abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112116421
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:

[ afbeelding ]

Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn? :X

Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:15:35 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_112138596
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:19:55 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_112138819
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 02:28 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Goed filmpje over de Olympische Spelen. Ik moest meteen hieraan denken:

[ afbeelding ]

Deze kaart voorspelt een dubbele ramp. Misschien die biologische aanval + metroramp? De kleuren van de ringen van de Olympische Spelen zijn PRECIES hetzelfde als die van die mensen op de kaart...dat kan toch geen toeval zijn? :X

Alleen lijkt die toren niet precies op de big ben...
ik dacht dat deze kaart getrokken was met Japan?

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_112145459
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:27 schreef AnneGB het volgende:

[..]

Klopt, maar de Twin Towers op de kaart met Terrorist Nuke leken ook niet. Volgens mij willen ze het er niet te dik bovenop leggen, anders denkt iedereen natuurlijk direct aan Londen.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat dacht ik eerst ook. Want je had een aardbeving met als gevolg een tsunami en bijna een nucleaire ramp. Maar dat die kleuren overeenkomen met de ringen van de Olympische Spelen laten mij twijfelen.
pi_112145944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Dat over spongebob is echt onzin :') like wtf sommige afleveringen komen uit 1999 enzo toen bestond illuminatie nieteens :P
:')

Doe je huiswerk.
pi_112150760
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat is :P
pi_112151446

Op het einde zingen ze brave new world en er is een grote piramide in beeld.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_112191288
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef AnneGB het volgende:

[..]

Die toren lijkt er inderdaad precies op. Ondanks de kaart denk ik wel dat de overige voorspellingen in series, clips en films genoeg zeggen. Voordat ik dit wist had ik samen met een vriendin een tripje naar Londen geboekt. We gaan net een halve dag voor de openingsceremonie weg. Nu hoop ik dat de bus niet verlaat is :P
Ik heb iets nieuws gelezen over deze kaart:

De wijzers staan op 11 uur en bij 12 minuten. 11 moet je zien als 1+1 dus als 2. De klok zelf moet je zien als 0. Dan krijg je dus 2 (1+1), 0 (van de klok) en 12 (van de minuten) en dat is 2012.

Het cijfer 1 zie je niet op de klok, omdat die aanslag gepland is op de eerste dag van de Olympische Spelen (27/07/2012).

Ik vind het vergezocht, but you never know :')

In veel films vond je verwijzingen naar 26/06/2011 en het getal 111. 26/06/2011 plus 1 jaar, 1 maand en 1 dag is weer die 27 juli 2012.

Nogmaals, ik vind ook dit vergezocht, maar het zieke is dat juist dit soort rare verwijzingen uiteindelijk toch uitkomen :X
pi_112193832
mense wordt wakker!!
pi_112198869
Om tien over tien gebeurd er ook iets belangrijks, kijk maar eens> http://www.google.nl/sear(...)jFT_u0GouS8gOSzYTfCg

;)
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_112200413
_O-

Eigenlijk kan je er alles van maken wat je wil en zo zelf patronen creeren :P Maar het blijft ziek dat al die zogenaamde aanwijzingen en patronen toch uitkomen :X

Verder las ik trouwens dat die "Combined Disaster" ook 2 rampen kunnen zijn, maar niet per se tegelijk. Eentje in 2011 en die andere in 2012. In 2011 had je die ramp in Japan (daarom die toren) en nu dus de Olympische Spelen (daarom die kleuren van die kleding). Vandaar dat een wijzer op 11 is en die andere op 12...2011 en 2012 dus

Maar dat geloof ik niet, want die toren in Japan staat er nog en is niet vernietigd zoals die kaart voorspelt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')