Bingo,spot on. .... welke filters we ook tegen aan flikkeren. Providers got the power.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het meeste wat we doen op internet toch blijft hangen. Niet in de minste plaats omdat we vrijwillig privacy inleveren.
We gaan het hebben over een sex-mod.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
We gaan het straks toch niet over politiek hebben hè
politiek,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Tuurlijk net... over sex wat anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Hé!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We gaan het hebben over een sex-mod.
Komt goed... beloof ik je...(not me). Deze discussie graag met bier erbij. Roep Remmie ook maar tot de orde.quote:
Over praten nog wel ja.quote:
Er moet meer gediscussieerd wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Drugshond het volgende:
(of gebrek aan)
[..]
Komt goed... beloof ik je...(not me). Deze discussie graag met bier erbij. Roep Remmie ook maar tot de orde.
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
En over bier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijn
Shoppen bij de AH + water = Crofty.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, over hommos en waarom dat goeie mods zijn
Ik mis een stel tieten. Of heeft ze/hij die verstopt?quote:
Geen zorgen, ik kan ook hele interessante economische verhandelingen houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Moeilijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet meer gediscussieerd worden
Met bier dus.
Ik ook maar dan vanuit mijn historie...(+leeftijd)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik kan ook hele interessante economische verhandelingen houden.
Van historie en leeftijden ben ik totaal niet onder de indruk in economische discussies.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:02 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook maar dan vanuit mijn historie...(+leeftijd)
Ik ben ook niet onder de indruk hoe je hier bent binnen gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van historie en leeftijden ben ik totaal niet onder de indruk in economische discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |