NOWAIquote:
Ze heeft zo haar momenten dat je denkt van: Chai, da fuq?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jou hier ook wel normaal overkomen eigenlijk
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond samen met skaff-a een keer midden in de nacht bij De_Ananas voor de deur want skaff-a en ik zouden naar concert van Oasis gaan in Dusseldorf, waren we in Dusseldorf, was het afgelastKonden we niet meer verder reizen dan A'dam, dus gingen we maar langs De_Ananas. Werden we nog binnengelaten ook en kregen we schnitzel van die baas
Then what's the problem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NOWAIzijn ook niet meer actief volgens mij nu
Dat zijn de gevaarlijkste.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jou hier ook wel normaal overkomen eigenlijk
Oh oke dat heb ik irl ook wel, maar daar kijk ik wel iets beter uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zo haar momenten dat je denkt van: Chai, da fuq?
Doe rustigquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
JA HE VASJE WIL JE HIER EVEN NIET RONDBAZUINEN DAT IK FOKKERS HEB GEMEET?! HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
En Mozy dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke dat heb ik irl ook wel, maar daar kijk ik wel iets beter uit.
lol nice, soort van couchsurfenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond samen met skaff-a een keer midden in de nacht bij De_Ananas voor de deur want skaff-a en ik zouden naar concert van Oasis gaan in Dusseldorf, waren we in Dusseldorf, was het afgelastKonden we niet meer verder reizen dan A'dam, dus gingen we maar langs De_Ananas. Werden we nog binnengelaten ook en kregen we schnitzel van die baas
Oh dan, dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NOWAIzijn ook niet meer actief volgens mij nu
Bustedquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
JA HE VASJE WIL JE HIER EVEN NIET RONDBAZUINEN DAT IK FOKKERS HEB GEMEET?! HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
It's funny 'cause it's true.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
HET WAS EEN ONPLEZANTE ERVARING VERDOMME.
Ik weet het al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Hoe denken jullie dat ik in real ben ?iemand?
Namen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel veel mensen van FOK! willen meeten om te kijken hoe ze IRL zijn
Geen, maar ook voor hen... deel ik het liever nietquote:
No1curr honeyquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
Een dom blondje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef Meloewa het volgende:
A gentleman never tells.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen, maar ook voor hen... deel ik het liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |