quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide in maat 92 DML![]()
Wat zou een leuke broek eronder zijn?
Ja die wil ik ook graagquote:
Zo herkenbaar! Ik heb gewoon (op een foute zwembroek waar DML me op wees na) sinds december geen kleertjes meer gekocht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, weet je, het bevalt verbazingwekkend goed om me helemaal niet met kinderkleertjes bezig te houden. Houd je meer tijd over voor andere dingen.
We missen je in dit topicquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik heb gewoon (op een foute zwembroek waar DML me op wees na) sinds december geen kleertjes meer gekocht.
Ga je de oude kleertjes te koop zetten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Spewey het volgende:
Binnenkort moet ik wel shoppen, ze zijn overal nu wel aan het uitgroeien en wat nog wel past is over niet al te lange tijd veel te warm.
Blijft natuurlijk wel fijne bezigheidstherapie
+1quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ga je de oude kleertjes te koop zetten?
Ja potverdorie, heb ik daar laatst zoveel tijd voor in een speurtocht gestoken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, weet je, het bevalt verbazingwekkend goed om me helemaal niet met kinderkleertjes bezig te houden. Houd je meer tijd over voor andere dingen.
Ja hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son deze is ook leuk voor als ze wat groter is![]()
[ afbeelding ]
Bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Spewey het volgende:
Ik zit een beetje tegen het fotograferen van al de kleertjes (het is echt VEEL) en het uploaden aan te hikken maar daar zou ik volgende maand toch wel wat tijd voor moeten hebben.
Je hoeft het voor mij niet op de foto te zetten. Ik neem het zo wel over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Spewey het volgende:
Ik zit een beetje tegen het fotograferen van al de kleertjes (het is echt VEEL) en het uploaden aan te hikken maar daar zou ik volgende maand toch wel wat tijd voor moeten hebben.
Voor Ivan werk ik dat lijstje straks mooi af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja potverdorie, heb ik daar laatst zoveel tijd voor in een speurtocht gestoken?![]()
Hey! Shoo! Shoo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.Ik kom wel gewoon even langs.
ooooohquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son deze is ook leuk voor als ze wat groter is![]()
[ afbeelding ]
ah kijk, ik ik ben niet gek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ikenmijnkind zegt trouwens dat broeken duurder zijn en doet dan alsof zij goedkoop zijn maar op de echte name it site zijn de broeken net zo duur als hun 'goedkopere' prijs.
Nee ik zocht hem ook al want de capri die ik wil is bij name it weer uitverkocht in Puck's maat en die heeft ikenmijnkind dan weer welquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:22 schreef pessie het volgende:
[..]
ah kijk, ik ik ben niet gek.
En dat broekje wat ik wil hebben ze niet
Gaat dat altijd op?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ikenmijnkind zegt trouwens dat broeken duurder zijn en doet dan alsof zij goedkoop zijn maar op de echte name it site zijn de broeken net zo duur als hun 'goedkopere' prijs.
Vast niet want ze hebben ook veel oude collectie er op staan die name it niet meer aanbiedt maar voor die broek die jij van de week postte bijvoorbeeld wel.quote:
Shoppen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:57 schreef Reilain het volgende:
Waar ga je naar toe in Amerika Poppejans? (ff offtopic)
Octo wat gaafIdd die octo moet je hebben hoor!
Ik zit hier een beetje in dubio...
Heb genoeg broekjes maat 86 voor Oona.. maar daarvan zijn er een hoop gevoerd...
Uitzingen tot maat 92.... of toch nog shoppen voor het warmer wordend weer...
Zit 86 nog goed bij haar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:57 schreef Reilain het volgende:
Waar ga je naar toe in Amerika Poppejans? (ff offtopic)
Octo wat gaafIdd die octo moet je hebben hoor!
Ik zit hier een beetje in dubio...
Heb genoeg broekjes maat 86 voor Oona.. maar daarvan zijn er een hoop gevoerd...
Uitzingen tot maat 92.... of toch nog shoppen voor het warmer wordend weer...
