abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109630018
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:12:07 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630092
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109630261
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
FIPO. ;(
Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
XO till we overdose
pi_109630262
In de FOX.... ja dan wil ik wel geloven dat je depressief wordt.....

haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:14:24 #6
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109630295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:15:05 #7
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630333
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nouja, het is niet zo makkelijk om al je hoop ineens weg te laten gaan nadat je best wel lang samen bent geweest. Denk dat ik altijd nog een beetje hoop zou blijven hebben, maar ja :')
Natuurlijk gaat dat niet weg, ik zit meer te wachten op het moment dat ik wakker wordt en me niet meer kut voel..
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109630336
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Allemaal beetje zelfde regio :P grappig!

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten. :P

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel! :P
pi_109630392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
Klopt dat is idd de Fox ja :P, kom daar nooit.. zit altijd in cafe de twee of in de mingel mouse
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:04 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630432
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:31 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630479
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:07 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630531
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
YouTube
pi_109630541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:18 #14
283317 t3rrorbot
pi_109630542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
pi_109630554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Groningen - Den Bosch vind ik iets te ver :@
pi_109630559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:

Ligt aan de persoon en hoe je tegenover relaties staat, maar over het algemeen is het idd wel makkelijker als je jonger bent.
XO till we overdose
pi_109630600
Ook de relatieduur draagt bij imo
pi_109630610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:07 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
Ja.... man, echt... ik zal je zeggen, afgelopen 3 week kom ik daar.. (deeltijd)... ik zie AL DIE MOOIE VROUWEN..... en allemaal mensen.... en man oh man wat voelde ik mij alleen zeg..... gek is dat hea.
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:49 #20
367311 sawadie
pi_109630673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Time out is een beetje rustiger cafe, wel in de poelestraat ;) Maar poolen klinkt ook goed, streetlife rules ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:56 #21
283317 t3rrorbot
pi_109630685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
Jazeker.., daar zat me ex :P, maar em ik zat op GSG
pi_109630701
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:01 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630857
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:22 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
pi_109630961
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Een taart in der gezicht gooien ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:38 #26
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630986
quote:

[..]

ff kleine interval van mij....

Helemaal NIETS moet je doen....

Als je haar ziet, krijg je een amygdala hijack... alles wat je op dat moment doet doe jij niet, maar doet iets in je...

zoek het maar eens op op google.

Youtube Eckhart Tolle maar....

geldt voor iedereen hier trouwens.
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:42 #27
283317 t3rrorbot
pi_109630994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

Ik ga als een gek naar sportschool, heb 3 hobby's erbij en em, probeer zo vroeg mogelijk te slapen zodat ik niet te veel aan haar denk...

maarja dan lig je in bed, en dan...
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:49 #28
367311 sawadie
pi_109631001
quote:

Zullen we bij streetlife afspreken? Tijd maakt me niet veel uit!

HEb geen last meer van die dingen, in het begin wel gehad...5 kilo afgevallen in 1 week...zegt genoeg denk ik
pi_109631047
quote:

Jup, vanmiddag enorme honger dus goed gegeten tijdens t avondeten. ga ik een uurtje met de hondlopen en mijn maag was van streek.. shit he..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109631089
quote:

[..]

Oh sorry, heb je vraag niet gezien. Ik zou proberen om niet haar kant op te kijken... Tenzij ze je ooit zelf aanspreekt oid, maar probeer haar zo veel mogelijk te vermijden, anders wordt het veel moeilijker dan het al is. En oh bedankt, haha :D
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:11 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Een taart in der gezicht gooien ;)
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ff kleine interval van mij....

Helemaal NIETS moet je doen....

Als je haar ziet, krijg je een amygdala hijack... alles wat je op dat moment doet doe jij niet, maar doet iets in je...

zoek het maar eens op op google.

Youtube Eckhart Tolle maar....

geldt voor iedereen hier trouwens.
Tja, het klopt dat niemand zichzelf is als hij of zij verliefd is. :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:42 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109631164
Alleen al aan dit weekend denken makes me puke....

Echt, ze kan nu balls out gaan omdat ik er nu van op de hoogte ben.... beiden wonen thuis dus hoogstwaarschijnlijk ligt ze dit weekend te krikken op de achterbank van hem....

serieus gast... get a life... I know haha maar I can't help myself

blegh!
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:25:13 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631206
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Oh sorry, heb je vraag niet gezien. Ik zou proberen om niet haar kant op te kijken... Tenzij ze je ooit zelf aanspreekt oid, maar probeer haar zo veel mogelijk te vermijden, anders wordt het veel moeilijker dan het al is. En oh bedankt, haha :D
Ik zal het proberen, ik hou jou en de rest op de hoogte. :)

Geen dank! _O_
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:34 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109631377
Dit wordt een mooi gezicht....

3 gasten..... allemaal net gedumpt..... bomvol stress en uitgemergeld als een stelletje kamp gevangene van de stress....

ja... wij gaan het maken dit weekend :D
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:54 #35
283317 t3rrorbot
pi_109631399
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zal het proberen, ik hou jou en de rest op de hoogte. :)

Geen dank! _O_
Je hebt verder weinig keus als zij hetzelfde doet :(

hmm, was van plan 30 min gelede te gaan pitte, tijd gaat snel.. truste
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:30:28 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Je hebt verder weinig keus als zij hetzelfde doet :(

hmm, was van plan 30 min gelede te gaan pitte, tijd gaat snel.. truste
Nou, ik heb eigenlijk nog wel een uitleg van haar tegoed, van waarom ze me van de een op de andere dag niet meer zag staan. :( Nu loopt ze al een tijdje te plakken bij zo'n sulletje. :{
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:32:08 #37
367311 sawadie
pi_109631718
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou, ik heb eigenlijk nog wel een uitleg van haar tegoed, van waarom ze me van de een op de andere dag niet meer zag staan. :( Nu loopt ze al een tijdje te plakken bij zo'n sulletje. :{
Dat gevoel heb ik nou ook. Ze heeft mij van de een op de andere dag gedumpt. Zegt dat er geen ander is, maar heeft ook geen reden gegeven waarom het uit is..Beetje jammer!
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:34:02 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook. Ze heeft mij van de een op de andere dag gedumpt. Zegt dat er geen ander is, maar heeft ook geen reden gegeven waarom het uit is..Beetje jammer!
Ja, precies! :( Dat knagende, onzekere gevoel. :{ Ik heb alles teruggeredeneerd, en ik kan werkelijk geen enkel moment bedenken waarbij ik de fout in ben gegaan. :{ Naja, misschien spreek ik haar over een maandje of twee wel aan... Nu even niet. ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:40:03 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109632283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef sawadie het volgende:

[..]

Das niet zo moeilijk toch? Hoewel Groningen wel een ramp is met dat verkeercirculatieplan...

@ Gary: Ik ben ook aan het redeneren geweest, maar ben er mee gestopt. Het is uiteindelijk haar probleem en straks ook haar verlies. Ik vind het jammer, het was niet nodig geweest, maar het is toch gebeurt..

Zegt uiteindelijk meer over haar dan over mij...
Ach ja, wie weet komen wij er over een tijdje achter wat er nou aan de hand was. ;) Anders, jammer dan. :{
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:54:41 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109633198
Ik vergeet een deel van de soap.....

Zij en die jongen, hebben al een verleden samen... hebben al eens wat gedaan....

dus ik zei ik snap het niet, eerst moest je niets van hem en nu opeens wel...

"ja toen vond ik hem te lief enzo"

*oh en nu niet meer?*

"ja ik ben gewoon gek op hem en dat heb ik nodig, een lieve jongen enzo"

*oh dus ik was niet lief voor jou?*

"als je het zo bekijkt, nee dan was je niet lief voor mij nee"

krijg............. de............. piiiiieeeeeeppppp

alles eraan gedaan om dr terug te krijgen....... en dit is me dank.... oh ja en ook nog zeggen: "ik hoop dat we straks later gezellig als we elkaar tegenkomen op het terras wat kunnen drinken en lol kunnen maken enzo maar nu wil ik niets met je te maken hebben"

krijg.............de............pieeeeeeep
YouTube
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:07:27 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109634003
Ik herken wel een patroon

eerste vriendin, was ik 14.... ging met 5 gasten vreemd..... wilde alles van me hebben, gaf ik niets uit, hield ik niet van dr.

tweede vriendin, ging vreemd met me beste vriend

derde vriendin, gooide alles naar me hoofd wat los op tafel lag, en betrapte ik in bed met een roti....

en me vierde "serieuze" vriendin dacht ik..... tja dat verhaal kennen jullie want dat is deze...

Misschien toch maar weer terug, naar the good old days.... no strings attached.
YouTube
pi_109635539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaja dat zei mijn ex ook en binnen een week een ander :')
Too much real life.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:45:17 #43
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109636001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Ik ga als een gek naar sportschool, heb 3 hobby's erbij en em, probeer zo vroeg mogelijk te slapen zodat ik niet te veel aan haar denk...

maarja dan lig je in bed, en dan...
Same here.... val zelfs af omdat ik zoveel train nu man....

ja dat naar bed gaan... ik schakel me gedachtes dan uit... alle gedachtes die aandacht vragen zeg ik: "nee nu niet, nu even niets"

klinkt debiel, maar het helpt echt probeer maar.

Met opstaan.... ja dat is een hell bij mij...... duurt echt 1,5u voordat ik enigzins normaal ben.
YouTube
pi_109637110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Same here.... val zelfs af omdat ik zoveel train nu man....

ja dat naar bed gaan... ik schakel me gedachtes dan uit... alle gedachtes die aandacht vragen zeg ik: "nee nu niet, nu even niets"

klinkt debiel, maar het helpt echt probeer maar.

Met opstaan.... ja dat is een hell bij mij...... duurt echt 1,5u voordat ik enigzins normaal ben.
Ben ook een kilo of zes afgevallen.. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:18:54 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109637240
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Ben ook een kilo of zes afgevallen.. :)
Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar mijn tops is 68 kilo....

dus ik kan niets missen eigenlijk.
YouTube
pi_109637541
Ik wil er nog 7 af.
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:30:04 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109637590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
Ik wil er nog 7 af.
Flink blijven rebounden en genaaid worden! Dan komt het wel goed ^O^
YouTube
pi_109637672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar mijn tops is 68 kilo....

dus ik kan niets missen eigenlijk.
Ik zat ook op 68 midden in die breakup. Voelde me zo kut. Nu inmiddels weer een goede 75, eetlust komt vanzelf wel weer terug :) .

Sowieso veel sterkte allemaal ^O^ . En have fun op de mini-meet.
pi_109640095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaja dat zei mijn ex ook en binnen een week een ander :')
Vergeet niet dat ik degene ben die in de steek is gelaten en dat ik daar echt nog veel te veel gekwetst voor ben. Dat zie ik echt niet zitten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109641128
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 07:09 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ik degene ben die in de steek is gelaten en dat ik daar echt nog veel te veel gekwetst voor ben. Dat zie ik echt niet zitten.
Ik heb mijn ex ook in de steek gelaten... duurde alleen een paar maanden voordat we ook daadwerkelijk uit elkaar gingen en ja toen duurde het nog geen week voordat ze een ander had :+ . Waarom het zeer doet? Geen idee... :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:47:00 #51
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb mijn ex ook in de steek gelaten... duurde alleen een paar maanden voordat we ook daadwerkelijk uit elkaar gingen en ja toen duurde het nog geen week voordat ze een ander had :+ . Waarom het zeer doet? Geen idee... :@
Is logisch te verklaren.

Hier is het verhaal, van hond A en hond B.

Hond A, heeft een bak vol met voer staan..... Hond A heeft honger dus Hond A begint te eten.
Na verloop van tijd, is de bak nog half vol, en heeft Hond A genoeg gehad. Deze loopt naar de hoek van de kamer, en ploft neer.

Hier komt Hond B, Hond B loopt langzaam op de voerbak af, want Hond B heeft honger.

Hond A ziet dat, staat op en loopt ook naar het bak voedsel toe.

Net wanneer Hond B aan zijn maaltijd zou beginnen, begint Hond A te blaffen en te kwijlen en voor de bak met voedsel te gaan.

Hond A kijkt naar Hond B, en begint spontaan weer met eten van de bak voedsel.

Niet omdat Hond A alweer Honger heeft, nee louter en alleen omdat hij niet wil dat Hond B aan zijn etenswaren komt.

zo werkt het blijkbaar ook met exen.
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:50:55 #52
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Is logisch te verklaren.

Hier is het verhaal, van hond A en hond B.

Hond A, heeft een bak vol met voer staan..... Hond A heeft honger dus Hond A begint te eten.
Na verloop van tijd, is de bak nog half vol, en heeft Hond A genoeg gehad. Deze loopt naar de hoek van de kamer, en ploft neer.

Hier komt Hond B, Hond B loopt langzaam op de voerbak af, want Hond B heeft honger.

Hond A ziet dat, staat op en loopt ook naar het bak voedsel toe.

Net wanneer Hond B aan zijn maaltijd zou beginnen, begint Hond A te blaffen en te kwijlen en voor de bak met voedsel te gaan.

Hond A kijkt naar Hond B, en begint spontaan weer met eten van de bak voedsel.

Niet omdat Hond A alweer Honger heeft, nee louter en alleen omdat hij niet wil dat Hond B aan zijn etenswaren komt.

zo werkt het blijkbaar ook met exen.
:')__________________!!!

Ik weet niet hoor, mijn exen zijn mensen (geen honden) en wij gaan ook een stuk intilligenter met elkaar om dan bovenstaande verhaal. Volgens mij denk je nog teveel na als je met dit soort verhalen in je hoofd zit :')
Thinking about thinking of you.
pi_109642305
-edit- nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 29-03-2012 10:48:29 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:56:03 #54
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:50 schreef shifto het volgende:

[..]

:')__________________!!!

Ik weet niet hoor, mijn exen zijn mensen (geen honden) en wij gaan ook een stuk intilligenter met elkaar om dan bovenstaande verhaal. Volgens mij denk je nog teveel na als je met dit soort verhalen in je hoofd zit :')
Nadenken doe ik zoiezo, lees maar ff terug, kan je zien dat ik gister een fantastische mail gekregen heb...NOT

en het gaat er niet om dat ik mensen vergelijk met honden, maar het gaat om de gedachte dat je vaak je ex niet gunt met een ander om wat voor reden dan ook.
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:59:33 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nadenken doe ik zoiezo, lees maar ff terug, kan je zien dat ik gister een fantastische mail gekregen heb...NOT

en het gaat er niet om dat ik mensen vergelijk met honden, maar het gaat om de gedachte dat je vaak je ex niet gunt met een ander om wat voor reden dan ook.
Rare vergelijking dan als dat het punt is wat je wil maken. Tuurlijk wil je er niet aan denken dat je ex met een ander ligt te ballen een week nadat het uit is. Maarja, zo loopt het in de wereld. als jij dadelijk in een relatie zit waar je geen zin meer in hebt en het gaat uit na 3 jaar maar je leert toevallig wel een leuk iemand kennen. Ga jij dan serieus eerst een jaar single zijn zodat het "verantwoord" is?

Dat denk ik niet.
pi_109642462
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

link naar die mail? :P Nu ben ik wel benieuwd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:01:12 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642483
De kunst van het loslaten van je ex #191 Luv is in zeh airz

Daar staat de mail die ik gister gekregen heb.

Wordt er langer hoe kwader om, die hele houding van dr ook om te kotsen man.
YouTube
pi_109642589
Wat is dat voor een rare vergelijking :')

Neen, het zal er eerder mee te maken hebben dat ik me bedrogen voel omdat ze achter mijn rug om al bezig was met deze jongen terwijl ze mij steeds vertelde voorlopig niet aan een andere jongen te beginnen. Heeft ook weinig te maken met het haar niet gunnen van geluk, integendeel zelfs. Het is gewoon het feit dat ze mij iets anders heeft voorgehouden en daarna ineens weer een ander had.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:04:41 #59
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Rare vergelijking dan als dat het punt is wat je wil maken. Tuurlijk wil je er niet aan denken dat je ex met een ander ligt te ballen een week nadat het uit is. Maarja, zo loopt het in de wereld. als jij dadelijk in een relatie zit waar je geen zin meer in hebt en het gaat uit na 3 jaar maar je leert toevallig wel een leuk iemand kennen. Ga jij dan serieus eerst een jaar single zijn zodat het "verantwoord" is?

Dat denk ik niet.
Nee, zo krom is het dus ook.

In dit geval is het niet toeval, ze hadden vroeger al eens iets gedaan, en ze zagen elkaar nog wekelijks bij de kerk.

Alleen nu, zomaar out of the blue vinden ze elkaar wel leuk en zijn ze gek op elkaar en blablabla.
Terwijl voor die tijd, was er niets en waren ze "gewoon vrienden".

Blijf het een vaag verhaal vinden..... ik denk serieus dat zij niet helemaal 100 punten is en bepaalde gevoelens verward met verliefd zijn. Maar goed wie weet komt voor haar de klap nog wel een keer.
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:05:09 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Wat is dat voor een rare vergelijking :')

Neen, het zal er eerder mee te maken hebben dat ik me bedrogen voel omdat ze achter mijn rug om al bezig was met deze jongen terwijl ze mij steeds vertelde voorlopig niet aan een andere jongen te beginnen. Heeft ook weinig te maken met het haar niet gunnen van geluk, integendeel zelfs. Het is gewoon het feit dat ze mij iets anders heeft voorgehouden en daarna ineens weer een ander had.
Heel herkenbaar haha!

en wat doe je eraan? Helemaal niets!
YouTube
pi_109642668
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heel herkenbaar haha!

en wat doe je eraan? Helemaal niets!
Ik heb het contact verbroken, meer WIL ik ook niet doen. Het is haar leven, niet het mijne.
pi_109642676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #191 Luv is in zeh airz

Daar staat de mail die ik gister gekregen heb.

Wordt er langer hoe kwader om, die hele houding van dr ook om te kotsen man.
Oh daar had ik gister ook een klein stukje van gelezen. Wat ik mij nou echt afvraag hoe oud zijn jullie? :o 15/16? En hadden een half jaartje toch?
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:13 #63
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642717
MTA, denk je niet dat je ex misschien gelijk heeft? Laat het contact toch eens los joh. Ik lees dit topic echt al sinds ik op FOK kom en je hebt het echt erg te pakken, je leeft helemaal in de situatie, bent er de hele dag mee bezig.

Denk je echt dat dat gaat veranderen zolang je hier blijft posten, je ex blijft bellen, mailen etc? De gedachtes gaan niet 1,2,3 weg maar je provoceert het keer op keer weer en lijkt wel alsof je liever in de drama leeft dan accepteert dat ze echt allang een ander aan het ballen is.
pi_109642727
Ik gun mijn ex geen geluk. Hoop dat ze heel ongelukkig wordt en dat ze langzaam kapot gaat. Is dat heel slecht? :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:35 #65
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh daar had ik gister ook een klein stukje van gelezen. Wat ik mij nou echt afvraag hoe oud zijn jullie? :o 15/16? En hadden een half jaartje toch?
Als dat zo is... _O-
pi_109642759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Hazzard het volgende:
Ik gun mijn ex geen geluk. Hoop dat ze heel ongelukkig wordt en dat ze langzaam kapot gaat. Is dat heel slecht? :@
Uh ja. Dat is slecht :P Je hield toch van haar? neem ik aan? Waarom zou je haar nu geen geluk gunnen dan.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:10:23 #67
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642761
@hedge... Je zou verwachten van wel bij dit highschool gedrag maar niets is minder waar.

@Shifto, Ik was niet degene die contact met haar zocht.... ze zocht speciaal contact met mij om dit te melden.
YouTube
pi_109642773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Hazzard het volgende:
Dat ligt eraan wat ze gedaan heeft.
pi_109642789
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
@hedge... Je zou verwachten van wel bij dit highschool gedrag maar niets is minder waar.

@Shifto, Ik was niet degene die contact met haar zocht.... ze zocht speciaal contact met mij om dit te melden.
Hoe oud is ze dan? En jullie hadden toch een half jaar? Of verwar ik je nu weer met iemand anders.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:09 #70
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642930
23.

Klopt....

Als je alles relativeert, waar hebben we het over.

Het is gewoon alles bij elkaar, stond op het punt om samen te wonen, ze was overtijd en we baalden beiden dat ze niet zwanger bleek (sick freak I know) en zo zijn er nog een aantal dingen waarom het hard aankomt.

Nou ben ik me er ondertussen al bewust van dat ze symbool staat voor iets... maar dat is iets waar ik nog achter moet komen, het precieze hoe en wat.
YouTube
pi_109642940
Nou wij zijn getrouwd en hebben een dochtertje, denk dat het dan allemaal net wat langer duurt kwa verwerking dan dat je gewoon een relatie hebt. Mijn huwelijj was altijd heel erg brlangrijk voor me, dat hij dat zo de rug toe kan keren doet ongelovelijk zeer. Niet dat het geen zeer kan doen als jegewoon een relatie hebt maar denk dat het verwerken langer duurt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:17:07 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef LaLouchi het volgende:
Nou wij zijn getrouwd en hebben een dochtertje, denk dat het dan allemaal net wat langer duurt kwa verwerking dan dat je gewoon een relatie hebt. Mijn huwelijj was altijd heel erg brlangrijk voor me, dat hij dat zo de rug toe kan keren doet ongelovelijk zeer. Niet dat het geen zeer kan doen als jegewoon een relatie hebt maar denk dat het verwerken langer duurt.
Absoluut

Ken hier al niet eens mee overweg, laat staan dat ik in jou situatie zou zitten.
YouTube
pi_109643011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
23.

Klopt....

Als je alles relativeert, waar hebben we het over.

Het is gewoon alles bij elkaar, stond op het punt om samen te wonen, ze was overtijd en we baalden beiden dat ze niet zwanger bleek (sick freak I know) en zo zijn er nog een aantal dingen waarom het hard aankomt.

Nou ben ik me er ondertussen al bewust van dat ze symbool staat voor iets... maar dat is iets waar ik nog achter moet komen, het precieze hoe en wat.
Sorry om te zeggen, maar in die mail komt ze serieus over als een meisje wat net met de pubertijd begint.. De manier van praten.

Maar je moet het gewoon tijd geven. Voor je het weet vind je weer iemand anders leuk, en denk je echt van wtf waarom deed ik hier zo moeilijk om.
pi_109643047
Ja en juist daarom wil ik voorlopig geen man. Hij heeft me altijd de wereld beloofd, maar waar zijn die beloftes nu.. Bij dr eerste de beste tegenslag blijkt je huwelijk gewoon niks voor te stellen. Hij zei altijd ik ben nirt zoals andere mannen, ik kijk niet naar andere vrouwen, jij bent alles voor me en noem het maar op. Mijn vertrouwen in mannen is gewoon weg.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:21:18 #75
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sorry om te zeggen, maar in die mail komt ze serieus over als een meisje wat net met de pubertijd begint.. De manier van praten.

Maar je moet het gewoon tijd geven. Voor je het weet vind je weer iemand anders leuk, en denk je echt van wtf waarom deed ik hier zo moeilijk om.
Ook dat klopt, als je onze levens met elkaar vergelijkt, ben ik 10x verder in het leven dan zij.
Ze woont nog thuis, haar ouders bepalen nog van hoe en wat en ze is zo beïnvloedbaar als de pest. Haar vriendinnen zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden en hebben dan ook allemaal (hoe verrassend) een hekel aan me.

Ik hoop het, ik zie mezelf echt nog niet met een andere vrouw.... Zij was echt helemaal into mij, moeilijk voor te stellen dat het weer een keer gaat komen haha.
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:23:11 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef LaLouchi het volgende:
Ja en juist daarom wil ik voorlopig geen man. Hij heeft me altijd de wereld beloofd, maar waar zijn die beloftes nu.. Bij dr eerste de beste tegenslag blijkt je huwelijk gewoon niks voor te stellen. Hij zei altijd ik ben nirt zoals andere mannen, ik kijk niet naar andere vrouwen, jij bent alles voor me en noem het maar op. Mijn vertrouwen in mannen is gewoon weg.
Vrouwen roepen die dingen ook, daar heb ik ook geen vertrouwen meer in.

Het enige wat je hieruit kan leren denk ik, is het principe Ik en de Ander.

Alles wat de ander doet, moet geen invloed op de Ik van jou hebben. Hun zaken zijn hun zaken en jou zaken zijn jou zaken.

Je kan hier alleen maar sterker uitkomen en groeien als persoon zijnde. Je hebt de keus om ervoor te zorgen dat dit je niet weer overkomt.

Het vervelendste is nog dat er kinderen in het spel zijn, dat maakt het extra zwaar want dan ben je verbonden met elkaar voor het leven.
YouTube
pi_109643117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ook dat klopt, als je onze levens met elkaar vergelijkt, ben ik 10x verder in het leven dan zij.
Ze woont nog thuis, haar ouders bepalen nog van hoe en wat en ze is zo beïnvloedbaar als de pest. Haar vriendinnen zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden en hebben dan ook allemaal (hoe verrassend) een hekel aan me.

Ik hoop het, ik zie mezelf echt nog niet met een andere vrouw.... Zij was echt helemaal into mij, moeilijk voor te stellen dat het weer een keer gaat komen haha.
Is het dan misschien niet de juiste beslissing dat het over is? Al voelt het voor jou misschien niet zo. Maar het klinkt nou niet echt als een goede relatie? Kan er natuurlijk weinig over zeggen, ken jullie niet. Maar dit is hoe het over komt als ik je er zo over hoor praten.

Ja dat je je zelf niet met een ander ziet snap ik. Zo dacht ik 2 maanden geleden ook. ;) En nu date ik met een meisje wat stuk beter bij mij past dan mijn ex eigenlijk deed. :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:24:16 #78
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109643125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen roepen die dingen ook, daar heb ik ook geen vertrouwen meer in.

Het enige wat je hieruit kan leren denk ik, is het principe Ik en de Ander.

Alles wat de ander doet, moet geen invloed op de Ik van jou hebben. Hun zaken zijn hun zaken en jou zaken zijn jou zaken.

Je kan hier alleen maar sterker uitkomen en groeien als persoon zijnde. Je hebt de keus om ervoor te zorgen dat dit je niet weer overkomt.

Het vervelendste is nog dat er kinderen in het spel zijn, dat maakt het extra zwaar want dan ben je verbonden met elkaar voor het leven.
En nu ga je iets nuttigs doen ok? :Y
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:28:02 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Is het dan misschien niet de juiste beslissing dat het over is? Al voelt het voor jou misschien niet zo. Maar het klinkt nou niet echt als een goede relatie? Kan er natuurlijk weinig over zeggen, ken jullie niet. Maar dit is hoe het over komt als ik je er zo over hoor praten.

Ja dat je je zelf niet met een ander ziet snap ik. Zo dacht ik 2 maanden geleden ook. ;) En nu date ik met een meisje wat stuk beter bij mij past dan mijn ex eigenlijk deed. :)
Ja, me verstand weet ook dat het beter is. Uiteindelijk hadden de verschillen ons parten gespeeld denk ik. Ze staat heel anders in het leven dan ik dat doe.
Het gevoel ligt me alleen dwars, al gaat het wel elke dag iets beter en slaat de liefde steeds meer richting de kant van woede op.

EDIT: zo zei ze ook nog, "ja toen je naast me kwam staan laatst, deed me helemaal niets meer, ik voel niets meer voor je, tijdens de relatie was ik er al klaar mee en waren er veel dingen in me geknapt...

Hoe hard wil je nagetrapt worden hea..........

Als we samen waren, was er niets aan de hand. Dan hadden we het echt heel leuk samen. Zodra ze in contact met anderen kwam, merkte je gewoon dat ze veranderde.

Natuurlijk heb ik ook dingen niet handig aangepakt, zoals bijvoorbeeld dat ze het maar niet begrepen, dat ik graag had dat ze wat meer zou werken, alvorens we samen gingen wonen. Aangezien het leven al duur genoeg is, en ik er weinig voor voel om voor 2 mensen aan het werk te zijn... antwoorden die ik kreeg waren bijvoorbeeld: "Het moet niets uitmaken, als je van elkaar houd dan hou je van elkaar, al ben je putjesschepper moet het je nog niet interesseren"

Ja, jij date met Tjik toch :P Is wel een chemie op die foto te zien hoor... work with it rock with it :P
YouTube
pi_109643301
@managetheanger klopt is ook zo. Het is nu.3 weken geleden dus allemaal nog erg vers, maar.ik.ben al zoveel verder als vorige week. Ik kan het relativeten. Besef dat hij ook.fouten heeft en niet perfect isdat hij mij ook veel pijn heeft gedaan, en dat ik nu.zelf eigenlijk ook niet weet of ik hem wel terugwil.
pi_109643553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, me verstand weet ook dat het beter is. Uiteindelijk hadden de verschillen ons parten gespeeld denk ik. Ze staat heel anders in het leven dan ik dat doe.
Het gevoel ligt me alleen dwars, al gaat het wel elke dag iets beter en slaat de liefde steeds meer richting de kant van woede op.

EDIT: zo zei ze ook nog, "ja toen je naast me kwam staan laatst, deed me helemaal niets meer, ik voel niets meer voor je, tijdens de relatie was ik er al klaar mee en waren er veel dingen in me geknapt...

Hoe hard wil je nagetrapt worden hea..........

Als we samen waren, was er niets aan de hand. Dan hadden we het echt heel leuk samen. Zodra ze in contact met anderen kwam, merkte je gewoon dat ze veranderde.

Natuurlijk heb ik ook dingen niet handig aangepakt, zoals bijvoorbeeld dat ze het maar niet begrepen, dat ik graag had dat ze wat meer zou werken, alvorens we samen gingen wonen. Aangezien het leven al duur genoeg is, en ik er weinig voor voel om voor 2 mensen aan het werk te zijn... antwoorden die ik kreeg waren bijvoorbeeld: "Het moet niets uitmaken, als je van elkaar houd dan hou je van elkaar, al ben je putjesschepper moet het je nog niet interesseren"

Ja, jij date met Tjik toch :P Is wel een chemie op die foto te zien hoor... work with it rock with it :P
Nou dat je weet dat het beter zo is, is al een goede stap. :) Je moet het ook gewoon accepteren, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Nu proberen je leven weer op te pakken. Ga leuke dingen met vrienden doen. Afleiding zoeken. Zal je zien dat het na een tijdje steeds beter gaat.

En ja na trappen is kut, mijn ex noemde mij na een tijdje een slecht mens toen ze boos was. Omdat volgens haar ik haar geen geluk gunde met haar nieuwe vriend (een week nadat onze relatie van 3.5 jaar uit was) Deed super veel pijn. Later zei ze ook wel dat ze het niet meende etc. Maar dat soort dingen doen gewoon pijn. Maar het hielp me ook wel weer om over haar heen te komen. Had zo iets van, als ze dat zegt is het misschien juist wel goed dat we uit elkaar zijn.

En bedenken wat je anders had kunnen doen heeft ook geen zin. Heb nadat het net uitging ook vaak gedacht van had ik maar dit of dit gedaan dan hadden we misschien nog wat. Maar daar heb je gewoon niks aan. Je moet nu verder met je leven, en niet steeds bedenken wat als.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:53:47 #82
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dat je weet dat het beter zo is, is al een goede stap. :) Je moet het ook gewoon accepteren, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Nu proberen je leven weer op te pakken. Ga leuke dingen met vrienden doen. Afleiding zoeken. Zal je zien dat het na een tijdje steeds beter gaat.

En ja na trappen is kut, mijn ex noemde mij na een tijdje een slecht mens toen ze boos was. Omdat volgens haar ik haar geen geluk gunde met haar nieuwe vriend (een week nadat onze relatie van 3.5 jaar uit was) Deed super veel pijn. Later zei ze ook wel dat ze het niet meende etc. Maar dat soort dingen doen gewoon pijn. Maar het hielp me ook wel weer om over haar heen te komen. Had zo iets van, als ze dat zegt is het misschien juist wel goed dat we uit elkaar zijn.

En bedenken wat je anders had kunnen doen heeft ook geen zin. Heb nadat het net uitging ook vaak gedacht van had ik maar dit of dit gedaan dan hadden we misschien nog wat. Maar daar heb je gewoon niks aan. Je moet nu verder met je leven, en niet steeds bedenken wat als.
Ja er zit ook niets anders op dan het te accepteren. Beetje jammer dat ze zo dichtbij wonen.
Net als dat er gezegd wordt van: "ik hoop dat we na verloop van tijd samen op het terras kunnen zitten lol hebben, maar meer zit er niet in"..... ik zie mezelf echt niet met dr praten terwijl er een ander overheen is geweest lol... nu nog niet althans.... en ik denk dan ook niet, want dat is me ego.

oh ja en ze mailde nog dat ze bij me weg ging om mij, en niet om hem en dat ik dat maar goed in me oren moest knopen...

echt.. om te huilen eigenlijk.. des te langer ik nadenk, des te grotere trut vind ik dr lol.
wie denkt ze wel niet dat ze is :p

Afleiding zoeken doe ik ook, maar niet teveel, ik wil het gevoel niet wegstoppen, het moet ook verwerkt worden anders komt het straks dubbel zo hard weer terug in een latere relatie.

Ja ik begrijp je helemaal, sommige dingen kunnen idd er juist aan bijdragen, in mijn geval was dat wachten tot ik zeker wist dat die 2 iets hadden... dat is voor mij een knop die dan om gaat. Ze begreep het niet, maar ik zei ook, iedereen weet het straks behalve ik.. dat slaat nergens op.

Dat had ik maar dit en had ik maar dat.... dat is normaal denk ik, althans, bij vorige exen had ik dat ook heel sterk.... stom eigenlijk, op den duur zou je het toch moeten leren denk je, zodat je niet meer hoeft te zeggen had ik maar dit of dat haha.
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:00:26 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109644198
zo, weer getracht een en ander op t eruimen, persoonlijke afspraken of meets doe je maar lekker via PM of een apart topic maar laat dit topic schoon, er zijn meer users die gebruik maken van dit topic dus doe eens een keer normaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109644240
Laten we een SC-topic van dit exverhaal maken. :Y
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:01:34 #85
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109644243
ManageTheAnger, waarom kom je hier eigenlijk als je geen adviezen opvolgt? Je zit nu weer de hele dag in dit topic, helpt dat echt denk je? :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:07:39 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109644456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
ManageTheAnger, waarom kom je hier eigenlijk als je geen adviezen opvolgt? Je zit nu weer de hele dag in dit topic, helpt dat echt denk je? :')
Ter info.... voor de mensen die mij proberen af te schilderen als een kansloos figuur.

Ik ben aan het studeren, op de laptop....
Ik ben ondertussen de was aan het doen
En zelfs de afwas.
en die 2 minuten per keer hier op fok........ dat maakt niet het verschil
YouTube
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:12:09 #87
283317 t3rrorbot
pi_109644624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
Ik wil er nog 7 af.
oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P
Veel eten en fitnisse werkt niet, weeg al 4 jaar zoveel xd

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker
En dan weer en dag ertegen aan..

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Of was je ex, niet per definitie je beste vriend/in?
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:58 #88
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109644737
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Vrienden komen vrienden gaan... opzich was ze wel me beste vriendin op dat moment want we deelden alles.... maar dat gaat hem never nooit meer worden aangezien ik niet meer normaal naar haar kan kijken gezien het feit wat ze nu allemaal doet.

Daarbij komt, ik denk als je dat probeert, dan krijgt 1 vd 2... (en zo te horen jij) weer gevoel voor elkaar... dan sluipt erin zonder dat je het doorhebt.. en dan opeens, BAM komt de man met de hamer, en kan je weer van voor af aan beginnen met verwerken.

Happened to me aswell...
YouTube
pi_109644906
quote:

[..]

Ik was 95 met 1.83. Nu 87, wil naar 81. :') Ik slaap zo'n 6 á 7 uur per nacht tegenwoordig. Dan ben ik aan het einde van de dag ook wel weer moe genoeg om normaal en snel in te kunnen slapen. :)

Ik heb anderhalve week geleden even telefonisch contact met mn ex gehad, daarbij heb ik aangegeven dat ik er iig nog niet klaar voor ben om normaal als vrienden met elkaar om te gaan. Had het idee dat zij nog terug wilde grijpen op dat ze het uit had gemaakt. Maar ik heb voor mezelf duidelijk dat dat niet meer gaat werken (na de eerste drie weken niets anders gewild te hebben).

Pas als ik het idee heb dat ik er echt overheen ben wil ik het contact weer oppakken. Het blijft wel een schat namelijk, zou het zonde vinden haar nooit meer te spreken! Ben wel een beetje bang voor dat eerste gesprek weer, geen idee wat er dan allemaal weer bij me boven komt.. :o
pi_109644967
mijn eerdere post met mijn verhaal:
De kunst van het loslaten van je ex #184

Het is ondertussen alweer ruim 3 maanden geleden en ik merk dat het alleen zijn beter gaat, maar het accepteren van waarom ze het uitgemaakt lukt me niet (leer ermee leven?). Vooral het wakker worden 's ochtends is nog hel; confrontatie met de realiteit, elke ochtend weer. Het lukt me dus niet om het te accepteren omdat er niet veel te accepteren valt voor mijn gevoel. Ze heeft me die brief nooit gestuurd en ze wil niet nog een keer normaal praten omdat zij vindt 'dat ze alles heeft gezegd'. Wat niet meer is dan "ik ben het gevoel kwijt, en ik vind iemand anders leuk"....Na fucking 8 jaar is dit alles wat ze er van kan maken? En ik moet nu maar accepteren dat ze met iemand anders is. Maar omdat ze me zo weinig gegeven heeft, heb ik een heel negatief en vervelend beeld van haar iets dat ik absoluut niet wil, want dat meisje is toch veel waard voor me en ik wil normaal tegen haar kunnen doen als we met onze gezamelijke vrienden zijn (iets wat heel weinig is voorgekomen afgelopen maanden, helaas). Maar daarvoor wil ik het eerst kunnen afsluiten, en ik denk dat ik haar daar echt voor nodig heb. Nu is het me te oppervlakkig van haar kant....Ik blijf het uiterst egoïstisch en laf vinden dat ze me zo laat hangen na al die jaren waarbij ik alles deed voor dat meisje....
pi_109645088
Een ex is een ex en dus geen vriend/vriendin imo, je blijft denken aan de leuke dingen in je relatie, blijft haar dan missen als meer denk ik. Ik zou het iig niet kunnen. Het is dat ik nu moet, normaal contact omdat hij de vader vanmijn dochter is maar als ik alleen was geweest had ik niks meer met hem te maken willen hebben.

Verder vind ik het een beetje onzin dat er gezegd word tegen mensen dat ze uit dit topic moeten gaan, ik haal er troost uit, en een ander wss ok, wat is daar dan mis mee?
pi_109645117
quote:

[..]

Ja, ik ben mn beste maatje in 1 klap kwijtgeraakt (aan iemand anders verdomme) Gewoon echt je beste maatje...dat het misschien vanzelsprekend voelde (misschien een fout). En ik wil dolgraag een normale vriendschap opbouwen met haar, maar dat ligt helaas niet zo vanzelfsprekend aangezien ze niet nog eenkeer met me over onze relatie wil praten (en er iemand anders in het spel is)
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:25:15 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109645128
Now this is a story, all about how,
my life got flipped and turned upside down
and I'd like you to take a minute
and sit right there
and I'll tell you how my relationship
was based on solid air

pam tatatadaaa pam tatatadaaa

In the north of holland born and raised
at the singles camp
is where I spend most of my days
chilling out, maxing, relaxing all cool
and all hooking up girls outside of the school

when a couple of girls
who were up to no good
starting making trouble in my feelings hood

I got in one little relationship
but then I got scared
and told myself
You should move away from this pink area air

I whistled to a girl
and when she came near
her eyes said I want you
if anything I could say this this girl' acting weird
But I thought, nah forget it let's move back to the air

I, pulled up to a cloud that was up in the sky
and yelled to the girl
come be at my side
Looked at my life I was finally there
and settled my throne as being the king that's dumped from the stairs.
YouTube
pi_109645279
gast
pi_109645281
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef LaLouchi het volgende:
Een ex is een ex en dus geen vriend/vriendin imo, je blijft denken aan de leuke dingen in je relatie, blijft haar dan missen als meer denk ik. Ik zou het iig niet kunnen. Het is dat ik nu moet, normaal contact omdat hij de vader vanmijn dochter is maar als ik alleen was geweest had ik niks meer met hem te maken willen hebben.

Verder vind ik het een beetje onzin dat er gezegd word tegen mensen dat ze uit dit topic moeten gaan, ik haal er troost uit, en een ander wss ok, wat is daar dan mis mee?
Nee daar is niks mis mee, iedereen moet ook gewoon doen wat voor zichzelf het beste voelt. Iedereen geeft hier zijn mening. Het is aan jou wat je er mee doet. :)

Ik hoef eigenlijk ook niet meer in dit topic te komen want ben allang over mijn ex heen. Maar vind het wel leuk om proberen anderen te helpen of zo. :)
pi_109645330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee daar is niks mis mee, iedereen moet ook gewoon doen wat voor zichzelf het beste voelt. Iedereen geeft hier zijn mening. Het is aan jou wat je er mee doet. :)

Ik hoef eigenlijk ook niet meer in dit topic te komen want ben allang over mijn ex heen. Maar vind het wel leuk om proberen anderen te helpen of zo. :)
Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
pi_109645354
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
Whahaha
pi_109645409
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet ;) En scharrel nee, is niet gewoon even een scharrel.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:32:17 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109645431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Al was ze dat wel, dan zou je het waarschijnlijk nog niet zeggen hehehehe
YouTube
pi_109645455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik noemde het ook sjarrel ipv scharrel. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')