten.
Ja ik had zelf ook een doos gehaald.
Die actie van de Albert Heijn vorig jaar ofzo, dat je via bonnen van internet gratis Euroshopper pizza's mee kon nemen? Was wel mooi hoor. Caissieres waren de eerste dag niet allemaal op de hoogte. Neem je een doos mee, bonnetje inleveren, caissiere zegt uit gewoonte, dat wordt dan.... euh.... euh... nul euro.quote:
Oh okequote:
Ja ik weet niet, ik koop pizza's meestal niet in zakkenquote:
quote:
Heleboel dozen kan je in een grote zak doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik koop pizza's meestal niet in zakken
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Heleboel dozen kan je in een grote zak doen.
Que?quote:
Sorry, macht der gewoonte.quote:
Aardige bierkaartquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Café de Abdij in Zwolle blijkt best okay te zijn
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, dit is precies wat je wil weten, toch ?
En aardige lui als personeelquote:
is voor mij niet de belangrijkste keuze om een cafe uit te kiezenquote:
Neuh, maar het is wel een pluspuntquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is voor mij niet de belangrijkste keuze om een cafe uit te kiezen
En je hebt mail terugquote:
Mooie spelfoutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk het ook
In the middle of knowhere in smalltown USA een saai baantje hebben....
neuh denk het nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, ga je vanavond het nachtleven nog onveilig maken?
quote:
We hadden hier in Nederland een bedrijf dat hete Knoware en die boden internet via de satelliet aan.quote:
Ik had al wel zo'n reactie verwacht jaquote:
Maar dat is weer anders gespeldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hadden hier in Nederland een bedrijf dat hete Knoware en die boden internet via de satelliet aan.
drank maakt meer kapot dan de spellingscontrole goed kan makenquote:
Dat bedoel ik..het kan dus nog gekkerquote:
Goh, niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de Telegraaf
Dat blijkt wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot dan de spellingscontrole goed kan maken
Dan kijk je ook nooit naar Fox.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de Telegraaf
Vind het wel inventief gevondenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..het kan dus nog gekker
10x liever de Telegraaf lezen dan naar Fox kijkenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga denk ik vanavond wel wat schrijvenZit nu op het werk
kom ik zo op je over?quote:
Nope. Maar ik kijk sowieso nooit tv... En als dan ABC News of CNN. Maar ik kijk dus nooit tvquote:
Eensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
10x liever de Telegraaf lezen dan naar Fox kijken
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Fox! Een perfecte zender mocht Comedy Central niet in de lucht zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jupilerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat blijkt wel jaWat heb je (allemaal) op?
quote:
Nee ik bedoelde dat het een open deur wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kom ik zo op je over?
[..]
Nope. Maar ik kijk sowieso nooit tv... En als dan ABC News of CNN. Maar ik kijk dus nooit tv
Vooral die ene vent, ben zijn naam even kwijt, echt walgelijkquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Fox heeft prima programma's!
Oke, de nieuwsprogramma'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ah dat verklaart het welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jupiler
Orval
Saint-Feuillien saison
Coopers Sparkling Ale
En ik maar wachten.quote:
Sorryquote:
quote:Soon they were outside. They found that the streets of the city of sin were painted with blancmange, jelly and custard.
"Excellent, the streets are deserted!'
*kreun vanuit het publiek*
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jupiler
Orval
Saint-Feuillien saison
Coopers Sparkling Ale
Bill O'Reilly?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik bedoelde dat het een open deur was
[..]
Vooral die ene vent, ben zijn naam even kwijt, echt walgelijk
[..]
Oke, de nieuwsprogramma's
ik vond er dus geen hol aan, smaakte helemaal nergens naarquote:
Ja.quote:
Jaquote:
Die vent is echt een hele smerige. Zou het goed doen bij Pownews.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk wist dat ie Bill heette maar zat met Bill Bailey en Bill Hicks in mijn hoofd en die zijn wel tof dus die konden het niet zijn
Volgens mij niet nee, tenminste staat me niet bij. Wel dat hij de zoon van iemand die in het WTC om was gekomen heel erg smerig behandeldequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vent is echt een hele smerige. Zou het goed doen bij Pownews.
Heb je ooit gezien dat 'ie bij de Daily Show zat?
De helft van het artikel had je al in je posts staan.quote:
Ja dat is dus het stomme, heb wel een mening over van alles maar om er een verhaal van te maken is dan een tweedequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De helft van het artikel had je al in je posts staan.
Hij is een koning in mensen afkappen, de mond snoeren, drogredeneren, liegen. Echt een enge kwal. Met hem discussieren is hetzelfde als met een gelovige discussieren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, tenminste staat me niet bij. Wel dat hij de zoon van iemand die in het WTC om was gekomen heel erg smerig behandelde
Precies jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is een koning in mensen afkappen, de mond snoeren, drogredeneren, liegen. Echt een enge kwal. Met hem discussieren is hetzelfde als met een gelovige discussieren.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies jaIk kan ook heel moeilijk naar hem kijken, word dan altijd ontzettend boos
Dat er serieus mensen naar kijken snap ik echt nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Dus ik kijk ook niet meer
Klinkt als een goede avond! En leuk is dat om te horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe avond gehad, lekker uit eten geweest en hier thuis nageborreldAltijd leuk om dan ook weer leuke reacties op ons huis te krijgen van mensen die het nog niet kenden
Oh daar heb ik ook echt een hekel aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef MaJo het volgende:
IrritantOnder aan de pagina staat een reclame van Zalando met een superleuk jurkje maar als ik er op klik kan ik het op de site nergens vinden
Ik ook ja, heb werkelijk de hele site afgezocht maar is dus echt nergens te vindenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook echt een hekel aan.
Psst LB, ik ken je huisje ook nog nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe avond gehad, lekker uit eten geweest en hier thuis nageborreldAltijd leuk om dan ook weer leuke reacties op ons huis te krijgen van mensen die het nog niet kenden
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook echt een hekel aan.
Cafe Josquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cafe De Palm in den Bosch ook(maar heb wel eens een betere bierkaart gezien)
En nu?quote:
Niks nieuws dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu zijn mijn huisgenoten luid en irritant
Nou, bedankt......quote:
Sinds je huisgenoten luid en irritant werden en bleek dat praten niet hielp?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 06:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee dat bedoel ik nietIk weet ook niet precies wanneer ik ben veranderd in zo'n anti-sociale bitch
meh nee het is vaker dan dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 06:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds je huisgenoten luid en irritant werden en bleek dat praten niet hielp?
Die buien heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 06:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet zo dol op mensen, denk ikIk duik mn bed in met het tweede boek van de Hunger Games
Ik heb nog 1 week.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wanneer is jouw verlof eigenlijk voorbij Soemp?
Wanneer voor het eerst?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 week.Maar Mattís gaat wel naar het kinderdagverblijf, omdat ik een tentamen heb.
Ook wel iets voor Soempie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en de Mattís Passionals aftrap voor dit muzikale weekend!
ben ik ook een aantal keer geweest, zeker goedquote:
Link werkt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:54 schreef Etcetera het volgende:
A clinic’s landlord turns the tables on anti-abortion protesters
Respect voor die man zeg.
ook geboekt, ga er met m'n pa heenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor Paul Simon in the pocket.![]()
Het was zowaar een keer lekker rustig bij Ticketmaster.
De L van html had ik per ongeluk verwijderdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Link werkt niet.
(zie je, ik zeg ook zelden hallo)
Ik vind het ook een mooi initiatiefquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De L van html had ik per ongeluk verwijderd
Woensdag.quote:
Ah, ben jij de aflossing? Dan kan ik gaan slapen.quote:
Sorry, maar ik was weer wegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ben jij de aflossing? Dan kan ik gaan slapen.
Ik heb er nog geen gespot (tenzij de uien), maar ik heb nog weinig interactie met de buitenwereld gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerste 1 april grap in de krant al gespot .
Gratis heli rondvluchten vanaf de bazaar in beverwijk.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las ... zo even voor het slapen tukkie doen.![]()
![]()
Goedenavond
Ik viel bij het werken al bijna in slaap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik viel net al bijna in slaap, denk niet dat het een latertje wordt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben zo gek geweest om dit trimester weer te auditeren voor de dans show. Straks eerste repetitie
Ze willen dat ik lifts doe & ze aan hen leer. Op zich mijn favoriete ding omte doen, maar het is ook al wel weer 3 jaar sinds ik in optima forma wasquote:
Dus je gaat nog danslerares worden ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze willen dat ik lifts doe & ze aan hen leer. Op zich mijn favoriete ding omte doen, maar het is ook al wel weer 3 jaar sinds ik in optima forma was
neuh dansen kan ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat nog danslerares worden ook.
Ach, dat is toch niet belangrijk?quote:
Ik ken grappiger films, maar deze is zeker leuk. Ideaal voor als je een film wilt kijken maar je eigenlijk niet zo goed weet wat.quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Die is leuk ja.
En iedereen gefeliciteerd trouwens: Gefeliciteerd FOK!
Heb je hulp gezocht of met iemand hierover gepraat?quote:Op zondag 1 april 2012 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben eigenlijk best wel bang dat er weer een nieuwe depressie aan zit te komen. Best lang zonder gedaan. Maar na 8 jaar met deze 'ziekte' rondgelopen te hebben weet ik precies hoe het voelt als het weer tijd is. Ik hoop heel heel erg dat ik het tegen kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |