quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Transport warfare ribbon door mensen te roadkillen met de UH-1y Venom op Gulf of Oman!![]()
Iedere keer wanneer ze probeerden over te steken tussen A en B, BAM! Helikopter in je nek!
ik wel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan toen je de 1.0 haalde?
Het spijt me michhas, maar het maakt niet uit wat je doet, je zal me toch nooit boos of gefrustreerd maken. Dus je troll-poging failt nogal.quote:
Denken dat dat een trollpoging wasquote:Op zondag 1 april 2012 23:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het spijt me michhas, maar het maakt niet uit wat je doet, je zal me toch nooit boos of gefrustreerd maken. Dus je troll-poging failt nogal.
Tss man, het is geen MW2 hè! En toen won je ook alleen maar vanwege je modded controllerquote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, n00b. 1 tege 1 jongen kom maar op.
Ik had de eerste uurtjes na de update ook wat moeite, vooral het aimen lijkt iets "vloeibaarder" te gaan, dat was ff wennen, daarna wou het wel weer.quote:Op maandag 2 april 2012 07:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het na de patch niet echt fijn spelen. Zal wel aan mij liggen
Hoe aim je 'vloeibaarder'??quote:Op maandag 2 april 2012 08:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik had de eerste uurtjes na de update ook wat moeite, vooral het aimen lijkt iets "vloeibaarder" te gaan, dat was ff wennen, daarna wou het wel weer.
Heerlijk is dat. Ik heb zelfs een keer triple gehad. Lag leven M98quote:
Op de Xbox ga je gewoon naar 'start' vervolgens 'scoreboard' en dan scroll je naar die jankert en druk je op blauw knopje 'X'. Muted.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren trouwens had ik er even last van dat je weer mensen hoort praten de hele tijd, ook al zit je niet in een squad ofzo, maar gelukkig kun je dat nu uitzetten met een optie voor VOIP.
Zat zo'n gozer te janken over dat al zijn MAV-kills, die hij had 'verdiend', waren omgezet in 'assists', en dat hij ook zijn MAV-dogtags daardoor kwijt was geraakt
Tja, ik had een beetje het idee dat hij sneller reageerde, waardoor ik dus altijd te laat de stick losliet en voorbij mijn tegenstander schoot met de crosschair.quote:
Jaaa jatwitter:zh1nt0 twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:05:51@Canoer93Brad release date for X360 patch coming this week reageer retweet
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!quote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef KoningStoma het volgende:
Jaaa jatwitter:zh1nt0 twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:05:51@Canoer93Brad release date for X360 patch coming this week reageer retweet
quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!
Dat boeit mij niet zo, maar dit is al de zoveelste keer dat ze zeggen dat ze een datum voor die patch gaan geven.quote:Op maandag 2 april 2012 14:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Fakking onzin inderdaad. Ik betaal ongeveer 40 euro per jaar voor xbox live en die kut ps3 users die geen cent hoeven te betalen krijgen de patch eerder? Omgekeerde wereld!
Inderdaad... doen ze wel vakerquote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sowieso een aankondiging dat je deze week een datum aan gaat kondigen is al aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |