Dat laatste is natuurlijk het belangrijkststststequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef The_Dean het volgende:
Nee, we hebben een jury! Met o.a Klaas de Straweltebaas. En Jankobus Seunnenga presenteert het en doet wat nummers tijdens het ombouwen.
En het is natuurlijk erg gezellig!
Dat is ook waar ik bang voor ben ja. Probleem is ook dat ik al wel een beetje kan spelen en er ook echt wat mee wil opschieten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
De leraren die zich op internet aanbieden zijn in het algemeen goedwillende amateurs. Het is ook maar de vraag of je daar iets van op zou steken. Je komt dan al snel uit bij een muziekschool.
Hij speelde een nummer van Kobus. Weet even niet welke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:26 schreef brother52 het volgende:
Met Jankobus erbij is het altijd leuk![]()
Hij moet alleen eens een reünie doen met zijn oude bandje.
Waarom wil jij gitaar lesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag eens een beetje rondgekeken wat je hier in de buurt aan gitaarles kan volgen, ben nog niet veel wijzer geworden. De officiële muziekschool heeft altijd een wachtlijst en ik weet niet of dat wel wat voor me is, en van wat ik verder vind weet ik niet of je daar wel echt iets leert. Maar goed, de zoektocht was in eerste instantie op internet, best kans dat je een goede leraar daar ook niet moet gaan zoeken.
Misschien een hele gekke gedachte maar waarschijnlijk om nog beter te wordenquote:
Ik zou wel wat nieuwe dingen willen leren, en met les heb je ook weer een stok achter de deur.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou wel wat nieuwe dingen willen leren, en met les heb je ook weer een stok achter de deur.
Dat nummer moet je toch sowieso met de vingers spelen? Nou ja hoeft niet met hybrid picking natuurlijk....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:39 schreef genakt het volgende:
[..]duidelijk
pff nu bezig met dit nummer
vrij makkelijk kwa picking pattern maar nu nog de snelheid
Ja heb hem alweer uur zitten oefenen tijd voor metalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat nummer moet je toch sowieso met de vingers spelen? Nou ja hoeft niet met hybrid picking natuurlijk....
Dat is toch juist lachen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:09 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja heb hem alweer uur zitten oefenen tijd voor metal
Daarom met 10 centje. Alleen kan niet alternate picking want dan krijg je harmonics![]()
even voor de grap nummer gecoverd met mijn 10 centje![]()
Kan zo elke solo van pantera spelen zonder wat te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is toch juist lachen?
Ik zit bij nummers ook altijd te kloten met harmonics omdat dat gewoon grappig is
Of dingen van Zakk Wylde enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Kan zo elke solo van pantera spelen zonder wat te doen
Hey mijn RGA =Dquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:01 schreef CoiLive het volgende:
Nieuwe gitaar?
Ja zeker...
Verassing
[ afbeelding ]
Nee, want ik laat hem niet in tweeen brekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hey mijn RGA =D
Word dit de nieuwe explorer?
Hoop dat je er veel plezier van hebt manHeb ik namelijk wel gehad
Je houdt mooi het ritme aan maar het is niet mijn muziekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:32 schreef genakt het volgende:
Ik hou me 10 centje wel recht anders had het helemaal nergens naar geklonken natuurlijk
Een verassing? Heb je 'm opgestookt dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:01 schreef CoiLive het volgende:
Nieuwe gitaar?
Ja zeker...
Verassing
[ afbeelding ]
heb t alleen maar gepost maakt niet uit waar je mee speelt pf hoe je je plectrum houd! Wat ze zelfs het fijnst vind!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:47 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 31 maart 2012 12:32 schreef genakt het volgende:
Ik hou me 10 centje wel recht anders had het helemaal nergens naar geklonken natuurlijk
Als ik de kabel van me pod weer heb gevonden en plectrums heb doe ik hem wel keer over
gewoon even braddie trollen![]()
[/quotHaha ik kan er om lachen
Muntjes vind ik dus echt niet fijn spelen. Moet toch echt iets van een puntje aanzitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:32 schreef genakt het volgende:
Als ik de kabel van me pod weer heb gevonden en plectrums heb doe ik hem wel keer over
gewoon even braddie trollen![]()
Gebruik tegenwoordig alleen nog maar plectrums, tenzij ik echt wat chimey sounds wil, voor Bad van U2 gebruik ik een muntje, maar ook echt alleen daar voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Muntjes vind ik dus echt niet fijn spelen. Moet toch echt iets van een puntje aanzitten.
Dafuq did i just readquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gebruik tegenwoordig alleen nog maar plectrums, tenzij ik echt wat chimey sounds wil, voor Bad van U2 gebruik ik een plectrum, maar ook echt alleen daar voor.
Damn, hoe? Ben al blij als ik aan 5 uur in de week kom.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
a.s Maandag na 4 weken,elke dag 5 uurtjes gitaar oefenen!!!
5 uur per dag?... pff, dat doe je goed!, als ik 1 uurtje per dag speel tegenwoordig is dat veel(Zeker de laatste 2 weken)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
a.s Maandag na 4 weken,elke dag 5 uurtjes gitaar oefenen!!!
Dat is de maximum,2.5 uur is de gemiddelde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
5 uur per dag?... pff, dat doe je goed!, als ik 1 uurtje per dag speel tegenwoordig is dat veel(Zeker de laatste 2 weken)
Staat je nek/trussrod wel goed dan ? Want anders helpt die brug ook geen fluit natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Niles-Crane het volgende:
Overigens was dat Symphonie gitaartje helemaal geen slecht idee. Gewoon een lekker raggitaartje met lage actie en er komt een lekker oldschool geluidje uitHeb alleen een fretbuzz dus er is een verstelbare brug uit Amerika onderweg!
[ afbeelding ]
Tof, post eens wat audiosamplesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Niles-Crane het volgende:
Overigens was dat Symphonie gitaartje helemaal geen slecht idee. Gewoon een lekker raggitaartje met lage actie en er komt een lekker oldschool geluidje uitHeb alleen een fretbuzz dus er is een verstelbare brug uit Amerika onderweg!
[ afbeelding ]
Die kan niet versteld wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Staat je nek/trussrod wel goed dan ? Want anders helpt die brug ook geen fluit natuurlijk.
Geen goede opnameshit, komt ooit welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tof, post eens wat audiosamplesben wel benieuwd hoe dat gitaartje klinkt met dat elementje
quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Die kan niet versteld wordenDit is de enige oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je wel jaWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op zondag 1 april 2012 09:19 schreef The_Dean het volgende:
Ingebroken in de oefenruimte vannacht. Alles gestolen
Hahaha je veter is los.quote:Op zondag 1 april 2012 09:19 schreef The_Dean het volgende:
Ingebroken in de oefenruimte vannacht. Alles gestolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |