Oeh, daar zitten wel mooie bakken bijquote:Op zondag 1 juli 2012 21:37 schreef Toempf het volgende:
Gisteren even voor een middagje (ik weet het, iedereen verklaarde me voor gek) naar Londen gereden, er stonden een paar auto's die ik erg graag in het echt wilde zien.
![]()
Lamborghini LP640
[ afbeelding ]
Aston Martin DBS + Audi R8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
McLaren MP4-12C
[ afbeelding ]
McLaren MP4-12C FAB Design Terso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de hondermiljoenmiljard Rolls-Royces van die dag
[ afbeelding ]
En hier kwamen we toch eigenlijk een beetje voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rolls-Royce Ghost is aangepakt door Mansory
En laten we deze foto niet vergeten:![]()
[ afbeelding ]
Deze week stonden er ook nog een Veyron L'or Blanc (enige ter wereld) en een matzwarte Aventador bij die chroomblauwe Veyron en Koenigsegg, maar die waren er gisteren niet (meer?) helaas.
Ik ben op youtube geabbonneerd op een paar kanalen van spotters die regelmatig/permanent in Londen verblijvenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten wel mooie bakken bij![]()
Maar als je er een middag was en je weet dat die 2 er van de week stonden, hoe weet je dat dan?
Die oranje is een Gallardo?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef bleiblei het volgende:
En voor de experts, raadplaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat is een Infiniti. Geen Acura.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Ghe, bijna.
De enige die jullie niet wisten was deze trouwens:
[ afbeelding ]
Wel aparte wagen, en die paarse ramen waren vreemd... maar wel lekker.
(Alleen jammer dat het een Acura is).
Deze vond ik ook wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon al te twijfelen aan m'n kennis maar was te lui om het op te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een Infiniti. Geen Acura.
De Emerg-E concept om precies te zijn.
Die gele Aventador.... wat een auto (of moet ik zeggen ruimteschip)quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:33 schreef MosPos het volgende:
Wow! Mocht je dus zelf rijden? Wat gaaf is dat. Lijkt mij ook wel mooi om een keer in een auto met kracht te rijden. Heb nu zelf 120pk op 950 kilo, maar dat is niks vergeleken met een 612 natuurlijk xD
Hier 1 foto van mijn spotweekendje Paris. De rest volgt uiteraard binnenkort.
[ afbeelding ]
Zo, helemaal goed! 106 GTI S2 uit 2002 inderdaad (:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef steeez het volgende:
[..]
Die gele Aventador.... wat een auto (of moet ik zeggen ruimteschip)
950kg / 120pk, dat klinkt als een 106 GTi?
Dat ding zie je vet vaak op internet als je zoekt op: Rover SR cobraquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef dr.Bellows het volgende:
Nieuw speledingetje van de buurman. yum:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, mar een onwaarschijnlijk mooi gerestaureerde PV 544:
[ afbeelding ]
En op het parkeerterrein van de Gamma, een Jaguar XKR. De eigenaar in kwestie was gezien de esculaap waarschijnlijk arts. Maar blijkbaar geen oogarts...![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer exclusief. Er rijden er maar weinig rond volgens mij, al helemaal in NL.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:10 schreef JK1982 het volgende:
Gisteren bij de Zeelandhallen in Goes, deze Aston Martin Rapide:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Mijn schoonvader rijdt al een halfjaar rond in zo'n dingquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer exclusief. Er rijden er maar weinig rond volgens mij, al helemaal in NL.
Gaaf die kleur. Oja, zwart is geen kleur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef JK1982 het volgende:
Een matzwarte RS5, best leuk.
Hoewel niet super-exotisch ofzo..
[ afbeelding ]
Overigens in de parkeergarage van Ikea Amsterdam. Het moet ergens vandaan komen hè..
Wat kunnen mensen mooie auto's toch in 1 klap verpesten met matte paint/wrapquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef JK1982 het volgende:
Een matzwarte RS5, best leuk.
Hoewel niet super-exotisch ofzo..
[ afbeelding ]
Overigens in de parkeergarage van Ikea Amsterdam. Het moet ergens vandaan komen hè..
Nissan Pao.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef TR08 het volgende:
Mijn spot van vandaag....raad de auto
[ afbeelding ]
Wekt altijd wel interesse als een auto zo gecamoufleerd voorbij komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef winterstorm666 het volgende:
@rainesz
ja dat was inderdaad ook een mogenlijkheid.
is wel grappig om te zien. helemaal beplaat en ingepakt met tape.
en een man die in 1 keer geen woord van welke taal dan ook spreekt als je het over de auto hebt hahaha!
Klopt, heb ik gezien..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef TR08 het volgende:
Die lui hebben een hele webpagina over dat ding
http://www.cathelijne.nl/aerotail/
Kun je meteen zien hoe ze hem geklust hebben
[ afbeelding ]
en wel foto's maken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
Tesla Roadster @ Zwolle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen mooie auto; en dan ook nog zo'n oersaaie kleur
Je rijdt in een A2 dus veel lelijker wordt ie er niet op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gezien..
Maargoed, ik zou voor die 10% brandstofbesparing echt niet zo voor lul gaan rijden hoor..![]()
Maarja, het kan dus tóch, een A2 nog lelijker maken..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je rijdt in een A2 dus veel lelijker wordt ie er niet op.
Nu we het toch over onalledaagse opties hebben:
[ afbeelding ]
Dat is een poserrail, zodat je als een coole dude of dudette relaxed tegen je auto aan kan hangen zonder de lak te beschadigen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Andyy het volgende:
Wtf is dat?
Om de stijfheid te verbeteren ofzo als het dak naar beneden is?
Mooie spot, mooie foto!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:26 schreef YUR het volgende:
Paar weken geleden op de A13:
[ afbeelding ]
Ik dacht er eindelijk eens aan om een foto te maken...
En dan is het nog een Nederlander ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef ralphk het volgende:
Ik hoorde eerst wat leuks in de verte en zag later waar het vandaan kwam:
[ afbeelding ]
Gisteren gezien in Moraira aan de Costa Blanca
Waar leek hij het meest op?quote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef Andyy het volgende:
Ik reed een tijdje geleden achter een Bentley aan in Breukelen, een heel oud model.
Zaten 4 mensen in, 2 achterin, had volgens mij een gigantische motor aangezien het keihard klonk. Was wel tof, ging volgas op een recht leeg stukje, het leek heel hard te gaan(door het geluid) maar kon je prima bij houden
Zag er uit als een 8 liter, maar als die daar rond zou rijden zou die toch wel gespot moeten zijn, maar kan daar niks over vinden.
Iemand enig idee welke het kan zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Was vorig seizoen ook eens bij Top Gear, een bedrijf dat die auto's een soort van nog gruwelijker na maakte zodat je ze nu ook gewoon nog nieuw zou kunnen kopen ofzoiets:quote:Op zondag 4 november 2012 00:13 schreef Andyy het volgende:
Ik heb 'm al gevonden, zelfde auto
http://klassiekergespot.n(...)48364814122008210430
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |