abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109708453
Ik mag maandagochtend in de ochtenddauw van Blommendaal naar snelweglocatie lopen(Meerkerk)... Gezond begin van de week :) Hopen dat het een beetje lekker weer wordt...
pi_109708473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ik ben rond 1 uur in Putten, bij de automaat :P

Krijg ook nog twee liften van en naar station want dat gehucht waar ik moet zijn kan ik niet bereiken met het OV :)
Dan kom ik je nog wel tegen, ben er ook rond die tijd :9

Haha, lekker gat moet je wezen dan!

@Quick
Haha, goed voor de uurtjes toch! En gratis koffie ^O^
pi_109710906
Bijna 12 uurtjes gemaakt vandaag, Rotterdam - Barneveld in iets minder dan 2 uur gedaan :') Midden in de spits om 16:00. Bleek de LM al dicht in Barneveld natuurlijk, kon de sleutels dus bij de Esso daar achter laten.
pi_109711510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:38 schreef RTS91 het volgende:
Bijna 12 uurtjes gemaakt vandaag, Rotterdam - Barneveld in iets minder dan 2 uur gedaan :') Midden in de spits om 16:00. Bleek de LM al dicht in Barneveld natuurlijk, kon de sleutels dus bij de Esso daar achter laten.
Ik weet precies wat je bedoelt. Hoe vaak ik daar al wel niet net op de valreep ben aan komen rijden.. Tijdens de maandwissel is het daar trouwens echt irritant parkeren, omdat ze best wel moeilijk doen als je niet op de standaard plaatsen voor EW-ers kan staan.
pi_109712284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt. Hoe vaak ik daar al wel niet net op de valreep ben aan komen rijden.. Tijdens de maandwissel is het daar trouwens echt irritant parkeren, omdat ze best wel moeilijk doen als je niet op de standaard plaatsen voor EW-ers kan staan.
Helemaal tijdens die wateroverlast van begin dit jaar. Toen was het hele parkeerterrein een modderpoel. Het enige 'EW-plekje' dat nog vrij was, stond blank. Loop je daar met je nette schoenen. :')
pi_109712436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hoe laat gaan ze dicht daar dan, 17:00h toch? En volgens mij krijg je altijd als eindtijd 16:00 daar. Nu ik erover nadenk, ik ben echt maar een enkele keer te laat geweest in mijn EW carriere. Gisteren een keer, een kwartiertje, ook in Barneveld (16:15 dus) en ik kan me maar van één keer eerder herinneren.

Overigens, over dat parkeren. Omdat sommige EW'ers zo slecht parkeren is er daar vaak nog wel een klein plekje vrij, ook als het heel vol is. Heb al een paar keer achter elkaar gehad dat ik hem nog precies ergens tussen kon zetten. En het is ook wel logisch dat ze moeilijk doen over parkeren, ik heb daar een keer vestigingswerk gedaan en toen waren er ook een paar auto's verkeerd geparkeerd. Dan loop je dus drie keer het hele terrein over, en het is een grote zooi daar.
pi_109713496
Ik had dus als eindtijd 17:00, maar ik was er om 17:30. Alles zat al op slot en grendel dus denk dat die gasten mooi om 17:00 aan de vrijmibo zaten.
pi_109714659
Van Gouda naar Groningen 2,5 uur over gedaan. Helaas is mijn navigatie wat verouderd en op het allerlaatste moment verkeerd gereden wat een kwartier duurde om er weer uit te komen.

OV van waar ik moest zijn tot Groningen CS is bagger. Ben dus maar naar de IKEA gelopen om daar een avondmaaltijd mee te pikken. Uiteindelijk 4 uur gedaan om terug naar huis te komen.
pi_109714665
Ik kan me nog herinneren toen dat terrein nog niet volledig "leeg / gesloopt" was zoals het nu is. Toen was het nog krapper parkeren volgens mij. Ik kon toen ook geen plek vinden en toen was ik helemaal doorgereden tot de ingang van het kantoortje.. Zei een van de medewerkers.. Daar achterin is nog een plekje! Daar alsjeblieft.. En ik dacht alleen maar.. Oh nee nu moet ik helemaal achteruit met mijn Grand Voyager dat pad af en dat andere pad in..
pi_109715009
Ik heb de eerste keer dat ik een auto in Groningen moest afleveren ook een heel stuk moeten lopen. Ben toen naar P+R Euroborg gelopen omdat ik anders 50 minuten op de bus moest wachten.. De keer daarna m'n tijden maar iets beter afgestemd op het OV :p
pi_109716115
quote:
18s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb op 28 feb een mailtje gekregen dat ze een vacature vrij hadden in mijn regio. Inmiddels al een paar keer gebeld, voicemail ingesproken, ik zou terug gebeld worden maar niet gebeurd. Of het moest 1 van die anonieme bellers zijn geweest.

Ik word van het weekend al 22 heeft het dan nog wel zin om te erachteraan te gaan }:|
Ik belde na 2 weken 1x en had al een afspraak staan. Ben overigens aangenomen :)
pi_109716535
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb de eerste keer dat ik een auto in Groningen moest afleveren ook een heel stuk moeten lopen. Ben toen naar P+R Euroborg gelopen omdat ik anders 50 minuten op de bus moest wachten.. De keer daarna m'n tijden maar iets beter afgestemd op het OV :p
Ergens was er een bushalte zonder vertrek bord maar wel met de typische zwart wit blokjes langs de weg. Ik wachten tot er een bus langs reed. Reed die er zo langs zonder mij aan te kijken! geef dan in ieder geval een seintje dat je daar niet mag stoppen maar het leek net of die gozer wegkeek.

Ik zag toevallig z'n megagrote IKEA bord dus daar hadden ze zeker wel een bushalte.
pi_109716809
IKEA Groningen heeft z'n eigen bushalte ja. Gelukkig ben ik wel aardig bekend in Groningen dus wist ongeveer welke bussen er voorbij kwamen. Dat scheelt wel een heel eind
pi_109720299
Shit hej, lees ik jullie verhalen weer.

Ik verlang echt weer naar een ritje. In vergelijking met mijn eentonige kantoorbaan nu is EW echt een droom. Vooral nu met dat lekkere weer. Heb vorige week dus gewoon binnen gezeten.

En dan kreeg ik gisteren en vandaag smsjes dat het zo druk is en dat er nog ritten open staan. Verdomme, kan niet wachten tot het weer september is! :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_109725121
Trouwens, hoe zit het met je uren noteren? Want je wordt betaald tot je weer bij je thuishalte ben. Maar hoe weten ze nou hoelaat jij weer thuis was?
pi_109725146
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Shit hej, lees ik jullie verhalen weer.

Ik verlang echt weer naar een ritje. In vergelijking met mijn eentonige kantoorbaan nu is EW echt een droom. Vooral nu met dat lekkere weer. Heb vorige week dus gewoon binnen gezeten.

En dan kreeg ik gisteren en vandaag smsjes dat het zo druk is en dat er nog ritten open staan. Verdomme, kan niet wachten tot het weer september is! :)
Heb je je niet uitgeschreven dan, dat je nog smsjes krijgt?
pi_109725284
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens, hoe zit het met je uren noteren? Want je wordt betaald tot je weer bij je thuishalte ben. Maar hoe weten ze nou hoelaat jij weer thuis was?
Ze controleren je uren aan de hand van OV-informatie. Je krijgt bij Easy Way betaald vanaf het station in je woonplaats TOT het station in je woonplaats. Als je moet starten in je woonplaats krijg je betaald vanaf het moment dat je bij de klant arriveert en als je ook weer in je woonplaats moet eindigen is dat tevens je eindtijd.

Als jij dus structureel te laat thuis bent, doordat je dus niet eerlijk je tijden opschrijft, dan zal je daar niet eeuwig mee wegkomen. Natuurlijk kan je altijd een keer een trein gemist hebben o.i.d. Dat noteer je dan ook op je ritbon, maar de boel structureel bedonderen komt hopelijk niet bij heel veel studenten voor.. Iets met integriteit.
pi_109729160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ze controleren je uren aan de hand van OV-informatie. Je krijgt bij Easy Way betaald vanaf het station in je woonplaats TOT het station in je woonplaats. Als je moet starten in je woonplaats krijg je betaald vanaf het moment dat je bij de klant arriveert en als je ook weer in je woonplaats moet eindigen is dat tevens je eindtijd.

Als jij dus structureel te laat thuis bent, doordat je dus niet eerlijk je tijden opschrijft, dan zal je daar niet eeuwig mee wegkomen. Natuurlijk kan je altijd een keer een trein gemist hebben o.i.d. Dat noteer je dan ook op je ritbon, maar de boel structureel bedonderen komt hopelijk niet bij heel veel studenten voor.. Iets met integriteit.
fuk integriteit. vroeger schreef ik alles netjes en precies op. maar als ze dan structureel te weinig uitbetalen, ga ik ook structureel meer uren claimen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:10:51 #144
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109732560
Auto afleveren bij de oude Oranje in Groningen zuigt echt. Daarom laat ik mij altijd ophalen als ik daar eindig. Aan de Narvikweg vetrekken ze alleen na 16u, Gotenburgweg ook en dan zit er niks anders op dan te lopen naar P+R Euroborg. Lopen naar IKEA is echt een grafeind en is eigenlijk nergens voor nodig.
#26 || Luciano da Silva
pi_109732602
Gewoon die halte op de bornholmstraat pakken, tenminste als ik bij die maatschappij daar verderop moest zijn voor AR.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:16:46 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109732669
De oude oranje en de AR-maatschappij zitten op dezelfde locatie achter dezelfde balie :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109732676
Ik ken de oude oranje niet, zegt mij niks.
pi_109732682
En ja het is een codenaam maar die codenaam ken ik dus niet :')
pi_109732789
Bedrijventerrein Driebond is ook leuk. Ik moest daar 's ochtends een auto ophalen bij de Mazda dealer. Ik ging daar heen met de auto van m'n zwager, die ik daar parkeerde. Ik zou 's middags terugkomen, zodat ik met lijn 9 weer naar Driebond kon om de auto op te halen. Door omstandigheden kwam ik pas om half 9 in Groningen aan, toen reed lijn 9 natuurlijk niet meer. Toen moest ik vanaf de bushalte aan de Rijksweg naar de dealer lopen met -10 graden.

Op dat bedrijventerrein hangt 's avonds niet zo'n prettig sfeertje. Onder het viaduct was net een bijeenkomst van petjes met sjappieauto's die mij in niet zulke vriendelijke bewoordingen verzochten om op te rotten. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 16:23:45 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:25:01 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109732845
Och, die straatracers. Ik heb zo'n sjap met zijn kutCivic er nog een keer vies hard uitgetrokken met mijn 21 jaar oude Peugeot, op weg naar het tankstation waar hij ook heen moest. Kwaad dat hij was toen.
Die mongolen moeten daar echt oplaaien, beetje de hypocriete straatracer uithangen maar fatsoenlijk een auto besturen, ho maar :')
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')