Niet zo zieligquote:
Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etcben meestal hier in Stadskanaal op stap
Natuurlijk gaat dat niet weg, ik zit meer te wachten op het moment dat ik wakker wordt en me niet meer kut voel..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo makkelijk om al je hoop ineens weg te laten gaan nadat je best wel lang samen bent geweest. Denk dat ik altijd nog een beetje hoop zou blijven hebben, maar ja
Klopt dat is idd de Fox jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?
Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger
Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet zo zielig. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....
Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
Niemand uit gouda ofc..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p
Allemaal beetje zelfde regiograppig!
Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten.![]()
Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..
Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel!
Groningen - Den Bosch vind ik iets te verquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Ligt aan de persoon en hoe je tegenover relaties staat, maar over het algemeen is het idd wel makkelijker als je jonger bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p
Allemaal beetje zelfde regiograppig!
Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten.![]()
Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..
Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel!
Ook Gouda gewoont manquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Niemand uit gouda ofc..
In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op
Alvast gefeliciteerd
Ja.... man, echt... ik zal je zeggen, afgelopen 3 week kom ik daar.. (deeltijd)... ik zie AL DIE MOOIE VROUWEN..... en allemaal mensen.... en man oh man wat voelde ik mij alleen zeg..... gek is dat hea.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar!
Time out is een beetje rustiger cafe, wel in de poelestraatquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Jazeker.., daar zat me exquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ook Gouda gewoont manken je de Goudse waarden die school??
Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders?
Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpenhaha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar
Een taart in der gezicht gooienquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk.Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord.
Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?
Maar wel lief dat je hier bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |