abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109630018
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:12:07 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630092
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109630261
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
FIPO. ;(
Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
XO till we overdose
pi_109630262
In de FOX.... ja dan wil ik wel geloven dat je depressief wordt.....

haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:14:24 #6
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109630295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:15:05 #7
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630333
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nouja, het is niet zo makkelijk om al je hoop ineens weg te laten gaan nadat je best wel lang samen bent geweest. Denk dat ik altijd nog een beetje hoop zou blijven hebben, maar ja :')
Natuurlijk gaat dat niet weg, ik zit meer te wachten op het moment dat ik wakker wordt en me niet meer kut voel..
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109630336
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Allemaal beetje zelfde regio :P grappig!

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten. :P

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel! :P
pi_109630392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
Klopt dat is idd de Fox ja :P, kom daar nooit.. zit altijd in cafe de twee of in de mingel mouse
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:04 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630432
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:31 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630479
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:07 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630531
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
YouTube
pi_109630541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:18 #14
283317 t3rrorbot
pi_109630542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
pi_109630554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Groningen - Den Bosch vind ik iets te ver :@
pi_109630559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:

Ligt aan de persoon en hoe je tegenover relaties staat, maar over het algemeen is het idd wel makkelijker als je jonger bent.
XO till we overdose
pi_109630600
Ook de relatieduur draagt bij imo
pi_109630610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:07 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
Ja.... man, echt... ik zal je zeggen, afgelopen 3 week kom ik daar.. (deeltijd)... ik zie AL DIE MOOIE VROUWEN..... en allemaal mensen.... en man oh man wat voelde ik mij alleen zeg..... gek is dat hea.
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:49 #20
367311 sawadie
pi_109630673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Time out is een beetje rustiger cafe, wel in de poelestraat ;) Maar poolen klinkt ook goed, streetlife rules ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:56 #21
283317 t3rrorbot
pi_109630685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
Jazeker.., daar zat me ex :P, maar em ik zat op GSG
pi_109630701
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:01 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630857
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:22 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
pi_109630961
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Een taart in der gezicht gooien ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:38 #26
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630986
quote:

[..]

ff kleine interval van mij....

Helemaal NIETS moet je doen....

Als je haar ziet, krijg je een amygdala hijack... alles wat je op dat moment doet doe jij niet, maar doet iets in je...

zoek het maar eens op op google.

Youtube Eckhart Tolle maar....

geldt voor iedereen hier trouwens.
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:42 #27
283317 t3rrorbot
pi_109630994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

Ik ga als een gek naar sportschool, heb 3 hobby's erbij en em, probeer zo vroeg mogelijk te slapen zodat ik niet te veel aan haar denk...

maarja dan lig je in bed, en dan...
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:49 #28
367311 sawadie
pi_109631001
quote:

Zullen we bij streetlife afspreken? Tijd maakt me niet veel uit!

HEb geen last meer van die dingen, in het begin wel gehad...5 kilo afgevallen in 1 week...zegt genoeg denk ik
pi_109631047
quote:

Jup, vanmiddag enorme honger dus goed gegeten tijdens t avondeten. ga ik een uurtje met de hondlopen en mijn maag was van streek.. shit he..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109631089
quote:

[..]

Oh sorry, heb je vraag niet gezien. Ik zou proberen om niet haar kant op te kijken... Tenzij ze je ooit zelf aanspreekt oid, maar probeer haar zo veel mogelijk te vermijden, anders wordt het veel moeilijker dan het al is. En oh bedankt, haha :D
XO till we overdose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')