Dat is bij Noortje dus precies hetzelfde, ze zal nog geen 90 cm zijn maar veel scheelt het niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef octopussy het volgende:
Hannah is inmiddels 90 cm, maar ik vind het echt een rotmaat. De dubbele maten 86-92 zijn te klein en de volgende maat 98-104 weer veel te groot. Broeken maat 92 lubberen om haar taille
Maar dan moet je even verder zoeken naar andere onderbroeken hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef becky27 het volgende:
Nou ik heb net een hempje en onderbroek bij Noortje aangehad, onderbroek (86/92) is met luier al te wijd, laat staan zonder luier...dus
Oh ja jouw dame heeft short legsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef Reilain het volgende:
Oona heeft korte pootjesErfenis van haar vader....
En wel weer een lang bovenlijf dus....
Sommige broeken 86 past ze nog niet eens die ik in de kast heb liggen!
Maar een andere 86 (bfc) is alweer te klein..
Ik zat er sowieso aan te denken om broekjes los te kopen, thanx voor de tip!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dan moet je even verder zoeken naar andere onderbroeken hoorze hebben in die maat namelijke type onderbroekjes die over de luiers heen kunnen, maar ook die echt bedoeld zijn voor zonder luier en die vallen beduidend kleiner. Ik had ze in maat 86/92 van de H&M zo'n set en die vielen way groot. Maar bij zeeman heb ik toen zo'n 3 pak simpele roze/rode gekocht in maat 92 en die waren echt stukken smaller/kleiner, duidelijk bedoelt voor zonder luier. (daar kwam ik dan altijd achter als ie halverwege de luier aan het sjorren was
)
Mijn grote heeft een hele gemiddelde bouw en lengte/gewicht, dus het meeste past gewoon keurig.
Mn kleine vind ik lastiger te kleden, op zich is ze wel keurig in verhouding op de curve qua lengte/gewicht, dus je zou verwachten dat het dan wel losloopt. Maar haar bouw is toch wel echt anders. Ze heeft dunnere beentjes in verhouding en is in het algemeen smaller gebouwd dan haar zus. Alles floddert en dat ziet er zo stom uit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Reilain het volgende:
Hier een Beyonce kontje...
En een buik waar je u tegen zegt..
Meimel kan dat vast bevestigen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beyonce
Shirt is maat 92 broek is 86en dus nog lekker lang
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
zeeman heeft veel verschillende modelletjes, en er zit best heel leuke tussen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik zat er sowieso aan te denken om broekjes los te kopen, thanx voor de tip!
Noortje kijkt niet op of om naar prinsessen gelukkig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
zeeman heeft veel verschillende modelletjes, en er zit best heel leuke tussen!
Wel zonder kind gaan anders kom je met prinsessen-onderbroeken thuis![]()
Die stevige stekels moet ik onthouden![]()
![]()
Zwager gaat trouwen, Kyllian is bruidsjonker. Was dus op zoek voor Kyllian naar een kostuum, maar kon het in dit geval niet laten om het dan voor Dyon ook te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:41 schreef Reilain het volgende:
hahaha geweldig
Bij welke gelegenheid krijgen ze ze aan?
offtopic maar je bedoeld kids playground?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef Reilain het volgende:
Dus echt alleen voet en beenlengte verschil haha...
Is het al volgend weekend?
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
Het enige nadeel tov rompers is dat je kind dan lekker mijn haar handen in de poepluier kan graaien![]()
![]()
En een koude rug!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
Het enige nadeel tov rompers is dat je kind dan lekker met haar handen in de poepluier kan graaien![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef octopussy het volgende:
Zit net even te kijken op de H&M website naar ondergoed. Ik denk dat ik daar in ieder geval meer hemdjes ga kopen.Die van de AH zijn niet heel lang, maar om nu 98/104 te kopen, zoals je zegt, das veul te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en..![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef octopussy het volgende:
Zit net even te kijken op de H&M website naar ondergoed. Ik denk dat ik daar in ieder geval meer hemdjes ga kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |