Komop bikkel fietsen!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
140KM fietsen gaat hem niet wordenEn dat zou alleen heen zijn.
Zuid-Hollandquote:Op zondag 15 april 2012 11:34 schreef Rensjebree het volgende:
Als iemand hem voor donderdag nou eens weer terug naar noord-Holland brengt..
Breng ik hem in het weekend helemaal naar de andere kant van het land
quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef t-i-m het volgende:
de stok is niet meer
in schiedam
fotos komen zsm
even kabeltje zoeken.....
quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef t-i-m het volgende:
de stok is niet meer
in schiedam
fotos komen zsm
even kabeltje zoeken.....
Maar das heul niet in deze buurtquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef t-i-m het volgende:
het stok bord:
[ afbeelding ]
het sleutelbord: ( aan de andere kant van de weg )
[ afbeelding ]
als omgevingsfoto nodig is, komt die...
zou genoeg moeten zijn
dat heb ik ook nooit beweerd......quote:Maar das heul niet in deze buurt
Wel een mooie verplaatsing![]()
Niks mis met Zuid-Holland 😡😡😡😡quote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef boertie het volgende:
Kijk eens aan. De Stok! komt alweer in de potentieel interessante regionen
Dan zorg ik voor Rozenburgquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik hem nou es een keer in Maassluis drop, ben je dan ook blij?
Ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag niet! Hij moet op het vaste land blijven
Dan moet er maar net iemand uit dit topic willen gaan. Ik vind dat de eilanden alleen mogen als je zelf een plan hebt om hem weer weg te krijgen, dus bijvoorbeeld als je met z'n 2en gaat dat de een hem neer legt en de ander hem weer mee terug neemt als hij inmiddels niet is weg gehaald.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eensmensen mogen ook wel eens wat moeite doen, misschien om in te voeren dat dat alleen mag van 1 april t/m 1 september ofzo? In de zomer gaan mensen toch liever die kant op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |