Tja, Boxtel en het station zijn ook saai, ga wel effe Utrecht in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat betekent dat u al vroeg aanwezig bent?
Dat wil ik wel geloven ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef betyar het volgende:
[..] Boxtel en het station zijn ook saai [..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die van mij is één keer overstappen op Den Bosch, wat wel te overzien is. Ik hoop alleen niet dat ik met m'n dronken kop in de trein in slaap flikker (daar heb ik al enige ervaring mee).
Prioriteiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.
Nee, want denk aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.
Je kan morgen beter je winterjas aan doen. Ik zie 9 graden staan voor morgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef betyar het volgende:
Waarom heb ik afgelopen donderdag geen jas gekocht toen we in de stad waren.. ooh ja, het was me te druk.
Pak wel een jas van een zwerver af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan morgen beter je winterjas aan doen. Ik zie 9 graden staan voor morgen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Dit nummer heeft iets. Perfect moment...perfect lie.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... wat ik ram op toetsen en vindbaarheid is al covert in 2003.
Ik heb geen face(smoel)boek, geen cu2 (had r wel eentje). Geen Hyves (dutch hallo). Gewoon tegen data logging. FOK! en google are probs not my best friends.... maar hier is het vlees zwak.quote:
Scroogle?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... wat ik ram op toetsen en vindbaarheid is al covert in 2003.
Ik kom uit die wereld... IT.quote:
Ik ben bang dat het meeste wat we doen op internet toch blijft hangen. Niet in de minste plaats omdat we vrijwillig privacy inleveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kom uit die wereld... IT.
Geen Scr++... Maar een mening moet een mening blijven... niet blijven hangen. Het is namelijk geen reclamefolder die je in de prullenbak gooit.
Bingo,spot on. .... welke filters we ook tegen aan flikkeren. Providers got the power.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het meeste wat we doen op internet toch blijft hangen. Niet in de minste plaats omdat we vrijwillig privacy inleveren.
We gaan het hebben over een sex-mod.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
We gaan het straks toch niet over politiek hebben hè
politiek,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Tuurlijk net... over sex wat anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Hé!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We gaan het hebben over een sex-mod.
Komt goed... beloof ik je...(not me). Deze discussie graag met bier erbij. Roep Remmie ook maar tot de orde.quote:
Over praten nog wel ja.quote:
Er moet meer gediscussieerd wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Drugshond het volgende:
(of gebrek aan)
[..]
Komt goed... beloof ik je...(not me). Deze discussie graag met bier erbij. Roep Remmie ook maar tot de orde.
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
En over bier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijn
Shoppen bij de AH + water = Crofty.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijn
Ik mis een stel tieten. Of heeft ze/hij die verstopt?quote:
Geen zorgen, ik kan ook hele interessante economische verhandelingen houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Moeilijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet meer gediscussieerd worden
Met bier dus.
Ik ook maar dan vanuit mijn historie...(+leeftijd)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik kan ook hele interessante economische verhandelingen houden.
Van historie en leeftijden ben ik totaal niet onder de indruk in economische discussies.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:02 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook maar dan vanuit mijn historie...(+leeftijd)
Ik ben ook niet onder de indruk hoe je hier bent binnen gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van historie en leeftijden ben ik totaal niet onder de indruk in economische discussies.
Dat was dan in het geheel ook niet indrukwekkend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk hoe je hier bent binnen gekomen.
Mijn trigger staat achter de schermen. voordat jij mod was.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat was dan in het geheel ook niet indrukwekkend.
Het vergelijk tussen de Zeitgeist 2000 en 2010 zou al een topic waard zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:06 schreef Drugshond het volgende:
Qua tijdsgeest was je onder water 2010 of zo...
Lees ff in... hoe het van NWS -WGR geraakte... Net na 2008 was echt grappig. I am out met een rede.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vergelijk tussen de Zeitgeist 2000 en 2010 zou al een topic waard zijn.
owke join the party.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:18 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus... bolkie... no hard feelings.. je doet het goed. maar we hebben al eerder woorden gehad.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:57 schreef GSbrder het volgende:
Spannond he menson?!
Hele nacht the-good-old-betyar moeten doen.
Nu gaat het mij nooit lukken om wakker te liggen van de spanning voor morgen
Seks met Heidiquote:
Ik wil die van mij ook nog wel eens een alpenpakje aantrekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor zover ik weet lag ze gewoon langs me.
En jij doet grootvader na?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook nog wel eens een alpenpakje aantrekken.
Jij bent mijn grootvaderquote:
Zolang mijn stoma maar niet losschiet in jullie gezichten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Friek_ het volgende:
Er is genoeg op de meet te bespreken zie ik.
Dank je voor dat beeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang mijn stoma maar niet losschiet in jullie gezichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |