Ik heb altijd thermo vision aan staan dus dan zie je ze toch altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
[..]
Klopt gewoon de hele tijd op select blijven drukken tijdens het rijden. Wat wel kut is, is als er een mijn net boven op een heuvel/helling ligt en je hem niet kapot kan schieten met je main gun, dan kan je dus ook niet verder
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Hetzelfde geldt voor Assault zonder medkit
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
Voor smoke kan je ook een support gebruiken met een mortar. Nutteloos om met zo'n m320 te lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.
En al die geweldige team spelers repairen zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Hetzelfde geldt voor Assault zonder medkit
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
En al die geweldige team spelers repairen zeker
Met een goede Squad en afspraken ok.
Maar als ik er alleen voorsta loop ik met mijnen te smijten!
Zovaak dat ik met de torch wilde repairen en dat de harries gewoon wegrijden en ik alleen achter blijf als kanonnenvoer
Met die ierse maat? Of heb ik een ander voor mequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.
Med kits zijn bagger, ze schijnen wel sneller te healen met de nieuwe patch. En ik revive ze gewoon, krijg ik ook meteen meer punten voorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.
Ja het is handig dat je die smoke altijd bij je hebt(in tegenstelling tot de nutteloze kut mortar) en als er een support in je squad zit kun je het ook oneindig vaak gebruiken. Als je op Rush op bepaalde choke points je smoke gebruikt win je gemakkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:56 schreef Schunckelstar het volgende:
Smoke is wel fijn als attacker op rush, rookgordijn leggen aan de ene kant, en dan via da andere kant aanvallen
Kan je ook wapens instellen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Topiek het volgende:
Vriend van me heeft een server gehuurd voor een dag! Voeg YellowStrikeS toe op ps3, om lekker rush te spelen in de volgende maps:
Wake Island
Operation firestorm
Damavand peak
Caspian border
-- Zonder 12G Frag / M320 -- En zonder tanks! --
Ga jij lekker je mortar op een rush of metro map gebruiken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Voor smoke kan je ook een support gebruiken met een mortar. Nutteloos om met zo'n m320 te lopen.
Nee, maar ik kick gewoon de mensen met m320/frag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je ook wapens instellen dan?
Coolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:25 schreef Topiek het volgende:
Even in die vriends server een 24/7 Noshar Canals gemaakt (COnquest) met 1500 tickets. Heb alleen maar ind e littlebird gezeten, en als ik crashte of eruit geschoten werd, opnieuw op de littlebird wachten.
http://battlelog.battlefi(...)8672229/4/375858664/
hehe
Ja klopt, had alleen alle unlocks al voor de littlebird, moet alleen nog van de Mobile AA en de LAV dingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
CoolZo krijg je wel snel je unlocks vrij.
Gister een tijd zitten spelen op een 1000 tickets metro server. Ongelofelijk wat een slachting. Gasten met over de 100 kills e.d. 200 tickets achter op een gegeven moment met 0 vlaggen, maar uiteindelijk toch nog gewonnen. hele zwik aan revive medals
Ik vind dat ook, alleen had ik even zin om in een Littlebird te vliegen, dus had even de server zo ingesteld. Normaal ben ik ook van de korte games hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:46 schreef Laat77 het volgende:
Naja, misschien ben ik wel een zeikerd, maar ik weet het niet zo... Eigenlijk is het best wel saai.. Een map met zoveel tickets... En dan vooral voor het verliezende team. Mensen leaven dan heel snel. Uiteraard joinen er nieuwe, maarja zodra ze zien dat ze dik achterstaan, gaan ze weer.
Natuurlijk kun je dan inderdaad veel punten scoren en nieuwe dingen sneller unlocken, maar ik vind kortere rondes leuker, zodat je sneller en meer mappen variatie heb. Maargoed dat is natuurlijk weer mijn mening
Hahah moet je doen duurt alleen ander half uur maar je krijgt wel zo een 50000 punten als ribbons aan staan.quote:
Kan dat op de pc überhaupt wel?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je ook wapens instellen dan?
PC? Dit is het console topic, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan dat op de pc überhaupt wel?!
Op pc kan wel ingesteld worden dat iemand direct gekickt wordt als hij/zij een kill maakt met een bepaald wapen.. (bv M320 of RPG op Metro)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan dat op de pc überhaupt wel?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |