SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Als jij er niet bent grijpen wij onze kans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wil ik net wat posten, is ie alweer vol..
Jullie gaan weer als een gek zie ik
GREAT MINDS THINK AWESOMEquote:
Awesome!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
We moeten een keer een overzicht maken van alle TT
@ MR: Cake!!!![]()
![]()
Heb net een fase gehad met dat nr, nog wel eigenlijk. TE vet gewoon!
Wou net zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Muisraket het volgende:
@MohMi: Topicreeks: STA 's-Hertogenbosch
quote:
Ik, jij: wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
I know you like it.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.
Nee, die was echt veel te erg.quote:
Jij en bdh ja.quote:
Mweh, ben het wel gewend van de VPRO, daar was een programma waar ook altijd buiken als gezichten waren geschminkt, dus dan valt die enorm onsubtiele decolletéhouding wel meer op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Ik voel een paint aankomen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel erop
Alsof je dat niet gewend bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, die was echt veel te erg.
[..]
Jij en bdh ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |