Das staal, dat kan tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoeveel dikker wil je ze nog hebben?
Mooie spot idd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:44 schreef Erasmo het volgende:
Laatst nog een 1500 gezien, die zie je zelden meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keer in zo'n auto gereden. Wel een geinig bakkie, maar te klein voor mij. Ik moest mijn rechterbeen ver omhoog doen om te kunnen schakelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Seat Fura
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 mei 2012
Da's een Honda Zoomer. Worden nagenoeg volledig naked verkocht, best grappige dingen om te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: bezorgbeer.nl
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20 mei 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nissan Pao...quote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef HeetBoven het volgende:
Vandaag genomen bij de IJ hallen, altijd een goede plek om wat ouder / bijzonder materieel tegen te komen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een PAOnooit van gehoord.
quote:Op zondag 1 juli 2012 07:29 schreef Salatrel het volgende:
tijdens mijn vakantie in ijsland begin deze maand liep ik tegen 1 of andere classic car rally aan. kon het bordje verder niet lezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en gisteren nog een ongewoon exemplaar hier in de buurt helaas geen mogelijk op een foto te maken dus plaatje van internet:Woon je in de buurt van venlo? Ik zie daar ook met grote regelmaat een bruine rijden, is volgens mij van de eigenaar van de meeste mac Donalds hier in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ridderkerk... Nee dusquote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van venlo? Ik zie daar ook met grote regelmaat een bruine rijden, is volgens mij van de eigenaar van de meeste mac Donalds hier in de buurt
Oeh, daar zitten wel mooie bakken bijquote:Op zondag 1 juli 2012 21:37 schreef Toempf het volgende:
Gisteren even voor een middagje (ik weet het, iedereen verklaarde me voor gek) naar Londen gereden, er stonden een paar auto's die ik erg graag in het echt wilde zien.
![]()
Lamborghini LP640
[ afbeelding ]
Aston Martin DBS + Audi R8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
McLaren MP4-12C
[ afbeelding ]
McLaren MP4-12C FAB Design Terso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de hondermiljoenmiljard Rolls-Royces van die dag
[ afbeelding ]
En hier kwamen we toch eigenlijk een beetje voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rolls-Royce Ghost is aangepakt door Mansory
En laten we deze foto niet vergeten:![]()
[ afbeelding ]
Deze week stonden er ook nog een Veyron L'or Blanc (enige ter wereld) en een matzwarte Aventador bij die chroomblauwe Veyron en Koenigsegg, maar die waren er gisteren niet (meer?) helaas.
Ik ben op youtube geabbonneerd op een paar kanalen van spotters die regelmatig/permanent in Londen verblijvenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten wel mooie bakken bij![]()
Maar als je er een middag was en je weet dat die 2 er van de week stonden, hoe weet je dat dan?
Die oranje is een Gallardo?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef bleiblei het volgende:
En voor de experts, raadplaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat is een Infiniti. Geen Acura.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Ghe, bijna.
De enige die jullie niet wisten was deze trouwens:
[ afbeelding ]
Wel aparte wagen, en die paarse ramen waren vreemd... maar wel lekker.
(Alleen jammer dat het een Acura is).
Deze vond ik ook wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon al te twijfelen aan m'n kennis maar was te lui om het op te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een Infiniti. Geen Acura.
De Emerg-E concept om precies te zijn.
Die gele Aventador.... wat een auto (of moet ik zeggen ruimteschip)quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:33 schreef MosPos het volgende:
Wow! Mocht je dus zelf rijden? Wat gaaf is dat. Lijkt mij ook wel mooi om een keer in een auto met kracht te rijden. Heb nu zelf 120pk op 950 kilo, maar dat is niks vergeleken met een 612 natuurlijk xD
Hier 1 foto van mijn spotweekendje Paris. De rest volgt uiteraard binnenkort.
[ afbeelding ]
Zo, helemaal goed! 106 GTI S2 uit 2002 inderdaad (:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef steeez het volgende:
[..]
Die gele Aventador.... wat een auto (of moet ik zeggen ruimteschip)
950kg / 120pk, dat klinkt als een 106 GTi?
Dat ding zie je vet vaak op internet als je zoekt op: Rover SR cobraquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef dr.Bellows het volgende:
Nieuw speledingetje van de buurman. yum:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, mar een onwaarschijnlijk mooi gerestaureerde PV 544:
[ afbeelding ]
En op het parkeerterrein van de Gamma, een Jaguar XKR. De eigenaar in kwestie was gezien de esculaap waarschijnlijk arts. Maar blijkbaar geen oogarts...![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer exclusief. Er rijden er maar weinig rond volgens mij, al helemaal in NL.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:10 schreef JK1982 het volgende:
Gisteren bij de Zeelandhallen in Goes, deze Aston Martin Rapide:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |