Ik ben de enige die er hinder van heeft en ik lijd niet aan zelfhaat.quote:
Jammer, als ik nu toezeg dat ik niet kom kunt u zonder terughoudendheid toch deelnemen aan het spektakel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er hinder van heeft en ik lijd niet aan zelfhaat.
Dan moet je ook maar scheefwonenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef TitusPullo het volgende:
Vervloekt, ik heb net achterstallige huur moeten overmaken, wat mij volledig gekortwiekt heeft.
Of meer verdienen.quote:
Denk je dat ik bang ben voor een Rotterdammer van gevorderde leeftijd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jammer, als ik nu toezeg dat ik niet kom kunt u zonder terughoudendheid toch deelnemen aan het spektakel.
Hopelijk komt die Ottomaan dan heb ik iemand om de Mocro's in het OV mee te bevechten. Op de terugreis dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Iedereen komt, niet dat vervelende gezeur.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Denk je dat ik bang ben voor een Rotterdammer van gevorderde leeftijd?
Meer verdienen is niet zo moeilijk.quote:
Ah, waht is een bange Henkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk komt die Ottomaan dan heb ik iemand om de Mocro's in het OV mee te bevechten. Op de terugreis dan.
Ik neem m'n AK47 Uzi uit voorzorg mee.quote:
Wel, eentje maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga geen vreemde drankjes drinken die jij meeneemt morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |