Wij werden echt doodgegooid met fluor, vuurwerk en broodzoutquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
Van Staats en Bestuurs ken ik er geen 1 meernja Meerenberg maar die kent iedereen.
Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wij werden echt doodgegooid met fluor, vuurwerk en broodzout
Ik vond denk ik die kerel van goederenrecht en verbintenissenrecht het allerbest tot nu toe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Yreal het volgende:
ik vond constitutioneel leuk![]()
Goede docenten, goede club mensen en veel geleerd in een relaxt sfeertje
Nu ook heel vaak bijna lege collegezalen hr :Squote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef Yreal het volgende:
Ergens mis ik het avondonderwijs wel. Bijna lege collegezalen tijdens hoorcollege en altijd dezelfde mensen in de werkgroepen, geen gezeik om huiswerk en afwezigheid
geen idee, heb al 4 maanden geen hoorcollege gevolgdquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Nu ook heel vaak bijna lege collegezalen hr :S
Naughty naughtyquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen idee, heb al 4 maanden geen hoorcollege gevolgd![]()
Orientatie wordt volgend jaar samen gegooid met inkomstenbelasting, dus als je dit jaar nog belastingrecht haalt val je onder de overgangsregeling voor volgend, waardoor inkomstenbelasting nog een apart vak is. Handelsrecht in de herkansing maken kan je doen, ik had het tentamen gisteren en ik vond het een onwijs moeilijk tentamen, weet niet of het haalbaar is zonder onderwijs of dat ik zo retarded benquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef eightythree het volgende:
Hey! Ik heb hier nog nooit eerder gepost, maar ben tweedejaars Rechtsgeleerdheid aan de UvA. Ik zag dat er meerdere mensen op de UvA zitten dus ik had even een vraag en hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen
Zoals gezegd zit ik in het tweede jaar van de bachelor Rechtsgeleerdheid. De laatste tijd zit ik echter sterk te twijfelen of ik toch niet fiscaal had moeten doen.. Nu ben ik lekker laat want de vakken voor fiscaal (fiscaal bestuursrecht, belastingrecht oriëntatie en handelsrecht) werden in het eerste semester en tweede semester, eerste blok gegeven.
Echter, Belastingrecht oriëntatie wordt komend blok ook gegeven en Handelsrecht zou ik de tweede kans (in juni) mee kunnen pakken. Rest dus alleen nog Fiscaal bestuursrecht. Probleem is dat ik het even niet meer snap met die nieuwe curriculums (curricula?) van volgend jaar. Kan ik Fiscaal bestuursrecht volgend jaar gewoon inhalen? Ik neem eigenlijk aan van wel, want er zou toch wel een regeling zijn voor de mensen die het dit jaar niet hebben gehad? En daarnaast, zie ik misschien iets over het hoofd? Stomme is dat vanaf volgend jaar de eerste twee (in plaats van alleen het eerste) jaren van Rechtsgeleerdheid en Fiscaal recht gelijk zijn, dus dan had dit niet zo'n probleem geweest, maarja.
Ik ga volgende week sowieso even langs bij de studieadviseur maar wilde even peilen!
Woon je zo ver weg dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, ik volg alles wel maar ik ga nooit heen. Ik heb meer te doen en ga dus niet voor hoorcolleges 4 uur reizen
Precies wat ik doequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, ik volg alles wel maar ik ga nooit heen. Ik heb meer te doen en ga dus niet voor hoorcolleges 4 uur reizen
Met de motor is het minder dan de helft van die tijd, maarja, benzine is niet gratisquote:
scheelt wel echt een heleboel vind ik persoonlijk. Als ik het vak niet volg faal ik hopeloosquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies wat ik doeAlleen ik volg ze ook niet on-line
En dat heb ik gemerkt dit blok
Daar noem je 3 exen en 3 studiegenoten die geen baan kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog steeds better dan communicatiewetenschappen, kunstgeschiedenis of wijsbegeerte. VEEEEEL beter. Zolang je maar niet in het strafrecht wil afstuderen![]()
of wat dacht je van portugees? Of duits !quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Daar noem je 3 exen en 3 studiegenoten die geen baan kunnen krijgen
Afhankelijk van je universiteit bestaan die straks niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
of wat dacht je van portugees? Of duits !Frans? Spaans?
Of wat is deze dan? Future Planet Studies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |