abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109644937
Tell me.. :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:20:35 #52
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644941
Ik ga ff slapen. Te vroeg wakker geworden denk ik.
pi_109644971
Lekker hooooor! Truste!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_109645005
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken... O+
pi_109648357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Man, ik dacht ik ga het topic eens teruglezen.. Dat viel ff tegen :P
was kennelijk weer een klassiek arya heeft een "onderbouwde" mening over de islam non-discussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_109648688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken... O+
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7.. :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_109648730
Zo prachtig is het niet.
pi_109648974
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7.. :')
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
And remember, respect is everything!
pi_109649138
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:41 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf het toch mooi vinden, zo groene wilde halsbandparkiet in Nederland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*;
pi_109651448
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
Kom eens onder je steen vandaan.. Hier is het lekker mooi weer vriend.. :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_109651459
En zowiezoo MTV.. _O- _O-
Quote van Tjabbo:
pi_109651471
Zowiezo zowiezoo TV.. :') Ik gebruik hem alleen om zijn Youtube en Break App.. _O-
Quote van Tjabbo:
pi_109651656
quote:
'Meisje pleegt zelfmoord om internetgeruchten'
Laatste update: 29 maart 2012 11:10

AMSTERDAM - Een 13-jarig meisje heeft woensdagavond in Pijnacker zelfmoord gepleegd.

Dat bericht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant zou het meisje zich van het leven hebben beroofd, omdat er geruchten over haar op internet zouden staan. Die geruchten werden tot nu toe niet bevestigd.

De politie heeft de zelfmoord wel bevestigd, aldus het AD.

Het meisje zou op een zogenaamde bangalijst staan. Op deze lijst, die door scholieren wordt doorgestuurd, worden klasgenootjes gerangschikt naar een verzonnen mate van zedeloosheid.

Bron: NU.nl.
:{.

Trieste ontwikkelingen allemaal.
pi_109652270
Als dit geen Turkse vogel is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109652466
Tijdens een vakantie in Turkije trokken we de bergen in met een paar familieleden om te jagen. We hadden 1 geweer bij ons, en wilden eigenlijk ons eten vangen en gelijk opeten maar er was geen dier te bekennen. Dus plaatsten wij een blikje op een rots ofzo, en schoten omstebeurt om te bepalen wie het beste kan mikken. Toen ik op een gegeven moment aan de beurt was nestelde zich toevallig een vogel binnen schietafstand. Het blikje zat op een rots op zo'n 50 meter afstand, terwijl het vogeltje daarachter op een iets hoger gelegen rotsje stond. Maar de vogel was zo klein dat er weinig eetbaar vlees zou overblijven als ik hem met zou neerhalen. Aan de andere kant stond prestige op het spel. Missen is gezichtsverlies, raken is stijgen op de sociale ladder (at, vur, övun :P ).

De vogel had ik al in het vizier, terwijl ik hoopte dat de vogel zou wegvliegen, maar hij bleef op zijn plek. Om nog wat tijd te winnen draaide ik mij om naar mijn neven (ik stond op een hoge rots, zij een beetje achter mij) en vroeg hen of het niet zielig was. Omdat ik per ongeluk ook de loop van het geweer naar hun toe had omgedraaid schreeuwden zij dat ik moest oppassen. :o (in ons dorp was al eens een jongen door zijn beste vriend doodgeschoten omdat ze dachten dat het geweer leeg was. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn).

Ik draaide me om naar de vogel, die nog steeds achteloos om zich heen tuurde. Het vogeltje stond weer precies op mijn vizier, maar net voordat ik de trekker overhaalde miste ik express door de loop van het geweer iets omhoog te trekken. De kogel trof de rotswand op zo'n 20 cm boven het vogeltje dat toen eindelijk wegvloog.

Als straf werden mijn lange haren geknipt, peukjes uitgedrukt op mijn lichaam, pek en veren aangebracht, en moest ik lopend terug naar huis (ipv ezel). Ach ja.
pi_109652883
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Als dit geen Turkse vogel is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:').

Welke vogel is dat?
pi_109653780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Welke vogel is dat?
Geluksvogel. oO<
Officiële naam = Incastern.
pi_109654203
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.

Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.

Echt heel indrukwekkend O+
pi_109654681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...

Wow, ik ben gewoon de ideale vrouw! *O*
Je zegt 3 keer dat je niet zeurt. Dat is zeuren.
pi_109654707
Owja, Rotterdam is echt :'), sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal _O_
pi_109654821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

:{.

Trieste ontwikkelingen allemaal.
Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e :').
And remember, respect is everything!
pi_109655197
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e :').
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid. :').

Wel weer opmerkelijk dat je met zulk verweer komt, zelfs wanneer er iemand is gestorven.
pi_109655210
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Owja, Rotterdam is echt :'), sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal _O_
Uit welke stad kom jij?
pi_109655337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.

Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.

Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt? :o.

Wereld was leuker toen we kleiner waren. O_+. Vaders en moeders zijn dan echt helden, ja.
pi_109655411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:

Chickies hosseleeeeeen. :') :P

Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')