Omdat je het Teejo uitspreektquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt de commentatort Theo ipv Teiljo?
Neen.quote:
gif is ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die kop van Antonini toen hij geel kreeg. Pic iemand?
Gaat blijkbaar wel ten koste van een nieuwe TT, maar je kunt niet alles hebben.quote:
Afellayquote:
vast wel, daarnaast heeft Furby geld. En met geld kun je zoveel kutcontroles houden als je wil..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ie op de party's van broeder Silvio komen?
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
WAAROM speelt AC Milan eigenlijk in de uitshirts?
OMDAT DAT HET CL SHIRT ISquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit echt raar!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Waar is aiaiaisatti?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit lijkt wel Ajax-PSV waar ik naar zit te kijken, niets lukt op het veld.
Niveau bedroevend (teleurstellend) laag iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit lijkt wel Ajax-PSV waar ik naar zit te kijken, niets lukt op het veld.
Geluksshirts, werd in het begin gezegd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#marbaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#marbaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik scheids was gaf ik juist voor dat domme gedoe van tellen van spelers meteen geel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die scheidsrechter is echt moeilijk dom. Constant gezeik van Xavi met dat tellen op z'n vingers en dan trekt-ie geel.
Ik hoop eerder op Ibrahimovicquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zometeen gaat Messi een fantastische actie maken en scoren
Emanufailson.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tip voor de TT
Urby-faal
Urby-huil
Urby-smile
de stroot ookquote:
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij echt spaanstalige roots want dan geloof ik je.
Niet als hij bij Barcelona speelde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die had allang rood van de scheids gehad
Je weet dat je precies hetzelfde gisteren ook deed?quote:
Oh ja mijn held won de CL voor ze in witte shirtsquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geluksshirts, werd in het begin gezegd.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik mis Maldini wat een bazen duo was dat,
---- Nesta ---- Maldini ----
Goed die graphic eronder, anders had ik het niet begrepen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik mis Maldini wat een bazen duo was dat,
---- Nesta ---- Maldini ----
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die had allang rood van de scheids gehad
Gewoon gelijk dikke ban van 3 jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
sl44 kun je ff optyfen met je klote spoilers elke keer. Niet dat het mij wat interesseert, maar je bent gewoon bewust irritant bezig aap.
Echt he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed die graphic eronder, anders had ik het niet begrepen.
Haha die had ik ook mijn hoofdquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rock he Mesbah! Rock the Mesbah!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Te veel buurman en buurman gezien zeker.
The Clashquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rock he Mesbah! Rock the Mesbah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven!(Ja zei ik vorige week ook al maar kon t niet laten.
)
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe het gewoon voortaan zo:
[ code verwijderd ]
Ping-Dong-Ding "Seedorf kassa 4 alstublieft, Seedorf kassa 4."quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Irritant deuntje telkens, net een supermarkt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
thejoquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen in een sociale groep moet je nou eenmaal met alle voorzichtigheid benaderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet er alleen van overgeven dat Seedorf altijd zoveel respect eist.²
De stoptrein naar Den Haag, heeft vertraging opgelopen. Ik herhaal: ''De stoptrein naar Den Haag, heeft vertraging opgelopen''. Bedankt voor uw aandacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ping-Dong-Ding "Seedorf kassa 4 alstublieft, Seedorf kassa 4."
Zonder Messi zou Ronaldo nooit zo constant spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou C. Ronaldo er toe in staat zijn om een serial killer in te huren om Messi wijlen te maken?²
Walcott.quote:
Jammer dat Maldini gestopt is mag ook wel als je zo oud bent hij heeft gewoon ze hele leven bij AC gespeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Italiaans elftal: Nesta - Maldini - Pirlo![]()
Alleen door z'n naam al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Die Theo brengt wel leven in de brouwerij.
quote:
verliezen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Stroot zou een hele dimensie toevoegen aan het spel van Barça
Maldini en Nesta als CV he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed die graphic eronder, anders had ik het niet begrepen.
Langer dan 5 min blijven staan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Stroot zou een hele dimensie toevoegen aan het spel van Barça
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen die mensen met die gare nietszeggende spoilers niet ff oprotten naar de zandbak?
Is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
Ik krijg steeds mental images van Theo Lucius
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die kop van Antonini toen hij geel kreeg. Pic iemand?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje laat, maar mijn paint was aan het kloten
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vraag me af wie hier eigenlijk echt Spaans hebben gehad, en blijven volhouden dat het Tejjo, Theo of Tello is.
Dan moet je opnieuw je lessen krijgen, of je geld terugvragen
Hoezo vragen om een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is in buitenspel geboren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef BrokenArrow het volgende:
Die Ibrahimofiets staat ook 80 minuten van de wedstrijd buitenspel
thejoquote:
het is tjavi.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Compliment het volgende:
Mensen die 'savi' zeggen![]()
Het is ksavi![]()
Hij valt best vaak van zijn brommer hoor... ook in spanje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Theo zijn brommertje werkt enkel in Spanje tegen de kutploegjes.
Brazilianen zijn lachen, die hadden het over Deer Kwiet toen ik daar wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maargoed, zoals de Fransen Duitse en Nederlandse namen uitspreken is ook wel grappig.
Sjoemakèèèr, Podolskííí, Van Bommèl, Sneidèèèr
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje laat, maar mijn paint was aan het kloten
Traint met Pipoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef BrokenArrow het volgende:
Die Ibrahimofiets staat ook 80 minuten van de wedstrijd buitenspel
Jij wil gewoon weer een gedicht aan Yvonne schrijven voor een unban en succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messi uit zijn mond klinkt nog opgewondender.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat klinkt die commentator opgewonden als hij Tello zegt
die garp had ik ook al verwacht jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hij staat wel garant voor vuurwerk.
Behalve die eerste kans speelt hij goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Oidipous het volgende:
Urby faalt. Die kans had minstens op goal moeten zijn.
Ik schrijf geen gedichten wat mezelf betreftquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer een gedicht aan Yvonne schrijven voor een unban en succes.
tsjaviquote:
Enoh is beterquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
v. Bommel naar PSV, Seedorf naar Ajax.
Meen je dat? Hij komt niet in het spel voor. Ja, misschien als tussenstation.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Behalve die eerste kans speelt hij goed
Poedelquote:
hij zeg ook Oh Messssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
omdat hij het goed deed de afgelopen tijd
quote:
lampaaaaaaaaaaaaaardquote:
quote:
Eensquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze verslaggever op de NOS trouwens erg prettig
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
En maar wapperen met die armpjes voor kaarten als je niet oppast vliegt er straks bij Barcelona een arm uit de kom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Compensatie voor daarnet onterechte schietkans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Dat had een pingel moeten zijn hoor.
Keita is de Enoh van Barcaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Keita kan er geen fuck van.. Keita i.p.v. Cesc
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Kap met kijken naar de scheidsrechter en ga voetballen.
3 pikquote:
Het liefst rood voor die trollface van hem.quote:
in camp nou ja. niet nou.quote:
Maak je niet druk. Eerste was nog saaier.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat de enige helft die ik gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |