Hangt hier al een jaar over het bed heen... Heb er een speciale voor aangeschaftquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet waar mijn handdoek is! (nog in de kast want het is nog lang geen 25 mei)
Nou, nee... Een zakdoek is lang zo handig niet als een handdoek:quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:04 schreef Karstman het volgende:
Sommige mensen hebben altijd een zakdoek bij zich (of een pakje zakdoeken) is dat eigenlijk niet net zoiets. Alhoewel die hebben de zakdoek niet vol in het zicht (behalve in sommige kreogen dan hebben ze allemaal zo'n gekleurde zakdoek uit een van de kontzakken hangen).
quote:A towel is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value - you can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapours; you can sleep under it beneath the stars which shine soredly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a mini raft down the slow heavy river Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or to avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (a mindboggingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you - daft as a brush, but very ravenous); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
hoe kan dat nou weer weet je dat nu al? xDquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:29 schreef Gehenna het volgende:
oei... 25 mei, ik denk niet dat ik dan kan, heb dan namelijk een begravenis en dat is natuurlijk niet netjes...
het was een garpquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
hoe kan dat nou weer weet je dat nu al? xD
Wie zei hier dat het zondag was! Ik verkeerde ook in die veronderstellingquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht dat het zondag zou zijn. Is het vrijdag.
dat was ik al om na te kateren van de donderdagavondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de 25e maar voor de zekerheid vrij genomen, voor het geval dat...
Toffe fotoquote:
De bedoeling is juist dat je je handdoek meeneemt naar je werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de 25e maar voor de zekerheid vrij genomen, voor het geval dat...
Moet schilderen op vrijdag, met die hitte is een handdoek wel handig!quote:
QFT en QEDquote:
Hehe, ik had hem een paar jaar geleden mee naar een concert in de effenaar. Had ik van te voren nog mijn bedenkingen over of ik niet voor lul zou staan daar, eenmaal binnen was ik maar wat blij dat ik hem mee had. De tering, wat was het toen warm zeg!quote:
Awesome! Heel erg goed geluktquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n vrouw een borduurmachine cadeau gedaan
"Oh ja, het wordt heel mooi weer en iedereen is dan blij, maar mij zullen ze wel vertellen dat ik iets doms moet gaan doen. Ik ben slimmer dan de hele wereld bij mekaar, maar ik zal wel weer vuilnisbakken moeten legen. Achja, blij zijn kan ik toch niet..."quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Het wordt volgens mij mooi weer vrijdag[ afbeelding ]
Ik had hem 2 jaar geleden een hele dag mee naar het bedrijfsuitje, heeft ook niemand wat van gezegd, maar daar gaat het ook niet omquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden m'n handdoek meenam naar het werk en pontificaal op de klantenservicebalie naast me had liggen. Heb er geen woord over gehoord
Ik haal hem even uit de kastquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zie net een prachtig weetje.
25 + 5 + 12 = 42.
OMGquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:39 schreef Darkestrah het volgende:
25 + 5 + 12 = 42.
25 + 5 + 12 = 42.
25 + 5 + 12 = 42.
25 + 5 + 12 = 42.
Handdoeken genoeg hier, maar goed dat ik thuis werk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:39 schreef Darkestrah het volgende:
25 + 5 + 12 = 42.
Snel eentje kopen dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
GVD!!!!!!!!!!!!!!!11111
Ben m'n handdoek vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke? Hier zitten 2 stagiaires van Eindhoven die niet eens weten wat towel day is...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:59 schreef Bakakame het volgende:
Happy Towel Day!
Tot nu toe pas één gespot hier op de TU
Op de TU/e (fac. E) heb ik al diverse handdoeken mogen begroetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:59 schreef Bakakame het volgende:
Happy Towel Day!
Tot nu toe pas één gespot hier op de TU
Delft!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Welke? Hier zitten 2 stagiaires van Eindhoven die niet eens weten wat towel day is...![]()
Iedereen happy towel day
He, een Vogonier!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is mijn cam toch waardeloos
[ afbeelding ]
quote:
http://p.twimg.com/AtvaS9mCAAAyZCI.jpg tussen je IMG-tags potenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, hoe krijg ik er nou een foto van?
Zonde zonde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
Dit jaar valt 25 mei op een zaterdag, er zullen dus weinig mensen met een handdoek naar hun werk gaan. Maar wellicht is de drempel nu minder hoog voor anderen om mee te doen.
Waar ik in ieder geval niet bij zal zijn. Ik ben dan, samen met mijn handdoek uiteraard, bij Comic Con in Londenquote:Op zondag 17 februari 2013 06:59 schreef iamredleader het volgende:
Maar het brengt wel leuke mogelijkheden mee: een mega-towelmeet op het Leidseplein![]()
Crap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
Dit jaar valt 25 mei op een zaterdag, er zullen dus weinig mensen met een handdoek naar hun werk gaan. Maar wellicht is de drempel nu minder hoog voor anderen om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |