Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
Klopt maar ik hoorde ook zeker 2 Russische nummersquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef Reintji het volgende:
De muziek is trouwens van Airwolf wiebel.
YiLong. Dat zou tof zijn. In de transporter vond ik het vizier al zo nutteloos.
Ik zie net de playlist idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoorde ook zeker 2 Russische nummers
Ja of met rubber kogels ofzo... en dan de volgende dag schiet ik alleen maar headshots..quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb wel eens van die avonden dat ik idd denk dat ik met losse flodders schiet.
Ik ook dus en het zijn ook idd precies 2 Russiche nummersquote:
Juist!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja of met rubber kogels ofzo... en dan de volgende dag schiet ik alleen maar headshots..
Eh. Las Ketchup is spaans :-Dquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook dus en het zijn ook idd precies 2 Russiche nummersDe 1 die ik niet uit kan spreken en de Ketchup song is Russich dat ik weet.
Gofferdome geef ons die patch DICE!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Schunckelstar het volgende:
is de main gun vasn de jets ook krachtiger geworden? het lukt me ineens om andere jets en heli's uit de lucht te schieten
mischien ben ik wel gewoon ineens een betere piloot gewordenquote:
Volgens mij zijn ze idd sterkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mischien ben ik wel gewoon ineens een betere piloot geworden
40 euro voor alle kitsquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef stoeltafel het volgende:
Net even gekeken bij de ingame store en je kan nu ook alle wapens voor elke setup kopen.
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef KoningStoma het volgende:
Zou de damage van jets niet juist omlaag gaan?
m16a3 (quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zag op youtube een vid over hoe de supressor generfed is.. Maar is kijken of die nog wel zo handig is om te gebruiken voortaan.
In mijn ogen wel, vooral als je met de guided shell wat heli's uit de lucht wil schietenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken. Ben je zoveel sterken met de unlocks?
Zeer waardevol ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken. Ben je zoveel sterken met de unlocks?
Ging dat er niet uit dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, vooral als je met de guided shell wat heli's uit de lucht wil schieten
Aapje...quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef Quantic het volgende:
Ik ben sinds de patch echt helemaal de weg kwijt qua attachments op me guns... Geen idee wat nu wel goed werkt en wat niet, ben dus maar terug naar basic en gebruik alleen nog maar een holoscope :S
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekochtquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zeer waardevol ja.
Canister shells, guided shells, thermal optics..
Tank upgrades zijn geniaal, alleen is het wel fijn om een gunner bij te hebben.
-edit: NICE, ik zie dat je nu gewoon kunt stoppen tussen twee potjes in! Eindelijk!
Nu had er alleen nog maar split screen Co-OP in hoeven te zitten.
Nee kan niet, kan naast het main wapen maar 1 extra wapen kiezen en dat is dus canister shell of guided shell (of coaxial LMG/HMG)..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekocht
Oke duidelijk, ff kijken want nu heb ik steeds zo'n machinegun als tweede wapen, lijkt het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee kan niet, kan naast het main wapen maar 1 extra wapen kiezen en dat is dus canister shell of guided shell (of coaxial LMG/HMG)..
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapenquote:Added ladder to Sharqi TV tower
Daar zat ik op te wachten! Niet meer dat gekut in dat gangetje waarin de tegenstander altijd ligt te campen met USAS frag rounds en M320, gewoon omrijden met de tank en knallen die hap!!quote:On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second
Nee dus inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan je Canister shells en guided shells tegelijk gebruiken? zo ja hoe? Kan het zelf nog niet vinden of goed instellen. Heb nu alleen het standaard wapen in de M1 tank en heb gisteren wel de kit gekocht
Kit gekocht, omg...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Meer spelen met die dingen dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Voor vehicles unlocks kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen. Ik heb na 450 uur nog steed sniet alles unlocked voor de voertuigen, bv die MAA en de jets.
Ik zou wel willen met die MAA maar die staat alleen op wake.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meer spelen met die dingen dus.
De gang en de trap naar het balkon toch? Waar zit nu de extra trap dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Baalhaar het volgende:
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapen
Gulf of Oman is de beste map in de game.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Laat77 het volgende:
Ik download B2K mappen niet eens.. Alsof ik die ooit nog eens ga spelen.. vind de standaard mappen veel leuker
Jouw mening.. ik heb nog steeds niet echt 1 favoriet.. vind er een aantal heel leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gulf of Oman is de beste map in de game.
Mijn mening is altijd een feit. Vind ik. En dus is het een feit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Jouw mening.. ik heb nog steeds niet echt 1 favoriet.. vind er een aantal heel leuk.
Merk wel dat ik meer van maps als Grand Bazaar, Metro en Seine heel leuk vindt. Desondanks vermaak ik me ook prima op de Epic Battles server daar moet ik alleen wat andere prioriteiten leggen qua unlocks..
Ik weet het niet zeker, heb de update nog niet binnen(xbox) maar voorzover ik het heb begrepen wordt het een ladder die helemaal naar het dak leidt(zoals bij Gulf of Oman, bij het hotel). Ik hoop dat hij aan de linkerkant komt want dan kan je door de main entrance(je bent gek als je dit doet), achteringang(krijg je 1, misschien 2 kills en dan ben je dood), de trap die naar het balkonnetje op de eerste verdieping leidt en dan die nieuwe trap. Kun je ze dus van alle kant rapenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
De gang en de trap naar het balkon toch? Waar zit nu de extra trap dan?
Vind het wel mooi. Rushen met het hele team. Doorbijten!
Ja joh.. kga der niet eens op inquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd een feit. Vind ik. En dus is het een feit!
Met de landvoertuigen is het alleen beetje tijd instoppen en je hebt het. De heli's is wel een beetje skill maar gaat ook rap en jets (ben ik zelf niet goed in) gaan het langzaamst. Maar upgrades kopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Voor vehicles unlocks kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen. Ik heb na 450 uur nog steed sniet alles unlocked voor de voertuigen, bv die MAA en de jets.
Ze zijn uitgebreider. In Gulf of Oman kun je bijna in elk huis gaan zitten, daarnaast bieden ze allemaal een nieuw sfeertje, beetje die desert/urban/tropical sfeer. Ik ben die normale maps zat na een tijdje en dan speel ik een paar b2k maps, vind het leuk voor de afwisselingen, ze vullen elkaar goed aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja joh.. kga der niet eens op in![]()
nyway, B2K maps zijn leuk voor de uitbreiding meer ook niet. Vind ze niet helemaal te wauw of te gek.
Ah nja daar kijk ik niet zo naar. Wat je zegt het is leuk voor de afwisseling, maar ik wordt eigenlijk 1 map zat en dat is "Tering" Highway..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ze zijn uitgebreider. In Gulf of Oman kun je bijna in elk huis gaan zitten, daarnaast bieden ze allemaal een nieuw sfeertje, beetje die desert/urban/tropical sfeer. Ik ben die normale maps zat na een tijdje en dan speel ik een paar b2k maps, vind het leuk voor de afwisselingen, ze vullen elkaar goed aan.
Duurt idd erg lang en wat is 9euro nou. Heb dit spel nu 3 dagen gespeeld maar de M1 werd maar niet beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
goede tip alleen kan je de shells wisselen in het level? Nee toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee dus inderdaad.
Guided shells gebruik ik op de mappen met veel voertuigen
Caspian
Kharg
Firestorm
etc.
Canister shells op de infantry mappen
Seine
Tehran
etc.
Die LMG, HMG hoef ik niet, daar heb je gunners voor. (mits ze bij je instappen)
-edit: je hebt trouwens de uinlocks voor de MBT gekocht? Paasei
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
goede tip alleen kan je de shells wisselen in het level? Nee toch?
Ben ik ook wel benieuwd naar en met welke setup spelen jullie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is nu de beste attachment voor je wapen? Ik heb me eigenlijk nooit verdiept in wat het beste zou zijn, omdat ik altijd suppresor gebruikte. Veel mensen gebruiken nu de flash supp of de heavy barrel las ik?
Noem jij hem ook al zoquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
maar ik wordt eigenlijk 1 map zat en dat is "Tering" Highway..
Hou eens op met dat andere spel en kom weer eens spelen man!quote:
Of jij koopt dat andere spel en komt daar spelen! Daar ben ik ook nog eens slecht dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat andere spel en kom weer eens spelen man!
Ik vind Engineer ook de meest fijne klasse om mee te spelen. Geen idee wat precies mijn set-up is, maar altijd met mijnen en een rocket-launcher, al moet ik nog altijd een kill met mijn torch maken om een nieuw wapen te unlocken, dus binnenkort even doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar en met welke setup spelen jullie?
Speel zelf altijd als engineer, lekker tanks mollen.
Gebruik op mijn wapen altijd de RDS, demper en fore grip
B2K opnieuw downloaden. Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:57 schreef Sant. het volgende:
En waar de fuck is mijn famas heen trouwens?
nog een trap?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Baalhaar het volgende:
Mooi om te zien dat er zo ongelofelijk veel dingen zijn aangepast! Vooral dat leaven tussen 2 potjes in is mooi. Verder zijn het van die kleine dingen die juist heel belangrijk zijn, zoals dit:
[..]
Op Rush was het echt bijna onmogelijk om als attacker de bom te planten op het laatste m-com station, gelukkig kun je het andere team nu van boven rapen
Nja ik zag laatst iemand die had ze wel sneaky neergelegd. Die heeft ze voor een buggy gelegd en die buggy laten staan. Met een buggy zie je ze nagenoeg niet, buggy rijdt weg en bam!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik vind die mijnen echt compleet nutteloos... daar rijdt toch echt niemand overheen? Ik vind het juist altijd prettig als de tegenstanders mijnen neerleggen. Zijn toch weer 200 extra punten per ribbon
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:06 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had laatst trouwens een andere engineer gekilled en zijn kit gepakt omdat mijn ammo bijna op was, en die had die torch, en toen even bij iemand in een tank gedoken en telkens hem geholpen om zijn tankje te fixen tijdens shootouts met andere tanks. Was wel leuk
Gisteren de B2K weer gedownload. dan moet alles dus weer OK zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:18 schreef 67Impala het volgende:
B2K opnieuw downloaden. Ik had precies hetzelfde.
Gister eventjes Recon gedaan met de SKS! Je kan net zo rond lopen als een assault vol de actie in! Strategisch de T-UGS plaatsen en de kills en assists vallen binnen
In een Jeep of buggy wil ik ze nog wel eens raken, maar in een tank rijd ik echt NOOIt over enemy mines!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:31 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik zag laatst iemand die had ze wel sneaky neergelegd. Die heeft ze voor een buggy gelegd en die buggy laten staan. Met een buggy zie je ze nagenoeg niet, buggy rijdt weg en bam!
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Assault zonder medkit
Klopt gewoon de hele tijd op select blijven drukken tijdens het rijden. Wat wel kut is, is als er een mijn net boven op een heuvel/helling ligt en je hem niet kapot kan schieten met je main gun, dan kan je dus ook niet verderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gisteren de B2K weer gedownload. dan moet alles dus weer OK zijn.
[..]
maar in een tank rijd ik echt NOOIt over enemy mines!
Ik heb altijd thermo vision aan staan dus dan zie je ze toch altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
[..]
Klopt gewoon de hele tijd op select blijven drukken tijdens het rijden. Wat wel kut is, is als er een mijn net boven op een heuvel/helling ligt en je hem niet kapot kan schieten met je main gun, dan kan je dus ook niet verder
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ben je gek, m320 met smoke vind ik toch echt veel strategischer om op zak te hebben!
Voor smoke kan je ook een support gebruiken met een mortar. Nutteloos om met zo'n m320 te lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja euh, 3 x smoke schieten of je maten healen als ze onder vuur liggen, ik weet wel wat ik een strategisch betere tactiek vind.
En al die geweldige team spelers repairen zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben je een bagger Engineer als je je torch NIET op zak hebt..
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
En al die geweldige team spelers repairen zeker
Met een goede Squad en afspraken ok.
Maar als ik er alleen voorsta loop ik met mijnen te smijten!
Zovaak dat ik met de torch wilde repairen en dat de harries gewoon wegrijden en ik alleen achter blijf als kanonnenvoer
Met die ierse maat? Of heb ik een ander voor mequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ging wel lekker van de week, ik ben GrimLock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |