Omdat je het Teejo uitspreektquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt de commentatort Theo ipv Teiljo?
Neen.quote:
gif is ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die kop van Antonini toen hij geel kreeg. Pic iemand?
Gaat blijkbaar wel ten koste van een nieuwe TT, maar je kunt niet alles hebben.quote:
Afellayquote:
vast wel, daarnaast heeft Furby geld. En met geld kun je zoveel kutcontroles houden als je wil..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ie op de party's van broeder Silvio komen?
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
WAAROM speelt AC Milan eigenlijk in de uitshirts?
OMDAT DAT HET CL SHIRT ISquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit echt raar!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Waar is aiaiaisatti?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit lijkt wel Ajax-PSV waar ik naar zit te kijken, niets lukt op het veld.
Niveau bedroevend (teleurstellend) laag iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit lijkt wel Ajax-PSV waar ik naar zit te kijken, niets lukt op het veld.
Geluksshirts, werd in het begin gezegd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#marbaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
#marbaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik scheids was gaf ik juist voor dat domme gedoe van tellen van spelers meteen geel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die scheidsrechter is echt moeilijk dom. Constant gezeik van Xavi met dat tellen op z'n vingers en dan trekt-ie geel.
Ik hoop eerder op Ibrahimovicquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zometeen gaat Messi een fantastische actie maken en scoren
Emanufailson.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tip voor de TT
Urby-faal
Urby-huil
Urby-smile
de stroot ookquote:
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij echt spaanstalige roots want dan geloof ik je.
Niet als hij bij Barcelona speelde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die had allang rood van de scheids gehad
Je weet dat je precies hetzelfde gisteren ook deed?quote:
Oh ja mijn held won de CL voor ze in witte shirtsquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geluksshirts, werd in het begin gezegd.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik mis Maldini wat een bazen duo was dat,
---- Nesta ---- Maldini ----
Goed die graphic eronder, anders had ik het niet begrepen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik mis Maldini wat een bazen duo was dat,
---- Nesta ---- Maldini ----
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die had allang rood van de scheids gehad
Gewoon gelijk dikke ban van 3 jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
sl44 kun je ff optyfen met je klote spoilers elke keer. Niet dat het mij wat interesseert, maar je bent gewoon bewust irritant bezig aap.
Echt he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed die graphic eronder, anders had ik het niet begrepen.
Haha die had ik ook mijn hoofdquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rock he Mesbah! Rock the Mesbah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |