successsupporter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
als dit zou is koop ik een seizoenskaart
is dat zo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
successsupporter.
mogen ze niet degraderen trouwens
Fair Play geld toch over het afgelopen seizoen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
successsupporter.
mogen ze niet degraderen trouwens
poule fase halen ze niet , moeten eerst door voorronde. En het is sowieso een extra team , 7 ipv 6. Kan dus niks verloren mee worden ,zijn alleen maar extraatjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:07 schreef YazooW het volgende:
Maar dan verliezen ze straks alle poulewedstrijden met dikke cijfers en gaat Nederland een hoop punten verliezen op de Uefa ranglijst.
Het geld voor het huidige seizoen om je te plaatsen voor het volgende seizoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Fair Play geld toch over het afgelopen seizoen?
Voorronden zijn vanaf eind Juni. Ik herriner mij een kwalificatieronde van fc utrecht vlak na het wk, half juli, en dat was de tweede ronde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ik las op de frontpage een reactie dat de voorronden wedstrijden tegelijk zouden kunnen vallen met eventuele nacompetitie. Ze kunnen toch moeilijk voorronden verplaatsen vanwege de nacompetitie?
Of andersom uiteraard.
verdiende punten verdien je door het te delen voor het aantal deelnemende teams. Dus het is wel degelijk negatief voor de coefficientenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
poule fase halen ze niet , moeten eerst door voorronde. En het is sowieso een extra team , 7 ipv 6. Kan dus niks verloren mee worden ,zijn alleen maar extraatjes.
Maar dan kan het toch gewoon? In het huidige seizoen spelen ze in de eredivisie en dus voldoen ze aan deze kwalificatie-eis. Waar ze volgend seizoen spelen als ze al gekwalificeerd zijn is dan niet meer van belang.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het geld voor het huidige seizoen om je te plaatsen voor het volgende seizoen.
Nee, het fairplay klassement geldt niet voor ploegen die in de JL spelen. Excelsior speelt nu eredivisie en haalt eventueel Europa in de Eredivisie, dus als ze degraderen (lijkt mij tenminste) mogen ze nog steeds Europa in. Tenminste, dat is zoals ik het uitleg, maar heb geen bron of dat ook zo isquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat werd verteld bij Studio Voetbal.
Dat zou wel handig zijn voor Feyenoord idd om spelers te stallen die Europees kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Grifte het volgende:
Zou wel lachen zijn. Jammer voor de coëfficient, maar ach beetje geluk en ze treffen wat halve gare oostblokkers die ze met geluk overspelen dankzij de heldige jeugdtalentjes van Feyenoord die ze dan op huurbasis hebben.
Klopt, maar het puntenaantal wat de Nederlandse clubs halen wordt dan wel door een club meer gedeeld, dus dan is het wel negatief voor 'ons'quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef FitzieMUFC het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn voor Feyenoord idd om spelers te stallen die Europees kunnen spelen.
Of het veel uitmaakt voor de coefficienten lijst weet ik niet. Bij verlies krijg je gewoon geen punten volgens mij, elk punt die ze pakken is mooi meegenomen.
Laatste wedstrijd voor poulefase moet je tegen geplaatste club, clubs als sporting, liverpool, chelsea. Met geluk Dinamo boekarest ofzo, maar veel slechter zijn niet geplaatst.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef DorperTed het volgende:
Waarom zou Excelsior niet in staat zijn de groepsfase te halen en in de groepsfase een paar gelijkspelletjes te pakken?
Omdat ze niet seeded zijn, oftewel; ze loten altijd een sterke club. En áls ze de groepsfase halen zijn ze dus ook het 4de team in die groepsfase, waardoor ze hooguit één gelijkspelletje pakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef DorperTed het volgende:
Waarom zou Excelsior niet in staat zijn de groepsfase te halen en in de groepsfase een paar gelijkspelletjes te pakken?
Feyenoord wordt kampioen, dus die heeft daar geen last vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd voor poulefase moet je tegen geplaatste club, clubs als sporting, liverpool, chelsea. Met geluk Dinamo boekarest ofzo, maar veel slechter zijn niet geplaatst.
Dus wordt zelfs voor Feyenoord en Heerenveen maar hopen op een gunstige loting volgend jaar, als ongeplaatste clubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |