quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide in maat 92 DML![]()
Wat zou een leuke broek eronder zijn?
Ja die wil ik ook graagquote:
Zo herkenbaar! Ik heb gewoon (op een foute zwembroek waar DML me op wees na) sinds december geen kleertjes meer gekocht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, weet je, het bevalt verbazingwekkend goed om me helemaal niet met kinderkleertjes bezig te houden. Houd je meer tijd over voor andere dingen.
We missen je in dit topicquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik heb gewoon (op een foute zwembroek waar DML me op wees na) sinds december geen kleertjes meer gekocht.
Ga je de oude kleertjes te koop zetten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Spewey het volgende:
Binnenkort moet ik wel shoppen, ze zijn overal nu wel aan het uitgroeien en wat nog wel past is over niet al te lange tijd veel te warm.
Blijft natuurlijk wel fijne bezigheidstherapie
+1quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ga je de oude kleertjes te koop zetten?
Ja potverdorie, heb ik daar laatst zoveel tijd voor in een speurtocht gestoken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, weet je, het bevalt verbazingwekkend goed om me helemaal niet met kinderkleertjes bezig te houden. Houd je meer tijd over voor andere dingen.
Ja hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son deze is ook leuk voor als ze wat groter is![]()
[ afbeelding ]
Bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Spewey het volgende:
Ik zit een beetje tegen het fotograferen van al de kleertjes (het is echt VEEL) en het uploaden aan te hikken maar daar zou ik volgende maand toch wel wat tijd voor moeten hebben.
Je hoeft het voor mij niet op de foto te zetten. Ik neem het zo wel over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Spewey het volgende:
Ik zit een beetje tegen het fotograferen van al de kleertjes (het is echt VEEL) en het uploaden aan te hikken maar daar zou ik volgende maand toch wel wat tijd voor moeten hebben.
Voor Ivan werk ik dat lijstje straks mooi af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja potverdorie, heb ik daar laatst zoveel tijd voor in een speurtocht gestoken?![]()
Hey! Shoo! Shoo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.Ik kom wel gewoon even langs.
ooooohquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son deze is ook leuk voor als ze wat groter is![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |