Hij reed wel prima verder maar ik vond hem in het interieur gewoon karig. Ik heb vorig jaar een A6 sedan gereden. Dat was een 3.2 Quattro met alles er in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Airco is toch wel standaard in zo'n auto?
En de instapper is toch de 2.0T? Die is nog best te doen hoor.
Gelul. Op elke A6 C6 zit airco. CC ontbreek 9 van de 10 keer bij die instappers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef joppie_saus het volgende:
Net de A6 afgeleverd in Breda. Schrale instapper, 2.0 zonder cruise control en airco
Jij zat voor het eerst in een auto ofzo??quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
Wist ik veel dat je met climate ook gelijk airco hebt.. Lol.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
Wist ik veel dat je met climate ook gelijk airco hebt.. Lol.
Oei, dat is wel zuur...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En weer thuis van m'n 2 ritten, Utrecht - Raamsdonksveer in een Ford Galaxy en Raamsdonksveer - Amsterdam ZO in een Suzuki Swift. Onderweg naar Raamsdonksveer zag ik dat er een behoorlijk aanrijding was geweest op de A2 bij Everdingen
In Raamsdonksveer nog aan een senior hiker aangeboden om hem af te zetten bij de bushalte, want hij had geen auto terug. Gaat 'ie een beetje bijdehand lopen doen dat ik had moeten weten dat je geen bijrijders mee mag nemenDan mag je lekker lopen lul.
Bij de parkeerplaats van Villa Arena was nog een grote politiecontrole, nog een boete gekregen omdat ik alleen een kopie van het kentekenbewijs had![]()
Gelijk even met AR gebeld en ik krijg het natuurlijk terug, maar moet het wel eerst zelf betalen.. Duurt ook echt weer weken voordat ik het geld terugkrijg dan
Is dat niet ¤ 40,- ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oei, dat is wel zuur...
Mag ik vragen wat de schade is voor die bekeuring, aangezien ik ook regelmatig alleen maar kopietjes meekrijg?
Ik had laatst ook last van een examen/praktijkles, maar dan van de verkeersregelaarsopleiding ofzo. Het liep helemaal in de soep op dat kruispunt. Heb 8!! minuten staan wachten totdat ik eindelijk rechtsaf kon slaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Klopt, 40 euro ja
Het was een examen van de politieopleiding, dus die gastjes bekeuren echt alles..
"Meneer, u hoort te weten dat elk Nederlands voertuig voorzien moet zijn van originele kentekenpapieren en deze moeten altijd ter inzage beschikbaar zijn voor autoriteiten"
Je krijgt pas vanaf 127 een boete, dus ik denk dat je geluk hebt gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef joppie_saus het volgende:
Die mongolen moeten lekker hun examen op de popo academie gaan doen ofzo
Ik ben net met een Peugeot met de cruise control op 130 langs een flitser gereden. Hopelijk valt het mee en zat ik door de tellerafwijking in de marge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |