Dan heb je ook geen ruk aan die Telestick.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gues what. Natres heeft geen toegang tot intranet
Wat moet je dan sowieso met een defensiecomputer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen ruk aan die Telestick.
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Een of andere bureautijger schijnt ooits eens verzonnen te hebben dat er vanaf een mindef mail account geen email naar 'gewone' mailaccounts verzonden mag worden. Dus moet iedereen een mindef mail krijgen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?
Een, die beperking heb ik NOOIT wat van gemerkt.quote:
Die beperking is er dan ook helemaal niet, je reinste flauwekul. Of dacht je dat de mailtjes naar Thales of TNO via de hotmail gaan ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Een, die beperking heb ik NOOIT wat van gemerkt.
Twee, als dat wel zo is snap ik het idee wel
Weet niet wat hier van klopt. Schijnt een keer door de lucht te hebben gevlogen. Maarja toch is het wel fijn als ik ook gewoon mijn persoonlijke administratie ff wat beter kan inzien via een eigen account.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil jij, of jouw baas, dan aan mij uitleggen waarom dat bullshit is?
Rangsafhankelijk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die beperking is er dan ook helemaal niet, je reinste flauwekul. Of dacht je dat de mailtjes naar Thales of TNO via de hotmail gaan ofzo.
Dan moet jij intranet hebben, en ik hoorde net dat jij daar als natresser geen toegang toe hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet niet wat hier van klopt. Schijnt een keer door de lucht te hebben gevlogen. Maarja toch is het wel fijn als ik ook gewoon mijn persoonlijke administratie ff wat beter kan inzien via een eigen account.
Nee, iedereen met een Mulan account kan gewoon mail naar "buiten" sturen. Gaat via een relay, die melding krijg je ook gewoon, "mail is relayed to blabla"quote:
Dat lijkt me stug. Je bent toch van de KMA eerst weer burger geworden?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja als het goed is vind je mijn naam + mindef mail adres nog steeds in de grote maillijst van MinDef. Mijn oude account van toen ik nog in Breda zat hoort nog steeds te bestaan. Heb er vanuit thuis alleen geen toegang tot.
Lol. Fijn dat ze ons dat ook even vertellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef Schild het volgende:
@hoogvlieger; Je hebt als Natres militair ook gewoon een account + mindef mail, alleen moet je dit nog activeren. Heb ooit ergens uitleg hierover gevonden, maar kan het helaas niet meer terugvinden. Volgens mij iets met een belletje naar een helpdesk en dan wat nummers doorgeven.
Zodra je account actief is gewoon stickie aanvragen en klaar.
Geen P&O hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Zal eens proberen als ik weer de moed op kan brengen om met P/O te bellen. Duurt altijd zo lang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |