Oh ja datte!quote:
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met rijst, alleen nasi (zelfgemaakt) vind ik lekker, verder voelt het altijd als een verplichting, die droge meuk ergens bij![]()
Kokos hoef ik ook niet!
Om te overnachten? Hoe vaak moet je nee zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt godverdehoerende, nu zit mn zus te mailen.
Het paasweekend komt hun niet goed uit.
Dus het moet dit weekend.
Ik pas me maar aan. En oh ja of ik even iets kan bedenken waar we terecht kunnen met alle kinderen en honden.
Sterf toch gewoon zeg
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en enquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je rijst droog is, bereid je m verkeerdvooral witte rijst.
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet helemaal niemand ergens neer.
Als ze willen dat ik deze zondag kom dan hoor ik wel hoe laat en waar ik moet komen opdraven, ze moeten echt niet denken dat ik mijn afspraken af ga zeggen omdat zij niet kunnen, en dan ook nog eens regel hoe en wat
quote:
Nou dat dus, die is echt gek, tis al fucking donderdag ook nuquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is ook raar. Als je zus het dit weekend wil doen, regelt zij het maar.
Ik fix al jaren niks meer hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Je zus vindt het wel handig, zo'n zus te hebben die alles altijd wel weet te fixen
Piepers, als ik die wil eten ga ik wel bij mn ouders etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, zelfs als het is het smeuïg, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar pasta en piepers en en en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |