Ja maar ze hebben ook iemand betaald om de symbolen te plaatsen, dus je klapt onzin als je zegt dat er niet betaald word om symbolen te plaatsen.quote:Op maandag 14 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan verwerken ze het toch in hun eigen werk? Gezien ze er aan mee hebben gewerkt.
Er zullen inderdaad mensen opdracht krijgen die symbolen te verwerken in videoclips, of foto's te nemen waar één oog bedekt is, of de boel in een rijbewijs verwerken etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Hmmm dit klopt niet, als een muziekster deze symbolen wil verwerken zal hij/zij de kunstenaar moeten betalen voor het verwerken van symbolen in de clip, het zelfde geld voor producenten.
De enige manier hoe wat jij beweerd zou kunnen is als iedereen van producer, artiest tot kunstenaar etc allemaal zouden weten wat ze doen met symbolen, uit eigen motivatie.
Dit zal niet vaak het geval zijn dus worden er mensen betaald om symbolen in clip's te "proppen".
De vraag is wie weet wat ze doen en wie wordt voor het spreekwoordelijke karretje gespannen.
Dank je voor je kortzichtige mening,quote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef seiramu het volgende:
Oh god niet de Illuminati. Mensen die hierin geloven zoeken altijd naar tekens en boodschappen in alles, maar dan ook echt alles. Natuurlijk vind je dan op een gegeven moment patronen (die mogelijk naar de Illuminati zouden kunnen wijzen). Zucht. Ik vind het maar vergezocht en ik denk dat de mensen die in de Illuminati geloven gewoon interessant willen doen en willen geloven in iets mysterieus om zich verheven te voelen boven de mensen die niet in 'de waarheid' geloven.
Denk je echt dat Obama, Rutte, Merkel en Sarkozy Hollande het roer in handen hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef seiramu het volgende:
Oh god niet de Illuminati. Mensen die hierin geloven zoeken altijd naar tekens en boodschappen in alles, maar dan ook echt alles. Natuurlijk vind je dan op een gegeven moment patronen (die mogelijk naar de Illuminati zouden kunnen wijzen). Zucht. Ik vind het maar vergezocht en ik denk dat de mensen die in de Illuminati geloven gewoon interessant willen doen en willen geloven in iets mysterieus om zich verheven te voelen boven de mensen die niet in 'de waarheid' geloven.
Ik bedoel ook niet dat ik niet geloof dat er mensen achter de schermen zijn met veel macht. Maar al die zogenaamde symbolen en dat de Illuminati ook terug te zien of horen is in muziek van artiesten vind ik echt onnozel en te ver gezocht. Al die mensen die roepen dat er een Illuminati is creeëren gewoon een overdreven beeld van de Illuminati en denken 'oh het internet zegt dat het bestaat dus ik geloof het!!'. Iedereen praat elkaar gewoon na en voelen zich zo interessant omdat ze geloven in iets waar niet veel mensen van zouden afweten.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:48 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dank je voor je kortzichtige mening,
Illuminati is maar een naam, het gaat om mensen met macht en hun agenda.
En als je het allemaal onzin vind dan rot je toch lekker op jongen.
En wat is waarheid dan? Dat jij en ik geen kloot te vertellen hebben op deze planeet, dat is waarheid.
Slaap nog maar zacht.
En zo kan je ook eindeloos ontkennen wat je niet wilt inzien dus bij alles moet je het zelf onderzoeken en van jezelf uitgaan .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef seiramu het volgende:
Mensen zien die patronen van driehoeken en ogen omdat ze het willen zien. Zo ziet je brein ook uiteindelijk wat je wilt zien of geloven: patronen en met name een betekenis in die patronen.
Ja je kan door schieten ja, maar om daardoor meteen het hele idee af te schieten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik niet geloof dat er mensen achter de schermen zijn met veel macht. Maar al die zogenaamde symbolen en dat de Illuminati ook terug te zien of horen is in muziek van artiesten vind ik echt onnozel en te ver gezocht. Al die mensen die roepen dat er een Illuminati is creeëren gewoon een overdreven beeld van de Illuminati en denken 'oh het internet zegt dat het bestaat dus ik geloof het!!'. Iedereen praat elkaar gewoon na en voelen zich zo interessant omdat ze geloven in iets waar niet veel mensen van zouden afweten.
Ik kan geen video van My Darling van Eminem opzetten op youtube en iedereen roept gelijk dat het een geheime boodschap is met betrekking tot de Illuminati. En dit komt wel vaker voor. Ook bij Lady Gaga of andere artiesten. Zelfs bij bankbiljetten of andere spullen. Omdat er een driehoek op staat ofzo. Of een oog. Zoals ik al zei, als je goed genoeg zoekt zie je overal wel patronen in.
Patronen zien we ook als die er niet zijn. Pas later in het denkproces geven we er een oordeel aan, en dat betekent dat je ook bij je eigen perceptie vraagtekens moet zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:40 schreef Summers het volgende:
Als je een patroon ziet , is er toch iets aan de hand ? sinds wanneer zegt een patroon niks ?
Iets is niet waar omdat de MSM niet zegt dat het waar is ? Wie praat nou een groep na . iemand die een patroon ontkent of degene die een patroon waarneemt .
Of dat je later in het denkproces moet erkennen dat het er is .quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Patronen zien we ook als die er niet zijn. Pas later in het denkproces geven we er een oordeel aan, en dat betekent dat je ook bij je eigen perceptie vraagtekens moet zetten.
Je kan het niet negeren. Deze mensen bezitten zo'n beetje alles waar je afhankelijk van bent. En ze gaan gewoon rustig verder met hun plannen en niemand kan het stoppen. Dat ESM-verdrag wat nu hot topic is, is ook een manier van hun om Europese landen onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef sientelo het volgende:
Ja, staat er vol mee... maar waarom doen ze dit? Waarschijnlijk om hun "macht" te tonen... dus beter is het om al dit soort dingen te negeren... en alleen focussen op de dingen die je wel in de wereld wilt zien... maar als je dit net begint te zien.. ja... dan schrik je je eerst rot..
maar goed.. je kunt je beter focussen op wat je wel wilt zien en deze duivelaanbidders negeren.. hoe minder aandacht ze krijgen hoe minder "macht" ze hebben...
het zijn er maar weinig... de meeste zielen willen het goede...
Ja, ik bedoel die symbolen en alles eromheen negeren... Natuurlijk niet negeren als je vrijheid wordt ingeperkt of als er andere mensen lijden of omkomen van de honger.. Dus wel een opstand tegen het esm verdrag.. maar verder al die symbolen negeren.. dus die muziek niet luisteren.. je tv de deur uit doen.. enzovoort...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Je kan het niet negeren. Deze mensen bezitten zo'n beetje alles waar je afhankelijk van bent. En ze gaan gewoon rustig verder met hun plannen en niemand kan het stoppen. Dat ESM-verdrag wat nu hot topic is, is ook een manier van hun om Europese landen onder controle te krijgen.
Ja, daarom die muziek en tv negeren.. en als je dan zelf een bepaalde rustige levensstijl hebt (niet angstig bent maar kalm) dat je dan andere kan laten zien dat je beter af bent zonder al deze zaken..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:54 schreef SchoneZoon het volgende:
Het zijn trouwens niet alleen de symbolen in videoclips, maar ook de muziek zelf is "hypnotiserend" en slaat nergens op. Ze proberen de jongeren van nu te "degenereren". En het lukt ze ook nog, aangezien kinderen van tegenwoordig alleen maar denken aan sex, drugs, alcohol en materiele zaken![]()
En mensen zonder principes of die nergens voor staan, kan je makkelijk overheersen.
Vroeger deden ze dat met die Disney tekenfilms. Die zaten gewoon vol met seks.
Dat is geen óf, maar én, want dat past ook in mijn stelling.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Of dat je later in het denkproces moet erkennen dat het er is .
Niet dat ik zo heel erg daar in geloof maar in de teaser trailer van de nieuw James Bond film zit ook een scene waar een londense metrotrein door een muur heen crasht (sowieso was al het gerucht dat er een grote metro scene inzit), wel toevallig in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef AnneGB het volgende:
Voor degenen die er misschien bekend mee zijn: de voorspelde ramp(en) bij de Olympische Spelen in Londen deze zomer. Er zijn verschillende aanwijzingen dat er iets gaat gebeuren met een bom/aanval. Meer info in dit fimpje:
Nu zag ik deze nieuwe clip van Kylie Minogue, genaamd "Timebomb"
Op zich is de clip niet interessant en is er ook nauwelijks symbolisme te bekennen, maar de titel van het liedje in combinatie met dat het zich afspeelt in Londen deed mij het in verband brengen met elkaar.
Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef AnneGB het volgende:
Voor degenen die er misschien bekend mee zijn: de voorspelde ramp(en) bij de Olympische Spelen in Londen deze zomer. Er zijn verschillende aanwijzingen dat er iets gaat gebeuren met een bom/aanval. Meer info in dit fimpje:
Nu zag ik deze nieuwe clip van Kylie Minogue, genaamd "Timebomb"
Op zich is de clip niet interessant en is er ook nauwelijks symbolisme te bekennen, maar de titel van het liedje in combinatie met dat het zich afspeelt in Londen deed mij het in verband brengen met elkaar.
Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn?![]()
Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn?![]()
Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:27 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.
Dat dacht ik eerst ook. Want je had een aardbeving met als gevolg een tsunami en bijna een nucleaire ramp. Maar dat die kleuren overeenkomen met de ringen van de Olympische Spelen laten mij twijfelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Dat over spongebob is echt onzinlike wtf sommige afleveringen komen uit 1999 enzo toen bestond illuminatie nieteens
Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?
[ afbeelding ]
Ik heb iets nieuws gelezen over deze kaart:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |