SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft op mijn verjaardag:$!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal je zo uitscheuren knul je wilt niet weten
Mijn broodje frikandel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zal speciaal voor jou broodjes frikandel maken en opeten
Neen, jouw bokworstquote:
Watquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PTRRRR ALLE!!/MAAL LEMMINGS VAN ONZE BESCHIMMELDE POEPTOPOC
Zet ze op tegen de muren, ze gaan neer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PTRRRR ALLE!!/MAAL LEMMINGS VAN ONZE BESCHIMMELDE POEPTOPOC
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://m.depers.nl/binnen(...)l-voor-coalitie.html
Die titel
Lekker, bedankt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:26 schreef Karzai het volgende:
Ik doneer wel wat bitterballen, feli Henk
Gewoon niet wassen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:04 schreef Trollscience het volgende:
Als je een T-shirt hebt dat half wit, half zwart is, moet je het dan bij de witte was of bij de donkere was doen?
Het is toevallig om uit te delen in mijn klas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef 2Happy4U het volgende:
'Ik hoop dat je genoeg hebt meegenomen voor de klas SC Furdinand want als je niet deelt wordt het ingenomen!'
Foto's van brownies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het is toevallig om uit te delen in mijn klas.
Hij is de titel 'vriend' niet waardigquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriend gedraagt zich behoorlijk emo na daten van zijn crush
Ok
nohhh ik dacht heel even dat je me vergeten wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
tl;dr
Hallo!
Bob![]()
PtR![]()
Furdi![]()
Jan![]()
Henk![]()
Troll![]()
Beach![]()
![]()
Klinkerbotsing
![]()
en de rest maar ik heb niet zo'n goed geheugen sorry veel
Gaat niet sorryquote:
lolwatquote:Hoi Kbtjen,
StudentenWerk heeft iets nieuws voor jou! Sinds kort zit Stuvia in het StudentenWerk netwerk. Ben jij een student die vaak samenvattingen of collegeaantekeningen maakt? Op Stuvia.com kun je deze gratis online verkopen aan je medestudenten. Upload je documenten, bepaal je eigen prijs en verdien per keer dat je document gedownload wordt.
Er zijn studenten die al meer dan ¤1000,-hebben verdiend aan het verkopen van hun studiemateriaal!
Ook als je opzoek bent naar studiemateriaal, zoals samenvattingen, aantekeningen of tweedehands boeken, is Stuvia een uitkomst. Zoek simpelweg op je studie en bekijk het aanbod.
Neem nu snel een kijkje op Stuvia.com en maak een gratis profiel aan!
Nu een Gratis Profiel Maken!
Met vriendelijke groet, StudentenWerk
Ik lust geen cheese onion.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:14 schreef JanPiraat het volgende:
Henkie ontbijt op bed !! Ik heb 2 frikandellen speciaal, zakje cheese onion chips en halve liter energy drink voor jegefeliciteerd
quote:
Thanks popjes van me.quote:
>tfw no gf ;-;quote:
wiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
4 mei het nieuwe album van Keane !!
[ afbeelding ]
Ik obZen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JaMaar vind Contradictions Collapse nog steeds het beste
Dat zei ik net.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wat is het beste album volgens jou dan?
Combustion.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lekker scheel van mijIk vind dat progressive thrashmetal achtige juist veel vetter
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
4 mei het nieuwe album van Keane !!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
Van de zomer het nieuwe album van Justin Bieber
Gekkerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oh dit topic volg ik nog steeds, dat is niet de bedoeling: stop volgen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oh dit topic volg ik nog steeds, dat is niet de bedoeling: stop volgen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je komt goed weg.. ze was gisteren jarig
Waarheid dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je komt goed weg.. ze was gisteren jarig
Ben je de held van de gemeente ofzo ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:07 schreef Henkie94 het volgende:
Ik kreeg 1500 eoro van de gemeente.![]()
Ik weet niet hoeveel ik van m'n ouders heb gekregen (via internetbankieren, te lui om nu te kijken
), maar ik gok op een paar 100. :3
Afpersing en alles. Die Henkie speelt vieze spelletjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben je de held van de gemeente ofzo ?waarom geven die je zomaar 1500 dan
Zo onpersoonlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:07 schreef Henkie94 het volgende:
Ik kreeg 1500 eoro van de gemeente.![]()
Ik weet niet hoeveel ik van m'n ouders heb gekregen (via internetbankieren, te lui om nu te kijken
), maar ik gok op een paar 100. :3
Ongeluck gehad, gemeente aansprakelijk gesteld, nu krijg ik doekoe als smartengeld jeweets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben je de held van de gemeente ofzo ?waarom geven die je zomaar 1500 dan
Niequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afpersing en alles. Die Henkie speelt vieze spelletjes.
[..]
Zo onpersoonlijk
Gemeente Steenbergen pop. :3 En gemeente Zevenbergen is Moerdijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hier zit een luchtje aan inderdaad en ik ben verdomd jaloersdus ik ga een verklaring eisen van de gemeente zevenbergen
Wie?quote:
Klasgenoot.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gemeente Steenbergen pop. :3 En gemeente Zevenbergen is Moerdijk.
[..]
Wie?
Al gegeven.quote:
Oeiii dat ongeluk is 18 jaar geleden gebeurd, ofniet ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ongeluck gehad, gemeente aansprakelijk gesteld, nu krijg ik doekoe als smartengeld jeweets.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii dat ongeluk is 18 jaar geleden gebeurd, ofniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
[..]
Oeiii dat ongeluk is 18 jaar geleden gebeurd, ofniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Oeiii dat ongeluk is 18 jaar geleden gebeurd, ofniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____
[..]
Oeiii dat ongeluk is 18 jaar geleden gebeurd, ofniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Jeetje jaquote:
ik ken je beter dan je denkt tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje jahoe wist je dat ik 5 pupillen in mn rechteroog had zitten
ik probeer mijn foto's altijd vanuit een hoek te nemen zodat dat niet opvalt
Ik mis die ene met piemel op het voorhoofdquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, en Beach: http://imgur.com/a/DZeMQ
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mis die ene met piemel op het voorhoofd
Je weet wel wat het is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn album vriend.
[..]![]()
[..]
Waarom sla je je hoofd tegen de muur?
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent een volwassen man nu, dus je moet gewoon voetbal kijken en het liefhebben ja
Ik heb je nog niet gespot in de straten van dit stadjequote:
quote:
Dat kan kloppenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gespot in de straten van dit stadje
Maar qua gedrag niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Voor de wet helaas wel
[..]
Dat kan kloppen
Gij zit nu in Zwolle?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan in het feilloze plan?
Ik ging last minute naar den Haagquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan in het feilloze plan?
Peter Pan Syndroomquote:
Ik prefereer het Kokiri syndroom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging last minute naar den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Peter Pan Syndroom
Nee, ben gewoon thuis nuquote:
En ik maar de hele stad afstruinenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging last minute naar den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon thuis nu
[..]
En ik maar de hele stad afstruinenHoe is het in Den Haag dan?
(denk ook wel een betere keus hoor
)
Wat is Kokiri?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik prefereer het Kokiri syndroom.![]()
Sorry ik maak het nog wel goed met jequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon thuis nu
[..]
En ik maar de hele stad afstruinenHoe is het in Den Haag dan?
(denk ook wel een betere keus hoor
)
Dat zijn groengeklede homofeetjes uit Zelda die ook eeuwig kind blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is Kokiri?
[..]
Sorry ik maak het nog wel goed met jeJa Den Haag was super. Leuke stad zeg en lekker sfeervol. Totaal anders dan Amsterdam maar wel fijner op een of andere manier. Ik zou best in Den Haag willen wonen denk ik.
OOOOOOOOOOOOOOH nicequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat zijn groengeklede homofeetjes uit Zelda die ook eeuwig kind blijven.
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik maak het nog wel goed met jeJa Den Haag was super. Leuke stad zeg en lekker sfeervol. Totaal anders dan Amsterdam maar wel fijner op een of andere manier. Ik zou best in Den Haag willen wonen denk ik.
Shit dan moet ik die scheurtjes gauw gaan lijmen. Straks zijn die scheuren te groot en haat je mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovendIk ben benieuwd hoe je het goed gaat maken, want mijn hartje vertoont al aardig wat scheurtjes
En Den Haag heeft ScheveningenEigenlijk ben ik nog nooit echt in Den Haag zelf geweest volgens mij..het is altijd een tussenstation voor Scheveningen. Maar wat heb je er gedaan?
Wee nie, lekker lang. Als in van kwartje valt.quote:
Blont he zo nu en danquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef Henkie94 het volgende:
Bij jou mag er wel eens een gulden vallen.
Geef niequote:
Zo ver als haten zal het nooit gaan hoor, het zal voornamelijk uit verdriet en teleurstelling bestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan moet ik die scheurtjes gauw gaan lijmen. Straks zijn die scheuren te groot en haat je mij![]()
Ja ik was ook nog even gauw naar Scheveningen ._O_
Ik heb gewinkeld in Den Haag en gelunched in Scheveningen en weer gewinkeld in Den HaagEn verliefd geraakt op Den Haag
Ook dat wil ik je niet aandoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo ver als haten zal het nooit gaan hoor, het zal voornamelijk uit verdriet en teleurstelling bestaan.
Kan je goed winkelen in Den Haag?En wat heb je allemaal gekocht? AZ aanhanger voelt liefde voor Den Haag. Met dit format zou John de Mol wel wat kunnen.
Lijkt op een kroontje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag je edit wel.quote:
verkeerd gezichtje allesquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt op een kroontje.
[..]
Ik zag je edit wel.
Kroontje voor mn prinsesje tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt op een kroontje.
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
lekkere henkie, zal'k jouw cadeautje zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn wekker gaat morgen veel te vroeg en familieleden zijn gewoon doodleuk gezellig hardop aan het praten! Fml
XDquote:
ik voel aan dat je erg vrolijk ben vandaagquote:
goede potentiële vriend wel hoor.quote:
dat.quote:
goede trollquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je gaat ons toch niet serieus nemen he?![]()
DM verkeer dit dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Over welke gaat het eigenlijk? Eerste letter naam is genoeg.
nou, dan is het toch geen grapquote:
klopt, maar rez kan goed acteren dus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar het over ging
nu snap ik er nog minder van, wat ben je cryptisch.quote:
ik wil enkel van je horen of je interesse in hem heb jij of nee, oftewel, zou je hem kunnen doen.quote:
net als mij dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leuke jongen ja, puur gebaseerd zoals hij overkomt jawel. Maar dat zegt niks
Gemotiveerde Gerdaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poep, bus van 1 over gepakt ipv 7 over
Jij weet genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoi, vertel iets meer, jij wekt mijn interesse.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Homo, niet legale leeftijd, sexy stoeptegel?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:22 schreef Beach het volgende:
haha jullie zielige slowchat is dit zeg beetje inteelt elkaars reet likken
Wat is daar Hollands aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga lekker oud hollandsch piemelkneden mien jong
Îk wø½ţ ñïęţ ţö½çhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:54 schreef Trollscience het volgende:
Jan
[..]
Wat is daar Hollands aan..
Leg dat scheermesje maar even weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:22 schreef Beach het volgende:
haha jullie zielige slowchat is dit zeg beetje inteelt elkaars reet likken
Niet nu je 18 bent denken dat je al kan meepraten over mannenzaken.quote:
hequote:
Ik heb me altijd met een scheermesje geschoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet nu je 18 bent denken dat je al kan meepraten over mannenzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:54 schreef Henkie94 het volgende:
NSFWwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 en 17:04 schreven Beach en JanPiraat het volgende:
genoeg gefokt voor vandaag xx
Je bent illegaal in USA en anders krijg ik FBI op mn dakquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom geen bilknijp? [ afbeelding ]
quote:
Maar dit is NL.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent illegaal in USA en anders krijg ik FBI op mn dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |