Je anders voordoen op fok.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso heeeel anders dan op FOK! dat kan ik je vertellen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso heeeel anders dan op FOK! dat kan ik je vertellen
Nouja dat valt wel mee opzich, irl zijn ze 'normaler' dan op FOK! laat ik het zo zeggen, maar niet saai ofzo.quote:
Je komt hier ook nogal snel raar over.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat valt wel mee opzich, irl zijn ze 'normaler' dan op FOK! laat ik het zo zeggen, maar niet saai ofzo.
Niet geneukt?quote:
Wie heb je gemeet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat valt wel mee opzich, irl zijn ze 'normaler' dan op FOK! laat ik het zo zeggen, maar niet saai ofzo.
ja, goeiequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef Allure_ het volgende:
DEZE IS ZO LEKKER mijn god
dedicated to alle verloren KLB sc'ers.
Namen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, goeie
Ik vind mensen meeten via fok ook vaag2x gedaan 2x tegen gevallen. Al zullen ze dat van mij ook denken
Nohhh mijn beeld van Phantomesse, wat doe je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chocolatebear, Phantomesse en Sala-Adin. TegelijkCB nog 2x gezien daarna met uitgaan
Ja, want ik was het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen van Fernandes gemeet, ben ik nu sneu dan?
Ik wil jou wel een keer meeten :$quote:
Wiewatwaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nohhh mijn beeld van Phantomesse, wat doe je?
Ik kom wel een keer naar de Veluwequote:
Dat het echt zo'n leuk loca wijfje is die ongegeneerd uit het niks over squirten e.d. begintquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WiewatwaarWat was jouw beeld van Phanto?
Best jammer wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat het echt zo'n leuk loca wijfje is die ongegeneerd uit het niks over squirten e.d. begint
gwoon :$ is tog gezellug? :$quote:
Haha dan ben ik supernormaal irl in vergelijking met hier.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind jou hier ook wel normaal overkomen eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dan ben ik supernormaal irl in vergelijking met hier.Nou ja in eerste instantie. Niet als je me beter leert kennen.
NOWAIquote:
Ze heeft zo haar momenten dat je denkt van: Chai, da fuq?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jou hier ook wel normaal overkomen eigenlijk
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond samen met skaff-a een keer midden in de nacht bij De_Ananas voor de deur want skaff-a en ik zouden naar concert van Oasis gaan in Dusseldorf, waren we in Dusseldorf, was het afgelastKonden we niet meer verder reizen dan A'dam, dus gingen we maar langs De_Ananas. Werden we nog binnengelaten ook en kregen we schnitzel van die baas
Then what's the problem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NOWAIzijn ook niet meer actief volgens mij nu
Dat zijn de gevaarlijkste.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jou hier ook wel normaal overkomen eigenlijk
Oh oke dat heb ik irl ook wel, maar daar kijk ik wel iets beter uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zo haar momenten dat je denkt van: Chai, da fuq?
Doe rustigquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
JA HE VASJE WIL JE HIER EVEN NIET RONDBAZUINEN DAT IK FOKKERS HEB GEMEET?! HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
En Mozy dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke dat heb ik irl ook wel, maar daar kijk ik wel iets beter uit.
lol nice, soort van couchsurfenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond samen met skaff-a een keer midden in de nacht bij De_Ananas voor de deur want skaff-a en ik zouden naar concert van Oasis gaan in Dusseldorf, waren we in Dusseldorf, was het afgelastKonden we niet meer verder reizen dan A'dam, dus gingen we maar langs De_Ananas. Werden we nog binnengelaten ook en kregen we schnitzel van die baas
Oh dan, dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NOWAIzijn ook niet meer actief volgens mij nu
Bustedquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
JA HE VASJE WIL JE HIER EVEN NIET RONDBAZUINEN DAT IK FOKKERS HEB GEMEET?! HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
It's funny 'cause it's true.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
Ik weet het al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Hoe denken jullie dat ik in real ben ?iemand?
Namen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel veel mensen van FOK! willen meeten om te kijken hoe ze IRL zijn
Geen, maar ook voor hen... deel ik het liever nietquote:
No1curr honeyquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Een dom blondje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
A gentleman never tells.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen, maar ook voor hen... deel ik het liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |