Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn?![]()
Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn?![]()
Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:27 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.
Dat dacht ik eerst ook. Want je had een aardbeving met als gevolg een tsunami en bijna een nucleaire ramp. Maar dat die kleuren overeenkomen met de ringen van de Olympische Spelen laten mij twijfelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Dat over spongebob is echt onzinlike wtf sommige afleveringen komen uit 1999 enzo toen bestond illuminatie nieteens
Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?
[ afbeelding ]
Ik heb iets nieuws gelezen over deze kaart:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |