Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:
Vrouwen hebben sowieso geen humor, dat weet je toch
Ze lachen je uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef Sneezeechu het volgende:
screw you guys i'm going home shopping!
Zodat jij gaat geloven dat ze hem snappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?
Altijd hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht! Ik denk dat je gelijk hebt.
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo ik ga lekker geld over de balk smijten![]()
Doei schatjes!
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.
Ohja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.
Heb je gelijk in maar gewoon een rotweek gehad, en winkelen maakt me op zulke dagen gewoon weer blijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.
Nee hoor vertel ik toch nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.
Dat hebben vrouwen ook altijd. En h....oh, wacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Sneezeechu het volgende:
Heb je gelijk in maar gewoon een rotweek gehad, en winkelen maakt me op zulke dagen gewoon weer blij
Dat is dus een van mijn vrouwelijke tikjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen ook altijd. En h....oh, wacht.
Gewoon ergens anders aan gaan zuigenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Joysa het volgende:
Four days, 2 hours, 53 minutes and 49 seconds. 53 cigarettes not smoked, saving ¤ 12,43. Life saved: 4 hours, 25 minutes.
Pff ik wil nog steeds een sigaret
Dus elke dag niet roken levert je een extra uurtje levenstijd op.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Joysa het volgende:
Four days, 2 hours, 53 minutes and 49 seconds. 53 cigarettes not smoked, saving ¤ 12,43. Life saved: 4 hours, 25 minutes.
Is het te doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Joysa het volgende:
Kan je het net zo goed gelijk gaan spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef twi het volgende:
Dankzij Murdera heb ik nu World of Tanks banners
Hoofdpijn, maar die is nu wel weer voorbijquote:
Die extra uren die je moet leven..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofdpijn, maar die is nu wel weer voorbij
Dat zal nog wel een tijd zo blijven hoor. Het hoort erbij.quote:
Alleen al daarom zou ik er zo weer een op kunnen steken.quote:
Dat is het me echt niet waard hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijd zo blijven hoor. Het hoort erbij.
Ik ken mensen die al 5 jaar lang gestopt zijn, maar nog steeds zenuwachtig worden als ze iemand zien roken..
Geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:17 schreef Tangledup het volgende:
Waarom heb je eigenlijk besloten om ermee te stoppen?
Dat was mijn reden om te starten. Anders krijg ik mijn geld nooit op.quote:
Er zijn vast efficiëntere methoden om dat te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was mijn reden om te starten. Anders krijg ik mijn geld nooit op.
En dat Beëlzebub me sneller komt halen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was mijn reden om te starten. Anders krijg ik mijn geld nooit op.
En dat Beëlzebub me sneller komt halen natuurlijk.
mag ik vast 5 euro doneren, als je beloofd weer te beginnen met roken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er is een erg grote kans dat ik weer een sigaret opsteek zodra ik geld heb.
Je geeft me 5 euro als ik weer begin?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
mag ik vast 5 euro doneren, als je beloofd weer te beginnen met roken.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, waarom wil je haar nou weer aan het roken hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, efficiënt. Dan lijkt het bijna op werk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er zijn vast efficiëntere methoden om dat te bewerkstelligen
Maar dan krijg je dus geen fles drank van mij over 3 maandenquote:
Ik vind 4 dagen al langquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus geen fles drank van mij over 3 maanden
Hoelang rookte jij dan al?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind 4 dagen al lang
Ik ben gemaakt om te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |