Hij reed wel prima verder maar ik vond hem in het interieur gewoon karig. Ik heb vorig jaar een A6 sedan gereden. Dat was een 3.2 Quattro met alles er in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Airco is toch wel standaard in zo'n auto?
En de instapper is toch de 2.0T? Die is nog best te doen hoor.
Gelul. Op elke A6 C6 zit airco. CC ontbreek 9 van de 10 keer bij die instappers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef joppie_saus het volgende:
Net de A6 afgeleverd in Breda. Schrale instapper, 2.0 zonder cruise control en airco
Jij zat voor het eerst in een auto ofzo??quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
Wist ik veel dat je met climate ook gelijk airco hebt.. Lol.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
Wist ik veel dat je met climate ook gelijk airco hebt.. Lol.
Oei, dat is wel zuur...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En weer thuis van m'n 2 ritten, Utrecht - Raamsdonksveer in een Ford Galaxy en Raamsdonksveer - Amsterdam ZO in een Suzuki Swift. Onderweg naar Raamsdonksveer zag ik dat er een behoorlijk aanrijding was geweest op de A2 bij Everdingen
In Raamsdonksveer nog aan een senior hiker aangeboden om hem af te zetten bij de bushalte, want hij had geen auto terug. Gaat 'ie een beetje bijdehand lopen doen dat ik had moeten weten dat je geen bijrijders mee mag nemenDan mag je lekker lopen lul.
Bij de parkeerplaats van Villa Arena was nog een grote politiecontrole, nog een boete gekregen omdat ik alleen een kopie van het kentekenbewijs had![]()
Gelijk even met AR gebeld en ik krijg het natuurlijk terug, maar moet het wel eerst zelf betalen.. Duurt ook echt weer weken voordat ik het geld terugkrijg dan
Is dat niet ¤ 40,- ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oei, dat is wel zuur...
Mag ik vragen wat de schade is voor die bekeuring, aangezien ik ook regelmatig alleen maar kopietjes meekrijg?
Ik had laatst ook last van een examen/praktijkles, maar dan van de verkeersregelaarsopleiding ofzo. Het liep helemaal in de soep op dat kruispunt. Heb 8!! minuten staan wachten totdat ik eindelijk rechtsaf kon slaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Klopt, 40 euro ja
Het was een examen van de politieopleiding, dus die gastjes bekeuren echt alles..
"Meneer, u hoort te weten dat elk Nederlands voertuig voorzien moet zijn van originele kentekenpapieren en deze moeten altijd ter inzage beschikbaar zijn voor autoriteiten"
Je krijgt pas vanaf 127 een boete, dus ik denk dat je geluk hebt gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef joppie_saus het volgende:
Die mongolen moeten lekker hun examen op de popo academie gaan doen ofzo
Ik ben net met een Peugeot met de cruise control op 130 langs een flitser gereden. Hopelijk valt het mee en zat ik door de tellerafwijking in de marge
Dat door rood rijden gewoon simpel te zien valt dat ze het beide doen. Te hard rijden moet helemaal bewezen worden.quote:
Plastic fantastic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:57 schreef bkh het volgende:
Met 130 op de teller zit je wel goed hoor. Ik heb altijd de tomtom er aan (met de echte snelheid) en dan zit je altijd rond de 120/125. Ik zou mij niet te druk maken.
Vandaag sinds paar weken weer wat ritten gehad. Volkswagen GTI was leuk. De 2e rit was minder, 120km zonder radio...
Morgen ook weer werk. Eerste rit is een Aygo, maar de 2e is een dodge Nitro. Dat kan een stuk erger dus
Wij hebben ook alleen maar kopietjes in de auto liggen. Die paar keer per jaar dat dat op de hele vloot een boete oplevert is niets vergeleken met het aantal keren dat die echte kentekenpapieren kwijtraken en de administratieve rompslomp daaromheen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel apart, als je een auto huurt krijg je toch standaard alleen een kopietje? Ik heb in ieder geval nog nooit een huurauto gezien waar je de originelen meekrijgt en ik heb voor EW inmiddels toch al in een groot aantal huurauto's voor verschillende huurmaatschappijen gereden.
We zullen tóch moeten OV'en in de zomerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef MuurStraat het volgende:
Ik blijf me overigens verbazen over het feit dat jullie dingen eerst moeten voorschieten en dat daar aan het eind van de maand pas weer geld op terugkomt, nu ook weer met die boete..
Ik dacht dat er in de zomer zo goed als geen werk was??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zullen tóch moeten OV'en in de zomer
Zit je normaal druk te schakelen op de snelweg?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Vandaag dus ritje gehad met Audi A6 en een BMW 5 serie.
Beide automaten. Automaat is erg handig voor stoplichten maar ik voel me zo nutteloos op de snelweg
Jullie OV'en ook?? Heb ik nog nooit gedaan bij vestigingswerk, dan is het altijd in duo's rijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef MuurStraat het volgende:
Ook dat krijgen we direct op de vestiging terugIs toch niet raar om op zijn minst eens per week terug te betalen wat je studenten (toch vaak niet de rijksten) je voorschieten?
Oh ja want rijden op de snelweg is hard werkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Vandaag dus ritje gehad met Audi A6 en een BMW 5 serie.
Beide automaten. Automaat is erg handig voor stoplichten maar ik voel me zo nutteloos op de snelweg
Absoluutquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jullie OV'en ook?? Heb ik nog nooit gedaan bij vestigingswerk, dan is het altijd in duo's rijden.
En op vestigingen krijg ik ook altijd een tankpas en wasmuntjes, verder hoef je geen kosten te maken.
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
AbsoluutWij zijn ook gewoon hikers. De vestiging waar jullie altijd werk doen heeft een vrij klein gebied. Wij doen heel Nederland
Dat is niet te doen in duo's, dan heb je 4x zoveel chauffeurs nodig op een dag.
Wij hebben overigens gewoon een tankpas van het tankstation dat er praktisch naast ligt en een eigen wasstraat
Excuus, ik bedoel van (binnen of buiten) bebouwde kom naar auto(snel)weg. Dat je dat zo snel en vloeiend mogelijk doet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh ja want rijden op de snelweg is hard werkenBen je een C1 gewend ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |