Dan ga je in de UB zitten studeren, heb je dat ook meteen gehad. Werkt ook nog eens beter dan thuis studeren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:29 schreef Paxcon het volgende:
Oh.. Wel kut als ik volgend jaar 2 uur (retour) per dag voor 2 uur moet reizen.. nouja.
Ik vind de rechtenbibbliotheek zelf nog wel fijn. Ben er ook niet vaak hr maar wel paar keer wat gedaan. Maar het Studeon danquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit noooooooooooit in de UB/rechtenbibliotheek, ik denk dat de keren dat ik daar ben geweest tijdens mijn studie om daar te studeren op 1 a 2 handen te tellen zijn.
Ik ben juist enorm afgeleid daar, kijk iedere keer wie er binnenkomt enzo.. Nee niet mijn plaats om te studerenMijn bed! dat was mijn tentamenstudieplek
en als ik veel moest acceren en alles mijn eettafel/bureau
Sorry maar dat vind ik echt onzin. Alsof de UB of die andere bibliotheken een 'must' zijn omdat je er in de buurt bent. Als je gewoon je studie haalt met die x-aantal colleges volgen en that's it en de hele UB of een andere bibliotheek nooit van binnen ziet. Who cares. Wie weet haal je je studie wel zonder die reader ooit door te werken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:24 schreef Ryon het volgende:
O ja, die discussie.
Natuurlijk maakt het niet uit waar je leert (desnoods in het park met een biertje erbij). Maar de UB (en andere bibliotheken) zijn er natuurlijk niet voor niets. Als je in de buurt bent en je moet toch nog een paar readers doorwerken is het zonde om daar geen gebruik van te maken. De universiteit heeft veel meer te bieden dan alleen een college op een dag.
In de UB/wat voor werkplek op de uni dan ook, ben ik vele malen productiever dan thuis. Ligt misschien aan mijn barre concentratie, maar thuis ga ik allemaal van deze interessante posts op FOK! plaatsen na een alinea gelezen te hebben. Of stofzuigen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:24 schreef Ryon het volgende:
O ja, die discussie.
Natuurlijk maakt het niet uit waar je leert (desnoods in het park met een biertje erbij). Maar de UB (en andere bibliotheken) zijn er natuurlijk niet voor niets. Als je in de buurt bent en je moet toch nog een paar readers doorwerken is het zonde om daar geen gebruik van te maken. De universiteit heeft veel meer te bieden dan alleen een college op een dag.
Wel alleen in de zomer lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:54 schreef Yreal het volgende:
Toen ik avondwerkgroepen volgende heb ik een paar keer in de bieb gezeten om voor te bereiden als ik vroeg was, maar dat was toch ook niet mijn ding.
Aan de overkant van de straat schonken ze grolsch weizen
Een echte fanquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weizen / weizner / dunkel weizen / korenwolf
Altijd, overal![]()
![]()
opzich wel, maar niet als het warm weer isquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Een echte fan![]()
Ik drink het alleen als het beetje lekker weer is eigenlijk.
Scotch, altijd & overal![]()
Ja dan ook. Altijd & overalquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
opzich wel, maar niet als het warm weer is
Dat ding in de kelder? Vind het reuze meevallen, afgezien van dat het veel te klein isquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:40 schreef Yreal het volgende:
Ik vind die van de UvA ook bijzonder verpauperd overkomen trouwens
Niet in de FdR, dat is allemaal prima. Ik bedoel de UBquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ding in de kelder? Vind het reuze meevallen, afgezien van dat het veel te klein is
Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet in de FdR, dat is allemaal prima. Ik bedoel de UB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |