Heel anders dan hier. Hij praat superveel en heel enthousiast over vanalles.quote:
Zo iemand die de hele tijd offtopic gaat over hele onnozele dingen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Hoe denken jullie dat ik in real ben ?iemand?
das gewoon foks aandachtssnol #1quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel anders dan hier. Hij praat superveel en heel enthousiast over vanalles.
[..]
Zo iemand die de hele tijd offtopic gaat over hele onnozele dingen?
Het is dus een wijf?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Doet je DM het niet meer of wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Bloedserieus vas. Serieuzer dan krioro zijn TC face.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, dit is de eerste post die ik van je zie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Hoe denken jullie dat ik in real ben ?iemand?
Ik ben dit weekend vrijquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel veel mensen van FOK! willen meeten om te kijken hoe ze IRL zijn
heee arnolquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Allure_ het volgende:
gucci gucci louis louis fendi fendi prada
dem basic bitches wear that shit so I don't even bother
ONE BIG ROOM FULL OF BAD BITCHES
Basic bitches die dat dragen ja?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Allure_ het volgende:
gucci gucci louis louis fendi fendi prada
dem basic bitches wear that shit so I don't even bother
ONE BIG ROOM FULL OF BAD BITCHES
Opvallend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze SC gaat wel ineens veel sneller dan die andere zeg
Dat noemen ze gewoon een gezellig iemand dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Zo iemand die de hele tijd offtopic gaat over hele onnozele dingen?
Get the hell out met je Burberry.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Basic bitches die dat dragen ja?Je bedoelt H&M en Zara, dat dragen basic bitches
.
Sowieso dat de KLB SC in een dag weer dicht is, is al een wonderquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze SC gaat wel ineens veel sneller dan die andere zeg
Jou, Meloewa, Fas, Vas, Iddoher, rose, sinep, Garisson, Rickokun, knighterrant, Chai, rolfson, Pharkus, Piye, Cher-, en die lekkertjes uit Fernandesquote:
Nee joh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso dat de KLB SC in een dag weer dicht is, is al een wonder
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso dat de KLB SC in een dag weer dicht is, is al een wonder
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga vrijdag mieten met dwc wel spannend hihi
Dat strookt niet echt met elkaar hè?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
dwc wil mij al kklang meeten maar wil ik niet
Moet ik een darkroom afhuren hier voor of?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jou, Meloewa, Fas, Vas, Iddoher, rose, sinep, Garisson, Rickokun, knighterrant, Chai, rolfson, Pharkus, Piye, Cher-, en die lekkertjes uit Fernandes
En dan liefst 1 grote orgie
alleen Vas en Chai zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jou, Meloewa, Fas, Vas, Iddoher, rose, sinep, Garisson, Rickokun, knighterrant, Chai, rolfson, Pharkus, Piye, Cher-, en die lekkertjes uit Fernandes
jij lijkt me wel een pittige tante en Vas ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Ik quote enkel een nummerquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb. Who got mo' money? I got mo' money!
Wat een lijstquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
wtf ga je mn account hacke joh pofferteje1!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Dat strookt niet echt met elkaar hè?
O sorry jou ff vergeten, maar jij hoort er ook bij.quote:
Ja ik vraag me af wat je van mij irl zou vinden Meloewaatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij lijkt me wel een pittige tante en Vas ook
Welke fissa? Had me dan meegenomen man. Klinkt als een geniaal feestquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik quote enkel een nummer. Je had zondag mee moeten gaan naar dat feestje. Kom ik binnen gelopen, pompen ze meteen de rack city remix uit de speakers
.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O sorry jou ff vergeten, maar jij hoort er ook bij.
Mensen die denken dat ze met die "haute couture" style hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Basic bitches die dat dragen ja?Je bedoelt H&M en Zara, dat dragen basic bitches
.
Ik dacht even er niet bij te staan. Ik: "Waarom ik niet?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
vaseline, jij niet.quote:
liever nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O sorry jou ff vergeten, maar jij hoort er ook bij.
Doe haar de groetjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo lekker eten bij m'n chickLekker in de tuin, gezwellie hihi
Vertelquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
Ik zou wise liever niet meeten hoor. Iig niet 1 op 1.
Gewoon R&B/Hip-Hop feestjequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke fissa? Had me dan meegenomen man. Klinkt als een geniaal feest.
Beter dan die skere house, dubstep en whatever.
Beter typte ze 'Jim"quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht even er niet bij te staan. Ik: "Waarom ik niet?!" Maar ik las verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |