Uh, dit is bullshit. Fairplayticket is 1e ronde ticket, maakt niet uit hoe hoog je staat op de ranglijst hoor..quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee! Twente heeft een hogere notering bij de Uefa dus die hoeven niet begin Juli al te beginnen. Excelsior wel omdat ze nog nooit eerder Europees hebben gespeeld.
Al zal Excelsior wel lagere premies bieden, misschien dat ADO ook geld verloor door een premie voor Europees Voetbal. Dat heeft Excelsior nooit aangebodenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Bombvis het volgende:
Excelsior zal ook niet zo veel geld overhouden aan die potjes hoor. Was het niet zo dat ADO ook ruim een ton verlies draaide op de EL, dat het pas winstgevend is als je in de groepsfase komt? Tenminste, dacht dat gelezen te hebben toen
Of je voetbalt nu 2 weken langer door door de PO's of je begint 2 weken eerder met de voorbereiding.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor de niet Twente/Excelsior fan is dat inderdaad het beste scenario.
Voor de spelers van Twente is het trouwens een duidelijke zaak: Nu moeten ze werken voor hun geld, en als ze dat nalaten dan kost hun dat hun vakantie.
Europa League hè, geen Champions League.. Zou alsnog kunnen, maar die kans is wel heel klein, is Excelsior - Arsenal realistischerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
Haha, ik zie nu al het affiche Excelsior - Real Madrid voor me.
En dan met 4-1 winnen ofzo
Ja dit klopt. Clubs bieden vaak veel te hoge premies zodat ze niets van het prijzen geld overhouden. Reiskosten, etc spelen ook mee. ADO heeft dat allemaal niet op z'n goedkoopst gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Al zal Excelsior wel lagere premies bieden, misschien dat ADO ook geld verloor door een premie voor Europees Voetbal. Dat heeft Excelsior nooit aangeboden
Al die gasten zijn maar wat blij dat ze voor het eerst (en voor de meesten ook de enige keer) Europees mogen spelen. Die hebben geen premies nodig om gemotiveerd te raken. Als ze al zoveel lol hebben in het maken van zo'n you-tube filmpje dan komen die wedstrijden ook wel goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Ja dit klopt. Clubs bieden vaak veel te hoge premies zodat ze niets van het prijzen geld overhouden. Reiskosten, etc spelen ook mee. ADO heeft dat allemaal niet op z'n goedkoopst gedaan.
Hele post voor niks getikt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef Bombvis het volgende:
En dan zie je dat de complete discussie is weggehaald
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een kansloze lamzakken van een tukkers. Hoop dat de verkorte vakantie hun zo opbreekt dat ze volgend seizoen de play-offs niet eens halen.
Oh, maar daar heb je McClaren al voor, want de EL is toch niet belangrijkquote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een kansloze lamzakken van een tukkers. Hoop dat de verkorte vakantie hun zo opbreekt dat ze volgend seizoen de play-offs niet eens halen.
Zo'n degelijke en professionele leiding bij Twente....en dan McLaren als coach. Gelukkig heeft R'dam Koeman.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb je McClaren al voor, want de EL is toch niet belangrijk
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Excelsior is nooit relevant geweest, alleen als satellietclub van ons. (En ik kom zelf uit Kralingen.)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn bericht is ook in rook opgegaan. Waarom eigenlijk, was niet offtopic ofzo
Edit: in feedback gelezen dat de discussie is verwijderd wegens 'niet meer relevant'![]()
Wrijf het me maar in, alsof deze middag niet al pijnlijk genoeg voor me was.
Excelsior = niet meer relevant![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |