Ligt eraan.. hoe was de kleur?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heerlijk naar de wc geweest net
Of is dat TMI?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heerlijk naar de wc geweest net
Of is dat TMI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Om dan weer roemloos in de vergetelheid weg te zinken.quote:
Wie?quote:
Anders zou fok uitsterven.. Heerlijk al die repeterende onderwerpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
Om dan weer roemloos in de vergetelheid weg te zinken.
Je neemt aan dat het gemaakt is.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
ChapeauxWehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mn UI's.
![]()
Het is inderdaad net een reuzenrad wat rond draait.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders zou fok uitsterven.. Heerlijk al die repeterende onderwerpen![]()
Soms is dat rad best kleinquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is inderdaad net een reuzenrad wat rond draait.
Die is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wehehe.
[ afbeelding ] Een van mn UI's.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word daar niet zo heel erg vrolijk van hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heerlijk alternatief zijn je ouders getrouwd!
Hondjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier worden ze wel blij van
[ afbeelding ]
Sterkte met de rug!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik beweeg sinds maandagavond met pijn en moeite vanwege een fietsongelukje (yogamat in spaken voorwiel, salto die eindigde met mijn zware Kronan in mijn rug. Wat is het dan een feest als je even voor een infraroodlamp hebt gezeten en je vervolgens gewoon kunt opstaan, zonder dat je daar tien pijnlijke minuten voor nodig hebt.
Geluk zit hem in de kleinste dingen, die dingen die je het snelst voor lief neemt.
En dan nu voetje voor voetje de trap af, want natuurlijk wilde ik weer te veel te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |