Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
Klopt maar ik hoorde ook zeker 2 Russische nummersquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef Reintji het volgende:
De muziek is trouwens van Airwolf wiebel.
YiLong. Dat zou tof zijn. In de transporter vond ik het vizier al zo nutteloos.
Ik zie net de playlist idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoorde ook zeker 2 Russische nummers
Ja of met rubber kogels ofzo... en dan de volgende dag schiet ik alleen maar headshots..quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb wel eens van die avonden dat ik idd denk dat ik met losse flodders schiet.
Ik ook dus en het zijn ook idd precies 2 Russiche nummersquote:
Juist!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja of met rubber kogels ofzo... en dan de volgende dag schiet ik alleen maar headshots..
Eh. Las Ketchup is spaans :-Dquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook dus en het zijn ook idd precies 2 Russiche nummersDe 1 die ik niet uit kan spreken en de Ketchup song is Russich dat ik weet.
Gofferdome geef ons die patch DICE!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Schunckelstar het volgende:
is de main gun vasn de jets ook krachtiger geworden? het lukt me ineens om andere jets en heli's uit de lucht te schieten
mischien ben ik wel gewoon ineens een betere piloot gewordenquote:
Volgens mij zijn ze idd sterkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mischien ben ik wel gewoon ineens een betere piloot geworden
40 euro voor alle kitsquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef stoeltafel het volgende:
Net even gekeken bij de ingame store en je kan nu ook alle wapens voor elke setup kopen.
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef KoningStoma het volgende:
Zou de damage van jets niet juist omlaag gaan?
m16a3 (quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zag op youtube een vid over hoe de supressor generfed is.. Maar is kijken of die nog wel zo handig is om te gebruiken voortaan.
In mijn ogen wel, vooral als je met de guided shell wat heli's uit de lucht wil schietenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken. Ben je zoveel sterken met de unlocks?
Zeer waardevol ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken. Ben je zoveel sterken met de unlocks?
Ging dat er niet uit dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, vooral als je met de guided shell wat heli's uit de lucht wil schieten
Aapje...quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef Quantic het volgende:
Ik ben sinds de patch echt helemaal de weg kwijt qua attachments op me guns... Geen idee wat nu wel goed werkt en wat niet, ben dus maar terug naar basic en gebruik alleen nog maar een holoscope :S
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekochtquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zeer waardevol ja.
Canister shells, guided shells, thermal optics..
Tank upgrades zijn geniaal, alleen is het wel fijn om een gunner bij te hebben.
-edit: NICE, ik zie dat je nu gewoon kunt stoppen tussen twee potjes in! Eindelijk!
Nu had er alleen nog maar split screen Co-OP in hoeven te zitten.
Nee kan niet, kan naast het main wapen maar 1 extra wapen kiezen en dat is dus canister shell of guided shell (of coaxial LMG/HMG)..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekocht
Oke duidelijk, ff kijken want nu heb ik steeds zo'n machinegun als tweede wapen, lijkt het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee kan niet, kan naast het main wapen maar 1 extra wapen kiezen en dat is dus canister shell of guided shell (of coaxial LMG/HMG)..
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapenquote:Added ladder to Sharqi TV tower
Daar zat ik op te wachten! Niet meer dat gekut in dat gangetje waarin de tegenstander altijd ligt te campen met USAS frag rounds en M320, gewoon omrijden met de tank en knallen die hap!!quote:On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second
Nee dus inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekocht
Kit gekocht, omg...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Meer spelen met die dingen dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Voor vehicles unlocks kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen. Ik heb na 450 uur nog steed sniet alles unlocked voor de voertuigen, bv die MAA en de jets.
Ik zou wel willen met die MAA maar die staat alleen op wake.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meer spelen met die dingen dus.
De gang en de trap naar het balkon toch? Waar zit nu de extra trap dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Baalhaar het volgende:
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapen
Gulf of Oman is de beste map in de game.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Laat77 het volgende:
Ik download B2K mappen niet eens.. Alsof ik die ooit nog eens ga spelen.. vind de standaard mappen veel leuker
Jouw mening.. ik heb nog steeds niet echt 1 favoriet.. vind er een aantal heel leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gulf of Oman is de beste map in de game.
Mijn mening is altijd een feit. Vind ik. En dus is het een feit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Jouw mening.. ik heb nog steeds niet echt 1 favoriet.. vind er een aantal heel leuk.
Merk wel dat ik meer van maps als Grand Bazaar, Metro en Seine heel leuk vindt. Desondanks vermaak ik me ook prima op de Epic Battles server daar moet ik alleen wat andere prioriteiten leggen qua unlocks..
Ik weet het niet zeker, heb de update nog niet binnen(xbox) maar voorzover ik het heb begrepen wordt het een ladder die helemaal naar het dak leidt(zoals bij Gulf of Oman, bij het hotel). Ik hoop dat hij aan de linkerkant komt want dan kan je door de main entrance(je bent gek als je dit doet), achteringang(krijg je 1, misschien 2 kills en dan ben je dood), de trap die naar het balkonnetje op de eerste verdieping leidt en dan die nieuwe trap. Kun je ze dus van alle kant rapenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
De gang en de trap naar het balkon toch? Waar zit nu de extra trap dan?
Vind het wel mooi. Rushen met het hele team. Doorbijten!
Ja joh.. kga der niet eens op inquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd een feit. Vind ik. En dus is het een feit!
Met de landvoertuigen is het alleen beetje tijd instoppen en je hebt het. De heli's is wel een beetje skill maar gaat ook rap en jets (ben ik zelf niet goed in) gaan het langzaamst. Maar upgrades kopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Voor vehicles unlocks kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen. Ik heb na 450 uur nog steed sniet alles unlocked voor de voertuigen, bv die MAA en de jets.
Ze zijn uitgebreider. In Gulf of Oman kun je bijna in elk huis gaan zitten, daarnaast bieden ze allemaal een nieuw sfeertje, beetje die desert/urban/tropical sfeer. Ik ben die normale maps zat na een tijdje en dan speel ik een paar b2k maps, vind het leuk voor de afwisselingen, ze vullen elkaar goed aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja joh.. kga der niet eens op in![]()
nyway, B2K maps zijn leuk voor de uitbreiding meer ook niet. Vind ze niet helemaal te wauw of te gek.
Ah nja daar kijk ik niet zo naar. Wat je zegt het is leuk voor de afwisseling, maar ik wordt eigenlijk 1 map zat en dat is "Tering" Highway..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ze zijn uitgebreider. In Gulf of Oman kun je bijna in elk huis gaan zitten, daarnaast bieden ze allemaal een nieuw sfeertje, beetje die desert/urban/tropical sfeer. Ik ben die normale maps zat na een tijdje en dan speel ik een paar b2k maps, vind het leuk voor de afwisselingen, ze vullen elkaar goed aan.
Duurt idd erg lang en wat is 9euro nou. Heb dit spel nu 3 dagen gespeeld maar de M1 werd maar niet beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
goede tip alleen kan je de shells wisselen in het level? Nee toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee dus inderdaad.
Guided shells gebruik ik op de mappen met veel voertuigen
Caspian
Kharg
Firestorm
etc.
Canister shells op de infantry mappen
Seine
Tehran
etc.
Die LMG, HMG hoef ik niet, daar heb je gunners voor. (mits ze bij je instappen)
-edit: je hebt trouwens de uinlocks voor de MBT gekocht? Paasei
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
goede tip alleen kan je de shells wisselen in het level? Nee toch?
Ben ik ook wel benieuwd naar en met welke setup spelen jullie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is nu de beste attachment voor je wapen? Ik heb me eigenlijk nooit verdiept in wat het beste zou zijn, omdat ik altijd suppresor gebruikte. Veel mensen gebruiken nu de flash supp of de heavy barrel las ik?
Noem jij hem ook al zoquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
maar ik wordt eigenlijk 1 map zat en dat is "Tering" Highway..
Hou eens op met dat andere spel en kom weer eens spelen man!quote:
Of jij koopt dat andere spel en komt daar spelen! Daar ben ik ook nog eens slecht dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat andere spel en kom weer eens spelen man!
Ik vind Engineer ook de meest fijne klasse om mee te spelen. Geen idee wat precies mijn set-up is, maar altijd met mijnen en een rocket-launcher, al moet ik nog altijd een kill met mijn torch maken om een nieuw wapen te unlocken, dus binnenkort even doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar en met welke setup spelen jullie?
Speel zelf altijd als engineer, lekker tanks mollen.
Gebruik op mijn wapen altijd de RDS, demper en fore grip
B2K opnieuw downloaden. Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:57 schreef Sant. het volgende:
En waar de fuck is mijn famas heen trouwens?
nog een trap?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Baalhaar het volgende:
Mooi om te zien dat er zo ongelofelijk veel dingen zijn aangepast! Vooral dat leaven tussen 2 potjes in is mooi. Verder zijn het van die kleine dingen die juist heel belangrijk zijn, zoals dit:
[..]
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapen
Nja ik zag laatst iemand die had ze wel sneaky neergelegd. Die heeft ze voor een buggy gelegd en die buggy laten staan. Met een buggy zie je ze nagenoeg niet, buggy rijdt weg en bam!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik vind die mijnen echt compleet nutteloos... daar rijdt toch echt niemand overheen? Ik vind het juist altijd prettig als de tegenstanders mijnen neerleggen. Zijn toch weer 200 extra punten per ribbon
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:06 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had laatst trouwens een andere engineer gekilled en zijn kit gepakt omdat mijn ammo bijna op was, en die had die torch, en toen even bij iemand in een tank gedoken en telkens hem geholpen om zijn tankje te fixen tijdens shootouts met andere tanks. Was wel leuk
Gisteren de B2K weer gedownload. dan moet alles dus weer OK zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:18 schreef 67Impala het volgende:
B2K opnieuw downloaden. Ik had precies hetzelfde.
Gister eventjes Recon gedaan met de SKS! Je kan net zo rond lopen als een assault vol de actie in! Strategisch de T-UGS plaatsen en de kills en assists vallen binnen
In een Jeep of buggy wil ik ze nog wel eens raken, maar in een tank rijd ik echt NOOIt over enemy mines!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:31 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik zag laatst iemand die had ze wel sneaky neergelegd. Die heeft ze voor een buggy gelegd en die buggy laten staan. Met een buggy zie je ze nagenoeg niet, buggy rijdt weg en bam!
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Assault zonder medkit
Klopt gewoon de hele tijd op select blijven drukken tijdens het rijden. Wat wel kut is, is als er een mijn net boven op een heuvel/helling ligt en je hem niet kapot kan schieten met je main gun, dan kan je dus ook niet verderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gisteren de B2K weer gedownload. dan moet alles dus weer OK zijn.
[..]
maar in een tank rijd ik echt NOOIt over enemy mines!
Ik heb altijd thermo vision aan staan dus dan zie je ze toch altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
[..]
Klopt gewoon de hele tijd op select blijven drukken tijdens het rijden. Wat wel kut is, is als er een mijn net boven op een heuvel/helling ligt en je hem niet kapot kan schieten met je main gun, dan kan je dus ook niet verder
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
Voor smoke kan je ook een support gebruiken met een mortar. Nutteloos om met zo'n m320 te lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.
En al die geweldige team spelers repairen zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
En al die geweldige team spelers repairen zeker
Met een goede Squad en afspraken ok.
Maar als ik er alleen voorsta loop ik met mijnen te smijten!
Zovaak dat ik met de torch wilde repairen en dat de harries gewoon wegrijden en ik alleen achter blijf als kanonnenvoer
Met die ierse maat? Of heb ik een ander voor mequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.
Med kits zijn bagger, ze schijnen wel sneller te healen met de nieuwe patch. En ik revive ze gewoon, krijg ik ook meteen meer punten voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.
Ja het is handig dat je die smoke altijd bij je hebt(in tegenstelling tot de nutteloze kut mortar) en als er een support in je squad zit kun je het ook oneindig vaak gebruiken. Als je op Rush op bepaalde choke points je smoke gebruikt win je gemakkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:56 schreef Schunckelstar het volgende:
Smoke is wel fijn als attacker op rush, rookgordijn leggen aan de ene kant, en dan via da andere kant aanvallen
Kan je ook wapens instellen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Topiek het volgende:
Vriend van me heeft een server gehuurd voor een dag! Voeg YellowStrikeS toe op ps3, om lekker rush te spelen in de volgende maps:
Wake Island
Operation firestorm
Damavand peak
Caspian border
-- Zonder 12G Frag / M320 -- En zonder tanks! --
Ga jij lekker je mortar op een rush of metro map gebruiken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Voor smoke kan je ook een support gebruiken met een mortar. Nutteloos om met zo'n m320 te lopen.
Nee, maar ik kick gewoon de mensen met m320/frag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je ook wapens instellen dan?
Coolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:25 schreef Topiek het volgende:
Even in die vriends server een 24/7 Noshar Canals gemaakt (COnquest) met 1500 tickets. Heb alleen maar ind e littlebird gezeten, en als ik crashte of eruit geschoten werd, opnieuw op de littlebird wachten.
http://battlelog.battlefi(...)8672229/4/375858664/
hehe
Ja klopt, had alleen alle unlocks al voor de littlebird, moet alleen nog van de Mobile AA en de LAV dingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
CoolZo krijg je wel snel je unlocks vrij.
Gister een tijd zitten spelen op een 1000 tickets metro server. Ongelofelijk wat een slachting. Gasten met over de 100 kills e.d. 200 tickets achter op een gegeven moment met 0 vlaggen, maar uiteindelijk toch nog gewonnen. hele zwik aan revive medals
Ik vind dat ook, alleen had ik even zin om in een Littlebird te vliegen, dus had even de server zo ingesteld. Normaal ben ik ook van de korte games hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:46 schreef Laat77 het volgende:
Naja, misschien ben ik wel een zeikerd, maar ik weet het niet zo... Eigenlijk is het best wel saai.. Een map met zoveel tickets... En dan vooral voor het verliezende team. Mensen leaven dan heel snel. Uiteraard joinen er nieuwe, maarja zodra ze zien dat ze dik achterstaan, gaan ze weer.
Natuurlijk kun je dan inderdaad veel punten scoren en nieuwe dingen sneller unlocken, maar ik vind kortere rondes leuker, zodat je sneller en meer mappen variatie heb. Maargoed dat is natuurlijk weer mijn mening
Hahah moet je doen duurt alleen ander half uur maar je krijgt wel zo een 50000 punten als ribbons aan staan.quote:
Kan dat op de pc überhaupt wel?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je ook wapens instellen dan?
PC? Dit is het console topic, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan dat op de pc überhaupt wel?!
Op pc kan wel ingesteld worden dat iemand direct gekickt wordt als hij/zij een kill maakt met een bepaald wapen.. (bv M320 of RPG op Metro)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan dat op de pc überhaupt wel?!
Kool man ik zou meteen je ouders en je werkgever vertellen dat je KD bijna 3.0 is, kijg je vast meer zakgeld of promotie voor ofzoquote:
Heb jij dat ook gedaan toen je de 1.0 haalde?quote:Op zondag 1 april 2012 11:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kool man ik zou meteen je ouders en je werkgever vertellen dat je KD bijna 3.0 is, kijg je vast meer zakgeld of promotie voor ofzo
Hij was al aan het vieren toen hij een SPM van 200 kreeg.quote:Op zondag 1 april 2012 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan toen je de 1.0 haalde?
Dus? Dan kan ik het niet vragen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
PC? Dit is het console topic, of mis ik iets?
En je disconnected ratio zal ook wel hoog zijn hèquote:
Je bent gewoon jaloers, n00b. 1 tege 1 jongen kom maar op.quote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Dan kan ik het niet vragen?
[..]
En je disconnected ratio zal ook wel hoog zijn hè
quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Transport warfare ribbon door mensen te roadkillen met de UH-1y Venom op Gulf of Oman!![]()
Iedere keer wanneer ze probeerden over te steken tussen A en B, BAM! Helikopter in je nek!
ik wel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan toen je de 1.0 haalde?
Het spijt me michhas, maar het maakt niet uit wat je doet, je zal me toch nooit boos of gefrustreerd maken. Dus je troll-poging failt nogal.quote:
Denken dat dat een trollpoging wasquote:Op zondag 1 april 2012 23:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het spijt me michhas, maar het maakt niet uit wat je doet, je zal me toch nooit boos of gefrustreerd maken. Dus je troll-poging failt nogal.
Tss man, het is geen MW2 hè! En toen won je ook alleen maar vanwege je modded controllerquote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, n00b. 1 tege 1 jongen kom maar op.
Ik had de eerste uurtjes na de update ook wat moeite, vooral het aimen lijkt iets "vloeibaarder" te gaan, dat was ff wennen, daarna wou het wel weer.quote:Op maandag 2 april 2012 07:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het na de patch niet echt fijn spelen. Zal wel aan mij liggen
Hoe aim je 'vloeibaarder'??quote:Op maandag 2 april 2012 08:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik had de eerste uurtjes na de update ook wat moeite, vooral het aimen lijkt iets "vloeibaarder" te gaan, dat was ff wennen, daarna wou het wel weer.
Heerlijk is dat. Ik heb zelfs een keer triple gehad. Lag leven M98quote:
Op de Xbox ga je gewoon naar 'start' vervolgens 'scoreboard' en dan scroll je naar die jankert en druk je op blauw knopje 'X'. Muted.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren trouwens had ik er even last van dat je weer mensen hoort praten de hele tijd, ook al zit je niet in een squad ofzo, maar gelukkig kun je dat nu uitzetten met een optie voor VOIP.
Zat zo'n gozer te janken over dat al zijn MAV-kills, die hij had 'verdiend', waren omgezet in 'assists', en dat hij ook zijn MAV-dogtags daardoor kwijt was geraakt
Tja, ik had een beetje het idee dat hij sneller reageerde, waardoor ik dus altijd te laat de stick losliet en voorbij mijn tegenstander schoot met de crosschair.quote:
Jaaa jatwitter:zh1nt0 twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:05:51@Canoer93Brad release date for X360 patch coming this week reageer retweet
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!quote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef KoningStoma het volgende:
Jaaa jatwitter:zh1nt0 twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:05:51@Canoer93Brad release date for X360 patch coming this week reageer retweet
quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!
Dat boeit mij niet zo, maar dit is al de zoveelste keer dat ze zeggen dat ze een datum voor die patch gaan geven.quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!
Inderdaad... doen ze wel vakerquote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sowieso een aankondiging dat je deze week een datum aan gaat kondigen is al aardig
Je weet dat je dat moet betalen voor XBOX live. Ten tweede staan XBOX live en Dice nogal los van elkaar dus geen omgekeerde wereldquote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Je krijgt nu volgens mij 70 punten driver-assist, wat inderdaad al beter is, alleen vind ik de guns op de transport nog steeds proppeschieters.quote:Op maandag 2 april 2012 15:21 schreef deVerdeler het volgende:
Ze moeten die transporthelicopters echt wel beter waarderen ....
O dat wist ik niet.. Ik heb de patch niet (xBox-player). Dat is inderdaad een hele voeruitgang. Soms ben ik gewoon de reden waarom een team wint met mijn Venom en dan zie je mij helemaal onderaan staan. Beetje flauw.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Je krijgt nu volgens mij 70 punten driver-assist, wat inderdaad al beter is, alleen vind ik de guns op de transport nog steeds proppeschieters.
Ik mag toch verwachten dan microsoft mijn geld gebruikt voor een geheim dealtje met Dice?quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je weet dat je dat moet betalen voor XBOX live. Ten tweede staan XBOX live en Dice nogal los van elkaar dus geen omgekeerde wereld![]()
Aldus een PS3 fanboy
Dan moet je eens rush spelen, op caspian border. Zoals deVerdeler al zegt haal je dan makkelijk 20+ killstreaks, vooral met een Engineer die de hele tijd zit te repairenquote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
alleen vind ik de guns op de transport nog steeds proppeschieters.
Dat geheime dealtje is er al met Sony, vandaar dat wij hem met de volgende dlc gaan krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik mag toch verwachten dan microsoft mijn geld gebruikt voor een geheim dealtje met Dice?
Het werd tijd.quote:Op maandag 2 april 2012 22:49 schreef Beastie_boys het volgende:
The Xbox 360 Battlefield 3 patch will be released April 3rd between 9 AM UTC and 1 PM UTC via Xbox LIVE. The patch includes fixes, tweaks, and updates as well as introducing rentable dedicated servers to the Xbox 360. Full details and patch notes are available at the Battlefield blog: http://blogs.battlefield.com/?p=3497
Precies hier ook een ps3 fanboyquote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je weet dat je dat moet betalen voor XBOX live. Ten tweede staan XBOX live en Dice nogal los van elkaar dus geen omgekeerde wereld![]()
Aldus een PS3 fanboy
En dan? De campaign spelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:54 schreef MPC60 het volgende:
Je zou tijdens de maintance gewoon servers moeten kunnen vinden, ik ga iig die patch nog maar even niet downloaden.
Nee overdag niet kunnen gamen is echt rampzalig!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Casino.Bob het volgende:
van 10 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds maintenance en dan ook nog wereldwijd (dus voor de Amerikanen 's nachts en voor ons Europeanen overdag)
Dat slaat toch nergens op?
Ik heb echt nergens last van. Juist door de overvloed van private servers kom je juist gemakkelijk bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Precies hier ook een ps3 fanboyVind die patch trouwens echt bagger hoor. Normaal was het al moeilijk om met je vrienden een squad te beginnen die ook nog eens een keer goed in de server kwam, maar met deze patch lijkt het al helemaal niet meer te lukken.
Jij hebt blijkbaar niet opgelet vandaag want bij heel veel mensen ging die patch fout. Maar wat ik verder ga doen? Beetje opruimen hier, boodschappen doen, tv kijken en dan heel misschien vanavond eens die update downloaden.quote:
Iets beter misschien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Beastie_boys het volgende:
Het eerste dat je merkt is dat het er grafisch een stuk beter uitziet
Maar die werkt niet helemaal goed na deze patch, waar het eerst een aantal procent supression tegen hield is dat percentage hetzelfde gebleven alleen is suppresion met 300% omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Neem die anti-suppression squad perk dan
Heeft geen zin tegen mensen die squad suppression hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Neem die anti-suppression squad perk dan
Ik heb net snel even de rent a server gecheckt en een potje op Damavand gespeeld, werdt gesurpressed zag geen zak meer in die kuttunneltjes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik snap dat probleem met die supression niet zo. Is het zoveel erger nu? Is me niet eens opgevallen eigenlijk.
Nope, je moet eerst 172mb downloaden die ervoor zorgt dat wij die bug niet hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef Sickert het volgende:
Moeten wij xboxers ook karkand opnieuw downloaden?
Wat??! Raak je supressed geen zak meer? Wasdat als Stevie Wonder de trekker overhaalt gaan de kogels met een bocht?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb net snel even de rent a server gecheckt en een potje op Damavand gespeeld, werdt gesurpressed zag geen zak meer in die kuttunneltjes.Ik vind die screenblur nog niet eens het ergste, dat je kogels in 1 keer random gaan is echt WTF in een shooter.
Daar komt het wel op neer. Je ziet geen reet en je kogels maken magische bochtjes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat??! Raak je supressed geen zak meer? Wasdat als Stevie Wonder de trekker overhaalt gaan de kogels met een bocht?
Thafuck![]()
Ja je krijgt met een mooi word random bullet deviation (daar zal vast wel een spelvaut in zitten) en dat is nu dus met 300% omhoog gegaan, hoe krijg je het verzonnen als dev?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat??! Raak je supressed geen zak meer? Wasdat als Stevie Wonder de trekker overhaalt gaan de kogels met een bocht?
Thafuck![]()
Wtfquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Je ziet geen reet en je kogels maken magische bochtjes.
Wat heeft het voor een nut om dan tactisch te spelen? Ik speel altijd met suppressor zodat de tegenstander mij niet ziet en ik makkelijk kan flanken, flash suppressor heeft alleen nut als sniper imo. Rest van de wapens schieten ook tracers af dus kan je ook goed genoeg de locatie localiseren waar het schot vandaan komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef 67Impala het volgende:
Vervang je suppressor voor flash suppressor en problem solved. Ik heb totaal geen moeite om lui te raken of last van die supressie.. Mijn scores gaan nu juist in de lift...
Wordt dan nu dan eindelijk toch het kaf onder het koren gescheiden met deze patch?
Haha, dat betekent waarschijnlijk dat je scheel bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef 67Impala het volgende:
Vervang je suppressor voor flash suppressor en problem solved. Ik heb totaal geen moeite om lui te raken of last van die supressie.. Mijn scores gaan nu juist in de lift...
Wordt dan nu dan eindelijk toch het kaf onder het koren gescheiden met deze patch?
Heb je die filmpjes gekeken die net gepost waren? Het heeft geen ene ster te maken met skill of mikken als je suppressed bent, je schoten vliegen dan @ random overal heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef 67Impala het volgende:
Nja of gewoon goed kan mikken en de rest scheelHet is maar hoe je het bekijkt
Zoek eerst eens op wat supression precies doet in BF3...... dan zou je zoiets niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef 67Impala het volgende:
Nja of gewoon goed kan mikken en de rest scheelHet is maar hoe je het bekijkt
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes gekeken die net gepost waren? Het heeft geen ene ster te maken met skill of mikken als je suppressed bent, je schoten vliegen dan @ random overal heen.
Nee je denkt niet gek maar het is een kut gameplay mechanic. Slaat nergens op in een shooter, kogels die maar een beetje random alle kanten opgaan behalve waar jij daadwerkelijk schiet. zon mechanic is misschien leuk voor de SP in MP verschuift de balans van skill naar geluk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en de mogelijkheid is er om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Wat ze daarmee dus willen bereiken is als je supressed ben, dekking zoeken en wachten tot hij ophoud en dan pas vuren. Of denk ik nu heel gek?
Klopt, maar stel je voor, een sniper schiet 1 kogel op je met suppression perk aan. Dan ben jij de komende 30sec met een wazig beeld aan het rondlopen. Slaat ook nergens op. En nu gaat het zelfs zover dat als je in een gang loopt waar toevallig een kogel langsvliegt jij direct zwaar supressed bent en niks ziet zonder dat je daadwerkelijk in een vuurgevecht bezig bent. Het is zo ontzettend krom en het verneukt voor mij iig een heel hoop plezier in het spel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Wat ze daarmee dus willen bereiken is als je supressed ben, dekking zoeken en wachten tot hij ophoud en dan pas vuren. Of denk ik nu heel gek?
Who gives a shit, dit is een spelletje. Spelletjes moeten leuk zijn, niet tergend saai en frustrerend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Nja dan is het op dit moment voor jou saai en frustrerend en voor mij nog steeds leuk. U jelly?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Who gives a shit, dit is een spelletje. Spelletjes moeten leuk zijn, niet tergend saai en frustrerend.
Wat jij wil. Kan je dan niet beter CoD gaan spelen? Dice heeft al aangegeven dat ze het terugschroeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja dan is het op dit moment voor jou saai en frustrerend en voor mij nog steeds leuk. U jelly?
Ik troll niet, ik snap alleen de frustratie niet zo..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef MPC60 het volgende:
Ga nou even niet zitten trollen Mr. Ik ben zo goed in BF dat ik altijd als eerste raak schiet.
Ik heb nog nooit één CoD game gespeeld. En Dice mag het van mij terugschroeven want ik vond het voor de patch net zo leuk als erna.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kan je dan niet beter CoD gaan spelen? Dice heeft al aangegeven dat ze het terugschroeven.
CoD trekt me om een of andere reden totaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:27 schreef KoningStoma het volgende:
Je houdt blijkbaar van random shit. Dan moet je CoD spelen.
Kun je het ook fout doen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nog een Fok xbox server regelen? Wie is er bereid om mee te betalen? Het kost zo'n 19 euro per maand als je het goed doet.
Ah je moet dokken met punten?quote:
Als een paar mensen zeggen dat ze het goed vinden koop ik er vanavond wel eentje voor 7 dagen, heb nog 600 punten over die ik ooit gewonnen had.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nog een Fok xbox server regelen? Wie is er bereid om mee te betalen? Het kost zo'n 19 euro per maand als je het goed doet.
Nog even en mensen gaan zelfs de USAS missenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Als een paar mensen zeggen dat ze het goed vinden koop ik er vanavond wel eentje voor 7 dagen, heb nog 600 punten over die ik ooit gewonnen had.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maare... heb net mijn eerste potje achter de rug en ik vind het opeens een stuk kutter geworden het hele spel. Ze hebben zulke debiele dingen aangepast.
Als je medic bent en iemand uit je team sterft dan vult zijn ''sterfte tekentje'' bijna de gehele minimap, en andere dingen zoals het teken van een ammunation doos staan heel klein aangegeven.
De recoil is bizar. Ik schiet niks meer raak en dan ligt echt niet aan mijn. De famas. Achjah. Wat kan ik anders zeggen dan R.I.P famas. Wat een kanker wapen ben je nu geworden zeg
Zucht.. draai het maar terug wat mij betreft
komt omdat je er veel punten meer kan scoren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef MPC60 het volgende:
Daar lijkt mij dus ook geen zak aan, schijnbaar vinden heel veel mensen dat toch leuk?
op metro 1000 tickets kan je makkelijk 50000 punten halen. dat gaat moeilijker op andere mappen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef MPC60 het volgende:
Tja veel punten, veel punten kan je ook op andere mappen halen. Gewoon eens in de buurt van een vlag gaan staan.
Kortom; binnenkort al loopt bijna iedereen met een rank 145 rondquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:35 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
op metro 1000 tickets kan je makkelijk 50000 punten halen. dat gaat moeilijker op andere mappen.
Tja die shit ga je nu krijgen iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef MrRedTube het volgende:
Het is wat. heb je 20000 punten aan revives. kickt die admin je omdat hij het niet kan handelen dat hij laatste staat. :/
http://battlelog.battlefi(...)ort/show/39293456/4/
Ah man ranking gaat in BF3 toch al helemaal nergens over, alsof mensen voor deze patch niet 24/7 metro zaten te doen. Ik ben nu colonel 64 maar dat zegt helemaal niks, ik kan net zo goed dus alleen maar metro gedaan hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kortom; binnenkort al loopt bijna iedereen met een rank 145 rond
SPM van 700 is zonder boosten ook te doen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah man ranking gaat in BF3 toch al helemaal nergens over, alsof mensen voor deze patch niet 24/7 metro zaten te doen. Ik ben nu colonel 64 maar dat zegt helemaal niks, ik kan net zo goed dus alleen maar metro gedaan hebben.
Mensen met een SPM van boven de 700 op console zitten of te boosten of te nooben op metro.
Mijn SPM is 547 op dit moment en ik speel als een gek voor de objectives.
Ja leuk joh, telkens dezelfde map spelen voor een aantal uur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Metro is juist gruwelijk. Heerlijk om al die mensen te flanken om achter dat muurtje te pompen met je PKP.
Omdat jij te lam bent moet het er maar uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:36 schreef Nuchterheid het volgende:
Net voor de zoveelste keer in een 24/7 Metro server gegooid. Het blijkt maar weer dat er een hoop simpele zielen rondlopen.
Custom servers zouden uitgesloten moeten worden van Quick Match
Ik heb 5 jaar lang alleen maar Toujane op Call of Duty 2 gespeeld u mad?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja leuk joh, telkens dezelfde map spelen voor een aantal uur.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja leuk joh, telkens dezelfde map spelen voor een aantal uur.
Carentan Call of Duty (1)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang alleen maar Toujane op Call of Duty 2 gespeeld u mad?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang alleen maar Toujane op Call of Duty 2 gespeeld u mad?
Ah Call of Duty, dat verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Carentan Call of Duty (1)
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet wat er faal aan is enkel omdat jij dezelfde map niet wilt spelen, genoeg mensen die dat wel willen. Zijn ze vanzelf wel een keer zat.
Laat je stats eens zien dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
SPM van 700 is zonder boosten ook te doen hoor
http://battlelog.battlefi(...)tats/187692004/xbox/quote:
Dude die stats van jou ken ik welquote:Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)tats/187692004/xbox/
Geen 700 maar wel netjesConstant 700 halen in CQ zou mij echt niet lukken. Ik ben redelijk serieus maar ik kloot toch te veel dan of ik doe rustig aan of ik verneuk het simpelweg
Ik kon het wel halen in games zonder medals mee te tellen maar dan speelde ik TDM.
Dat zijn niet de mijne maar zijn stats dooiequote:Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude die stats van jou ken ik welIk heb 1 dude in mijn friendlist die over de 700 zit. 1 uit de +50 die BF3 spelen. Als het zo makkelijk is als Cliffy zegt wil ik graag zn stats zien.
Weer eens wat anders dan een heli met ecm jammers, guided missles/rockets in base rape modus.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:02 schreef Sant. het volgende:
Verder gisteren in Caspian gespeeld tegen een team dat met soflam en javelin werkte, kansloosheid in t kwadraat.. kut javelins.
Chopper- take off - 5 seconden in de lucht - KABOOM! - dood
zaten er drie man in die tv toren
Oh lolquote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mijne maar zijn stats dooie
Dat is ook frustrerend inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 09:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een heli met ecm jammers, guided missles/rockets in base rape modus.
700 SPM is ook wel lastig om te halen denk ik hoor. Hangt allemaal van de medailles af.. Ik zat heel vaak tussen de 650 en 653 omdat je gewoon niet op tijd je volgende medaillle haalt.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oh lolNou maar eens checken dan.
![]()
Edit: Tja 642 is wel netjes maar is nog lang geen 700, ook pak je maar weinig vlaggen. Ik heb bijna het dubbele aantal taken en defended.
Ja vet vaag man telkens als ik een server in wil zegt ie dat ik bepaalde content mis en knikkert ie mij eruit. Dit terwijl ik toch gewoon over de DLC back to kar. beschik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van. Juist door de overvloed van private servers kom je juist gemakkelijk bij elkaar.
Heb je hem wel opnieuw gedownload?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja vet vaag man telkens als ik een server in wil zegt ie dat ik bepaalde content mis en knikkert ie mij eruit. Dit terwijl ik toch gewoon over de DLC back to kar. beschik.
Zulke gasten gaan gelijk op de avoid list, wat een k*nk*rmongolen zijn dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hartstikke mooi hoor, de verplaatste stationary AA op bijvoorbeeld Kharg island, houd een boel baserapende choppers en jets tegen, alleen zo jammer dat ik bij mongolen in het team kom die het leuk vinden om daarmee onze eigen jets en heli's kapot te knallen.![]()
![]()
Mooi spul zeg, http://www.headsetshop.nl(...)ts/turtle-beach.htmlquote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef MPC60 het volgende:
Google eens op turtlebeach, ik heb al meer dan 4 jaar hetzelfde setje en doet het prima. Werkt voor pc, ps3 en xbox.
Een headset lijkt mij ook wel wat. Speel nu met Sennheiser in-ears, maar dan kan ik m'n mic niet gebruiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede game koptelefoon met microphone die ik straks ook op de pc kan gebruiken, is dit mogelijk? Of zijn er alleen game koptelefoon die of voor de PS3 kan gebruiken of voor de PC?
Het punt is dat ik nu nog game op de PS3 maar op korte termijn ga ik een dikke game pc kopen en dan wil ik de koptelefoon op de pc gebruiken.
Iemand tip voor een goede, budget is 100 a 150e
Die van mij staat er niet tussen, misschien maken ze hem niet meer? Deze komt in de buurt http://www.headsetshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html ik heb express voor een met draad gekozen ipv draadloos, was nogal bang dat ik constant dat ding op moest laden.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mooi spul zeg, http://www.headsetshop.nl(...)ts/turtle-beach.html
Welke heb jij?
Ik zeg niet dat het makkelijk maar het is wel zonder boosten te doen. Ik zit op ongeveer 645 en ben al een maand of twee aan het kutten met baggerwapens wat zeker niet positief op je scores werktquote:Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude die stats van jou ken ik welIk heb 1 dude in mijn friendlist die over de 700 zit. 1 uit de +50 die BF3 spelen. Als het zo makkelijk is als Cliffy zegt wil ik graag zn stats zien.
En waarom doen ze dat? Ik snap dat niet hoor, net zoals er nog steeds mongolen zijn die de attack-heli gebruiken als persoonlijk vervoermiddel naar de dichtstbijzijnde vlag om er dan uit te springen en het ding te laten crashen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zulke gasten gaan gelijk op de avoid list, wat een k*nk*rmongolen zijn dat.
Zou dan deze halen als ik jou was, iets duurder maar staat op 1 in de top 10quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een headset lijkt mij ook wel wat. Speel nu met Sennheiser in-ears, maar dan kan ik m'n mic niet gebruiken.
Alleen ga er niet meer dan 75 euro of zo voor betalen. Vraag me af of zoiets beetje goed is? http://www.bol.com/nl/p/g(...)011675073/index.html
M16A3quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Saind het volgende:
Nog tip voor goede wapens nu de famas af doet? Gister beviel de AK74M wel
Verklaart wat? Call of Duty 2 is onevenaarbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
[..]
Ah Call of Duty, dat verklaard een hoop.
AN-94quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Saind het volgende:
Ik ga alleen vdg spelen dus wat mij betreft hoeft het niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Verklaart wat? Call of Duty 2 is onevenaarbaar.
Maare.. zal ik nou voor 7 daagjes een FOK! xbox server bestellen? Heb geen zin dat ik er 600MS voor betaal en die server constant leeg is
Ja joh, nog zo'n klote custom server er bijquote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Verklaart wat? Call of Duty 2 is onevenaarbaar.
Maare.. zal ik nou voor 7 daagjes een FOK! xbox server bestellen? Heb geen zin dat ik er 600MS voor betaal en die server constant leeg is
Gebruik de M4A1. 31 kogels en schiet redelijk snel. Foregrip en supressor aangeraden. Ik gebruik hem nu in plaats van de famas want die is niks meer waard na de patch.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Saind het volgende:
Ik zou het gewoon een "normale'' server maken. Alle mappen en dan om en om Rush en CQ zodat zoveel mogelijk mensen het naar hun zin hebben. Dus geen gekut met 1000 tickets, maar gewoon een normale server waar de FOK! mensjes kunnen chillenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja joh, nog zo'n klote custom server er bij
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon een "normale'' server maken. Alle mappen en dan om en om Rush en CQ zodat zoveel mogelijk mensen het naar hun zin hebben. Dus geen gekut met 1000 tickets, maar gewoon een normale server waar de FOK! mensjes kunnen chillen
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Dice vindt dat het overdreven is.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik vind de patch wel goed hoor. Die supression is precies goed.... Dan moeten jullie maar jullie game stijl aanpassen. Het is geen CoD hoor xD.
Maar hun zijn toch degene die er mee gekomen zijn?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Dice vindt dat het overdreven is.
Hmm. Voor de patch had ik één surpression ribbon.. Nu ondertussen zes ofzo. Lijkt me niet echt overdreven. Al heb ik wel eens op een muur geschoten waar ik zag dat mijn teammates schoten en ik kreeg ook surpression puntenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Dice vindt dat het overdreven is.
Jongen, ik heb slecht nieuws voor je. Je bent een camphoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef deVerdeler het volgende:
Hahaha.. Mij maakt et niet uit. Ik ondervind er geen last van. Ik zoek wel een manier om de supression te omzijlen.
Hoe kan ik nou een Camphoer zijn? xD Heb je mijn statss wel gezien haha.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jongen, ik heb slecht nieuws voor je. Je bent een camphoer.
Het gaat hier om het supression effect, niet om de ribbon. Ik gister net zoveel ribbons in 1 potje als in 500 uur.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Hmm. Voor de patch had ik één surpression ribbon.. Nu ondertussen zes ofzo. Lijkt me niet echt overdreven. Al heb ik wel eens op een muur geschoten waar ik zag dat mijn teammates schoten en ik kreeg ook surpression punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |